Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Imperium Kiryjskie - dyskusja
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:42, 03 Mar 2010    Temat postu: Imperium Kiryjskie - dyskusja

Pozak³adam tematy dla wszystkich frakcji a co ... do ewentualnych dyskusji nad rozpiskami, taktykami, zaletami i s³abo¶ciami frakcji...

Imperium na chwile obecn± ma co najmniej o jedn± jednostkê za ma³o ...
jak± ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 21:47, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 22:41, 03 Mar 2010    Temat postu:

skradacza?

wiesniakow mega tanich bijacych za pol darmo?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 22:51, 03 Mar 2010    Temat postu:

to skradacz albo suporrter jaki¶ ...
wie¶niak w regularnym wojsku odpada ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 0:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

sier¿ant z aur± dla poborowcow albo dla wszystkich nie bêd±cy bohatejrem?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:11, 06 Mar 2010    Temat postu:

Dobra dzi¶ testy kombo rozpiski :

Quintus - O¶wiecony
1x Kusznik
1x Topornik
2x Zwiadowca

Dzia³a to niby nawet ciekawie kiedy quintus przyspiesza siebie do 8 akcji na turê i potencjalnie daje kusznikowi jeden mierzony strza³+ prze³adowanie w aktywacji. Problem jest w tym, ¿e jak zosta³ sam quintus to przy moich rzutach z tymi 8 akcjami nie zabi³ nawet jednego elfa ;P Kwestia testów i oczekiwania obiektywnych rzutów jakkolwiek wydawa³ siê bezbronny przeciw 3 tanim jednostkom pomijaj±c elitarnego elfa który sta³ dwie aktywacje dalej.
Niby os³abiwenie jest ok ale przyda³ by mu siê wiêkszy zasiêg zwa¿ywszy na to ¿e mija po jakim¶ czasie i szansa na wpakowanie wiêcej ni¿ jednej rany w co¶ konkretnego nie jest du¿a.

Do tego kwestia topornika o którym ju¿ mi grabarz pisa³. Atak 5 to za ma³o na pozosta³e armie zazwyczaj jesli idzie o ataki modelu za 45 ap. +1 ataku to bedzie dla niego must have imo.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:21, 06 Mar 2010    Temat postu:



Atak +1 , Si³a -1

Szar¿a z si³± +2 zamiast +1

Cios w g³owe z si³± +2 zamiast +1 ... ew nawet +3 ale wtedy zadaje podwójne obra¿enia (-2Pz, 2rany) zamiast auto zabijania.


Obrona -1
Celno¶æ strza³u za 2pa +1 (czyli 1 +k6)




Leczenie - leczy 1pz albo 1 ranê
pancerz albo obrona +1


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:30, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:57, 16 Mar 2010    Temat postu:

jak w temacie Kupców
"Lekk± rêk± jeszcze 2 jednostki mozna wymy¶liæ do wersji 1.0 (co by rasy po 12 (9+3 ew 8+4) mia³y) ... tym bardziej ¿e bez mapy i przeróbek Kra¶ków wersja 1.0 tak ju¿ w tym tygodniu bêdzie nie osi±galna Wink"

Jak kto¶ ma pomys³ sensowny na jednostke to proponowaæ... choæby i nazwe + opis s³owny ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:23, 16 Mar 2010    Temat postu:

Nie wiem, jaki¶ Great Swordsmen mo¿e? Niski Atak i Obrona, ale mocny pancerz i jak trafi, to boli? Co¶ jak miecznik, tylko ATT 5 lub nawet 4 i si³a 8-9? Obrona 9-10 i pancerz 13-14?

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 19:25, 16 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:42, 16 Mar 2010    Temat postu:

no nie wiem... póki co to bedzie taki mirror counter tylko... poza tym topornik zrobi to samo obecnie ...
niby Ci by mieli uber pancerz jeszcze ale to nadal takie szeregowe marcusy Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:04, 16 Mar 2010    Temat postu:

No nic innego nie znajdziesz, ta armia ma ju¿ wszystko. No nie ma "zwyk³ego" maga, ale skoro gildia siê na cesarza wypiê³a to do fluffu taki by nie pasowa³.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:12, 16 Mar 2010    Temat postu:

kurde najbardziej by templariusze pasowali jako jedyne rycerstwo jakie zosta³o przy armii imperium... ale nie wiem czy to za bardzo nie bêdzie gryfami dawaæ ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:35, 16 Mar 2010    Temat postu:

Hyhy. No przecie¿ to mia³o byæ gryfowate Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 20:36, 16 Mar 2010    Temat postu:

Pytanie tylko, jak ma ten templariusz dzia³aæ, bo nazwaæ go ju¿ mo¿na ró¿nie. Czy to zwyk³ym legionist±, czy jakim¶ centurionem ochrzciæ mo¿na. ;p
Ew dziwne nazwy ³aciñskie z Wikipedii:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:40, 16 Mar 2010    Temat postu:

No pewnie jaki¶ wojownik ¶wi±tynny typowy. Z jakim¶ Fanatyzmem jako skill (typu + co¶ przeciwko Elfom i trupom, bo to pierwsze to jakie¶ dzikusy czcz±ce fa³szywe bo¿ki, a drugie to wynaturzenie)

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 20:41, 16 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:12, 16 Mar 2010    Temat postu:

taka piechota liniowa mia³a byæ oczko lepsza od poborowego ale s³absza od miecznika ...

4/3
4/5 ew 5/5 czy 5/6
9/14 ew 8/14 czy 10/14
3
2

taki brutalforser ;p

skille za bardzo szczegó³owe to byly w chrupkach i ludzie kleli na tych pustynnych wojownikow jak pamietam ;p

i cos jezcze do eliminacji niskoopancerzonych rpzeciwnikow by sie przyda³o ... do takiej roboty jak z³odzieje kupieccy czyli petencjalne hity z sila 3 na celu...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:43, 16 Mar 2010    Temat postu:

Pustynni wojownicy chyba mieli po prostu odporno¶æ na efekty klimatyczne pustyni i nic wiêcej.

Jaki¶ lekki ludek faktycznie móg³by siê przydaæ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Wto 21:44, 16 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:50, 16 Mar 2010    Temat postu:

Bambusek napisa³:

Jaki¶ lekki ludek faktycznie móg³by siê przydaæ.

w sumie to anty - lekki...
zwyk³ego lekkiego to daæ milicje z atakiem 4 i si³a 6 i nie by³o by problemu ale czego¶ niedrogiego przeciw lekkiej piechocie potrzeba bardziej niz taniej kontry na ciêzkie jednostki Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:09, 16 Mar 2010    Temat postu:

To niby jaki¶ przestêpca, co to dosta³ od Cesarza wybór: albo zdychasz w pierdlu albo w³±czamy do armii z jakim¶ marnym uzbrojeniem i sobie rad¼. Taki fluff mieli Legionary of Repentance z Konfry.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:17, 16 Mar 2010    Temat postu:

reaperzy lwow chyba tez ;p tylko oni nawet ska³kówki mieli Wink

no to co takim panom dajemy ? i jak nazywamy ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:20, 16 Mar 2010    Temat postu:

Hmmmmm, pomy¶lê.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 2:59, 17 Mar 2010    Temat postu:

Alternatywna podstawowa, ciê¿ka piechota. +8 kosztu i mniejsza prêdko¶æ i atak ale pancerz +1, si³a +1 i ciekawsze skile...

Przy walkach z u¿yciem tych panów wyszar¿owywanie z walki bedzie dosc czêste bo przy pancerzu 14 mog± zaryzykowaæ a powalenie modelu z którym walczy kolega, bardzo koledze pomo¿e.

Nazwa do potencjalnej wymiany


i jeszcze trzeba tego kiziora lekko opancerzonego wymy¶liæ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 21:07, 18 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:08, 18 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 21:25, 18 Mar 2010    Temat postu:

Ta Piê¶æ to taki chodz±cy, prostolinijny twardziel? Dziwnie ta kusza zabójcy dzia³a. Znaczy siê: taka niesprawna, ¿e ró¿n± si³ê ra¿enia ma? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:27, 18 Mar 2010    Temat postu:

Nie, po prostu jak celuje to mo¿e w miejsce, które bardziej boli Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:38, 18 Mar 2010    Temat postu:

jak Dostajesz z Be³tu z 3 metrów to si³a jest konkreta nawet przy malutkiej kuszy a jak z 50 to 30-40 centymetrowej d³ugo¶ci be³t leci ju¿ ledwo co...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 16:26, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Piesc imperium:

skill taran: bez sensu ze patrzy ten skill po zmyslach. Albo powala wszystkich nieimiennych, albo zrob losowe kryterium, albo wdg innej cechy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:06, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Zmys³y wyda³y mi siê najbardziej wiarygodne bo kwestia unikniêcia powalenia to najczê¶ciej kwestia zobaczenia szar¿y. Toporem w he³m mo¿esz zarobiæ od tu³u i nawet nie zwróciæ na to uwagi przy dobrym he³mie a wjazd z bara od kogo¶ kogo nie widzia³e¶ to niemal pewna gleba Wink
Inne statystyki ¶rednio mi pasowa³y a poza tym ze zmys³ów korzystamy do¶æ rzadko... dodatkowo takie kryterium wyda³o mi siê o tyle dobre ¿e Piê¶c powala wiêkszosæ jednostek nieelitarnych.

Zmys³y póki co traktuje nie tylko jako skila do wykrywania ale te¿ jako ogóln± rangê, 'level' czy ceche specjaln± jednostki.

swoj± drog± my¶le czy po kra¶kach ejszcze raz nie przejrzeæ porz±dnie imperium, kupców i elfów i jeszcze raz nie przemy¶leæ tego czy s± zbalansowani Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 21:10, 04 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:11, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Ale z drugiej strony robi sie idiotyzm ze Piesc nie powali zadnego lucznika czy kusznika bo oni maja zmysly 4.

Dalbym ze powala wszystkie jednostki lub co by oslabilo ta abilite (dosc duzo ma jak na 39ap i 14resa) - po wykonaniu udanego ataku powala przeciwnika.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:45, 04 Kwi 2010    Temat postu:

no lucznicy i kusznicy to dosc drogie modele (a i ciezko zaskoczyæ takiego ³ucznika co bez zbroi i he³mu lata, opancerzeni strzelcy beda mieli mniejsze pewnie) ... do tego ich nie mial by po co przewracaæ lepiej mu walnaæ dwa razy w ³ucznika niz go przewróciæ...


39 ap i res 14 ale bierz pod uwage predkosc prawie krasnoluda i 2 pz ;p no i naprawde marny atak i nierewelacyjna sile jak na jednostke w tym koszcie ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 22:48, 04 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 14:10, 05 Kwi 2010    Temat postu:

No jak dla mnie to w tej chwili z 3 Piesci zmiataja 300pa niestrzelajacych krasi. Bicie w ruch za 2 pa jest naprawde mocne. Rana w ruch jest druga co do mocy po ranie w akcje. Czasem tylko bardziej wartosciowe jest trafienie w to co jest najwieksze, ale ugolniajac rany akcja>ruch>inne

No i normalna szarze maja na 12 cm za 4pa (bieg + szar¿a), a szarze z obaleniem maja na 10cm.

Taran daj na 8cm i na razie przestane narzekac ;P.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 14:17, 05 Kwi 2010    Temat postu:

no to 8 cm da sie zrobic ...
a rana w ruch jest ... hmm specyficzna
bo ma sens g³ownie rpzed walka Wink jak ju¿ walczy z takim krasiem to nie bardzo ma po co ten ruch raniæ bo krasiowi to nijak nie przeszkodzi w walce.
Z dystansu to oczywi¶cie inna sprawa ale tak to trzeba ich wysy³ac jako grupê pierwszego kontaktu du¿o przed liniami wroga ...


btw ten skil z waleniem w nogi to w sumie troche na si³e jest i jak by by³ lepszy pomys³ to chêtnie im wymienie ;p
te 8 cm to w sumie moge im zrobiæ, bo faktycznie sa mocni obecnie ale taki by³ zamys³ zeby z nich a nie z poborowych zrobic g³ówn± jednostkê imperium - stad tez ich nazwa Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 18:19, 05 Kwi 2010    Temat postu:

co¶ jeszcze ?
bo dzis wieczorem sie zabieram za porpawki do wersji 0.99 czy jak kto woli 1.0 bez rysunków ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 18:38, 05 Kwi 2010    Temat postu:

ja nie mam sily i czasu, co zreszta widac po tym jak szybko dostarczam omowione krasnoludy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:21, 05 Kwi 2010    Temat postu:

tia ;p

tez nie mam sily i czasu ale chcialem to kiedys skonczyc wreszcie ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 15:27, 05 Maj 2010    Temat postu:

z obecnych propozycji :

Poborowy : -1 obrony
Piê¶æ: -1 obrony


Marcus : -1 obrony, pancerz -1 lub rana w pancerz (-2) ...
opcjonalnie co¶ ze zmniejszeniem ataku i si³y ... rany -2 ? -1 ataku ?

Pretorianin : rany -2 i zmiana skila na odrzucenie wybranej rany.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 15:48, 05 Maj 2010    Temat postu:

No Imperium potrzebuje os³abienia i tak. Marcus jak dla mnie do¶æ konkretnego. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 17:40, 05 Maj 2010    Temat postu:

Te minusy do obrony piechocie to raczej formalizm czysty majacy niewielki wplyw na te modele. Z moich pomyslow to moze Piesci by zabrac +1 sily w szarzy.

Marcus - si³a 7? i rany w dole -2 koniecznie a moze nawet -3 w pancerzu az.

Pretorianin - dopisek "nie mo¿na odejmowaæ ran w pancerz" i moze -3 rana w pancerz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 18:38, 05 Maj 2010    Temat postu:

nie no rana -3 w pancerz to przegiecie bo nagle z jedna stanie sie prawie go³y.

pie¶ci faktycznie to +1 w szarzy zapomnia³em nawet ze ma ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 2:50, 06 Maj 2010    Temat postu:

Pretkowi mo¿na by zbiæ prêdko¶æ w biegu albo bieg zupe³nie zabraæ przy tym jego pancerzu...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 16:45, 06 Maj 2010    Temat postu:

Szczerze to nie wiem czy go to jako¶ bardzo zaboli bo nadal ma 6 PA wiêc siê przebiegnie 18cm a to nadal ca³kiem sporo inna sprawa ¿e nic potem nie zrobi. Co do rany -3 w pancerz te¿ mu zwisa kompletnie wiêc mo¿ecie mu to daæ. Pierwsz± ranê ignorujê, przy drugiej ma 12(imho ci±gle mo¿e poszaleæ) i przy trzeciej ranie go dobijamy wiêc to nie ma znaczenia. Trzeba mieæ jeszcze farta i trafiæ t± ranê w pancerz, wiêc tak jak wspomnia³ Grabarz kary -3 w pancerz za ranê jak najbardziej(przynajmniej jemu).

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chiñczyk dnia Czw 16:46, 06 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 0:05, 08 Cze 2010    Temat postu:

jak± jednostkê w 'dodatku' dodajemy ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 9:24, 08 Cze 2010    Temat postu:

Pikinier

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 9:27, 08 Cze 2010    Temat postu:

Imperator xP

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 13:04, 08 Cze 2010    Temat postu:

Kap³an bitewny

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 14:31, 08 Cze 2010    Temat postu:

na pikiniera to bym nawet pomys³ na skile mia³ ... zw³aszcza, ze w obliczu buntu rycerstwa pikinierów zdecydowanie by imperator do³o¿y³ do swojego wojska ;p

z kap³anem bitewnym trzeba by pomy¶leæ nad sam± kwestia kap³anstwa czy by dzia³a³ao tak jak magia czy jakos inaczej i jak inaczej je¶li ju¿ ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 14:43, 08 Cze 2010    Temat postu:

Pikinierzy w zasadzie nie s± w stanie walczyæ pojedynczo : x Pika jest za ma³o porêczna. Musia³by mieæ akcjê "przygotuj siê na szar¿ê" - ale wtedy nikt by go nie atakowa³! Chyba, ¿eby broni³ przed sob± strefy, ale to i tak... wci±¿... pojedyncza pika jest raczej ma³o skuteczna. Si³a pikinierów by³a taka, ¿e ³atwo siê walczy³o pik± (masz J±tek pikê i celuj ni± w tam tych a bêdzie dobrze!) + walczy³o du¿o ludzi naraz (Hiszpañscy Pikinierzy walczyli 1 szereg muszkieterów z mieczami, a drugi-trzeci-nawet czwarty z pik±) + masa pikinierów zatrzymywa³a kawaleriê... itp itd. Wyobra¼ sobie pojedynczego kolesia lataj±cego z 3 metrow± tak± tyczk± po polu. Pierwszy lepszy przeciwnik z odrobin± wyszkolenia, by odbi³ na bok pikê i wszed³ przed zasiêg b³yskawicznie, a wtedy pikinier albo by rzuci³ sw± tyczkê do fasoli i wia³, albo wia³ nie rzucaj±c. Oczywi¶cie móg³by jeszcze wyci±gaæ miecz na takie okazje : P

Chyba, ¿e pikinier mia³by przed sob± strefê - "kto przechodzi przez t± strefê otrzymuje od niego pojedynczy atak" - taki "d¼g" spowodowany wchodzeniem w zasiêg broni, ale to wci±¿ nie sprawia ¿e by³by hm... realistyczny to z³e s³owo, ale bliskie temu, którego szukam.

Prêdzej halabardnika, wojownika z glewi±, albo gizarm±. Co¶ do ¶ci±gania z konia - co raczej by tak nie dzia³a³o w grze, no, ale wiadomo o co chodzi : P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Wto 14:51, 08 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 14:57, 08 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Wyobra¼ sobie pojedynczego kolesia lataj±cego z 3 metrow± tak± tyczk± po polu. Pierwszy lepszy przeciwnik z odrobin± wyszkolenia, by odbi³ na bok pikê i wszed³ przed zasiêg b³yskawicznie, a wtedy pikinier albo by rzuci³ sw± tyczkê do fasoli i wia³, albo wia³ nie rzucaj±c. Oczywi¶cie móg³by jeszcze wyci±gaæ miecz na takie okazje : P


z tego co mi znajomy mówi³ o rekonstrukcjach pó¼nych bitew - to dwóch pikinierów zdejmowa³o dowoln± liczbê (podchodz±cych pojedynczo) przeciwników z szabelkami ;P

poza tym do pikiniera po prawdze wystarczy u¿yæ modelu w³ócznika a typowe halabardy to s± zdaje siê tylko w Warhammerze ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:35, 08 Cze 2010    Temat postu:

w³ócznik i pikinier dla mnie to to samo zasadniczo, choc wiem ze pikinierzy jako tacy to pozniej byli. I ze pika longer than wlocznia.

I tak wogole co wy byscie zrobili gdyby nie moje pomysly na jednostki ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:32, 08 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
I tak wogole co wy byscie zrobili gdyby nie moje pomysly na jednostki ;P

mieliby¶my mieczników i toporników w ka¿dej armii ? Razz

no niewa¿ne - grunt ¿e masz te pomys³y Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:57, 08 Cze 2010    Temat postu:

Dlatego jak mowilem w potencjalnych Creditsach chce byc w drugiej linijce. Cool

A zamiast kap³anow to dalbym cyrulikow z fluffem w stylu "¯o³nierz nie martwi siê nawet tym, ¿e w czasie walki odciêto mu nogê. Wie, ¿e za armi± pod±¿aj± najzdolniejsi cyrulicy - absolwenci Imperialnej Akademii." (jak chcemy humoryzm, to po przecinku ", kursu pierwszej pomocy").


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Wto 20:58, 08 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin