Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

nauka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki / Neuroshima Tactics
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 21:26, 26 Lip 2011    Temat postu: nauka

przyjmijmy, ¿e bêdê w pi±tek w klubie

kto chêtny do nauki? chyba najlepiej jakbym pogra³ sobie posterunkiem, bo tylko ta frakcja mi pasuje klimatycznie

moloch by³by najfajniejszy, jakbym mia³ wydawaæ kasê na pude³ko, ale jak mówicie, ¿e niegrywalny, to wicie - rozumicie


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Wto 21:28, 26 Lip 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:47, 26 Lip 2011    Temat postu:

Ja bêdê na pewno w sobotê w klubie na Wojnacji, nie wiem jak z pi±tkiem bêdzie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:10, 26 Lip 2011    Temat postu:

no jak posterunkiem to lepiej ¿eby¶ z bambusem zagra³ zeby sie w wojny klonów nie bawiæ Wink

swoj± droga przeczytaj instrukcje bo jak patrzy³em to od soboty parê rzeczy siê zmieni³o, których ja mogê ju¿ nie wychwyciæ z przyzwyczajenia do tamtejszej wersji Wink

Inna sprawa, ¿e jak Ci moloch podchodzi to zrób sobie od razu rozpiskê na Kasparowie i bêdzie git ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamson



Do³±czy³: 05 Lis 2010
Posty: 87
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 18:02, 27 Lip 2011    Temat postu:

A ja bym móg³ siê nauczyæ ? Nigdy w to nie gra³êm w pi±tek powinienem byc.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamson dnia ¦ro 18:02, 27 Lip 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:18, 28 Lip 2011    Temat postu:

jasne - kto chêtny zobaczyæ Neuroshime Tactics to jutro ko³o 17 zaczniemy z Bambusem pokazywaæ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:58, 05 Gru 2011    Temat postu:

Mam takie ma³e pytanie. Która frakcja do czego???? Nigdy w to nie gra³em ale system mi siê spodoba³ i wydaje siê ciekawy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 1:23, 06 Gru 2011    Temat postu:

Hegemonia - to frakcja typowych twardzieli, gangersów, morderców i tym podobnych - ca³a hegemonia rz±dzi siê prawami silniejszego.

w kwestii mechanicznej - hegemonia to wytrzyma³e jednostki ze strzelbami i pistoletami - dobre na krótki dystans i walkê wrêcz. Gra nimi opiera siê g³ównie na dobrym wykorzystaniu granatów dymnych, podej¶ciu do wroga i wyciêciu go strza³ami z bliska.


Posterunek - ostatnia regularna armia ludzko¶ci, stworzona do walki z Molochem.

mechanicznie maj± najlepsz± broñ i niez³± celno¶æ ale nisk± wytrzyma³o¶æ i spory koszt punktowy. Walka nimi sprowadza siê do trzymania przeciwnika na dystans (co nie jest ³atwe przez grê skupiaj±c± siê na kontroli centralnej linii sto³u).


Borgo - czyli frakja mutantów. Mutki s± barzo ró¿norodn± armi± stawiaj±c± na wszechstronno¶æ i mobilno¶æ.

mechanicznie maj± tak jednostki twarde jak i szybkie czy kombinowane. Brakuje im natomiast dalekodystansowych strzelców.

Moloch - czyli odpowiednik Terminatorowego Skyneta.

mechanicznie moloch ma same ¶wietne zabawki, mozliwo¶æ dopakowywania swoich jednostek w trakcie bitwy, modu³y do widzenia przez dym, najlepsz± broñ i niez³e pancerze. Wad± jest to, ¿e czê¶c jednostek jest typowymi specjalistami, s³abymi poza swoj± specjalno¶ci± oraz to, ¿e moloch nie ma dostêpu do ludzkich bohaterów, którzy s± naprawdê u¿yteczni a moga wystêpowac we wszystkich armiach w³asnie poza molochem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 16:15, 06 Gru 2011    Temat postu:

Czyli jak bym chcia³ grac na bliski dystans to Hegmoni± ale w zasadach przeczyta³em ¿e walka wrêcz siê nie op³aca i jednostka nim dojdzie do celu ginie. czyli jak to w koñcu jest????

na czym polega wszechstronno¶æ Borgo ???


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 17:22, 06 Gru 2011    Temat postu:

walka wrêcz to nie to samo co bliski dystans - Hegemonia najlepsza jest w 8" od przeciwnika bo tam gangerzy dostaj± bonusow± ko¶æ ze strzelb a Black Angelsi +3 do celno¶ci za drugi pistolet. Za to taki Pyza zwykle dopiero po 3'ciej kulce (celnej) schodzi co przy limitowanej amunicji jest naprawdê irytuj±ce dla przeciwnika.
Do walki wrêcz te¿ maj± niez³e staty ale wci±¿ nie maj± co do niej d±¿yæ je¶li zosta³a im jeszcze amunicja. Inna sprawa, ¿e naboje szybko koñcz± siê wszystkim a do tego s± jeszcze granaty dymne uniemo¿liwiaj±ce strzelanie.
aha teoretycznie do walki wrêcz s± ich specjali¶ci tak Pyza jak i Maczeta - ale w praktyce Pyza jest do zbierania kulek a Maczeta do rzucania no¿ami i granatami.

ps - starter hegemoni ma od razu najczê¶ciej wystawianego bohatera - Kaznodziejê.

Co do borgo
podstawowa jednostka - mutki - mo¿e w wiêkszych oddzia³ach kombinowaæ z feromonami i wyci±gaæ na jednym modelu naprawdê du¿e statystyki - robi±c z niego w razie potrzeby konkretnego snajpera, no¿ownika czy ¿yw± wyrzutniê granatów.
Cyborgi s± naprawdê wytrzyma³e i choæ mniej celne ni¿ inne elity to zwykle spokojnie dochodz± na optymalny dla siebie dystans.
Szpony s± póki co jedn± jednost± oddzia³ow± do walki wrêcz - w teorii ³atwe do zabicia jak sam piszesz - ale w praktyce dwa razy tañsze ni¿ elitarne oddzia³y a wsparte granatem dymnym dojd± gdzie bêdzie potrzeba. Dodatkowo mo¿na ich wyposa¿yæ w no¿e do rzucania i nagle robi± siê gro¼ni ju¿ w 8".
do tego 3 mocno ró¿norodnych specjalistów od byka z CKM'em do spidera skacz±cego po dachach i sypi±cego z nich granatami/mo³otowami czy seriami z ckm.
aha i borgo ma jedn± z 2 najfajniesjzych lokacji frakcyjnych - kana³y - umo¿liwiaj±c± na swoist± teleportacjê modeli w obrêbie 8"


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 17:28, 06 Gru 2011    Temat postu:

który starter jest lepszy hegmonia czy borgo (ma przydatniejsze, potrzebniejsze jednostki)?????

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 17:42, 06 Gru 2011    Temat postu:

hmmm
w sumie wszystko bêdzie zale¿a³o od taktyki jak± potem przyjmiesz - hegemoniowy Kaznodzieja to z pewno¶ci± must-have w ka¿dej ludzkiej armii je¶li ktos nie lubi polegaæ na samym szczê¶ciu.

Borgowy Najemnik nie jest z³y ale jednak mneij wszechstronny od Kaznodziei na d³u¿sza metê - choæ w wielu rozpiskach jest u¿ywany jako bohater numer dwa.

Specjali¶ci w obu boksach s± typowymi suporterami - czyli dopakowuj± jaki¶ sojuszniczy model - w przypadku hegemonii w grze na startery bedzie on mniej przydatny - w grze na 1250 punktów bêdzie idealnym kumplem dla Pyzy, Ochroniarza czy jakiego¶ bojowego bohatera.
Mutkowy Beton sprawdza siê ju¿ dopakowuj±c zwyk³e mutki choæ czasem siê go uzywa tak¿e na cyborgach - choæ jednoznacznie ciêzko powiedzieæ kiedy spisuje siê lepiej jakkolwiek bywa u¿yteczny i na ma³e i na du¿e punkty.

Oddzia³y
gangerzy hegemonii - przez wielu uwa¿ani za najs³abszy oddzia³ hegemoni ze wzglêdu na swoje strzelby - moim zdaniem mimo wszystko s± to ca³kiem przyjemne jednoskti ze wzglêdy na naprawdê mocn± umiejêtno¶æ jak± jest mo¿liwo¶æ wykonania 4 ofensywnej akcji w turze - co w praktyce daje im 1akcje czyli 3" biegania wiêcej.
mutki - to z kolei chyba najciekawszy oddzia³ borgo - feromony pozwalaj± im wyci±gaæ naprawdê wysokie statystyki w kluczowych momentach a co wiêcej sprawiaj±, ¿e mutek z dwoma ranami nie jest taki totalnie bezu¿yteczny jak inne modele w podobnym stanie (-6 do testów wyklucza modele z walki ale wcia¿ pozwala im generowaæ feromony dla kumpli).


aha chyba zapomnia³em napisaæ wy¿ej - ¿e walka wrêcz jest taka jak pisa³e¶ na 500-800 punktów - od 1250 juz zaczyna byæ zauwa¿alna a na 1500 (imo maksymalny format) jest ju¿ ca³kiem realna i u¿yteczna. Wszystko przez limitowan± liczbê reakcji w turze nie rosn±c± liniowo razem z formatem punktowym.

i kolejna rzecz - http://www.elgalh.fora.pl/neuroshima-tactics,119/linki,1436.html tu masz linki do sklepów - za najtañszy nie odpowiadam, w planszaku ju¿ raz czy dwa co¶ brali¶my i poza nie¶pieszn± wysy³k± s± ok natomiast na mgle planujê sk³adaæ zamówienie w tym tygodniu jakby co i jak siê uda przekroczyæ 300 z³ zamówienia to by³aby wysy³ka darmowa.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 17:46, 06 Gru 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:09, 06 Gru 2011    Temat postu:

wiem ¿e gra mi siê podoba i je¶li pójdê do waszego klubu (a pójdê na pewno) chcia³bym zacz±æ graæ te dwie frakcje podobaj± mi siê najbardziej posterunek z tego co wiem jest martwy po wyczerpaniu amo a moloh ma do kitu bohaterów


na ile punktów gracie bo nie wiem czy starter starczy i co ewentualnie trzeba bêdzie dokópiæ je¶li siê zdecydujê ?????

czy macie makiety????


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:43, 06 Gru 2011    Temat postu:

Gramy zwykle 500 i 1250 punktów. Ka¿dy z graj±cych ma starter wiêc zawsze nawet na niego bêdzie z kim graæ. Makiety s±.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:53, 06 Gru 2011    Temat postu:

jakie te makiety (jak du¿e )

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:03, 06 Gru 2011    Temat postu:

Ró¿ne. S± zarówno zrujnowane budynki do swobodnego umieszczenia i przesuwania w nich figurek jak i ma³e elementy maj±ce "za¶mieciæ" stó³ i generowaæ os³ony.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:10, 06 Gru 2011    Temat postu:

jak czêsto gracie???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba



Do³±czy³: 18 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:50, 06 Gru 2011    Temat postu:

... nie mo¿esz przyj¶æ i zobaczyæ.. Twoje pytania szczególnie te przy koñcu nie maj± sensu. by³o napisane ¿e spotkania s± w soboty i zawsze jest kto¶ kto w NT gra..
ps. przegl±darka pod¶wietla Ci wyrazy na czerwono, bynajmniej powinna, oznacza to niezgodno¶æ zapisania s³owa w porównaniu z polsk± ortografi±. Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:03, 06 Gru 2011    Temat postu:

kingal napisa³:
jakie te makiety (jak du¿e )

o makiety siê nie martw - dysponujemy ju¿ wystarczaj±c± ilo¶ci± w³asnych - akurat postapokaliptyczne robi siê bardzo ³atwo na szcze¶cie - bior±c pod uwagê, ¿e neuro potrzebuje ich naprawdê sporo i do tego specyficznych (mo¿liwie bezkonfliktowych w kwestii okre¶lania widoczno¶ci).


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:18, 06 Gru 2011    Temat postu:

aha dziêki jeszcze jedno pytanie co do moloha jak siê nimi gra bo przeczyta³em trochê na ich temat i wydaj± siê najlepsz± frakcj± np. anihilator i jego specjalna zasada pucha albo obroñcy i zasada obroñcy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:27, 06 Gru 2011    Temat postu:

tak jak pisa³em w skrócie - w teorii najlepsze modele i najlepsze bronie z mo¿liwo¶ci± dopaku z kasparova czy mózgu jakkolwiek brak dostêpu do kaznodziei, najemnika, z³odzieja, ochroniarza czy gladiatora jest dla molocha odczuwalny.
Do tego wykupowanie modu³ów kosztuje te same punkty, które inne frakcje wydaj± w pe³ni na granaty czy pu³apki.
W teorii jest to bezwzglêdnie najsilniejsza frakcja - w praktyce brak kaznodziei czyni molocha do¶c podatnym na pecha, a strata maszyny dowódczej powoduje ¿e nagle masz 2 zamiast 4 akcji na wiêkszo¶ci modeli (ludzie i mutki zawsze maj± 3)
Sama pucha u Annichilatora jest równie losowa - jak czujesz siê szczê¶ciarzem to mo¿e wytrzymaæ nawet kilka trafieñ, gorzej je¶li masz pecha to i tak zejdzie po pierwszym.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:35, 05 Sty 2012    Temat postu:

mam figurki i chcia³bym z nauczyæ siê nimi pos³ugiwaæ

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:52, 05 Sty 2012    Temat postu:

Ja w t± sobotê jestem w Warszawie na turnieju NST w³a¶nie, ale mo¿e Óæ albo Flamaster bêd± grali.
Ewentualnie w niedzielê w Mazovi bêdziemy stoiska z bitewniakami rozstawiaæ przy okazji WO¦P wiêc tam bêdziesz móg³ z Bambusem czy Mroziem pograæ - ewentualnie przysz³a sobota po prostu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:04, 07 Sty 2012    Temat postu:

gdzie i o której godzinie bêd± te stoiska jak bêd± funkcjonowaæ???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:49, 07 Sty 2012    Temat postu:

http://www.elgalh.fora.pl/sprawy-klubowe,1/final-wosp-i-promocja-pkf-elgalh-ai-w-galerii-mazovia,1575.html

Cytat:
od 12 do 17


z przerw± ko³o 14-15

http://www.elgalh.fora.pl/aktualnosci,19/otwarty-turniej-szermierczy-bronia-bezpieczna,1578.html


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 19:50, 07 Sty 2012, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:57, 07 Sty 2012    Temat postu:

co prócz tego bêdziecie pokazywaæ???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:03, 07 Sty 2012    Temat postu:

Wojnacja i Magicowcy mieli te¿ siê wystawiæ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kingal



Do³±czy³: 03 Gru 2011
Posty: 66
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:07, 07 Sty 2012    Temat postu:

a neuro???

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 20:13, 07 Sty 2012    Temat postu:

Na Magicowców bym nie liczy³...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:17, 07 Sty 2012    Temat postu:

No Neuro, wojnacja i mia³ byæ Magic.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Inne Bitewniaki / Neuroshima Tactics Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin