Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Turniej LotRa 12.02.08 - 2x500pts

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Aktualno¶ci i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 19:28, 26 Sty 2008    Temat postu: Turniej LotRa 12.02.08 - 2x500pts

Serdecznie zapraszam na turniej Lotr'a 12 lutego 2008 roku, który odbêdzie siê w M³odzie¿owym Domu Kultury im. Króla Maciusia I w P³ocku na ulicy Tulskiej 9.
Turniej zaczynamy o 9.45, a trwa do 16.00(czas mo¿e siê jeszcze zmieniæ)
Zapisy przyjmowane bêd± do 9.30 (Proszê wszystkich o punktualno¶æ)
Wymagane jest posiadanie miarki, kostek, czego¶ dopisania oraz czytelnej rozpiski (Wypisane zasady specjalne, je¶li postaæ ma czary to na ile one wychodz±)

Wpisowe 10z³
Turniej Parowy 2x 500pts

Regulamin:

I. Kompozycja armii:
Ka¿dy gracz wystawia armiê dobra lub z³a na max 500 pkt(czyli para razem na 1000pts, nie ma oczywi¶cie liczenia razem limitu ³uków i przekazywania sobie pozosta³o¶ci punktów oraz gramy z³o+z³o/dobro+dobro). Obowi±zuj± Army listy oraz ograniczenia z Legions of Middle Earth.
Limit ³uków oddzielny dla ka¿dej nacji, która wchodzi w sk³ad armii (pamiêtajcie jednak o tym, ¿e z ka¿dej nacji musi byæ, co najmniej jeden bohater).
Limit ³uków to 33% chyba, ¿e jest inaczej okre¶lone w odpowiednim armyli¶cie, przez 33% LoME rozumie 1/3 liczebno¶ci Troops, czyli bohaterowie siê do tego nie licz± (np mamy 41 modeli w tym 1 bohatera, wiêc mo¿emy mieæ max 13 ³uków w piechocie)
Ka¿dy bohater (imienny jak i nieimienny, nie jest liczony do limitu ³uków)
Max jednostek dla wszystkich armii to 50, minimum 3, mo¿na posiadaæ max 3 siege engine

Proxy: max 10, bez imiennych bohaterów i innych du¿ych modeli

II. Rozegran± zostan± 3 bitwy. Czas przeznaczony na jedn± bitwê to 90 minut.
Czas liczymy wed³ug zegarka jednego z sêdziów(Thingol lub ja)

III. System okre¶lania zwyciêzcy jest równie¿ inny, liczone s± tylko pkt za scenariusz.
Scenariusze okre¶laj± warunki Major Victory/Defeat Minor Victory/Defeat i Draw, odpowiadaj± temu kolejno pkt: 20-0, 15-5 i 10-10.
Prosi³bym jednak, aby spisywaæ wyniki, bo ma³e pkt zdobyte wy³oni± prawdziwego zwyciêzce(bo mo¿e byæ tak, ¿e np. pare osób bêdzie mia³o np. 3 Majory na koniec)


IV. SCENARIUSZE
Zostan± rozlosowane na turnieju z podr. LOME.

V. Przepisy porz±dkowe.

W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleñstwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mog± zostaæ zdyskwalifikowani i usuniêci z turnieju. Za ka¿d± minutê spó¼nienia z oddaniem wyników ze sto³u, wszyscy, którzy przy nim grali dostaj± -1VP. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20. Proszê utrzymywaæ równie¿ porz±dek przy sto³ach.

Decyzje sêdziów s± nieodwo³alne. Nie przys³uguje na nie za¿alenie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fifiberd dnia Sob 10:10, 09 Lut 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 20:23, 27 Sty 2008    Temat postu:

UWAGA SCENARIUSZE

Scenariusze LoME (przet³umaczone by Evilstasiu)


1. Strorm the Camp (opanuj obóz)
Ogólnie:
Walka o kluczowe terytorium. Dwa wrogie obozy t³uk± siê o kontrolê nad terenem. Czas to zmieniæ raz na zawsze.

Tereny:
Obozy na przeciwleg³ych rogach sto³u, rzuciæ kostk±, kto pierwszy wybiera róg, przeciwnik musi wybraæ przeciwleg³y. Pierwsze 4 „tereny” musz± by po³o¿one w obrêbie 6cali/14cm od ka¿dego rogu (jeden teren na róg). Pozosta³e mog± byæ przydzielone dowolnie.

Rozstawienie:
Ka¿da armia zaczyna w swoim obozie. Armia mo¿e zostaæ rozstawiona w promieniu 18cali/42cm od rogu sto³u, gdzie znajduje siê obóz. Pierwszy wystawia siê gracz, który pierwszy wybiera³ róg sto³u pod obóz.

Cele:
Gra trwa do momentu, gdy która¶ ze stron przechwyci obóz przeciwnika, gdy bêdzie mia³a wiêcej jednostek ni¿ przeciwnik w promieniu 12cali/28cm od rogu, w którym znajduje siê obóz przeciwnika, pod koniec danej tury.

Du¿e zwyciêstwo:
Obóz przeciwnika zosta³ przechwycony, a Ty masz przynajmniej jednego ¿ywego bohatera.

Ma³e zwyciêstwo:
Obóz przeciwnika przechwycony, ale Ty nie masz ¿ywych bohaterów w na stole.

Remis:
Obie strony przechwyci³y obozy w tej samej turze.

2. Contest of Champions (pojedynek bohaterów)
Ogólne:
Decyduj±cy moment wojny, wodzowie musz± zainspirowaæ podw³adnych do walki, wiêc wyg³aszaj± p³omienne mowy i prowadz± armie do starcia, w którym sami musz± pokazaæ swoj± si³ê.

Tereny:
Pole bitwy dla bohaterów, gracze rozmieszcz± tereny. Rzuæ ko¶ci± by okre¶liæ, kto pierwszy ma umie¶ciæ tereny. W centrum pola bitwy w okrêgu o promieniu 6cali/14cm nie mo¿e znajdowaæ siê ¿aden teren. Umieszczacie tereny do ich wyczerpania lub dobicia do limitu.

Rozstawienie:
Obydwie armie rozstawiaj± siê na przeciwleg³ych krañcach sto³u do 6cali/14cm od krawêdzi sto³u. Rzuæ ko¶ci± by zdecydowaæ, który z graczy pierwszy wybiera krawêd¼, przy której bêdzie siê rozstawia³, a potem jako pierwszy ustawi swoj± armiê na polu bitwy.

Cele:
Gra koñczy siê do wybicia przeciwnika, ka¿dy dowódca ma zabiæ jak najwiêcej jednostek przeciwnika, te, które zabi³, maj± byæ odk³adane w oddzielnym miejscu.

Du¿e zwyciêstwo:
Twój bohater zabi³ DWA razy wiêcej modeli ni¿ przeciwny lub zabi³ przynajmniej jednego, gdy przeciwny bohater nie ma na koncie ¿adnej ofiary.

Ma³a zwyciêstwo:
Twój bohater zabi³ wiêcej jednostek ni¿ przeciwny.

Remis:
Obaj bohaterowie maj± na koncie ta sam± liczbê ofiar.

3. Ill met by moonlight (przypadkowe spotkanie)
Ogólne:
W ¶rodku burzliwej nocy, dwie armie przypadkowo spotykaj± siê.

Tereny:
Rzuæ ko¶ci±, by zdecydowaæ, kto pierwszy ustawi teren. Jeden musi siê znajdowaæ w ¶rodku sto³u. Kolejne tereny musz± byæ ustawione 3cale/8cm od ustawionego poprzednio (przez przeciwnika). Umieszczajcie tereny do ich wyczerpania lub osi±gniêcia limitu.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by zdecydowaæ, kto wybierze krawêd¼, przy której siê rozstawi. Przeciwnik zawsze rostawia siê na przeciwleg³ej krawêdzi. Ten, kto wybiera³ pierwszy krawêd¼ sto³u, pierwszy ustawia armiê na stole, przy czym musi ustawiæ po³owê modeli (z max jednym bohaterem) pomiêdzy 18cali/42cm, a 24cale/56cm od krawêdzi sto³u. Pozosta³e modele s± ustawiane do 3cali/8cm od krawêdzi sto³u. Przeciwnik robi podobnie tylko przy swojej krawêdzi.

Cele:
Bitwa na ¶mieræ i ¿ycie, do koñca.

Du¿e zwyciêstwo:
Rozbicie przeciwnika i nie stracenie wiêcej ni¿ 50% armii.

Ma³e zwyciêstwo:
Rozbicie przeciwnika, ale przy utracie ponad 50% si³ w³asnych.

Remis:
Obie si³y rozbite w tej samej turze.

Zasada specjalna:
Noc: widoczno¶æ ograniczona do 12cali/28cm, ale trudniej unikaæ strza³, wiêc bonus +1 do rzutu na zranienie przy strzelaniu.

4. Domination (dominacja)
Ogólne:
Utrzymaæ kontrolê nad kluczowymi pozycjami na polu bitwy.

Tereny:
S± 4 kluczowe tereny, ka¿dy przypada na æwiartkê sto³u. Rzuæcie ko¶æmi by ustaliæ, kto pierwszy ustawia teren. Oznaczcie obiekty, które bêd± przedmiotem walki o kontrolê, pozosta³e tereny maj± byæ ustawione 6cali/14cm od ka¿dego innego. Rozstawiacie do czasu wyczerpania terenów lub osi±gniêcia limitu.

Rozstawienie:
Armie maj± byæ rozstawione w przeciwleg³ych rogach sto³u. Rzuæcie ko¶ci±, by okre¶liæ, kto wybierze róg, w którym siê wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoj± armiê i promieniu 18cali/42cm od rogu sto³u.

Cele:
Teren uznaje siê za opanowany, gdy pod koniec gry gracz, który ma najwiêcej modeli NA terenie lub STYKAJ¡CYCH siê z nim. Gdy która¶ ze stron zostaje doprowadzona poni¿ej 50% stanu z pocz±tku, bitwa mo¿e siê skoñczyæ, gdy na koñcu ka¿dej tury zostanie wyrzucony wynik 1 lub 2, je¶li nie gra trwa kolejn± turê.

Du¿e zwyciêstwo:
Gracz opanowa³ wszystkie 4 tereny.

Ma³e zwyciêstwo:
Gracz opanowa³ 3 tereny.

Remis:
Obaj gracze opanowali po 2 tereny.


5. Meeting engagement (nieuniknione spotkanie)
Ogólne:
Ma³a bitwa bêd±ca preludium do epickiej bitwy.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w promieniu 12cali/28cm od ¶rodka sto³u.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy wybierze krawêd¼ sto³u, na której siê rozstawi jako pierwszy.

Cele:
Gra toczy siê do zredukowania której¶ z armii do 25% stanu pierwotnego.

Du¿e zwyciêstwo:
Która¶ z armii zosta³a zredukowana do 25% i po zwyciêskiej stronie jest przynajmniej jeden bohater.

Ma³e zwyciêstwo:
Która¶ z armii zosta³a zredukowana, do 25%, ale nie ma bohatera po zwyciêskiej stronie.

Remis:
Obie armie zosta³y zredukowane do 25% w tej samej turze.

6. To kill a King (zabiæ króla/genera³a)
Ogólne:
D³uga kampania powoduje, ¿e tylko dziêki dowódcom armie pozostaj± na polu walki. Zabicie wrogiego dowódcy skróci wojnê.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w promieniu 6cali/14cm od ¶rodka sto³u.

Rozstawienie:
Armie maj± byæ rozstawione w przeciwleg³ych rogach sto³u. Rzuæcie ko¶ci±, by okre¶liæ, kto wybierze róg, w którym siê wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia swoj± armiê i promieniu 18cali/42cm od rogu sto³u.

Cele:
Trzeba zabiæ wrogiego dowódcê przy minimalnych stratach, gra koñczy siê w turze, w której zosta³ zabity który¶ z przywódców.

Du¿e zwyciêstwo:
Zabity wrogi dowódca i armi± nie straci³a 50% stanu wyj¶ciowego.

Ma³e zwyciêstwo:
Zabity wrogi dowódca, ale armia straci³a 50% si³.

Remis:
Obaj dowódcy zginêli w tej samej turze.












7. The high ground (zajmij wzniesienie)
Ogólne:
Teren zdominowany przez pojedyncze wzgórze, armia, która go zdobêdzie uzyska przewage w przysz³o¶ci.

Tereny:
Najwy¿sze wzgórze umiejscowione jest na ¶rodku sto³u. Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w promieniu 6cali/14cm od ¶rodka sto³u.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy wybierze krawêd¼ sto³u, na której siê rozstawi jako pierwszy.

Cele:
Zdobycie wzgórza po 10 turach gry.

Du¿e zwyciêstwo:
Pod koniec 10 tury jedna ze stron ma jeden lub wiêcej modeli NA wzgórzu, a przeciwnik ¿adnego.

Ma³e zwyciêstwo:
Pod koniec 10 tury jedna ze stron ma wiêcej modeli NA wzgórzu ni¿ przeciwnik.

Remis:
Pod koniec 10 tury, obie strony maj± t± sam± liczbê modeli Na wzgórzu.

Zasada specjalna:
Porywisty wiatr: szczyt wzniesienia to miejsce szczególnie silnych podmuchów wiatru, gdy w rzucie na inicjatywê wyst±pi REMIS, wszystkie modele na wzgórzu s± przewracane (wg zasady „knocked to ground”).

8. Take and hold (zdob±d¼ i utrzymaj)
Ogólne:
W czasie bitwy, nagle pewno miejsce nabywa szczególnych w³a¶ciwo¶ci strategicznych, ka¿da ze stron chce je zdobyæ i opanowaæ by zapewniæ zwyciêstwo swojej armii w bitwie.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w promieniu 6cali/14cm od ¶rodka sto³u. Ustawcie marker do oznaczenia ¶rodka sto³u.

Rozstawienie:
Armie jeszcze nie dotar³y na miejsce starcia.

Cele:
Gdy która¶ ze stron zostaje doprowadzona poni¿ej 50% stanu z pocz±tku, bitwa mo¿e siê skoñczyæ, gdy na koñcu ka¿dej tury zostanie wyrzucony wynik 1 lub 2, je¶li nie gra trwa kolejn± turê. Gdy gra siê skoñczy podliczcie liczbê modeli, których podstawki w CA£O¦CI znajduj± siê w promieniu 3cali/8cm od markera.

Du¿e zwyciêstwo:
Jedna ze stron ma jeden lub wiêcej modeli w promieniu 3cali/8cm od markera, a przeciwnik ¿adnego.

Ma³e zwyciêstwo:
Jedna ze stron ma wiêcej modeli w promieniu 3cali/8cm od markera ni¿ przeciwnik.

Remis:
Obie strony maj± t± sam± liczbê modeli w promieniu 3cali/8cm od markera.

Zasada specjalna:
Posi³ki: Pod koniec fazy ruchu, gdy obaj gracze rusz± wszystkimi modelami, rzucaj± ko¶æmi za ka¿d± jednostkê, która jeszcze nie przyby³a na pole walki (bohaterowie mog± u¿ywaæ punktów potêgi by zmieniaæ wynik), nowoprzyby³e modele zachowuj± siê normalnie, ale nie mog± szar¿owaæ. Gracze rzucaj± za ka¿dy model osobno i robi± to do momentu, a¿ wszystkie wejd± na pole bitwy.


Rzuty:
1-2 nie wchodz± do gry w tej turze, ale licz± siê jakby by³y, gdy podsumowujemy grê lub liczymy utratê 50% si³
3-4 model wchodzi na plansze na krawêdzi wskazanej przez przeciwnika w promieniu 6cali/14cm od rogu sto³u
5-6 model wchodzi przy dowolnej krawêdzi wskazanej przez kieruj±cego j± gracza

9. To the death! (na ¶mieræ!)
Ogólne:
Nadszed³ czas na ostateczne starcie, ale Ty, albo Twój przeciwnik.

Tereny:
Rzuæ ko¶ci±, by zdecydowaæ, kto pierwszy ustawi pierwszy teren. Kolejne tereny musz± byæ ustawione 3cale/8cm od ustawionego poprzednio (przez przeciwnika). Umieszczajcie tereny do ich wyczerpania lub osi±gniêcia limitu.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy wybierze krawêd¼ sto³u, na której siê rozstawi jako pierwszy. Ten, który rozstawia siê pierwszy wybiera po³owê swoich si³ i rzuca ko¶ci±. Na wyniku 1-3 rozstawia po³owê si³ nie dalej ni¿ 3cale/8cm od krawêdzi sto³u, a na rzut 4-6 pomiêdzy 18cale/42cm, a 24cale/56cm od krawêdzi sto³u. Drugi gracz robi podobnie. Potem rozstawiane s± pozosta³e si³y na powy¿szej zasadzie.

Cele:
Walczy siê do rozbicia przeciwnika, przy minimalnych strarach.

Du¿e zwyciêstwo:
Rozbity przeciwnik i nie utracenie 50% si³ w³asnych.

Ma³e zwyciêstwo:
Rozbity przeciwnik, ale utrata 50% si³ w³asnych.

Remis:
Obie si³y rozbite w tej samej turze.

10. A clash of piquts (starcie zwiadowców)
Ogólne:
Dwie armie nie¶wiadomie rozbi³y obozy blisko siebie w gêstej mgle. Zwiadowcy obu si³ nagle siê spotkali i zaczê³a siê walka, która podnios³a alarm w si³ach g³ównych.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ bli¿ej ni¿ 6cali/14cm od innego terenu.

Rozstawienie:
Armie maj± byæ rozstawione w przeciwleg³ych rogach sto³u. Rzuæcie ko¶ci±, by okre¶liæ, kto wybierze róg, w którym siê wystawi, potem, jaka pierwszy wystawia po³owê swojej armii (max jeden bohater)pomiêdzy 18cali/42cm, a 24cale/56cm od rogu sto³u, który zajmuje. Drugi gracz robi podobnie. Reszta si³ przybêdzie pó¼niej.

Cele:
Gra toczy siê do zredukowanie do 50% armii przeciwnika.

Du¿e zwyciêstwo:
Wroga armia straci³a 50% si³, a Ty posiadasz 75% swoich.

Ma³e zwyciêstwo:
Wroga armia straci³a 50% si³, a Ty posiadasz mniej ni¿ 75% swoich.

Remis:
Obie armie trac± 50% si³ w tej samej turze.


Zasada specjalna:
Posi³ki: Posi³ki: Pod koniec fazy ruchu, gdy obaj gracze rusz± wszystkimi modelami, rzucaj± ko¶æmi za ka¿d± jednostkê, która jeszcze nie przyby³a na pole walki (bohaterowie mog± u¿ywaæ punktów potêgi by zmieniaæ wynik), nowoprzyby³e modele zachowuj± siê normalnie, ale nie mog± szar¿owaæ. Gracze rzucaj± za ka¿dy model osobno i robi± to do momentu, a¿ wszystkie wejd± na pole bitwy.

Rzuty:
1-2 nie wchodz± do gry w tej turze, ale licz± siê jakby by³y, gdy podsumowujemy grê lub liczymy utratê 50% si³
3-4 model wchodzi na plansze na krawêdzi wskazanej przez przeciwnika w promieniu 6cali/14cm od rogu sto³u
5-6 model wchodzi przy dowolnej krawêdzi wskazanej przez kieruj±cego j± gracza

11. Reconnoitre (zwiad)
Ogólne:
Obie strony wysy³aj± zwiadowców, by sprawdziæ s³abe punkty linii wroga.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w bli¿ej ni¿ 6cali/14cm krawêdzi sto³u.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy wybierze krawêd¼ sto³u, na której siê rozstawi jako pierwszy. Potem pierwszy gracz rozstawia si³y nie dalej ni¿ 6cali/14cm od krawêdzi sto³u. Przeciwnik robi to samo.

Cele:
Przeprowadziæ zwiadowcê na krawêd¼ przeciwnika i nie doprowadziæ, aby on zrobi³ to samo. Gra koñczy siê do momentu, gdy która¶ ze stron zostanie zredukowana do 25% stanu wyj¶ciowego.

Du¿e zwyciêstwo:
Przeprowadzony zwiadowca (wychodzi za krawêd¼ sto³u przeciwnika) i nie dopuszczenie do przeprowadzenia zwiadowcy przeciwnika.

Ma³e zwyciêstwo:
Masz wiêcej zwiadowców przeprowadzonych ni¿ przeciwnik.

Remis:
Obie si³y przeprowadzi³y ta sam± liczbê zwiadowców.

12. Seize the prize! (zaw³adnij nagrod±!)
Ogólne:
Staro¿ytny artefakt, który mo¿e zmieniæ losy wojny zosta³ znaleziony. Obie strony d±¿± do jego zdobycia.

Tereny:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy ustawi teren. Mog± siê znajdowaæ wszêdzie na stole, ale nie mog± byæ w promieniu 6cali/14cm od ¶rodka sto³u. Ustawcie marker do oznaczenia artefaktu na ¶rodku sto³u.

Rozstawienie:
Rzuæcie ko¶æmi, by okre¶liæ, kto pierwszy wybierze krawêd¼ sto³u, na której siê rozstawi jako pierwszy. Potem pierwszy gracz rozstawia si³y nie dalej ni¿ 6cali/14cm od krawêdzi sto³u. Przeciwnik robi to samo.

Cele:
Obie strony szukaj± artefaktu i maj± go wynie¶æ za krawêd¼ sto³u (dowoln±).

Du¿e zwyciêstwo:
Strona wynios³a artefakt i nie straci³a 50% si³ w³asnych.

Ma³e zwyciêstwo:
Strona wynios³a artefakt, ale straci³a 505 si³.

Remis:
Obie si³y rozbite, a artefakt na stole.
Zasada specjalna:
Artefakt: Musi zostaæ wykopany. Mo¿e to zrobiæ jedna jednostka w turze stykaj±ca siê podstawk± z markerem. Wykopuje pod koniec fazy walki, na wyniku 4-6. Model wielko¶ci cz³owieka mo¿e nie¶æ artefakt zgodnie z zasadami noszenia lekkich przedmiotów zapisanej na 72 stronie podrêcznika g³ównego.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 17:33, 28 Sty 2008    Temat postu:

¯eby daæ dobry przyk³ad zg³oszê nasz± parê pierwszy :
Krystian Wawrocki(Thingol) i Filip Magdziarz(Fifibert)
Zak³adam ,¿e do koñca tygodnia wszystkie pary siê tu wpisz± , je¶li nie przykro mi ale nie zagraj± Wink
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Pon 17:37, 28 Sty 2008    Temat postu:

To ja bêdê 2 Very Happy
Sebastian Zambrzycki [SebekLOTR] i Maciej ¯elechowski [Brain]


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Brain dnia Pon 18:13, 28 Sty 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spartan



Do³±czy³: 20 Sty 2008
Posty: 10
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 18:06, 30 Sty 2008    Temat postu:

Mam pytanie. Czy w turnieju nie mo¿e braæ udzia³ jedna osoba jakby nie mia³a pary? Np Jeden gracz gra dwoma armiami - mordor i rhun-

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 18:18, 30 Sty 2008    Temat postu:

No wiêc zg³aszaj± siê te¿ dwa Mateusze. Ja i Sheverish.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 19:48, 30 Sty 2008    Temat postu:

Cytat:
Mam pytanie. Czy w turnieju nie mo¿e braæ udzia³ jedna osoba jakby nie mia³a pary? Np Jeden gracz gra dwoma armiami - mordor i rhun-

Mo¿na , ale nie Rhunem jest mój Twisted Evil, ¿artuje oczywi¶cie mo¿esz Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 20:32, 31 Sty 2008    Temat postu:

Dobra, to taki pocz±tek spisu par...
1. Krystian Wawrocki(Thingol) i Filip Magdziarz(Fifiberd)
2. Sebastian Zambrzycki [SebekLOTR] i Maciej ¯elechowski [Brain]
3. Mateusz K i Sheverish
4. Krzysiek Prokop i Maciek(od Eastów Razz, przepraszam, ale nazwiska nie pamiêtam Razz)
5. Woro¶ i Andrzej
6. £ukasz z Gostyka i Go³±b(witamy po d³u¿szej nieobecno¶ci xD, jak tam kac po Bazylu? xD)

No to narazie 12 osób, widaæ nie jest ¼le ^^, jeszcze troche ludu i bêdzie nie¼le ^^. Wiêc z Thingolem bêdziem musieli za³atwiaæ sto³y w MDKu ;p. Bambus, Arek a dzie Wy? xD


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fifiberd dnia Czw 8:48, 07 Lut 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:26, 31 Sty 2008    Temat postu:

Ja mam kamieñ w nerce, nie wiem, czy w ogóle siê wtedy w klubie pojawiê. W sobotê teraz mnie na pewno nie bêdzie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spartan



Do³±czy³: 20 Sty 2008
Posty: 10
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:54, 03 Lut 2008    Temat postu:

Spoko jak co¶ to Miko³ajczyk, gram z prokopem. Czy kto¶ ma bestyje lataj±c± na po¿yczenie??

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Pon 17:14, 04 Lut 2008    Temat postu:

Ja mam ale nie wiem czy dam radê donie¶æ.
Powiedz jak mam to zrobiæa nie ma sprawy Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spartan



Do³±czy³: 20 Sty 2008
Posty: 10
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:46, 04 Lut 2008    Temat postu:

Ju¿ dziêkuje Brain. Nie ma potrzeby. A czy mo¿na proxowaæ Nazgula na bestyji? Wkoñcu nazgul jest bezimienny Laughing

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 6:47, 05 Lut 2008    Temat postu:

Ani WK ani Khamula nie mo¿na , resztê tak.
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 9:35, 09 Lut 2008    Temat postu:

Uwaga! Turniej ze wzglêdów technicznych bêdzie jednak we wtorek , w czwartek bêd± normalne zajêcia.I jak by kto¶ jeszcze nie widzia³ to wpisowe wynosi 10z³
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Thingol3 dnia Sob 9:45, 09 Lut 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michaki



Do³±czy³: 05 Lut 2008
Posty: 12
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:22, 11 Lut 2008    Temat postu:

Wpisuje sie ja sam mam nadzieje ze sie wyrobilem bede gra³ isengardem sam

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 18:42, 12 Lut 2008    Temat postu:

miejsce imie nazwisko nick liczba zdobytych punktów
1 Adam Go³êbiewski Go³±b 18
2 Filip Magdziarz i Krystian Wawrocki Fifiberd i Thingol 17
3 Andrzej Sikora i Piotr Worowski Woro¶ 16
4 £ukasz Nowak i Mateusz Krzewiñski Staro¼reby i Dobrzyków 11
5 Sebastian Zambrzycki i Maciej ¯elechowski brak nicka i Brain 10
6 Micha³ Marczak i Jakub Wi¶niewski 9
7 Maciej Miko³ajczyk i Krzysiek Prokop 8
8 Bartek Górnicki Orsinister 7


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:51, 12 Lut 2008    Temat postu:

i to jest tych waszych 16 graczy ? RazzP

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
golomb ironwing



Do³±czy³: 09 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 22:25, 16 Lut 2008    Temat postu:

z góry przepraszam za offtop
Po turnieju zagin±³ mi nazgul...
Ktokolwiek kto wie co¶ na jego temat, wie gdzie jest lub przypadkowo znalaz³ siê w jego posiadaniu niech da mi znaæ...
kom. 696 96 29 92
gg: 5731884
Z góry dziêkujê za pomoc w odnalezieniu zguby, bêdê dozgonnie wdziêczny


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 8:16, 17 Lut 2008    Temat postu:

Brein go ma Razz
Pozdrawiam


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Aktualno¶ci i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin