Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Akt 1 Ch³opi - "MTG - Król"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Archiwum masowe / WIK 2009
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 21:47, 08 Cze 2009    Temat postu: Akt 1 Ch³opi - "MTG - Król"

Król zobaczy³ kiedy¶ jak kilku dworzan zaciêcie t³uk³o w karty. Zaciekawiony w³adca podszed³ i zapyta³ w co graj±.
"W Imperatora drogi królu"
Co za g³upia nazwa, pomy¶la³ Król i wys³a³ dworzan do lochu.

Kiedy miesi±c pó¼niej zobaczy³ tych samych dworzan graj±cych w t± sam± grê, Ci ju¿ od progu krzyczeli, ¿e teraz nazywaj± j± "Królem".
Jak ³adnie, pomy¶la³ Król i kaza³ stra¿nikom skonfiskowaæ karty dworzan.



W sobotê 13.VI w klubie zapraszam obie dru¿yny do wystawienia 3 reprezentantów z taliami MTG'a do gry w Emperora.

Rozegracie 2 rozgrywki (po pierwszej mo¿na wymieniæ graczy)

Ka¿de zwyciêstwo to jeden du¿y punkt dla dru¿yny i 1 punkt chwa³y dla tytu³owego Emperora w zwyciêskiej rozgrywce. (w przypadku kiedy wrogiego dowódce pokona stra¿nik a nie Emeprator - równie¿ on otrzymuje punkt chwa³y)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 13:00, 09 Cze 2009    Temat postu:

Jakies bardziej szczegolowe zasady (bo np ja w talii ma 2 karty ktore kiedys pamietam mialy w jakims formacie restricta, ale teraz chyba nie maja, ale musialbym sprawdzic bo nie wime na 100%- wywalic je)?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corv



Do³±czy³: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: in±d

PostWys³any: Wto 13:53, 09 Cze 2009    Temat postu:

Rzuæ nazw± tych kart to CI powiem.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 15:06, 09 Cze 2009    Temat postu:

Fact or fiction

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 15:40, 09 Cze 2009    Temat postu:

a tylko mi sie tam nie pobiæ podczas gry bo Bambus was sam pilnuje Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawwy



Do³±czy³: 21 Mar 2009
Posty: 9
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 15:56, 09 Cze 2009    Temat postu:

mo¿na z proxami czy nie? :>

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Wto 16:00, 09 Cze 2009    Temat postu:

Co do Imperatora to proponuje zajrzeæ tu:
[link widoczny dla zalogowanych] (akapit Emperor)
Zamieszczone tam s± dok³adne zasady tego typu gry (to co gramy w klubie trochê siê ró¿ni). Poza tym jestem dobrem graczem z dobr± tali±, wiêc je¿eli która¶ dru¿yna by potrzebowa³a wsparcia to pisaæ . Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rydzyk



Do³±czy³: 25 Mar 2009
Posty: 87
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 16:23, 09 Cze 2009    Temat postu:

Wookie ty siê nie anga¿uj bo jak dojdziesz do której¶ z grup to przewa¿ysz strony.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corv



Do³±czy³: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: in±d

PostWys³any: Wto 17:40, 09 Cze 2009    Temat postu:

Grabarz napisa³:
Fact or fiction


Fakty sa legalne w Legacy, maja restricta w Vintage.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:02, 09 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Emperor

The Emperor variant involves two teams of three players each. Each team sits together on one side of the table, with team members deciding the order in which they're seated. Each team has one "emperor," which is the player seated in the middle of the team. The remaining players on the team are "generals" whose job is to protect their emperor while attempting to take down the opposing emperor. Players randomly determine which emperor will go first, generally using the high roll on dice, and turn order then progresses to the left.

Emperors have a "range of influence" of 2, which means that their spells and abilities affect only themselves and players within two seats of their own. In other words, at the start of the game, they can affect everyone except the opposing emperor. Generals have a range of influence of 1. At the start of the game, they can't affect the opposing emperor either. The only way to get an opposing emperor within your range of influence is to defeat an opposing general!

Players may attack only opponents seated immediately next to them. This means that at the beginning of the game, emperors can't attack anyone because no opponent is sitting next to them.

Each player plays as an individual. Players can collaborate by looking at each other's hands and discussing strategy, but each player keeps a separate life total (starting at 20), hand, library, in-play zone, and so on. The one difference is the "deploy creatures" option. Each of the emperor's creature has the ability "{T}: Target teammate gains control of this creature. Play this ability only any time you could play a sorcery." Keep in mind that when a player is eliminated from the game, all cards he or she owns (including creatures controlled by other players) are removed from the game. If that player controlled permanents that are owned by other players, they'll stay in the game and go back to whichever player should be controlling them now.

Winning and losing an Emperor game works differently than normal. A team wins the game when the opposing emperor has been eliminated. It doesn't matter whether the losing team has any generals remaining or not. This also means that a general that's been eliminated from the game can still win if his or her team eliminates the opposing emperor later on!

The Emperor format can be played with more than two teams; in that case, the appropriate Free-for-All rules are applied. The format can also be played with more than three members on each team, as long as each team has the same number. Each extra player on a team is an additional general. That means that some generals won't be sitting next to an opponent (they'll be between two teammates), so they can't attack anyone at the beginning of the game. Be sure to increase the range of influences accordingly.


DW. Odnies sie do tego bo to jest troche inne niz ja grywalem w klubie. Otoz dwie zmiany zasadnicze sa w stosunku do tego co Ty znasz:

- imperator ma zasieg czarow na dwa miejsca tzn moze targetowac na poczatku gry nie tylko swojego genera³a, ale i genera³ów przeciwnych, a tak¿e jak ju¿ jego genera³ zejdzie targetowac od razu imperatora

- Each of the emperor's creature has the ability "{T}: Target teammate gains control of this creature. Play this ability only any time you could play a sorcery."

- naradzanie sie, patrzenie sobie w karty zawodnikow z jednego teamu w 100% dozwolone

Cytat:
Fakty sa legalne w Legacy, maja restricta w Vintage.

Do tego tez sie odnies zeby byla jasnosc. Od siebie dodam ze za czasow gdy Fact or Fiction miescilo sie w Extended (w czasach gdy ja grywalem najbardziej popularnym oficjalnym formacie) nie mialo ani bana w nim ani restricta. Restricta w Vintage zawdziecza temu ze bylo skladnikiem jakiejs autowin talii ktora rozbili dajac restricty.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corv



Do³±czy³: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: in±d

PostWys³any: Wto 18:12, 09 Cze 2009    Temat postu:

Jak wiêkszo¶c restrictów w formacie:)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:51, 09 Cze 2009    Temat postu:

Grabarz ... to anwet lepiej ...

Jednego grajcie tak a drugiego tak jak grali¶my w klubie ... to bedzie jaka¶ ró¿norodno¶æ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:35, 09 Cze 2009    Temat postu:

DW. Tak piszesz jakbym to ja mial byc sedzia we wlasnej sprawie Razz.

Rozegrajmy dwie gry wdg tego co jest w tym co wkleil wookii a za nim ja i nie bedzie dyskusji typu: co robi "destroy all" rzucony przez emperora, a co robi " destroy every creature" (a naprawde gralem w mnostwo wersji imperatora i roznie interpretowano wlasnie kwestie zasiegow czarow, a teraz wszystko jest ladnie wyjasnione i to musi obowiazywac koniecznie w obu grach bo konczy watpliwosci typu "Jak rzuce plage, to czy moj/przeciwnika imperator tez nia dostaje", "Przeciez all jest ponad wszystkie efekty i imperatorowi tez musi zniszczyc", "Nie moj imperator nie dostanie od mojego Return all to hand bo jest imperatorem".

Przekazywanie kritow przez emperora jest swietna sprawa taktyczna, choc jak wolicie zagrac jedna gre bez tego to napisz to DW Smile.

A skoro mi nie napisales ze nie moge zagrac Factami to uznaje ze sa legalne :>.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:32, 09 Cze 2009    Temat postu:

grajcie czym chcecie

i tak musicie sie sami pilnowaæ bo mnie ni bedzie w sobote - Bambus bedzie to fakt ale mówi³ ze nie poczuwa sie na jakie¶ guru magickowe Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Corv



Do³±czy³: 05 Cze 2009
Posty: 108
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: in±d

PostWys³any: ¦ro 8:49, 10 Cze 2009    Temat postu:

Je¶li uda mi siê zajrzeæ w sobotê, moge trochê pomóc w kwestiach spornych podczas turnieju.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 14:18, 12 Cze 2009    Temat postu:

Ja bêdê na 9:30 tradycyjnie, wiec w sumie o 10 mo¿na zacz±æ. 3 godziny chyba wam wystarcz±?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:53, 13 Cze 2009    Temat postu:

Ok, Emperor zakoñczony. Wygra³a Niebieska Horda 2:0

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Archiwum masowe / WIK 2009 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin