Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

zasady alternatywne (=])

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki / LOTR
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:12, 15 Kwi 2006    Temat postu: zasady alternatywne (=])

pomys³y, które bêdzie mo¿na wykorzystac w grach towarzyskich =]

Sztandary.
gdy jednostka trzymaj±ca sztandar ginie, sztandar spada na ziemie i sobie tam le¿y, do czasu kiedy nie przyjdzie po niego inny ¿o³dak, albo wróg by go zniszczyc.

obecne zasady: jedynie jednostka w bezpo¶rednim kontakcie [podstawka w podstawkê] mo¿e banner przej±c.

sztandar orków: D2 W2
sztandar uruk-hai: D2 W2
sztandar haradrimów: D2 W1
sztandar khadu: D2 W1
sztandar rohanu [gamlinga] : D2 W2
sztandar gondoru: D2 W1
sztandar boromira: D2 W2
sztandar konnych minasów: D2 W2

- przy walce wrêcz po wygranej walce mo¿emy wybrac co atakujemy wojownika lub sztandar
- trzymaj±cy sztandar mo¿e zas³onic sztandar sob±, sztandar nie mo¿e byc zaatakowany, natomiast 'obroñca' dostaje podwójne obra¿enia,a jego obrona spada o 1.
- je¶li strzelamy do jednostki ze sztandarem to rzucamy ko¶ci±:
dla sztandarów z W2 4,5,6 oczek to dostaje sztandar
dla sztandarów z W1 6 oczek to dostaje sztandar

UZASADNIENIE:
niby czemu sztandar znika z pola walki je¶li sojusznik nie jest z nami w bezpo¶rednim kontakcie? przecie¿ mo¿e sobie tam le¿ec i czekac a¿ kto¶ sobie o nim przypomni lub bêdzie chcia³ zniszczyc
ró¿na ilosc pkt W tyczy siê wielko¶ci sztandarów. du¿y sztandar ma wiêcej W za to ³atwiej go trafic.

[skomentujcie czy ma to w ogóle sens, a co mo¿e zmienic]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:20, 15 Kwi 2006    Temat postu:

w lotrze kupa zasad nei ma sesu. Choæ jak t³umaczy³ Robert - nie ms siê co w bitewniakach doszukiwaæ przesadnego realizmu... ot strategia w ³adnej oprawe i z logicznymi zasadami.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:34, 15 Kwi 2006    Temat postu:

heh, ale czasem mo¿na na innych zasadach dla odmiany w domku pograc

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 16:48, 15 Kwi 2006    Temat postu:

jasne Cool

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
golomb ironwing



Do³±czy³: 09 Kwi 2006
Posty: 75
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 17:51, 19 Kwi 2006    Temat postu:

choc jaki bitewniak ma proste zasady i figurki, ktore nie szpec± fabu³y o ile taka jest...Very Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki / LOTR Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin