Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Waluta lepszego jutra
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Grupy tematyczne / Versus g2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 1:39, 05 Sie 2011    Temat postu: Waluta lepszego jutra

[link widoczny dla zalogowanych]

Taylor Craftman stacjonuj±cy chwilowo w Kansas City dosta³ dzisiejszego ranka bardzo zaskakuj±cy meldunek od zwiadowców posterunku.

"Kurier z Vegas straci³ wczoraj w wieczorem w Kickapoo zapakowany karton najlepszych i najdro¿szych Malboro jakie trafi³y do masowej produkcji. Na szczê¶cie z³apali go lokalni Hell Boys my¶l±c, ¿e jest zaledwie cwaniaczkiem w podró¿y. Sponiewieranego trzymaj± u siebie pod kluczem."

Taylor doda³ do siebie kilka oczywistych faktów, przemno¿y³ ich sumê i otrzyma³ wiêcej ni¿ po³owê piêciocyfrowej sumy gambli. Powtórzy³ obliczenia jeszcze dwa razy po czym po¶piesznie pobieg³ po kumpli.

Gdy ju¿ zebrali siê w ruinach przedwojennego monololiku "Tylko dla Or³ów", od³upali czwart± ceg³ê od resztek ¶ciany dzia³owej i po¶piesznie przeliczyli zawarto¶æ schowka. Nadmiarowe leki warte by³y równo 200 gambli.

Jest Poniedzia³ek, 9:00 rano.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 1:57, 05 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 5:40, 05 Sie 2011    Temat postu:

Dobra Panowie. Sprawa jest gruba. Po pierwsze: samochód. Musimy siê dostaæ do tego cholernego Kickapoo jak najszybciej. Po drugie: materia³y wybuchowe. Zak³adam, ¿e bêdzie trzeba rozwaliæ parê drzwi. Po trzecie: kasa na ³apówki, ¿eby siê dowiedzieæ gdzie dok³adnie trzymaj± te fajki. Starczy 200 gambli?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 17:49, 05 Sie 2011    Temat postu:

Wiecie co¶ wiêcej o tych Hell boys? Duzo ich jest? Gdzie te Malborasy maja byc skoro oni ich nie znalezli? Cos mi tu smierdzi. Bardzo. Ale cholera jasna! Idzmy ogarn±æ jakie¶ auto, Ty specu prowadzisz oczywiscie, Steve siadasz z tylu.

Brac gamble na wybuchy jak nie wiemy co nas czeka? Wezmy z jedna laske dynamitu czy inny granat i starczy zeby narobic halasu albo wsadziæ komu¶ w ty³ek. Taylor pogladzil w±sa. Moze jakies ekstra paliwko w butelkach czy innym kanistrze, zaleznie co dostaniemy, to uniwersalne jest. Z ³apówkami masz racje, zostawmy te leki i inne gamble co mamy, w Kickapoo zyja jacys ludzie przecie¿, co nie?

A ta miejscówka, Topeka, Toneka, czy jak j± zwa³, bo z tej zasranej mapy nic odczytac nie moge, jest tam cos chlopaki? Ile tam g³ów zyje?

Specu chodzmy po te auto i gadzety. Steve idziesz z nami?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 18:00, 05 Sie 2011    Temat postu:

Kaskê to lepiej zostawiæ na towar mniej dostêpny jak ten dynamit. Furê mo¿na przecie¿ jako¶ ukra¶æ, co nie? Radzê siê ¶pieszyæ, bo jakie¶ inne pajace mog± ju¿ byæ na tropie tych fajek.

Ja nic nie wiem o tych go¶ciach, ale maj± kasê i ju¿ dlatego mog± sprawiaæ problem...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:09, 05 Sie 2011    Temat postu:

To ja bym sprobowal kupic paliwa w ilosci takiej jakiej mi sie uda oraz dowiedziec sie czegokolwiek o Hellboysach z Kickapoo ("Jak sie sprawy maj± w Kickapoo? Kto tam teraz rz±dzi i czemu nie jeste¶my to my?") i "co slychac w Tonece czy jak zwa³ t± wioske na zachodzie". Poswiecilbym na to z godzine, gora dwie. Rick jak chcesz mozemy rozejrzec sie razem, albo Ty sam zobacz czy zdolamy zdobyc cokolwiek, najlepiej bez do³±czonego kierowcy. O wybuchy jak chcecie to mogê skoczyæ popytaæ siê znajomych, ale niczego nie obiecuje (o wybuchy zapytam tylko zaufanych ludzi, zeby sie nie obnosic ze takie cos zalatwiamy).

Na pewno ja nie bêde kradl, tylko najwy¿ej po¿ycze bez pytania, a potem oddam i ewentualnie rzuce komu¶ parê paczek ¶wie¿ych czerwonych fajek. Nie chce mieæ siekiery w plecach. No chyba ze znajdziemy jakiegos wielkiego leszcza z bryka, ale jesli to naprawde bedzie leszcz, to nie zasluguje na posiadanie swojego samochodu i bezpieczniej dla niego bedzie jak zabierzemy mu go my.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:22, 05 Sie 2011    Temat postu:

Do godziny 11 dowiadujesz siê :
- Kickapoo - nie wiêcej jak kilkuset mieszkañców. Tak miêdzy 300 a 400. G³ówne ¼ród³o gambli tam to kopalnia wêgla, trochê byd³a i pseudo rolnictwa.
- Hell Boys - to do¶æ spory gang przesiaduj±cy w Kickapo. Najpewniej ponad dwudziestu w miarê cywilizowanych drabów przesiaduj±cych we w miarê dobrze zachowanym centrum handlowym. Zrobili sobie z piêtra swoj± 'bazê operacyjn±' i robi± stamt±d czasem wypady na motorach.
Prócz nich w miasteczku jest ca³y czas Szeryf ale najwyra¼niej jako¶ siê z dogada³ z piekielnymi ch³opakami bo ¿yje a do tego gangerzy w miarê ma³o strzelaj± do miejscowych.
- Toneka - Wioska na kilkudziesiêciu mieszkañców - 'rolników'. Odk±d w Kickapo siedz± Hell Boys tamtejsi ludzie s± do¶æ ma³o przyja¼ni. G³ównym odbiorc± tamtejszej ¿ywno¶ci jest Kansas jak nietrudno siê domy¶liæ.

- Materia³y wybuchowe - poni¿ej 65 za granat to nic nie kupicie raczej.
- Paliwo przeciêtne 4 za litr. Mocniejsza mieszanka 13 za litr. Jakie¶ odlewki za 3.
- Materia³y wybuchowe samoróbki na bazie chemii lub paliwa to w zale¿no¶ci od czasu po¶wiêconego i sprzêtu dokupionego ale ko³o 100 by trzeba zainwestowaæ na sensowne ³adunki.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 21:08, 05 Sie 2011    Temat postu:

Ja idê swoj± stron± i u¿ywam swoich kontaktów, ¿eby siê dowiedzieæ, czy jaka¶ inna grupa zainteresowa³a siê tymi fajkami. Oczywi¶cie nie mówiê wprost o co chodzi ("Czy kto¶ interesowa³ siê ostatnio Kickapoo?"). Jak trzeba bêdzie (je¿eli wyczujê, ¿e delikwent co¶ wie) to dam w ³apê ok 5 gambli. Bardziej zaufanych osób (mo¿e jak±¶ dalek± rodzinê, przyjació³) pytam o gang Hell Boys. Mo¿e znaj± jakie¶ szczegó³y.

Robiê rekonesans samochodów porzuconych i nie tylko w mie¶cie. Który jest hipotetycznie naj³atwiejszym ³upem. No i ¿eby by³ na chodzie. 2 godziny.

Idê do dziupli i siê zakrêcam wokó³ aut. Mo¿e co¶ siê znajdzie (patrz równie¿ drugi w±tek).


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:00, 05 Sie 2011    Temat postu:

- Na pytania o Kickapo ludzie reagowali raczej zdziwieniem. Z regu³y rzucali komentarze odno¶nie tego zê lepiej siê tam teraz nie krêciæ chyba ¿e w drodze do Oklahomy ale to i tak bez postoju.
- W kwestii Hell Boys to tak naprawdê pytanie synonim do co nowego w Kickapo ostatnimi czasy. G³ównie z nimi siê tamto miasteczko kojarzy w obecnym okresie bo kiedy¶ to i o kopalni wêgla i o lokalnych 'szczurach' trochê ludzie opowaidali.

- Samochód - znajomy mechanik ostatnio naprawi³ jakiego¶ Jeepa, którego w³a¶ciciel nie mia³ jak oddaæ za naprawê (zacz±³ sie targowaæ ju¿ po fakcie i dosta³ kulkê w nogê je¶li dobrze zrozumia³e¶). Za 95 gambli móg³by oddaæ po negocjacjach. Jaki¶ go¶æ w "Tylko dla Or³ów" wspomina³, ¿e widzia³ gdzie¶ pod miastem Pickupa z przestrzelonymi ko³ami ale nie wie czy tylko z nimi by³ problem. Jest jeszcze rozklekotana osobówka starego Toma ponoæ do wziêcia za nieca³e 50 gambli (samochód stoi przed karczm± - mozna go ogl±dac itd) ale jest w mocno ¶rednim stanie. Niby powinna pojechaæ ale czy przejedzie 200 km to nie wiesz.

aha i jaki¶ m³odzik z Deetroit cadillacka zaparkowa³ w ¶cianie ko³o baru. Samochód jest zdaje siê na chodzie a w³a¶ciciel ju¿ konkretnie podpity z kumplem kolejn± flaszkê bimbru wali. Nikt ich obi za bardzo nie zna.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Sob 9:19, 06 Sie 2011    Temat postu:

Wracam do Taylora i mówiê co znalaz³em i ze szczególnym naciskiem opowiadam o leszczu z Deetroit, który nie zas³uguje na swoje auto. Poza tym, mo¿e da radê wróciæ zanim wytrze¼wieje [¶mieje siê].

Nie wiemy gdzie s± fajki, ale mniej wiêcej wiemy, gdzie jest kurier. Wstêpny plan: odbijamy kuriera i ci¶niemy go gdzie s± te Malboro. Inny plan: dajemy sobie spokój z kurierem i wêszymy za samym towarem. Jak? Jeszcze nie wiem.

Nucê sobie pod nosem "Jest z nami Taylor. Jest z nami Rick. Nie ma z nami Seve'a. Gdzie jest ***** Steve?"


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:23, 06 Sie 2011    Temat postu:

Zgadzam sie, poswiecmy pare gambli i dajmy barmanowi zeby postawil cadilakowcowi cos dobrego na tyle zeby dzis juz nie wstal od stolu. Jego kolega tez nie moze byc w stanie wstac. Damy rade odpalic taki wóz bez kluczyka, czy trzeba jeszcze im przegrzebe po kieszeniach zrobic? to pytanie bardziej do MG

Jesli sie zgodzicie, to ja sam wezme troche gambli i sprobuje zalatwic ich upicie, w ostatecznosci przysiadam sie sam do nich z dobra historia ("Moge wam sprzedaæ niez³e historie o Molochu, jesli sie ze mna napijecie kolejke."). Na moj znak Rick zabierze woz i spotykamy sie gdzies niedaleko w ustronnym miejscu, gnaty i wszelkie gad¿ety na wozie, dolejemy pewnie benzyny(ale nie tak ze podjezdzamy Cadillackiem i wlewamy do baku tylko przynosimy kanistrami zeby nie rzucac sie w oczy).Pare butelek ekstra do bagaznika, do baku zalewamy tyle ile nam wystarczy na dwukrotny przejazd tam i z powrotem mysle.

Co do [link widoczny dla zalogowanych] to sam nie wiem jeszcze. Moze zahaczmy o Toneke, towarzysko wymienmy jakies gamble na inne,a przy okazji dowiedzmy sie "czy bezpiecznie na drodze do Oklahomy?" i liczmy na to ze zaczna sie skarzyc, a to jakas droga na zdobycie blizszych informacji. Oby tylko juz w tej Tonece jakiejs zadymy z Hellboysami nie bylo. Mam nadzieje ze nic szybszego od naszego Cadillacka nie beda mieli, motorami siê nie martwmy.. A jak w Tonece glucho bedzie, to jedzmy dalej, ze niby na trasie do Oklahomy i zagadujmy Szczury i wszystkich innych, moze cos przydatnego wyplynie.

Taka mysl, ktora mi przeszla przez glowe, moze po prostu pogadamy ostatecznie z Hellboysami ze to czlonek naszej rodziny albo przyszly szwagier i chcemy go odzyskac. Rzuca jakas zaporowa cene, ale moze cos sie utarguje, albo sie w jakis sposob odkryje ich slabe punkty. No, ale to chyba ostatecznosc.

To jak, upijamy mocno tych z Detroit i kradniemy auto?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Sob 15:32, 06 Sie 2011    Temat postu:

S±dzê, ¿e zwiniêcie tego wozu bêdzie najlepsz± opcj±, jako¶ mi siê nie widzi, by ten kole¶ chcia³ zaczyniaæ do mnie i mojej [link widoczny dla zalogowanych]. Byleby nie mia³ on wiêkszej ilo¶ci kumpli, którzy siê zjawi± akurat, kiedy by bêdziemy im kroiæ wóz. Dodatkowo Rick jest dobrym mechanikiem, wiêc obej¶cie kluczyka bêdzie bezproblemowe. Ja spokojnie mogê czekaæ na zewn±trz i os³aniaæ go.

Co do fajek to lepiej bêdzie odbiæ kuriera, szukanie paczki bez informacji gdzie ona jest to jak szukanie ig³y w stogu siana. Jak za³atwicie mi pude³ko naboi do Springfielda to spokojnie mo¿emy nawet wyci±æ w pieñ ca³y ich gang. Szczególnie jak wo¿± siê po mie¶cie na motorach.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wookie dnia Sob 15:33, 06 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:49, 06 Sie 2011    Temat postu:

dobra to jak zdecydujecie ¿e robicie akcje z Cadim to bêdê rzuca³ za wszystko po kolei i dam znaæ jak posz³o.
Paliwo sugerujê za³atwiæ najpierw - choæ na dobr± sprawê nie wiecie ile jest w baku.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:11, 06 Sie 2011    Temat postu:

Robimy akcje. Pierwszy do baru najlepiej ju¿ zaraz, zeby kontrolowac Detroit czy czasem gdzies nie pojda, wbija Steve i siedzi tam do pomocy w razie jakiejs zadymy, gdy my zaczniemy dzialac. My pojdziemy z Rickiem kupic jaki¶ granat(nie wiem po co, ale jak nalegacie to nie bede sie klocil) i te paliwo (ok.20litrow w tym czym nam dadza, plastikowe butelki jakies ze smieci tez na wszelki wypadek wygrzebujemy), odlozyc je gdzie uznamy za sensowne a potem robimy akcje, ok.12.

WERSJA A: Jesli barman pojdzie mi na reke dzieki gadce i dobrym gamblom, to nie przysiadam sie do Detroit, tylko wychodze, daje umowiony znak Rickiemu zeby wszedl na browara zobaczyc czy faktycznie barman im daje wiecej alkoholu, jesli tak to on wychodzi i robi samochod i o 12.30-45 wyjazd. Steve w razie problemow robi zamieszanie, przeszkadza Detroitowcom, albo zapewnia ze nie zauwaza od razu kradziezy auta (prosi o glosniejsza muzyke w odpowiednim momencie czy tym podobne).

WERSJA B: Barman po gadce szmatce albo nie chce pomoc, albo bierze gamble i nic nie robi dlugo po moim wyjsciu. Rick konczy piwo, wychodzi, wola mnie, ja wchodze z powrotem, podbijam do barmana "Gdzie moja flaszka?" plus wyciagnieta reka, zeby dostac alkohol i podbijam do Detroitowców "Jak wypijecie ze mna flaszke to wam dobra historie o Molochu opowiem. Znany tu jestem z dobrych historii.", zeby sam ich dopiæ. Gdy widac ze sa polmartwi, Steve niby idzie sie odlac, wychodzi i daje znak Rickowi. Wraca zeby oslaniac kradzie¿ i mnie w razie czego. Ja uciekam z tamtad w miare mozliwosci po kradziezy dopiero, na jakakolwiek wymowke "dobra panowie, umowiony na pokera jestem, a gambli potrzebuje jak nie wiem, wiec musze was oposcic, czujcie sie dobrze w Kansas City". Steve wychodzi ostatni.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 0:05, 07 Sie 2011    Temat postu:

Barman (perswazja - 3,6,10) za 20gambli zgodzi³ siê zadbaæ o porz±dne upicie dzieciaków jakim¶ mocniejszym bimbrem. Odczekali¶cie godzinkê i gdy Steve oceni³ ich stan jako wystarczaj±cy Rick zabra³ siê do roboty. (mechanika - 1,2,14) Samochód mimo prostego zabezpieczenia odpali³ bez problemu w mniej ni¿ dwie minuty. Jedynym problem by³ do¶æ g³o¶ny silnik ale Rick ruszy³ najciszej jak potrafi³ (samochody - 6,8,1Cool i gdy Detroitczycy na d¼wiêk odje¿d¿aj±cego auta trochê przetrze¼wieli by³o ju¿ za pó¼no ¿eby zd±¿yli zareagowaæ.
Detroitczycy na porz±dnej bani co prawda nie potrafili zorganizowaæ siê do konkretnego dzia³ania to wyra¼nie zaczynali w¶ciekaæ siê coraz bardziej. Z krzyków i przekleñstw wynika³o, ¿e znaj± w okolicy kogo¶ jeszcze i bêd± liczyli na jego pomoc. Steve (wypatrywanie - 14,15,16) wychodz±c kilka minut pó¼niej zd±¿y³ jedynie zobaczyæ, ¿e co najmniej jeden by³ uzbrojony ale nie uda³ mu siê okre¶liæ rodzaju broni.
Taylor tymczasem czeka³ ju¿ w umówionym miejscu z ostatni± parti± zakupów - granatem.

Kosztorys:
20 gambli dla barmana
11 + 8 litrów paliwa (jako¶ nie mogli¶cie znale¼c nikogo kto by mia³ ca³e 20) za 77 gambli w sumie.
granat zaczepny (postrzeganie emocji 5,6,20) - za 55 gambli. Uda³o siê taniej bo handlarz nie by³ do koñca pewny czy granat by³ sprawny ale wam wygl±da³ ok (materia³y wybuchowe 7,16,19).
razem 152 gamble.

aha i po opukaniu (mechanika 4,10,20) wygl±da na to ¿e w cadim by³o jakie¶ 12 litrów paliwa.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 0:07, 07 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 9:05, 07 Sie 2011    Temat postu:

Opieram wygodnie rêke na burcie cadillacka siedz±c na siedzeniu obok kierowcy, zakrêcam w±sa, poprawiam moj kapelusz i usmiecham siê cwaniacko.

"To jak panowie, wpadamy do Toneki po drodze sie rozpytac wsrod ludzi o Kickapoo czy od razu tam dajemy? Moze niedrogo w Tonece jakies jedzenie bysmy dostali od razu jak sami do nich zajedziemy. Choc pytanie czy zbytnio drogi nie nadrobimy."

Mimo pozornego luzu, staram sie bacznie obserwowac okolice, gdy bedziemy jechac.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 10:39, 07 Sie 2011    Temat postu:

Kiedy stawili¶my siê na umówione miejsce, otwieram maskê i przez kilka minut sprawdzam, czy wszystko jest na chodzie. Je¿eli tak, (MG) to wsiadamy do fury i jedziemy.

"Nie mam nic przeciwko wypadowi do Toneki, tylko czemu Ciê tam ci±gnie? Przecie¿ ¿aden trop tam nie prowadzi... Ale je¿eli wiesz o czym¶, o czym my nie wiemy, to kurs na Tonekê."

Edit:
Ja równie¿ jak Grabarz wzi±³em ca³y swój ekwipunek. Dla mnie to oczywiste, ale na wszelki wypadek napiszê.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz K dnia Nie 12:12, 07 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 11:33, 07 Sie 2011    Temat postu:

Patrze jak Rick grzebie w masce, mowie:
"Moja mysl jest taka, ze blizej Kickapoo beda moze cos wiecej wiedziec, zadna inna idea mi nie przyswiecala. Kto autem kieruje ten zadecyduje. £oo, jaki beznadziejny rym."

Rozkladam sie wygodnie, nasuwam kapelusz na twarz i drzemie, dopoki nie ruszymy.

Zak³adam, ¿e zabra³em ze sob± wszystko co mam wypisane w ekwipunku na karcie postaci - tzn przede wszystkim mysle o zarciu i lornetce, bo naboje i leki to chyba oczywiste ze na taka akcje zabieram. Lornetki bede uzywal w czasie jazdy do przeczesywania terenu z potencjalnych zagrozen. [link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 15:26, 07 Sie 2011    Temat postu:

70 kilometrów dalej i jakie¶ 9 litrów paliwa pó¼niej dotarli¶cie do Toneki bez wiêkszych atrakcji.
Co prawda niedaleko za rozjazdem na Tonekê i Kickapo zauwa¿yli¶cie, ¿e w stronê tego drugiego ciê³y szybko dwa pojazdy ale by³o ju¿ za pó¼no ¿eby zmieniæ zdanie (to znaczy i tak nie by³y do dogonienia bo trzeba by³oby cofn±æ siê do rozjazdu albo ci±æ przez pustkowie). (wypatrywanie 4,8,15) Jeden z pojazdów to by³ Cadi, drugi to motor, który go wyprzedza³.

Sama Toneka przywita³a was ma³o go¶cinnie. Ju¿ przed samym miasteczkiem wyra¼nie brakowa³o szczurów, za¶ centrum by³o zupe³nie puste. Co prawda (wypatrywanie 1,3,6) w oknach budynków przemknê³o kilka kszta³tow i co najmniej jedna lufa jednak nikt nie otworzy³ ognia. Wygl±da albo jakby na miasteczko dopiero kto¶ napad³ albo wrêcz przeciwnie jak gdyby przygotowywa³o siê na takowy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 16:34, 07 Sie 2011    Temat postu:

"chyba tu nic nie za³atwimy, moj b³ad, jakies pomys³y?" mowie uwaznie sie rozgladajac.

"to co tam jechalo, to albo pogon za nami z powodu tego wózka, albo nie tylko my us³yszelismy o jinglingach i ktos pojechal tam przed nami."

"cholera, skoro tu jestesmy to przydaloby sie chociaz pogadac i spytac sie czy nie maja czegos na handel, ale jak tu pogadac z tymi zakapiorami bez dostania ostrzegawczego strza³u w g³owe?"


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 17:27, 07 Sie 2011    Temat postu:

Znale¼li¶my co¶ fajnego w wozie? By³o co¶ w baga¿niku?

Hmm... Mo¿na zacz±æ od jakiego¶ lokalu/baru/karczmy/kantyny. O ile takie co¶ tu jest. Mo¿na siê przypytaæ jakiego¶ miejscowego tak z okna samochodu: "Hej! Przyjacielu! Jest tu jaka¶ knajpa?"

"My¶lê, ¿e ca³kiem nieg³upim pomys³em by³o pojechanie do tej Toneki. Tak jak mówisz Taylor, to móg³ byæ po¶cig za nami a teraz ich zgubili¶my. Narobili¶my sobie wrogów, ale mam to w dupie - dla tylu gambli warto. Doradzam po¶piech, bo je¿eli to jednak by³a inna grupa ³±sa na na nasze papierosy, to bêdzie smutno. Rozejrzyjmy siê, popytajmy i gaz na Kickapoo"

Wolno jedziemy przez mie¶cinê rozgl±daj±c siê i je¿eli napotkamy kogo¶, kto by wygl±da³ na w miarê normalnego, to siê go pytam:
- Czy dzia³o siê ostatnio co¶ ciekawego?
- Czy jest tu knajpa?
- Daleko st±d do Kickapoo i co wie o tej mie¶cinie?
- Co z Hell Boysami?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:49, 07 Sie 2011    Temat postu:

Je¶li w ci±gu maks. pó³ godziny nikt nie wyjdzie z nami pogadaæ to spadajmy stamt±d, racja. Ja jak zauwaze czyj±¶ twarz przez okno te¿ próbuje zagadaæ: "No do cholery ludzie, czemu nikt nie wyjdzie pogadaæ, napad³ was kto¶ czy co? S³yszeli¶my, ¿e mo¿na z wami pohandlowaæ, a tu taka czarna dupa!" (mam perswazje na 4) Jesli ktos wyjdzie, to handluje tylko jesli przyniesie nam to ewidentna korzysc (w sensie oni od nas cos bardzo chca i przeplaca za to), a jak nie to wybrzydzam i rozpytujemy jak Rick wyzej.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 17:50, 07 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:31, 07 Sie 2011    Temat postu:

Taylor: (Perswazja/blef 6,10,11) No do cholery ludzie, czemu nikt nie wyjdzie pogadaæ, napad³ was kto¶ czy co? S³yszeli¶my, ¿e mo¿na z wami pohandlowaæ, a tu taka czarna dupa!
G³os z okna: A kto wy?
T: Przejezdni z gamblami. Co u was tak pusto?
G: Wsi±d¼cie z wozu i zostawcie w nim broñ to pogadamy.

(tutaj w sumie wasza decyzja czy wysiadacie - dalej parê linijek mogê poci±gn±æ z dialogów które Rick wymy¶li³)


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 18:32, 07 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:43, 07 Sie 2011    Temat postu:

Cicho przez zeby, "Zostañcie w aucie. Nie ga¶. "

Wysiadam podnoszê rêce do góry, robie 360 stopni obrotu (przed wyj¶ciem upewniam siê, ¿e mój wszczep jak zwykle jest niewidoczny) i mówie, zeby do mnie kto¶ madrzejszy wyszedl, bo chcemy pogadac. Osobê, jesl ktos wyjdzie do mnie, czêstuje miêtówk± i sam te¿ zjadam. Potem zaczynam pytaæ jak wy¿ej, ale spokojnie, bez ci¶nienia. Z luzem, spokojnie, fachowo, jak prawdziwy kowboj albo lepiej - jak Clint Eastwood.

W razie spostrzezenia ryzyka zadymy od razu gwa³townie ³apie rozmówce, przyk³adam mu bron do g³owy i probuje dostac sie do samochodu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 18:44, 07 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 19:14, 07 Sie 2011    Temat postu:

Zgodnie z poleceniem zosta³em w aucie, nie gaszê auta w ka¿dej chwili gotowy do ruszenia. Mówiê do Steve'a "Trzymaj spluwê w pogotowiu, tylko tak, ¿eby tubylec nie widzia³."

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:39, 07 Sie 2011    Temat postu:

G: Wszyscy wysiadaæ cwaniaki a nie tylko jeden. Mamy wystarczaj±co w³asnych problemów, ¿eby jeszcze siê z Detroitczykami strzelaæ. Ten wasz niby kumpel co wysiad³ jako¶ nie wygl±da na wariata z waszego postrzelonego miasta.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 19:49, 07 Sie 2011    Temat postu:

Wysiadam, ale stojê przy aucie. "Nie ma co siê gor±czkowaæ. Poza tym, nie jeste¶my z Deetroit. Jestem Rick."

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz K dnia Nie 19:50, 07 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:14, 07 Sie 2011    Temat postu:

g: Nie z Detroit? he? Niech bêdzie. Wasze auto i mordy trochê mnie zmyli³y. Poczekajcie tam chwile.

Po jaki¶ 3 minutach z budynku wyszed³ facet po trzydziestce wygl±daj±cy na bezbronnego. Za nim wychyli³ siê kto¶ jeszcze ale czeka³ w drzwiach.

Go¶æ podszed³ do was bli¿ej. Zlustrowa³ twarze mru¿±c mocno oczy i kontynuowa³.

G: To czym tam handlowaæ chcecie i sk±d jedziecie w³a¶ciwie?
T: (1,12,20) Z Kansas jedziemy. Gdyby¶cie nie chowali siê po ruinach to byscie nawet nie musieli pytaæ.
G: Mówi³em - mamy do¶c problemów z gangerami i chorob±. Choæ je¶li chcecie pohandlowaæ to mówcie czego wam trzeba. My najchêtniej we¼miemy leki na zatrucie jak macie. (tylko kilka sztuk macie za max 10 gambli) Ewentualnie na inne choroby (pozosta³e wasze gamble by³y takie w³a¶nie).

W miedzyczasie Rick podpyta³ go o to co planowa³ najdelikatniej jak potrafi³ (1,4,9). I mimo sporej nieufno¶ci i do¶æ nerwowej reakcji na pytania opowiedzia³ kilka rzeczy.
- Hell Boys krêcili siê ostatnio w okolicy. Kogo¶ tam zastrzelili, kilka osób przekopali a¿ dostali od miasteczka ultimatum, ¿e maj± spadaæ albo dojdzie do jatki. Gangerzy zrobili jeszcze jedno kó³ko i odjechali. Problem w tym, ¿e najpewniej wrzucili co¶ do g³ównej studni w mie¶cie i kilkana¶cie osób powa¿nie siê zatru³o zanim mieszkañcy siê po³apali co i jak a teraz tez jest niewiele lepiej bo druga studnia ma strasznie s³aba pompê i nie wyrabia z potrzebami mieszkañców. Tej od wiêkszej boj± siê ruszaæ bo raz ¿e nie maj± dobrego mechanika a dwa mog³a przej¶æ tym co by³o w wodzie.
Knajpa jest i to ca³kiem oblegana bo kto ma kasê z miejscowych to stara siê piæ butelkowe napoje czy nawet rozcieñczany bimber.

O samym Kickapo powiedzia³ tyle ze swego czasu nawet trochê z nimi handlowali ale odk±d zmieni³ siê uk³ad i miasto chroni± gangerzy to kontakt jest nieco utrudniony choæ H.B. nie s± zwykle ostatnimi drabami i czê¶ciej przekopi± ni¿ zastrzel± tak jak dobrze ugoszczeni zwykle nawet nie rabowali.

Kwestia w tym, ¿e wioska obawia siê powrotu gangu licz±cego na to, ¿e wytruci mieszkañcy nie stawi± im oporu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 7:50, 08 Sie 2011    Temat postu:

Dopytujê siê: "A kto rz±dzi³ w Kickapoo zanim ci cholerni Hell Boysi nie wkroczyli?"

Tymczasem zastanawiam siê, czy je¿eli pomogliby¶my ludziom z t± studni±, to czy zaoferowaliby pomoc w przekopaniu Hell Boysów i odzyskaniu fajek (o fajkach nie musz± wiedzieæ). Tak, czy inaczej i tak warto obejrzeæ te studnie. Mo¿e znajdziemy co¶ na ten gang. Póki co jedyny trop, a jak ju¿ jeste¶my, to mo¿emy zobaczyæ. Przy najbli¿szej okazji dzielê siê swoimi przemy¶leniami z reszt± teamu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 18:31, 08 Sie 2011    Temat postu:

Twoje zdrowie, jak chcesz mozesz im pomoc, mam nadzieje ze nie zajmie Ci to duzo czasu, a oni dobrze Ci zaplaca. - patrze na miejscowego z gory nadol - Wydaje mi sie ze poki nie bedziesz sie oblizywal i obchlapiesz sobie potem rece benzyna to zadne gowno nie powinno Cie zarazic, a tym bardziej mnie. Ale nie znam sie na tym. Nie rob nic za darmo, to nie dzieñ dziecka.

Cz³owieku - zwracam sie do tego miejscowego - nic ciekawego dla nas nie masz jak widze, bo jakbys mial to sam bys zaproponowal. Masz cos co naprawde oplacaloby nam sie wziasc bo Ci jest ju¿ niepotrzebne, a naprawde potrzebujesz jakiegos leku? Bo moze co¶ niewiele znajdziemy, ale nam te¿ tego potrzeba.

Wsiadam do samochodu, patrze czy i jak Rick majstruje ze studnia, poganiam go gdy sie slimaczy. Trzeba jechac dalej panowie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 18:46, 08 Sie 2011    Temat postu:

G: W Kickapo jest i burmistrz i szeryf... i obaj dalej tam rz±dz± tyle, ¿e Hell Boysom w drogê nie wchodz± najwyra¼niej. Jednych i drugich jest sporo to nawzajem by siê powybijali gdyy nie potrafili siê dogadaæ.

Rick obejrza³ studniê (mechanika 5,9, 13) (wypatrywanie 3,5,15) i ma dwa wnioski.
- Pompê w 1-3 godziny powinien wymontowaæ. Kolejne 1-3 ¿eby zamontowaæ j± przy drugiej studni + jeszcze kwestia przeczyszczenia jej najpierw na wszelki wypadek.
- W studni ewidentnie co¶ ¶mierdzi nie tak jak trzeba.

Druga studnia jest gdzie¶ g³êbiej w mie¶cie to ju¿ musisz daæ znaczy czy idziesz j± obejrzeæ.

G do Taylora: Przede wszystkim co¶ na zatrucia by siê przyda³o. Mo¿emy ziarnem zap³aciæ albo fajkami.

Zagadniêty o fajki (7,14,20) wyja¶ni³ ¿e chodzi mu o jakie¶ Koliny, które tu 40 lat temu produkowali - ale wszystko ju¿ siê dawno rozesz³o. - wiêc to zdecydowanie to nie te fajki.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:02, 08 Sie 2011    Temat postu:

Riiiick, jedzmy stad do cholery, tu nic nie ma i nic nie warto totalnieee. Wymienie leki na zatrucie za szlugi conajmniej jesli zysk bedzie 1do3 gambli dla mnie, ale jeden listek bym zostawi³ na za¶, a jesli Rick chce robic ta pompe, to nie handluje tymi lekami.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 19:15, 08 Sie 2011    Temat postu:

Dobra, pierdole, szkoda czasu. Zdecydowanie za d³ugo czasu by mi to zajê³o. Sorry kole¶, trochê nam siê ¶pieszy. Najwy¿ej jak bêdê bogatszy o parê tysiêcy, to wrócê pomóc charytatywnie... Jed¼my. Zahaczamy o knajpê? W sumie i tak ju¿ jeste¶my kilka godzin do ty³u.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Pon 19:16, 08 Sie 2011    Temat postu:

Bez kitu, jak nam paczkê zwin± z przed nosa to ca³a wyprawa na nic, tylko na tym stracimy. Jedzmy po tego kuriera, nie chce go zastaæ przypadkiem martwego bo nie spodoba³ siê któremu¶ gangerowi.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:35, 08 Sie 2011    Temat postu:

Nie pij za kó³kiem, jed¼my.

Gdy ju¿ wyruszymy mówie spokoje. "W Kickapoo nie jest chyba tak gro¼nie, jak mi sie wydawa³o, trzeba tylko dobra bajere Hellboysom sprzedaæ. Wydaj± siê byæ cywilizowanym gangiem. Proponujê mówiæ, ¿e s³yszelismy ze w Oklahomie jest wiecej ³adnych kobiet niz w Kansas, a szukamy ¿on, w Kickapoo chcemy zdobyc paliwo na dalsza podroz i jakies leki czy jedzenie.

Trzymajmy siê tego hardo, dopiero po naprawdê d³uzszej dyskusji i gro¼bach ze strony przesluchujacych mowimy, ze choc z tymi zonami to nie jest calkiem klamstwo, bo szukamy takowych i wybieramy sie do Oklahomy prawdopodobnie, ale tak naprawde to szukamy cwaniaka, ktory naszemu kumplowi (znane nazwisko barmana w Kansas, moze byc ten u ktorego kradlismy Cadillacka) obrobi³ kasê i go jeszcze postrzeli³. Znajomy wynaj±³ nas, ze mamy z³odzieja za jajca przyprowadziæ do niego. Nie mowilismy o tym od razu, bo bali¶my sie, ¿e to by³ jeden z Hellboysow, wiec wolelismy sie sami rozejrzeæ w Kickapoo. Spytani o wyglad poszukiwanego mowcie wszyscy, ze nie umiecie opisywaæ dobrze ludzi, jak zobaczycie ryj to rozpoznacie na pewno. Ponoæ mówi³ wszystkim, ¿e jest z Vegas i to jest nasz trop.

Tak skomplikowanego k³amstwa to Ci debile w zyciu na oczy nie widzieli. Zapamietaliscie wszystko? Bo nie chce mi sie tlumaczyc jeszcze raz. I czym dluzej bedziemy sie upierac na tym klamstwie z zonami, tym ladniej obsiadzie to nastepne. "

W czasie jazdy lornetk± przeczesuje teren dooko³a nas - tzn do ty³u tez patrze jak i na boki, nie tylko przed siebie. Zastanawiam siê, kto z Kansas móg³ jechaæ przed nami do Kickapoo(ten inny Cadillack oraz motor) i wiem, ¿e to rzecz o któr± spytam mijane szczury czy innych napotkanych ludzi.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pon 19:37, 08 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Pon 19:52, 08 Sie 2011    Temat postu:

Taylor, nie ³atwiej jest po prostu takim ciekawskim sprezentowaæ kulkê w ³eb albo szybk± amputacje koñczyn? Mniej wysi³ku, a mo¿na by jeszcze jakie¶ przydatne rzeczy zdobyæ, nie wiem naboje, broñ, leki, motor?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:57, 08 Sie 2011    Temat postu:

za ten listek leku na zatrucia proponowa³ paczkê fajek (jakie¶ 20 gambli - listek wart 10).

Jeszcze tylko którêdy jedziecie czy wracacie na rozjazd czy t± drog±, na której ju¿ jeste¶cie ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 20:26, 08 Sie 2011    Temat postu:

Z moich wyliczeñ na mapie (linijka przy monitorze) wynika, ¿e krótsza trasa bêdzie, jak nie bêdziemy siê wracaæ, tylko prosto i potem w lewo na Kickapoo.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 16:28, 10 Sie 2011    Temat postu:

Dokonawszy analizy trasy i obliczeñ spalania paliwa doszed³em do wniosku, ¿e zbraknie nam benzyny. Szybko zakrêcam siê po miejscowo¶ci chc±c kupiæ ok 10 litrów. Trzeba bêdzie, to sprzedam rzeczy, które znale¼li¶my w wozie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 17:38, 10 Sie 2011    Temat postu:

A moze naprawisz im pompe za dwa pelne kanistry? Ja ignoruje handel lekami za fajki. Moga nam byc potrzebne, zwlaszcza jesli pompe bys naprawial. Niech ktos inny teraz podejmie decyzje bo ja ostatnio podejmowalem.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 21:23, 10 Sie 2011    Temat postu:

Szukam kogo¶, kto by zawiadywa³ t± studni±, czy da radê w ten sposób dobiæ targu. Mo¿e jak siê we trzech we¼miemy, to szybciej to zrobimy i bêdziemy mieli paliwo. Je¿eli nikt nie bêdzie chcia³ pój¶æ na tak± wymianê, to kupujemy normalnie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:34, 11 Sie 2011    Temat postu:

(perswazja 5,6,19) (wypatrywanie 7,14,1Cool Po d³u¿szej dyskusji z go¶ciem który do was wyszed³ uzgodnili¶cie, ¿e przemontujecie pompê za 10 litrów i jeszcze dorzuc± wam dwa kilo kukurydzy je¶li po od montowaniu przep³uczecie j± porz±dnie czyst± wod±.
Stev zwróci³ te¿ uwagê na jednego faceta, który usilnie upiera³ siê przy tym, ¿eby nie dawaæ wam za to wiêcej ni¿ 5 litrów ale zosta³ uciszony przez pozosta³ych mieszkañców wioski.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 10:03, 12 Sie 2011    Temat postu:

Kukurydza nam nie potrzebna. Umyæ mo¿ecie sobie sami. A teraz do roboty. Im szybciej tym lepiej. Taylor, pomó¿ mi a ty Steve [mówiê szeptem] obczaj tego go¶cia co to nie chcia³ nam daæ paliwa. Mo¿e wie co¶ o malborosach.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 10:54, 12 Sie 2011    Temat postu:

Wzdycham g³êboko, mowie, ze te 10 litrow maja mi pokazac juz teraz, 5 daja wogole przed wyciagnieciem, a 5 po zrobieniu roboty. Inaczej wogole sie do tego nie zblizymy.

Pomagam Rickowi, zak³adam jakas wilgotna szmatke na twarz przed robota, zeby mniej wdychac, a potem myje rece w odrobinie benzyny(~50ml), zeby zmyc jak najwiecej potencjalnego syfu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 13:11, 12 Sie 2011    Temat postu:

Dobra, niech bêdzie i ta kukurydza. Dzia³amy! (zabezpieczam siê w podobny sposób jak Taylor).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 16:31, 17 Sie 2011    Temat postu:

(mechanika 6,10,17) czas pracy (1) - Ca³a robota posz³a du¿o szybciej ni¿ siê spodziewali¶cie. Nieca³e trzy godziny i pompa siedzia³a na nowym miejscu a pompowana woda mia³a faktycznie mniej podejrzany zapach.
Cz³owiek z którym ugadali¶cie siê na transakcjê okaza³ siê zarz±dc± miejscowego magazynu i tym samym jedn± z trzech najwa¿niejszych osób w mie¶cie (prócz burmistrza i szeryfa, który chwilowo znajduje siê poza miastem.

Steve (wypatrywanie 3,12,16 /nas³uchiwanie 1, 4, Cool wmiesza³ siê w t³um (skradanie/postrzeganie emocji 13,17,20) i uda³o mu siê pods³uchaæ ¿e stwarzajacy problemy cz³owiek próbuje przekonaæ jak±¶ nieprzyjemn± grupê do tego, ¿e wys³ali was tutaj Hell Boys ¿eby wybadaæ na ile os³abione jest miasto.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 20:45, 19 Sie 2011    Temat postu:

Kole¶ wygl±da mi na nieszkodliwego. Skoro uzna³ nas z Hellsów, to znaczy, ¿e pewni nic o nich nie wie. Poza tym, lepiej tej "grupie" znikn±æ z oczu. Zabieramy graty (swoje, paliwo i kukurydzê) i d³uga do Kickapoo. Ju¿ i tak zbyt d³ugo tu zabawili¶my. Trasa tak jak wy¿ej (jak najkrótsza).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 21:46, 19 Sie 2011    Temat postu:

reszta to samo ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 22:39, 19 Sie 2011    Temat postu:

Ta, ja to po prostu czekalem jak napiszesz, co dostali¶my w zamian za robotê i tak, ruszamy do Kickapoo. W razie mozliwosci przekonuje ich do ekstra paliwa za takie ryzykowanie dla ich zycia.

To ze jade z przodu auta, i rozgladam sie lorneta to juz nie raz pisalem jakby co.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 16:50, 20 Sie 2011    Temat postu:

Koniec koñców zanim typek zd±¿y³ kogokolwiek do czegokolwiek namówiæ to Rick i Taylor ju¿ przelewali paliwo do Cadilaca. Godzina by³a ju¿ niemal 20 ale mimo nieuchronnego zmroku uznali¶cie, ¿e nie ma co siê opieprzaæ i trzeba jechaæ nawet noc±.

Prowadzenie samochodu (8,10,16), (mechanika 2,10,2) , agresywno¶æ okolicznej fauny (10).
Prowadzanie Samochodu w kluczowym momencie (7,3,14), Elektronika/wiedza o molochu (7,16,2)

Szybka jazda by³aby mimo wszystko samobójstwem zwa¿ywszy na jedno jedyne sprawne ¶wiat³o Cadiego. Kilka razy wydawa³o siê wam, ¿e s³yszycie jakie¶ ujadanie, kilka razy cisza zaczyna³a wydawaæ siê a¿ podejrzana w koñcu jakie¶ 50 kilometrów od celu wyskoczy³a na was jaka¶ niewielka maszynka molocha kóra na szczê¶cie uleg³a masie Cadiego. Taylor chcia³ nawet j± obejrzeæ z bliska ale w blasku tylnych ¶wiate³ odpowiednio szybko rozpozna³, ¿e by³ to zdalny czujnik jakiej¶ wiêkszej maszyny i w ostatniej chwili dali¶cie gaz. Kszta³t który wy³oni³ siê z ciemno¶ci by³ na oko dwa razy wiêkszy od waszego auta jednak na szczê¶cie tyle¿ samo wolniejszy. Us³yszeli¶cie wiêc tylko dwa strza³y i charakterystyczny odg³os zacinaj±cego siê karabinu.

Kickapoo pojawi³o siê na horyzoncie ko³o godziny 5 rano. niegdy¶ ca³kiem spore teraz witaj±ce rozleg³ymi ruinami miasteczko skupione obecnie najwyra¼niej wokó³ kilku nie¼le zachowanych bloków przys³aniaj±cych z oddali mniejsze przed i powojenne konstrukcje. Do¶æ szybko w oczy rzuci³a siê te¿ do¶æ masywna lecz bardziej odleg³a galeria handlowa oraz boisko footballowe zaraz przy wje¼dzie do miasta.
O ile Taylor i Steve próbowali w miêdzyczasie podsypiaæ to Rick wiedzia³ (kondycja 11, 8, 15) ¿e wytrzyma bez snu jeszcze co najwy¿ej kilka godzin po których w najlepszym razie za¶nie na stoj±co.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 16:55, 20 Sie 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Sob 17:26, 20 Sie 2011    Temat postu:

Parkujê w bezpiecznym miejscu (tak, ¿eby nikt nas nie widzia³ za nadto, ale te¿, ¿eby w razie konieczno¶ci szybko wyjechaæ) i mówiê "Dobra panowie. Wy poogarniajcie trochê, zróbcie rekonesans, a ja idê w kimê na 5 godzin. Jak co¶ wyczaicie, albo co¶ siê bêdzie dziaæ, to spotykamy siê w tym miejscu przy samochodzie."

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Grupy tematyczne / Versus g2 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin