Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Odwo³any //// Turniej Lotr'a w Gimnazjum numer 8 04.08.2007

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Aktualno¶ci i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 12:11, 30 Lip 2007    Temat postu: Odwo³any //// Turniej Lotr'a w Gimnazjum numer 8 04.08.2007

Turniej nie odbêdzie siê

Turniej odbêdzie siê 04.08.07 w Gimnazjum numer 8 im. Aleksandra Macieszy w P³ocku.
Wpisowe: 10z³
Zapisy: 9:00-9:45
Pocz±tek: 10:00
Typ turnieju: solowy

Kompozycja armii
1. Ka¿dy z graczy przygotowuje rozpiske na 600pts
2. W armii musi znale¼æ siê przynajmniej jeden bohater.
3.kompozycja armii wed³ug army listów z podrêcznika Legions of Middle-Earth.( z jednym wyj±tkiem : mo¿emy wystawiæ Saurona jedynie bez pier¶cienia)
4. Obowi±zuj± zasady i statystki z The Lord of the Rings Strategy Battle Game, oraz suplementów: „A shadow in the East”, „Fall of the Necromancer” , "The Two Towers" , „Ruin of Arnor” , „Khazad-dum” , „Gondor in Flames” oraz „The Return of the King”
5. Maksymalnie mo¿na sproxowaæ 10 modeli, bez smoków, Mumaków, bohaterów imiennych

Podczas trzech bitew ka¿dy z graczy rozegra nastêpuj±ce scenariusze:


1.To kill a King (zabiæ króla/genera³a)
Ogólne:
D³uga kampania powoduje, ¿e tylko dziêki dowódcom armie pozostaj± na polu walki. Zabicie wrogiego dowódcy skróci wojnê.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w promieniu 6cali/14cm od ¶rodka sto³u.

Rozstawienie:
Armie maj± byæ rozstawione w przeciwleg³ych rogach sto³u. Rzuæcie ko¶ci±, by okre¶liæ, kto wybierze róg, w którym siê wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoj± armiê i promieniu 18cali/42cm od rogu sto³u.

Cele:
Trzeba zabiæ wrogiego dowódcê przy minimalnych stratach, gra koñczy siê w turze, w której zosta³ zabity który¶ z przywódców.

Du¿e zwyciêstwo:
Zabity wrogi dowódca i armi± nie straci³a 50% stanu wyj¶ciowego.

Ma³e zwyciêstwo:
Zabity wrogi dowódca, ale armia straci³a 50% si³.

Remis:
Obaj dowódcy zginêli w tej samej turze.


2. Strorm the Camp (opanuj obóz)
Ogólnie:
Walka o kluczowe terytorium. Dwa wrogie obozy t³uk± siê o kontrolê nad terenem. Czas to zmieniæ raz na zawsze.

Tereny:
Obozy na przeciwleg³ych rogach sto³u, rzuciæ kostk±, kto pierwszy wybiera róg, przeciwnik musi wybraæ przeciwleg³y. Pierwsze 4 „tereny” musz± by po³o¿one w obrêbie 6cali/14cm od ka¿dego rogu (jeden teren na róg). Pozosta³e mog± byæ przydzielone dowolnie.

Rozstawienie:
Ka¿da armia zaczyna w swoim obozie. Armia mo¿e zostaæ rozstawiona w promieniu 18cali/42cm od rogu sto³u, gdzie znajduje siê obóz. Pierwszy wystawia siê gracz, który pierwszy wybiera³ róg sto³u pod obóz.

Cele:
Gra trwa do momentu, gdy która¶ ze stron przechwyci obóz przeciwnika, gdy bêdzie mia³a wiêcej jednostek ni¿ przeciwnik w promieniu 12cali/28cm od rogu, w którym znajduje siê obóz przeciwnika, pod koniec danej tury.

Du¿e zwyciêstwo:
Obóz przeciwnika zosta³ przechwycony, a Ty masz przynajmniej jednego ¿ywego bohatera.

Ma³e zwyciêstwo:
Obóz przeciwnika przechwycony, ale Ty nie masz ¿ywych bohaterów w na stole.

Remis:
Obie strony przechwyci³y obozy w tej samej turze.


3. Ill met by moonlight (przypadkowe spotkanie)
Ogólne:
W ¶rodku burzliwej nocy, dwie armie przypadkowo spotykaj± siê.

Tereny:
Rzuæ ko¶ci±, by zdecydowaæ, kto pierwszy ustawi teren. Jeden musi siê znajdowaæ w ¶rodku sto³u. Kolejne tereny musz± byæ ustawione 3cale/8cm od ustawionego poprzednio (przez przeciwnika). Umieszczajcie tereny do ich wyczerpania lub osi±gniêcia limitu.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by zdecydowaæ, kto wybierze krawêd¼, przy której siê rozstawi. Przeciwnik zawsze rostawia siê na przeciwleg³ej krawêdzi. Ten, kto wybiera³ pierwszy krawêd¼ sto³u, pierwszy ustawia armiê na stole, przy czym musi ustawiæ po³owê modeli (z max jednym bohaterem) pomiêdzy 18cali/42cm, a 24cale/56cm od krawêdzi sto³u. Pozosta³e modele s± ustawiane do 3cali/8cm od krawêdzi sto³u. Przeciwnik robi podobnie tylko przy swojej krawêdzi.

Cele:
Bitwa na ¶mieræ i ¿ycie, do koñca.

Du¿e zwyciêstwo:
Rozbicie przeciwnika i nie stracenie wiêcej ni¿ 50% armii.

Ma³e zwyciêstwo:
Rozbicie przeciwnika, ale przy utracie ponad 50% si³ w³asnych.

Remis:
Obie si³y rozbite w tej samej turze.

Zasada specjalna:
Noc: widoczno¶æ ograniczona do 12cali/28cm

Wszyscy gracze niech stawi± siê 30 minut wcze¶niej w celach organizacyjnych i kontroli rozpisek.
Chêtni proszeni s± o wpisywanie siê.
Pozdrawiam Thingol


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thingol3 dnia Pon 12:37, 30 Lip 2007, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Pon 12:31, 30 Lip 2007    Temat postu:

Scenariusze s± takie ¶rednie.
Nie podobaj± mi siê.
Ale bêdê na 100% nawet jak bêd± trzymaæ mnie w domu i przypinaæ pasami do ³ó¿ka ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 12:32, 30 Lip 2007    Temat postu:

Zauwa¿y³em, ¿e Thingol nie napisa³ pare istotnych spraw:

Limit ³uków oddzielny dla ka¿dej nacji która wchodzi w sk³ad armii (pamiêtajcie jednak o tym ¿e z ka¿dej nacji musi byæ co najmniej jeden bohater).
Limit ³uków to 33% chyba ¿e jest inaczej okre¶lone w odpowiednim armyli¶cie, przez 33% LoME rozumie 1/3 liczebno¶ci Troops, czyli bohaterowie siê do tego nie licz± (np mamy 51 modeli w tym 1 bohatera wiêc mo¿emy mieæ max 16 ³uków w piechocie)
Ka¿dy bohater (imienny jak i nieimienny , nie jest liczony do limitu ³uków )
Max jednostek dla wszystkich armii to 75 , mo¿na posiadaæ max 3 siege engine

Chyba tyle. Mnie osobi¶cie nie bêdzie, wiêc wszystkie pytania kierujcie do Thingola Wink.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 12:41, 30 Lip 2007    Temat postu:

Ju¿ mu to t³umaczy³em na gg.Nie ma sêsu tu za¶miecaæ niech wszyscy któ¿y maj± pytania pisz± do mnie na gg.
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
ten, który wybra³ anime


Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 21:12, 30 Lip 2007    Temat postu:

Jestem zmuszony wzi±c udzia³ ;(

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Wto 11:51, 31 Lip 2007    Temat postu:

Erilad napisa³:
Jestem zmuszony wzi±c udzia³ ;(

Dlaczego?
Ja testowa³em ju¿ rozpiski i mam super, która da sobie radê ze wszyskimi Laughing (przynajmniej powinna)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 14:59, 31 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Dlaczego?


Bo taka jest moja wola Cool
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
ten, który wybra³ anime


Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 16:03, 31 Lip 2007    Temat postu:

Robiê to dla Artefaktu Mocy, który dostanê po turnieju xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 20:53, 01 Sie 2007    Temat postu:

Heh niestety musimy odwo³aæ sobotni turniej , jak siê okaza³o wlatuje w sobotê nie w niedziele jak wcze¶niej planowano. Z przykro¶ci± odwo³uje turniej w Gimnazjum nr.8 DW jak mo¿esz to usuñ temat.
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erilad
ten, który wybra³ anime


Do³±czy³: 08 Kwi 2006
Posty: 532
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 21:59, 01 Sie 2007    Temat postu:

O bogowie, jak mi przykro xDDD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 22:21, 01 Sie 2007    Temat postu:

To we¼ chocia¿ przerzuæ sêdziowanie komu¶ innemu, a nie rezygnujesz xD chyba, ¿e by³o was 4, a teraz jest 3 xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Aktualno¶ci i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin