Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Nowe Figurki
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki / LOTR
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 14:54, 04 Maj 2006    Temat postu:

no ale widzisz, trzeba najpierw zapoznac sie z psychika smoka, np moze GW ma dojscia do tajmemnych kompediów wiedzy i moze wie ze np smoki jak slonie popadaja w panike na widac malych stworzen np goblinow badz myszy :]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 19:42, 06 Maj 2006    Temat postu:

Statsy z³ych jednostek:

Cytat:
Królowa Paj±ków - koszt 75
F6 S6 D4 A2 W3 C4 M2/W3/F0

- porusza siê bez ograniczeñ po ca³ym terenie
- je¶li nie zada rany, musi przerzuciæ ko¶æ
- przy szar¿y ma zasadê dodatkowego ataku jak kawaleria, ³±cznie z zasad± "knock to ground"
- mo¿liwo¶æ wystawienia paj±czków na 3" od niej w dowolnym momencie w fazie ruchu - opisywana ju¿ przez Theodena
Podsumowuj±c uwa¿am, ¿e jest to ciekawa jednostka, szczególnie je¶li chodzi o atak z du¿ymi mo¿liwo¶ciami taktycznymi (patrz zasada paj±czków: F2 S3 D3 A1 W1 C2)

Kasztelani - koszt 65
F5 S5 D7 A2 W1 C6 M0/W12/F0
morgul blade - 5 pkt.

- terror
- mog± u¿ywaæ punktów woli jako fatów , ale obowi±zuje ich zasada wydania jednego willa po ka¿dej walce.
- niestety nie daj± mo¿liwo¶ci u¿ycia "stand fast" ze wzglêdu na ich niecielesn± postaæ
Podsumowuj±c: moim zdaniem silna jednostka, której nie mo¿e zabrakn±c w armii Dol Guldur

Du¿e paj±ki - koszt 25
F4 S5 D3 A2 W2 C3

- porusza siê bez ograniczeñ po ca³ym terenie
- je¶li zadaj±c ranê wyrzuc± 1 musz± przerzuciæ ko¶æ
Podsumowuj±c: silna jednostka do walki wrêcz, ale ze s³ab± obron±

Rój nietoperzy - koszt 35
F1 S3 D3 A2 W4 C2

- mo¿liwo¶æ latania na 12 cali
- po zaatakowaniu przeciwnika jego Fight jest zmniejszona o po³owê (licz±c do do³u) - czyli mamy bohatera z F5 - po zaatakowaniu przez nietoperze F spada do 2.
Podsumowuj±c: moim zdaniem dobra jednostka do ataku na pote¿nych bohaterów za niedu¿± ilo¶æ punktów.


Jestem zaskoczony statsami paj±ków, nietoperzy i Kasztelanów, ta armia bêdzie przecie¿ jed± z lepszych narazie(gdzie jeste¶ Trollu z Isenu...)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:21, 06 Maj 2006    Temat postu:

Kolejny przepak - przyzwyczai³em siê. Co prawda do Elfów pewnie i tak nie podskoczy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:26, 06 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
rólowa Paj±ków - koszt 75
F6 S6 D4 A2 W3 C4 M2/W3/F0

- porusza siê bez ograniczeñ po ca³ym terenie
- je¶li nie zada rany, musi przerzuciæ ko¶æ
- przy szar¿y ma zasadê dodatkowego ataku jak kawaleria, ³±cznie z zasad± "knock to ground"
- mo¿liwo¶æ wystawienia paj±czków na 3" od niej w dowolnym momencie w fazie ruchu - opisywana ju¿ przez Theodena
Podsumowuj±c uwa¿am, ¿e jest to ciekawa jednostka, szczególnie je¶li chodzi o atak z du¿ymi mo¿liwo¶ciami taktycznymi (patrz zasada paj±czków: F2 S3 D3 A1 W1 C2)

hmm tylko jeszcze ile tych paj±czków ?

3 akcje w szarzy 2 normalnie ... ca³kiem dobra. Mo¿na powiedzieæ ze bohatre 2 klasy na koniku tylko¿e z koszmarnym defem (kazdy ³uk rani ja na 5). dobrze eskortowana walnie calkiem mocno ....

Cytat:
Kasztelani - koszt 65
F5 S5 D7 A2 W1 C6 M0/W12/F0
morgul blade - 5 pkt.

- terror
- mog± u¿ywaæ punktów woli jako fatów , ale obowi±zuje ich zasada wydania jednego willa po ka¿dej walce.
- niestety nie daj± mo¿liwo¶ci u¿ycia "stand fast" ze wzglêdu na ich niecielesn± postaæ
Podsumowuj±c: moim zdaniem silna jednostka, której nie mo¿e zabrakn±c w armii Dol Guldur

je¶li to sa ich pe³ne statystyki to sa mocno za s³abi ... 65 ptk/12 = 5 co oznacza ze musza co walka zabijaæ kogo¶ dro¿szego niz 5 ptk albo raz na diw walki kogos za 10 inaczej zupe³nie sie nei zwróc±. morgul blade tak naprawde przydaje sie na trole, pajaki czy inne rzeczy bez fate ... a nie na bohaterow ...
Cytat:
Du¿e paj±ki - koszt 25
F4 S5 D3 A2 W2 C3

- porusza siê bez ograniczeñ po ca³ym terenie
- je¶li zadaj±c ranê wyrzuc± 1 musz± przerzuciæ ko¶æ
Podsumowuj±c: silna jednostka do walki wrêcz, ale ze s³ab± obron±

plusem jest dodatkowa kostka tyle ¿e tak po prawdzie F4 S5 to minimalnie lepiej ni¿ berserker uruków a D3 nie rekompensuje nawet dodatkowa rana. Ju¿ wole berserkerów urukowych za 15 ptk. Sytuacja troche sie poprawi je¶li oka¿e sie ze maja jeszcze bonuz 3'ciej ko¶ci za szar¿e. Niestety nadal ryzyko jest do¶æ du¿e. pytanie jeszcze jaka jest wielko¶c podstawki ? jak large to bida z nêdz±.

Cytat:
Rój nietoperzy - koszt 35
F1 S3 D3 A2 W4 C2

- mo¿liwo¶æ latania na 12 cali
- po zaatakowaniu przeciwnika jego Fight jest zmniejszona o po³owê (licz±c do do³u) - czyli mamy bohatera z F5 - po zaatakowaniu przez nietoperze F spada do 2.

Ciekawa rzecz. Do¶c dobrze rozwi±zano koszt 35 za W4 ... w sumie jestem w stanie przyznaæ ze to dobre rozwi±zanie. dzieki temu nikt nie wystawi wiecej niz 1-2 takich watach bo bêdize to zbyt du¿e marnotrastwo.
problem tylko w tym ¿e dostaja 2 akcje. dzieki temu staj± siê du¿o gro¼niejsze w walce ni¿ p±ki. Z jednej strony naprawde mocna rzecz na lekko opancerzonych bohaterów których mog± zabiæ nawet bez (lub z minimalnym) wsparciem. Z drugiej potrafi± masakrycznie os³abiæ dotychczasowa rpzewage dobra czyli Aragorno podobnych rze¼ników. Moim zdaniem najbardziej przepakowana jednoska tego dodatku.
Ot sprawdza sie stara zasada - je¶li co¶ jest za brzydkie ¿eby sie sprzeda³o daj temu chore statsy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 21:33, 06 Maj 2006    Temat postu:

Elfiaki s± lamerskie ka¿dy elf 3 defa, sentinele za 25ptk ze swoimi 3 piosenkami i 2 atakami(zamiast dwóch strza³ów na ture)... Lepiej nie mówiæ co z elfami zrobili.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:37, 06 Maj 2006    Temat postu:

Z le¶nymi. Wysokie wci±¿ s± silne.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 8:05, 11 Maj 2006    Temat postu:

Piosenki sentineli s± 3 pie¶ni mo¿esz urzyæ raz na ture automatycznie wychodzi:
Arrow Mo¿esz poruszyæ model przeciwnika w obrêbie chyba 12 cali, wymaga nie zdanego mêstwa przez przeciwnika.
Arrow Sentinel dostaje zasade terror.
Arrow Wybrany model zdaje test mêstwa.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:51, 11 Maj 2006    Temat postu:

Pffffff - i to niby zast±pi³o dwukrotny strza³? Ok, nawet to niez³e, ale jednak nie rownowa¿y straty. W³a¶ciwie to przydatna jest tylko ta ostatnia.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:29, 11 Maj 2006    Temat postu:

ta pierwsza tez w sumie ciekawa ... na dobra sprawe taki antytrol calkiem niezly ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 18:53, 14 Maj 2006    Temat postu:

Nowe zdjêcia:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na 2 zdjêciu mo¿na zauwa¿yæ denn± konwersje Lurtza...

Pozdro


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 18:28, 21 Maj 2006    Temat postu:

Nowe info
Cytat:
Inormacje o Legions of Middle-earth:
-This includes Corsairs of Umber (with a new 180pt hero ), Dwarven Ironguard (I dunno what they are, but they're 15pts each), new Rohan heroes and a lot more. Again though, it has no rules in it, only points values, so the new snazzy releases are pretty useless until their release book comes out.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:03, 21 Maj 2006    Temat postu:

O, super. Nowy bohater Rohanu. Oczywiscie bêdzie taki sobie, bo w tej armii nawet królowie i marsza³kowie s± tylko dobrzy, a tutaj pewnie bêdzie jakich¶ imienny kapitan czy co¶ w tym stylu.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 19:11, 21 Maj 2006    Temat postu:

Tak, na srodziemiu mówili jak GW zrobi³oby Elfhelma, jest waleczny i dizelny to bêdzie mia³ staty kapitana ale odwage o jeden wy¿sz± Wink.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 19:18, 21 Maj 2006    Temat postu:

Nareszcie siê z krasnoludy zabrali , swoj± drog± mogli by smoki zrobiæ :]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 21:11, 23 Maj 2006    Temat postu:

Nasze GW w sneak peak'u da³o fotki entów:




Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 6:15, 24 Maj 2006    Temat postu:

ca³kiem niebrzydkie ....

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 7:02, 24 Maj 2006    Temat postu:

noo wkoñcu co¶ im wysz³o z tych nowo¶ci Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:13, 26 Maj 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
"Guardians of the Shire"

- co to u licha jest ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:46, 26 Maj 2006    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
http://www.grafika.cytadela.pl/sklep/lotr/0610.jpg
"Guardians of the Shire"

- co to u licha jest ?

Moja znajomosc ksiazkowego Lotra i obejrzenia tego co jest na grafice pozwala mi stwierdzic ze sa to Ci ludzie od Aragorna. To jego plemie. Dun*** (nie pamietam koncowki). Ci co ich ustawiono na granicach Shire i chronili ich przed nazgulami i wogole syfem. Bo Gandalfior poprosil Aragonillo.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 20:02, 26 Maj 2006    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
http://www.grafika.cytadela.pl/sklep/lotr/0610.jpg
"Guardians of the Shire"

- co to u licha jest ?


S± to Dunedainowie + Gildor(ten elf którego Frodo i Sam spotkali na pocz±tku ksi±¿ki FotR, jak dobrze pamiêtam).


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:19, 26 Maj 2006    Temat postu:

wow to nei wiedzielem ze jest wiecej wzorow straznikow polnocy ...
takie nedzne staty i 6+6 wzorow ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 20:21, 26 Maj 2006    Temat postu:

Dunedainowie kosztuj± 1ptk mniej i maj± mniejszy def, od Stra¿ników Pó³nocy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 7:03, 27 Maj 2006    Temat postu:

hehe to nadal nie grzesz± przydatno¶ci± Wink zw³aszcza z defem 4 Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 8:46, 28 Maj 2006    Temat postu:

No i prosze nowo¶ci do dodatku TTT zosta³y og³oszone, GW du¿o modeli wypu¶ci, oto zdjêcia:









Oraz d³ugo oczekiwane figurki Uruk-Hai Scouth:


GW ³adnie jak widaæ siê postara³o i zacze³o wydawaæ box'y z zaczêtymi armiami.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 9:48, 28 Maj 2006    Temat postu:

Woooooow, Rohan w koñcu doczeka³ sie Commanda...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 19:06, 02 Cze 2006    Temat postu:

Oto trzecia ju¿ figurka wykonana na pro¶be DeA oto Ghan-Buri-Ghan


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 15:15, 19 Cze 2006    Temat postu:

ZA£AMKA dodatek Legions of Middle-Earth bêdzie zawiera³ ograniczenia do(prawdopodobnie) elitarnych jednostek, ka¿da armia tak jak w konfrze bêdzie mia³a swoje sojusze, macie jednostki które maj± siê ukazaæ w tym¿e dodatku...

Rohan
Helm Hammerhand
Helm's Guard

Dwarves
Dwarf Rangers
Dwarf Mining Teams
Dwarf Ballista


Harad, Far Harad and Umbar
Black Numenorians
Corsairs of Umbar (including a Peter Jackson pirate model)
Serpent Riders and Serpent Guard
Half Trolls of Far Harad

Elves
Elven Chariots
Elf bodyguards
Celebrimbor


Gondor
Fiefdoms of Gondor

Misc
Werewolves
Dragons
Drakes

Beornings
A Vampire

To s± ju¿ potwierdzone informacje z TLA, jedna osoba ju¿ widzia³a LoME, wiêc to potwierdzi³a... Te jednostki pogrubione mnie dobijaj±... Teraz weselsza nowina kilka zdjêæ:



Duszki siê ³adnie zapowiadaj± Very Happy


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 16:08, 19 Cze 2006    Temat postu:

dla mnie to wszystko wygl±da jak konwersje poprzednich modeli...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:25, 19 Cze 2006    Temat postu:

No IMO Hama to wci±¿ skonwertowany Gamling. Ciekawe jak bêd± wygl±daæ Hammerhand i Healm's Guard.

Fifiberd napisa³:

[b]Elves
Elven Chariots


Nie no - takei co¶ by³o zabawne dopóki by³o tylko jak±¶ radosn± konwersj±. A jak teraz bêdzie normaln±, legalnajednostka to przegiêcie. No Elfom to ju¿ tylko rydwanu brakowa³o.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: Wto 13:19, 20 Cze 2006    Temat postu:

A teraz z innej beczki:



Laughing


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 14:22, 20 Cze 2006    Temat postu:

oo looool :rotfl:

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ullmo



Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:13, 20 Cze 2006    Temat postu:

¦wietne <buehehe>

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 15:08, 27 Lip 2006    Temat postu:

Cytat:
Had a good look at this today and it looks nice, lots of reworked scenarios, scenery tips, painting guides and info.

Interesting rules for some of the scenarios, looks like the spectres are (at least in this book) scenario specific tho there are generic rules for them, with an interesting special ability, kind of like the "Compel" magical effect.

Morgul Stalkers are interesting as well, listed as being Orcs who have fallen under the influence of the Witch King, hence, I guess, the "Orcish Wraith" appearance, they also pop up in the same scenario as the Spectres. Special ability for these guys is similar to that of Elvish Cloaks...so kind of an elite Orc sneaky guy.

Feral Uruk Hai look to be very similar to Beserkers, I'm picking Beserkers for a scout army.

Vrasku has a similar deal to Haldir in terms of the special rules for the CROSSBOW OF DOOM!!! Still to big for my taste but there you go.

Ugluk's rule is really neat, very characterful and Orcy. I Love it! IIRC his name is "Ugluk Head Taker" which should give you an indication! Suffice to say it will be a good idea to keep a few lowly orcs near Ugluk when Courage rolls need to be taken!!!

The Isenguard Troll rules, IIRC look to be similar to Mordor Troll, but with a kick ass D. Really like the mini (Ducks for cover!)

All the Rohirrim heroes look good, Erkenbrand shaping up to be tough with a higher than usual D I think?

Th Ent looked pretty standard as far as animated trees go!

Rohan Outriders are better at shooting than normal Rohirrim and are more likely to survive wounds...at least once anyway!

Osgiliath Vets looked nice, really like the minis, and have quite a cool special rule related to Boromir and Faramir, that makes them a bit harder than your average WoMT.

Dunlendings are in there, but interestingly not the extra ones mentioned in LOME, so no cavalry, Beserkers, Royal Blood Huscarls, so I guess there must be another supplement at some point in the future to include the extra guys...slightly frustrating!

Plus there are a few photos in the book of the "Mystery Uruk Hai scout with Two Handed Axe" that surfaced a while back. Guy in the shop thought it was an Uruk Scout captain, but had no idea as to its availability.


Kole¶ twierdzi, ¿e widzia³ podrêcznik TTT, Morgul Stalkersi mog± byæ ciekawi, no i Erkenbrand ma mieæ wy¿sz± obronê od innych bohaterów Rohanu... No i prawdopodobny podzia³ na armie(nie pe³ny)...:

The Lost Kingdom(czemu nie Arnor?)

Arvedui, Last King of Arnor
Malbeth the seer
Captain of Arnor
Warrior of Arnor
Ranger of Arnor
Arathorn

Gwaith-i-Mirdain(Eriador by³by prostszy?)

Guardian of the Havens
Elf Knight
Elf Ranger
Celebrimbor
Elf chariot
Elf war catapult

Elves of the Lady(Lorien te¿...)

Galhadrim Warrior
Galhadrim Knight
Galhadrim Pathwalker
Galhadrim sige catapult

Shadows of Mirkwood(fajne dopakowanie do Dol Goldur by by³o)

Warewolves
Vampires
Black Hearted trees

Shepards of the Trees(Fangorn nie lepiej brzmi?)

Quickbeam
Beechbone
Huorn

The Hammerhand

Helm Hammerhand
Helm's Guard

Defenders of Gondor(wszystkich lenników GW w¿uci³o do kupy i nazwa³o tak jak nazwa³o...)

Forlong the fat
Captain of Dol-amroth
Angbor the fearless
Axemen of Lossnarch
Men-at -arms of Dol-amroth
Clansmen of Lamedon
Captain of Numenor
Rider of the dead

The Iron Hills

Dwarven Ballista
Durin
Madrin
Dwarf tunnel-fighting team
Iron Guard
Dwarf Ranger

Wild Men of the Woods

Ghan-buri-ghan
Woses Warrior

Guardians of the Vale

Landroval
Meneldor
Grimbeorn
Beornings

Terrors of the North(nie lepiej podzieliæ by³o na Angmar i Góry Mgliste?)

Moria goblin prowler
Buhrdur
Shade
Spectre

Men of Darkness(Dunland zostanie dopakowan± armi±...)

Royal blood Chieftain
Royalblood Huscarl
Dunlending Chieftain
Dunland Berserker
Dunland Horseman
Bill Ferny

The Kings Men(Nie lepiej zrobiæ by by³o Black Numenorians?)

Black Numenorian
Black Numenorian Warrior
Black Numenorian catapult

East rising(Dziwna nazwa...)

Dragon Guard(so to?)
Easterling King
Easterling siege bow
Keiseimu,Ravager of Ithilien

Dark lands of the South(Fajniej brzmia³o Harad, ale przynajmniej bêdzie teraz lepszy :])

Watcher of Karna
Serpent Rider
Serpent Guard
Haradrim King
Mahud King
Mahud Tribesmaster
Mahud Warrior
Mahud Raider
Half troll

The Black Sails(Czarne ¯agle?)

Dalanyr, Fleets Master of Umbar
Cosairs
Cosair Captain
Cosair Bo'sun
Cosair Reaver
Cosair Arbalester
Cosair Balista

Shapes and Creatures(To chyba do WFB?[prócz ostatniego])

Dragon
Cave Drake
Stone Giant
Gulavhar, the terror of Arnor


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 15:47, 27 Lip 2006    Temat postu:

Raider of the Dead? Co oni - chc± robiæ deadów na koniach? Neutral

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 16:34, 27 Lip 2006    Temat postu:

GW ma zamiar wypu¶ciæ nie tylko dedów na konikach, ale te¿ wszystkie modele, które ukaza³y siê w filmie, lecz nie mia³y jeszcze swoich figurek, bêd± te¿ Rangersi Faramira konno...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:28, 27 Lip 2006    Temat postu:

Taaaaaaaa, Elfy na rydwanach, deady na koniach. Czekam na konnego Saurona...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ullmo



Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 11:18, 28 Lip 2006    Temat postu:

A mo¿e Mounted Ents albo Mounted Balrog? xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 11:54, 28 Lip 2006    Temat postu:

Gandalf na Encie Cool

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 12:14, 28 Lip 2006    Temat postu:

No na Gwahirze chyba ju¿ mo¿e lataæ Razz Bo Radagast na pewno. Proponuje dac jakie¶ dziki czy co¶ Krasnoludom i Gimliego na to wsadziæ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 13:07, 28 Lip 2006    Temat postu:

Na Gwahirze ju¿ nikt nie mo¿e lataæ, a o krasnoludach dawa³em wypowied¼ kogo¶ z GW, o tym ¿e mo¿e wprowadz± krasnoludy na wie¿chowcach Razz.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 17:43, 28 Lip 2006    Temat postu:

krasnoludy na czymkolwiek to pomy³ka ... swopja droga kra¶ki s± chwilowo mocno pokrywdzone i przyda³o by im siê co¶ do wzmocnienia ... piechota z dodatkowym +1W czy co¶ ... bo teraz to cienko widze 1 kostke krasnali przeciw 3 elfim / 4-5 kostkom urukow czy nawet 2-3 kostkom pozosta³ych armii ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 19:51, 31 Lip 2006    Temat postu:

Kole¶ na forum Gidlia.pl napisa³ o dodatku LoME... do³owato ¿e bêd± te podzia³y... Morannon'ów nie bêdize mo¿na z Trackersami ³aczyæ T_T, no i ofc nie poda³ kolo statystyk i kosztu ka¿dej jednostki... Bracia równie¿ dostan± heavy armor...

Cytat:
Ka¿da armia dzieli siê na kilka czê¶ci( nie ma tak ¿e KODA s± w jednej armi z FG zarówno jak Trackersi i Morannon:() np.
Rohan- "The RIDERS OF EORL"(Eorl, wszyscy konno) , "THE HOST OF THE HAMMERHEAD"(UWAGA HAMMERHEAD za 100pts i koñ za 10pts i"THEODEN'S HOST"(Theoden i rodzinka), czyli w ka¿dym od³amie s± klimatyczne jednostki i klimatyczni bohatereowie zwi±zane z tym od³amem:D
Rozwi±zanie problemu ze scoutami krasnoludzkimi:
Znajduj± siê oni w TYLKO Ereborze i Khazad-Dum.
S± to go¶cie za 7pkt wej¶ciowo i mo¿na im dokupiæ:
Longbow za 3 pkt
Throwing axes za 3pkt
Oburak za free

dalej ciekawostki nowych jednostek ::::
GALADRIM SIGE CATAPULT-95pts
dodatki (nie chce mi siê pisaæ)
Galadhrim Knight
Kawaleria le¶niakóe za 15pts
mo¿na im kupiæ:
elf bow za 2 pts
Elven Blade za 1pts
banner za 35pts
(kusz±ca propozycja...)
Rohan out raider za 10 pts
koñ za 5pkt
(Kusz±ca propozycja ale oni tylko s± w tym lepsi ¿e maj± 1Losu... , osobi¶cie wola³ bym 1Potêgi ale wa¿ne ¿e jest:D
RRG podro¿a³o o 1 pkt ale za to maj± BOW ZA FREE
Hammerhead100pkt
+koñ10pkt
(to pozostaje tajemnic±... Jeszcze nawet nie ma fikurki a co dopiero statsy:D...)
Hamerhead gurd 10pkt
koñ za 6pkt
\pewnie co¶ takiego jak RRG/
I uwaga za1 pkt knight of MT mo¿na dokupiæ tarcze ..hurra....
I co¶ dla oddzielnej armii Dol Amroth...
-Forlong the Fat-60
+koñ10pkt
-Angbor the Fearlees-55pkt
Clansman of Lamendon-6pkt
Men at arms of Dol Amroth-8pkt
+PIKA -1pkt ;D
+banner 25pkt
Axman-8pkt
+banner 25pkt
(Tylko gdzie ³uki w Dol Amroth...ech...)
Osgiliath Veteran-8pkt
wszystko tak jak minas tylko C4...
wszystko to samo do wykupienia...
(spodziewa³em siê czego¶ lepszego)...
UWAGA RIDER OF DEAD za 20pkt
(wow..)
Dwarven Balista-60pkt!!!
kilka pcji do wykupienia
Durin-160pkt (Pewnie Kooozak)
Mardin-(75) , pewnie taki Balin
Iron Guard-15pkt (pewnie taki berseker tylko mestwo mniejsze )
Smeagol-25pkt(mo¿na go w dobrze wystawiaæ), The Wanderers in the wind wraz z Glorem i Murinem i Drarem etc.
Ghan-buri-ghan-45pkt
Nowe orze³ki Theoden:D:
-Bohy:
Gwaihir-125pkt
Landdroval-100pkt
Meneldor-100pkt
Grimbeorn-65pkt
Beorning-8pkt
W od³amie Morii s± Batsy a w innym Giant spidery i Wild wargii
w angmarze z nowo¶ci Shade-100pkt????
Fearl Uruk Hai za 13pkt
Vrasku, kole¶ z kusz± co trafia na 3+ za 60pkt
Troll z Isenu 110pkt, ma 8D i 6F(pooolewka, kompletna kicha....)
Dunlandczucy maj± kawalerie za 11pkt (³uk i tarcza po 1pkt) i bersekerów za 11pkt i jeszcze tam jaki¶ gwardzistów
W Dol Guldur nic sie nie zmieni³o poza tym ¿e nie ma Trackerów hahahahha....)
a mozê nie wszystkoi
-jaki¶ Werewolf-50pkt?
-I drzewo-50pkt
-Mordor troll któremu mo¿na dokupiæ wardrumza-50pkt
(ju¿ mo¿na tak ka¿demu:D)
-A w Variags of Khand
jaki¶ Keiseimu, Ravanger of Ithilien-95pkt
-Chariot-30pkt
A do Haradziku:
Watcher of Karna???za 9pkt
i w Far Haradze mumak za 300! i Half Troll za 11pkt
I uMbar..
A to bêdzie nespodzianka...Razz i tacy jak Dragon i Cave drake tak ¿e ale to bêd± tacy mocarze jak Barlog...
Arnor a tak...
-Warrior of Arnor-8pkt
+banner 30pkt
-Malbath the Seer-75
-ranger of arnor-8pkt
w³ócznia1pkt
King Arnoru-70pkt...
w Shire mamy aragorna...
A Gilowi oprócz tarczy wykupiamy konia za 15pkt i to uzbrojonego,
Wysokie maj± katapultê100 i ciêzk± kawalerie za 20pkt.. i chariot za 30 i rangera za 11 i nowy boh za 140pkt-Celebrimbor:D


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 20:09, 31 Lip 2006    Temat postu:

100 pkt... Za taki koszt to ma byæ super, bo jak dostanê kolejna kopiê Eomera to zabijê. I ta jego super armia - ca³e dwie jednostki Laughing (chyba ¿e podstawowi Warriors of Rohan i Riders of Rohan s± uniwersalni i wchodz± wszêdzie)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Thingol3



Do³±czy³: 18 Kwi 2006
Posty: 246
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 22:48, 02 Sie 2006    Temat postu:

Nowe szczegó³y na temat podzia³ów w LoDME, prosto z forum Twierdzy.


Cytat:
Isengardy wg tego s± 4:

a) skauty i ferale z Uglukiem, Lutrzem, kap bez opcji ciê¿kiej zbroi , Vrasku, Sharku z Wargami,

b) Saruman+Grima +twarde uruki, berki, Isen troll +skauci, balista, demolition team

c) Dunland z kilkoma nowymi, co nie wysz³y

d) bandyci Sharkeya wzmocnoieni orkami i wild wargami +Wildmeny z Dunlandu z szefem

Od razu mówiê - armylistów nie bêdê przepisywaæ wiêcej, bo raczej nie wejd± w takiej postaci.

LOME NIE ZAWIERA STATÓW - TYLKO KOSZT PUNKTOWY

profil spectrów na bank ulegnie zmianie. Paranoj± jest ¿e w Angmarze nie ma Witch Kinga - mo¿na go do³±czyæ tylko jako allied force z wydanych ju¿ jednostek s± tam trolle, orki, dzkie wargi z szefem i Barrow Wighty.

LEGIONY NIE OBS£UGUJ¡ JEDNOSTEK Z WD!!!!!!!!!!!


Co do mieszania armylistów - pod ka¿dym jest liczba dostêpnych sojuszy> Kiedy decydujesz siê na sojusz, kontyngent sojuszniczy musi mieæ swojego wodza, czyli jka np. ³±czysz Gondor z Rohanem, to musisz mieæ i boha Gondoru i Rohanu. Limit dla ka¿dej nacji liczymy osobno.

Morannony i Tracki to obrêb 1 armulistu - wystarczy 1 heros z niego

Co do Morguli, to mia³em na my¶li MOrgul Knighty, które s±dz±c po koszcie zostan± ciê¿k± kawaleri±.


Gondory to

a)Lenna +Rangerzy. Dziwne ¿e ani s³owa o Morthrondach,

b)Wie¿a Ectheliona zawiera ca³y Gondor oprócz Gandzi i Rangerów oraz Lenników w³a¶nie

c) najbardziej bez sensu - armia MT - jedyni herosi to Król Ludzi i kap Gondoru+ WOMT, KOMT, CG, FG, rangery, Trebusz - bez avengera

jest jeszcze Ithilien z Farkiem, Madrilem Cirionem Damrodem Capem MT, Womt, rangerami, veteranami i CG


Mordorów jest kilka - ró¿ni± siê praktycznie 1 bohem i kompletnie bez sensu podzielili jednostki - na bank sedziowie to zmieni±

Chyba najbardziej PG jest to w³a¶nie - Cirth Ungol z Szagratem, Gorbagiem, Mordor UH+ich kap, Orc Shaman, Orc Capitan, Szeloba, Orki, warg Ridery, Siege Bow, Tracki, Troll z opcj± bêbny za 50 pkt !! i katapulta

Wg tego Umarli z Bagiel bêd± cz³onkami armylistu Minas Morgul


Namiesza³o GW strasznie Confused


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 7:13, 03 Sie 2006    Temat postu:

do tego stopnia, ¿e jako wlotra nie gram to nie mam ju¿ zielonego pojêcia kto u kogo i z kim i pewnie bym mia³ problem z odró¿nieniem mordoru od isengardu

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 18:32, 04 Sie 2006    Temat postu:

No imozna by³o obejrzeæ podrêcznik w sklepie. GW ma co raz g³upsze pomys³y. Smoki bez ziania ogniem, latania ROX (tzn. maj± to, jak im sie dokupi po 50 punktów ka¿de)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:11, 05 Sie 2006    Temat postu:

moze zrobi± tañszego gandalfa bez czarów ;d by³o by weso³o Cool

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fifiberd



Do³±czy³: 24 Mar 2006
Posty: 414
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 4 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 22:06, 18 Sie 2006    Temat postu:

Kiedy¶ mówi³em o concept artach krasnoludów, my¶le, ¿e to co trzyma ten pierwszy to w³ócznia. Oto obrazek

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ullmo



Do³±czy³: 30 Mar 2006
Posty: 92
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 16:41, 19 Sie 2006    Temat postu:

A ja my¶le, ¿e to dwurêczny topór z obosiecznym ostrzem. Ale co to jest na prawde to wie chyba tylko autor tego arta Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:08, 19 Sie 2006    Temat postu:

To jest taka taca do pieczenia chleba najprawdopodobniej. Taka poza tez jak przy wkladaniu chleba do pieca. Wnioskuje iz sa to 2 krasnoludzcy kuchmistrze.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki / LOTR Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Nastêpny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin