Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Warmonger 3 - 3.I.2009 - (jutro) godzi 10

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Aktualno¶ci i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 15:42, 24 Lis 2008    Temat postu: Warmonger 3 - 3.I.2009 - (jutro) godzi 10

Ok, to zapewne 3 Warmonger bêdzie. Zasady siêdogadas pó¼niej, na razie termin. Opcje s± dwie:

3 stycznia

17 stycznia.

Wiêc pisaæ, który bardziej komu pasuje

Ok, Polkonfra wygl±da tak:

1.Zmiany dotycz±ce mistyków (magów i kap³anów) ogó³em
- Modyfikatory z ran licz± siê do ostatecznego wyniku czarowania i cudowania. Umiejêtno¶æ possesed dzia³a normalnie, zmniejszaj±c t± karê o jeden
- Mistyk zwi±zany walk± wrêcz mo¿e rzucaæ czary/cuda tylko na cele w kontakcie z nim (niezale¿nie od przynale¿no¶ci) oraz na siebie. Je¿eli ¿adna z wymienionych figurek nie mo¿e byæ celem czaru, czaru nie mo¿na rzuciæ.

2. Zmiany dotycz±ce Magii
-Dispellowanie odbywa siê na starych zasadach oraz dodatkowo obowi±zuje nowa zasada: Czar mo¿e byæ dispellowany równie¿ wtedy, gdy mag próbuj±cy to zrobiæ znajduje siê w odleg³o¶ci 10cm od celu czaru lub rzucaj±cego czar i ma t± figurkê LoS. Czary o zasiêgu self/contact mo¿na dispelowaæ tylko bêd±c w kontakcie z rzucaj±cym.
- Czary: Cthonian Eruption oraz Death Wave maj± zmienion± frequency na 1

3.Zmiany dotycz±ce kap³añstwa
-Ikonokla¶ci mog± liczyæ do swojej aury wiary w³asne modele, pod warunkiem, ¿e dany model ma wykupion± konsekracjê. Jednak taki model liczy siê jako jeden (a nie dwa jak w przypadku kap³anów nie bêd±cych ikonoklastami)
- Cud: Mandigorn Resurrection ma zmienione fq na special (mo¿e byæ u¿yty raz na grê)
-Zniesione zostaje ograniczenie dla wariorr moków dotycz±ce max 1 cudu. W tej chwili W-M mo¿e wzi±æ cudy o ³±czym favour nie przkraczaj±cym sumy jego aspektów
- Artefakty/zdolno¶ci pozwalaj±ce wzi±¶æ dodatkowe cudy dzia³aj± zgodnie z opisem tzn:
[link widoczny dla zalogowanych]
daje +2 cuda (niezale¿nie od favour'u)
[link widoczny dla zalogowanych]
zgodnie z opisem ardokath mo¿e wzi±æ dowoln± ilo¶æ cudów o fervour =1 lub 2 ze kutlu uniwersal lub cerunnos'a. Cud Invocation of Naggoth narazie pozostaje niegrywalny...
[link widoczny dla zalogowanych]
artefakt bez zmian tyle ze cuda darmowe - czyli +3 cuda z których musi wybrac jeden na pocz±tku ka¿dej tury ...
[link widoczny dla zalogowanych]
+2 cuda (up to 3 znaczy³o w³a¶nie +2 )

4.Zmiany dotycz±ce artylerii przebijaj±cej
-Ca³a procedura dotycz±ca deklarowania celu, mierzenia dystansu oraz trudno¶ci strza³u pozostaje identyczna jak w C3,5
-W przypadku trafienia we fraya wykonuje siê distruibution roll (i wykonuje siê tylko jeden rzut niezale¿nie prze ile figurek z danego fraya przechodzi linia strza³u)
-Aby nastêpna figurka otrzyma³a damage rolla, poprzednia musi otrzymaæ minimum seriousa.
-Pomiêdzy punktem obranym jako cel strza³u a strzelcem nie mo¿e znajdowaæ siê obszar objêty dzia³aniem czaru Mg³a, gazu Gasblowers zas³aniaj±cego LoS oraz czarów Wall of erath i fire oraz incadescent swarm (itp.).

Scenariusze:

Counting Coup
Three Brigdes
Dark Soul
Border Wars
Bombs
Amulet of Terror

Lista:

1. DW
2. Tokjo
3. sheverish
4. Ricco
5. Kermit
6. Grabarz
7. Piotroslav
8. sebek


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 18:40, 07 Gru 2008, w ca³o¶ci zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 15:52, 24 Lis 2008    Temat postu:

3 stycznia zdecydowanie. Znaczy: z dwojga z³ego wybieram t± datê, bo mo¿e po sylwestrze och³onê, a ze studniówki dla kilku figurek zrywaæ siê nie zamierzam. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 16:39, 24 Lis 2008    Temat postu:

Ja te¿ mam 17 studniówkê, tak¿e jak dla mnie odpada.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 16:43, 24 Lis 2008    Temat postu:

17 jest w sumie wrzucony dla kwestii wyboru. 3 jest najbardziej prawdopodobny.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:01, 24 Lis 2008    Temat postu:

Bambus nie pisal ...
do 12-14 osób chetnych - robimy u mnie 2 dniowy z noclegiem kto mo¿e to u siebie kto nie ot u mnie

14+ - robimy jak zwykle u Bambusa


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 17:09, 24 Lis 2008    Temat postu:

Tej... A ma³a impreza pomiêdzy poszczególnymi dniami turnieju? Razz
I co z rodzin± zrobisz? Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:27, 24 Lis 2008    Temat postu:

Cytat:
I co z rodzin± zrobisz? Wink

nic a co mam robiæ ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 17:30, 24 Lis 2008    Temat postu:

Hardkorowa data ten 3 stycznia, ale mo¿e w sumie byæ Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:51, 24 Lis 2008    Temat postu:

Pijacy bêd± mieli 2 dni na trze¼wienie po sylwestrze, a przynajmniej studenci siê sesj± nie zas³oni±. Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 18:02, 24 Lis 2008    Temat postu:

Pijacy od razu... Po prostu trza uczciæ zmianê roku (a ka¿da zmiana jest duchu rewolucji, wiêc trzeba j± ¶wiêtowaæ nale¿ycie). Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:34, 24 Lis 2008    Temat postu:

500 ap? Czy znowu idziemy na hardcore i dajemy 600 z pe³nym baga¿em (czyli limity cordu te¿ jak przy 600)? O banie na packi mo¿na pomy¶leæ równie¿.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 20:39, 24 Lis 2008    Temat postu:

Nie... nie chcê co¶ tak du¿ego. Ja tu my¶la³em o powrocie gry w DoWa, a Ty mi wyje¿d¿asz z 600 AP Very Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 20:44, 24 Lis 2008    Temat postu:

400/500 AP, bez banów (chyba, ¿e dasz bana na ludzi, którzy wymagaj± banów Wink) i bez ingerowania w strzelaj±ce unity -> czyli jak walnê mym Cartomancerem i strza³ oka¿e siê nieop³acalny, to sobie mogê na spokojnie zmieniæ cel pozosta³ym.

Ogólnie chcê by by³ to czysto funowy turniej bez udziwnieñ (zrzêdzê na te bany, a i tak wszyscy wiedz±, kto mi bêdzie rozpê robi³* Wink)

------------------
*Zamawiam rozpê na dwóch goblinach. xD


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:47, 24 Lis 2008    Temat postu:

Ciebie akurat banowanie packów nie rusza, bo masz taki miks jednostek, ¿e i tak ¿adnego by¶ legalnie nie móg³ wzi±æRazz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 20:51, 24 Lis 2008    Temat postu:

Wiem, ale chcê sobie nau¿ywaæ gobów, harlekinów i cartomancerów do woli. xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:55, 24 Lis 2008    Temat postu:

No i packi to ewentualnie jedyny ban, o którym mo¿na pogadaæ. Modeli banowaæ nie bêdziemy. Ba, nawet jeden sukub w rozpisce zapewne bêdzie dostêpny (jak wyjdzie, ¿e to rozpierdzielator gry to bêdzie po prostu ostateczny dowód na to, ¿e banowanie jej jest s³uszne).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:57, 24 Lis 2008    Temat postu:

tyle ze jak zbanujeszpacki to gram na Cadwe - to moze dlatego Tokjo woli i packow nei banowac Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 21:00, 24 Lis 2008    Temat postu:

Wiecie... Nie bez powodu piszê o goblinie w liczbie mnogiej, maj±c tylko jeden jego model. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 21:00, 24 Lis 2008    Temat postu:

Hyhy, a jak nie zbanujê to Botowe albo Staro¿ytne cynwalle? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:05, 24 Lis 2008    Temat postu:

to sie pomysli Razz

moze tez cadwe ale Tokjowi trzeba bylo dac troche nadzieji Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:06, 24 Lis 2008    Temat postu:

Dobra, wstêpne zasady:

500 ap, Polkonfra, Cord, bez banów, maks 1 Sukub w rozpisce.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 22:21, 24 Lis 2008    Temat postu:

To wrzuæ Polkonfrê gdzie¶ na wierzch, ¿eby nie by³o trzeba szukaæ jak ju¿ siê zastanowisz nad zasadami.

Na wierzch = w pierwszym/drugim po¶cie tematu w którym bêdzie ju¿ pe³ne info o turnieju.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:11, 24 Lis 2008    Temat postu:

Polkonfra bêdzie na pewno. Podobnie jak Cord. To tylko kwestia, czy chcê banowaæ packi czy nie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:50, 02 Gru 2008    Temat postu:

up up up Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 18:58, 02 Gru 2008    Temat postu:

Znaczy: listê graczy dodano? Mam nadziejê, ¿e wyniki trzeciego Warmongera bêd± takie same. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:06, 02 Gru 2008    Temat postu:

no poki co nie wiem czy zagra Nina (jakis problem z powrotem do poznania) wiec Tokjo bys mia³ 2 miejsce Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 19:07, 02 Gru 2008    Temat postu:

Chcia³by ;D

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:08, 02 Gru 2008    Temat postu:

Ja dunno czy bede.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 14:14, 08 Gru 2008    Temat postu:

Amulet of Terror

Na stole znajduje siê jeden du¿y grobowiec (traktowany jako Large Size nieprzekraczalny element terenu) i 8 ma³ych (Small size, nieprzekraczalne). Du¿y grobowiec ma RES 6, 4 Structure Points oraz zdolno¶ci immunity/shoot i Inalterable. Ma³e grobowce maj± RES 3, 4 Structure points zdolno¶ci immunity/shoot i Inalterable. Po zniszczeniu ka¿dego ma³ego grobowca wy³azi z niego Ancient Zombie.

Ancient zombie

7.5
1
4-7
3-8
-
-5
-
Living-dead, Regeneration/5, Fierce

25 ap

Ancient zombie od razu atakuje tego, kto zniszczy³ grobowiec (i tylko jego).

Po zniszczeniu ostatniego ma³ego grobowca mo¿na zaatakowaæ du¿y. Kiedy on zostanie zniszczony, wy³azi z niego Forgotten Hero.

Forgotten Hero

10
4
7-12
5-10
-
-8
-
Living-dead, Regeneration/5, Fierce, Hard-boiled. Special Character. 90 AP

Po ¶mierci hero wypada z niego token reprezentuj±cy amulet.

Cele scenariusza:

1 VP za zniszczenie wiêcej grobowców (wliczaj±c w to du¿y) ni¿ przeciwnik
1 VP za zabicie Forgotten Hero
1 VP za posiadanie amuletu na koniec gry.

Bonus: 25 ap za zabicie Ancient Zombie (maks. 100 ap)


Bombs

Na stole znajduje siê 6 znaczników reprezentuj±cych bomby. Gracze rozk³adaj± bomby na przemian. Po dwie bomby musz± znale¼æ siê w ka¿dej ze stref rozstawienia i dwie bomby l±duj± w strefie niczyjej.

Na koniec pierwszej, drugiej i trzeciej rundy, jedna bomba wybucha. Nale¿y zliczyæ ³±czny Force modeli znajduj±cych siê w strefie kontroli ka¿dej z bomb. Wybucha ta, przy której Force jest najwiêkszy. W sytuacji, gdy kilka bomb ma Force równy, zlicza siê RES. Je¿eli i RES jest równy – wtedy rzuca siê ko¶ci±. Bomby maja10 cm strefy kontroli

Kiedy bomba wybucha, wszystkie modele znajduj±ce siê w strefie kontroli otrzymuj± hit z si³± 10-X. X jest równe odleg³o¶ci (w centymetrach) modelu od bomby.

Na pocz±tku czwartej rundy musz± na stole zostaæ 3 bomby. Te 3 bomby nie wybuchaj±.

Cele scenariusza:

1 VP za ka¿d± bombê kontrolowan± na koniec gry.

Bonus:

20 ap za ka¿dy model, który prze¿y³ wybuch bomby i jest na stole na koniec gry. (maks 100 ap)


Border Wars

Na ¶rodku sto³u znajduje siê 13 elementów terenu przedstawiaj±cych kamienie. Elementy maj± podstawkê 37.5x37.5 i s± traktowane jako Large size.

W Maintance phase, ka¿dy kamieñ mo¿e byæ przesuniêty o 5 cm w stronê strefy rozstawienia przeciwnika. Aby mo¿na by³o pchn±æ kamieñ, musz± byæ spe³nione warunki:

- model pchaj±cy styka siê ca³ym przodem podstawki z kamieniem

- model musi znajdowaæ siê na level 0

- Przeciwnik nie ma w³asnego modelu w kontakcie z kamieniem

Kamienie s± zawsze pchane dok³adnie 5 cm (chyba, ¿e wcze¶niej trafi± na przeszkodê). Model porusza Sieradzem z pchanym kamieniem. Je¿eli wiêcej jak jeden model pcha kamieñ – gracz decyduje, które z modeli s± ruszane.

Cele scenariusza:

1 VP za wiêcej kamieni na po³owie przeciwnika
1 VP za to, ¿e najdalej przepchniêty kamieñ znajduje siê na po³owie przeciwnika na koniec gry

1 VP za to, ¿e mamy (licz±c w ap) wiêcej modeli na po³owie przeciwnika na koniec gry.

Bonus:

50 ap za to, ¿e najbardziej wysuniêty na lewo kamieñ znajduje siê na po³owie przeciwnika na koniec gry

50 ap za to, ¿e najbardziej wysuniêty na prawo kamieñ znajduje siê na po³owie przeciwnika na koniec gry.[/b]


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pon 14:15, 08 Gru 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 14:46, 08 Gru 2008    Temat postu:

Counting Coup

Scenariusz wymaga 20 tokenów jednego koloru dla gracza A i 20 tokenów innego koloru dla gracza B.

Po wystawieniu modeli, ka¿dy z graczy przydziela po jednym znaczniku do ka¿dego modelu, zaczynaj±c od najdro¿szego. Je¿eli tokenów jest wiêcej jak modeli, po przydzieleniu tokenu do najtañszego modelu powtarza siê operacjê, ponownie zaczynaj±c od najdro¿szego (czyli przy 18 modelach dwa najdro¿sze bêd± mieæ 2 tokeny, pozosta³e po jednym).

Honor jest wszystkim.
W trakcie walki wojownik mo¿e wykonaæ „Counting coup” zamiast normalnego ataku. W tym celu po¶wiêca dwie ko¶ci ataku na jeden test (tak samo jak przy master strike). Je¿eli cios trafi³, zamiast wykonywaæ damage roll, wojownik zabiera tonek honoru przeciwnika (o ile przeciwnik jaki¶ posiada). Nie mo¿na w tej samej walce odzyskiwaæ utraconego tokenu.

Przywo³ane modele, o ile nie nalez± do tej samej nacji co g³ówna armia, nie mog± zabieraæ tokenów.

Dzi¶ jest dobry dzieñ by umrzeæ.
Je¿eli model posiadaj±cy tokeny zginie, wszystkie tokeny jakie mia³ s± usuwane z gry, jednak licz± siê nadal przy obliczaniu punktów zwyciêstwa. Je¿eli model nios±cy tokeny ucieknie za stó³, tokeny s± usuwane z gry i nie s± liczone przy obliczaniu punktów zwyciêstwa.

Cele scenariusza:

1 VP za posiadanie na koniec gry wiêcej tokenów przeciwnika.
1 VP za posiadanie na koniec gry wiêcej swoich tokenów.
1 VP za osiadanie na koniec gry w sumie wiêkszej ilo¶ci tokenów jak przeciwnik.

Bonus:
50 ap za kontrolowanie strefy rozstawienia (maks 100 ap)

Dark Soul

Ka¿dy z graczy wybiera jeden model – bêdzie to posiadacz Dark Soula. Wybór powinien byæ podany w rozpisze, ale nie jest ujawniany przeciwnikowi. Dowódca armii nie mo¿e byæ Dark soulem.

Posiadacz Dark Soula nie mo¿e korzystaæ ze zdolno¶ci scout i flight.

W trakcie aktywacji posiadacza, Dark soul mo¿e zostaæ uwolniony. Trzeba tego dokonaæ przed szar¿± lub inn± akcj± ekskluzywn±. Posiadacz Dark Soula jest wtedy usuwany z gry, jednak nei liczy siego jako straconego lub zabitego (wiec nie dzia³a Fierce ani Reinforcment). Dark Soul pojawia niedok³adnie w tym samym miejscu, w którym sta³ posiadacz. Ma tak± sam± podstawkê i jest traktowany jak Medium size. Po uwolnieniu Dark Soul jest aktywowany od razu i mo¿e wykonaæ ka¿d± akcjê jak ¶wie¿o aktywowany model (bieg, szar¿a itp.). Traktuje siego jako nowy model, wiêc mo¿e wykonaæ test odrywania nawet je¿eli posiadacz by³ w tej samej rundzie szar¿owany. Dark Soul jest aktywowany z karty posiadacza do koñca gry.

Je¿eli posiadacz zginie zanim Dark soul zostanie uwolniony, wtedy DS. pojawia siê automatycznie w grze, ale ma dodatkowe -2 do testów ataku, inicjatywy oraz obrony.

Dark Soul

10
4
7-10
3-7
-
-9
-

Living-dead, Bane/character, Ethereal.
50 ap

Cele scenariusza:

1 VP je¿eli wrogi dowódca jest martwy lub ucieka na koniec gry
1 VP je¿eli gracz zabi³ wrogiego dowódcê swoim Dark Soulem i nie pozwoli³ przeciwnikowi na to samo w tej samej rundzie. (Je¿eli wrogi dowódca ucieknie za stó³ to nie jest liczony jako zabity)
1 VP za to, ¿e nasz dowódca ¿yje i nie ucieka na koniec gry.

Bonus:
50 ap za uwolnienie Dark Soula zanim zrobi to przeciwnik
50 ap za utrzymanie Dark Soula przy ¿yciu do koñca gry.

Three Brigdes

Na ¶rodku sto³u p³ynie rzeka. Na niej mamy 3 mosty i 2 brody. Ka¿dy most jest reprezentowany przez dwie karty, stykaj±ce siê d³u¿szymi krawêdziami. Brody s± reprezentowane przez jedn± kartê. Dwa mosty znajduj± sie10 cm od lewej i prawej krawêdzi sto³u, trzeci most jest dok³adnie na ¶rodku. Brody znajduj± siê pomiêdzy mostami.
Cele scenariusza:

1 VP za kontrolê mostu.

Bonus:

50 ap za kontrolê brodu (maks 100 ap)


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 12:47, 20 Gru 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 11:15, 20 Gru 2008    Temat postu:

Tak dla jasno¶ci, ¿eby w trakcie turnieju nie by³o problemów.

Je¿eli model lataj±cy zmienia poziom, to redukowany jest jego MOV na karcie. Tak wiêc jak model ma w powietrzu MOV 20, to posiada zasiêg diving charge 30 cm (15x2). Jak ma MOV 15, to diving charge ma zasiêg 20 cm.

Strona 38 podrêcznika, przyk³ad z Morbid Angel.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 14:30, 31 Gru 2008    Temat postu:

Ja siê wypisujê, bo le¿ê chory z antybiotykiem... Sad Jeszcze bym was pozara¿a³.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:20, 01 Sty 2009    Temat postu:

e tam pozara¿a³ Razz
nie takie rzeczy sie widzia³o Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 15:37, 02 Sty 2009    Temat postu:

ostatni updejt 1 postu ...

godzina/zg³oszenia

jak ktos nie wie jak do mnie trafiæ to siê odzywaæ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 15:40, 02 Sty 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 17:26, 04 Sty 2009    Temat postu:

To ja jako pierwszy co¶ napiszê na temat tego turnieju:

PUZZLE QUEST!!!!!1111111jeden

Tyle od mojej osóbki.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Aktualno¶ci i Informacje / Imprezy i Turnieje Wyjazdowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin