Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Imperium Kiryjskie - dyskusja
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:08, 08 Cze 2010    Temat postu:

ale dobre leczenie to chcialem dac rycerzom jakby co.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 13:08, 09 Cze 2010    Temat postu:

Ja proponuje takiego Kap³ana bitewnego co by siê klepa³ jako¶ tak ¶rednio i mia³ jaki¶ tam aury jak siê pomodli

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 2:00, 10 Cze 2010    Temat postu:

Nad kap³anem my¶la³em ale nic sensownego nie wychodzi³o.

Na Pikiniera niby mia³em pomys³ ale wymagany do umiejetno¶ci z wi±zancyh z pik± opis nijak nie chce siê zminiaturyzowaæ. Zawsze zostanie jakie¶ 'ale' które trzeba wyja¶niæ albo sprecyzowaæ nawet je¶li pokazanie na przyk³adzie by³oby banalne.


S±dzie ze trzeba by ¶ci±æ umiejêtno¶æ do czego¶ takiego jak elfie Folium maj±. Bêd± mogli broniæ tylko sami siebie ale inne wyj¶cie nie bardzo widzê...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:18, 10 Cze 2010    Temat postu:

dobra porpawi³em pikiniera - mo¿e bêdzie mniej realistyczny ale za to znacznie przystêpniejszy ;p

oraz wci±¿ ¶wietny przeciw orkom i potencjalnym rycerzom.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:34, 05 Lip 2010    Temat postu:

no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem - czy zostawic go mniej wiecej jak jest czy jednakjakis inny model dorzucic ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:10, 05 Lip 2010    Temat postu:

a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 22:20, 05 Lip 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
no i nie wiem co z tym nieszczesnym pikinierem

A co w nim jest nie tak?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:40, 05 Lip 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:
a nie mozesz tego zapisac w postaci, jesli jakis model wejdzie w strefe Xcm od pikiniera (nie liczac tych ktore juz tam sa) to dostaje lepe o sile X? i kuniec? bez urealniania tego na sile? Razz

hmm ale wtedy lepe dostanie nawet i X modeli od jednego pikiniera ;p a poza tym w obecjej postaci da sie odejsc ten skil podchodzac ruchem innym niz szarza i potem atakujac ... za to szarza jest naprawde ryzykowna obecnie


Cytat:
A co w nim jest nie tak?

jest ma³o user friendly i generuje duzo pytañ


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 23:53, 07 Lip 2010    Temat postu:

opcjonalnie jednostka ubar uproszczona... mniejsze mo¿liwo¶ci ale jak¿e prosta umiejêtno¶æ :


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 23:53, 07 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:54, 08 Lip 2010    Temat postu:

to jak dla mnie W³ócznik bêdzie jednak sensowniejszy ni¿ pikinier ... zerowe skomplikowanie - wci±¿ fajne mo¿liwo¶ci a do tego wiêcej potencjalnych modeli ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 20:12, 08 Lip 2010    Temat postu:

no w³ócznik jest radosny Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 0:44, 21 Wrz 2010    Temat postu:

jest jeszcze kwestia Miecznika i Topornika...


Topornik mimo +3 punktów kosztu jest w praktyce s³abszy ni¿ miecznik...
tak wiêc albo trzeba jako¶ zamieszaæ w statystykach (-1 si³y dla miecznika) albo zamieniæ im koszty.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 11:50, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Zmieñ koszty, bo jak walnie topornik, to jest rze¼ i toporiada. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:23, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Zupe³nie nie mam pomyslu na now± jednostkê ...

ewentualnie jakie¶ elity walcz±ce czy co¶...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:09, 30 Wrz 2010    Temat postu:

jak dla mnie nie ma obowiazku robienia koniecznie w kazdej armii +1 jednostki. Jak nie ma pomyslu to trudno. Mozna rownie dobrze np ugrywalnic cos, co np nie jest uzywane wogole (Sztandar?).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:01, 30 Wrz 2010    Temat postu:

sztandar jest niegrywalny ? Razz
next time zagram imperium na sztandarze ;p
teraz juz co innego wymyslilem na turniej ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 17:25, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
?
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 17:40, 02 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 11:04, 03 Pa¼ 2010    Temat postu:

pogranicznik wydaje sie duzo fajniejszy w kazdym aspekcie. Tak klimatu jak i mechaniki.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 11:58, 03 Pa¼ 2010    Temat postu:

scout z konfry! Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 13:17, 03 Pa¼ 2010    Temat postu:

Z tego co wiem imperium nie ma kawalerii. Mo¿e walnij im jaki¶ zaciê¿nych rycerzy albo najemnych je¼d¼ców albo co¶ w ten teges. Bo takie pancerne imperium bez kawalerii to troche kiepsko mi siê to widzi.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 13:44, 03 Pa¼ 2010    Temat postu:

Tylko za³o¿enie Flufowe jest takie, ¿e kawaleri± imperium by³o rycerstwo Wink
na karcie Imperialnego pretorianina jest nawet o tym wzmianka... resty w sumie mog³e¶ ni wiedzieæ bo oficjalnego flufu do czytania nadal nie ma Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 17:37, 03 Pa¼ 2010    Temat postu:

Dlatego mówie o najmenych je¼d¼cach których naje³o imperium do walki z Rycerstwem

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 2:10, 31 Pa¼ 2010    Temat postu:

stary pomysl na pogranicznika ze zmianami :
[link widoczny dla zalogowanych]

i nowy pomysl na ta sama jednostkê :
[link widoczny dla zalogowanych]

mia³ mieæ pocz±tkowo strza³ za 3 pa i prze³adowanie za 2 ale koszty punktowe 44 i 46 punktów by³y zajête wiec ma 48 i mo¿ne strzelaæ w pierwszej turze po wystawieniu za plecami przeciwnika.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin