Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Watch List do wersji 1.5

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:54, 18 Gru 2010    Temat postu: Watch List do wersji 1.5

Bêkarty Helheim

U¶ci¶lenie umiejêtno¶ci W³odarza i Cube'a. Aura neguje umiejêtno¶æ Nihilizm modelom, które rozpoczê³y swoj± aktywacj± w zasiêgu jej dzia³ania.

Lisz - Mroczny pocisk - trudno¶æ -1 do 8


Klany Orków

Sowa - poprawiony zasiêg szar¿y


Krasnoludzkie Rody

Dzia³o - Zmys³y +2


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 21:03, 05 Mar 2011, w ca³o¶ci zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:56, 18 Gru 2010    Temat postu:

U Trolla Orków jest do usci¶lenia, ¿e jak ma ranê w akcje i j± regeneruje to od razu odzyskuje t± akcjê, która mu rana wcze¶niej zabiera³a.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:10, 18 Gru 2010    Temat postu:

a fakt

ale to jeszcze pograjmy z trollem ¿eby siê nie okaza³o ze za silny jest - bo ostatnie dopali mocno go zmieni³y Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 21:15, 18 Gru 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gymly



Do³±czy³: 06 Lis 2010
Posty: 17
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Leszno, Wlkp

PostWys³any: Nie 19:42, 19 Gru 2010    Temat postu:

Na karcie Ostañca w opisach umiejêtno¶ci nadal widnieje nazwa Gladiator Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:24, 19 Gru 2010    Temat postu:

aha - no dobra bêde pamiêta³ Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaskudnyOrk



Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:26, 19 Lut 2011    Temat postu:

---cieñ ZWIADOWCA - karta armii W³adców Bestii

'skradanie 8' tu¿ poni¿ej widnieje 'wykrycie cienia wymaga [...] przeciw umiejêtno¶ci skradania (9)'; to jak w koñcu z tym podkradaj±cym siê cieniem: 8 czy 9 ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:30, 19 Lut 2011    Temat postu:

dziêki - 8 ... 9 mia³ we wczesnych testach i tam mu jeszcze zosta³o 9 przez nieuwagê. Poprawimy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaskudnyOrk



Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 17:59, 19 Lut 2011    Temat postu:

---mierzenie - zasady gry

Na stronie 4 zabrak³o informacji o mierzeniu, bardzo istotnej dla ka¿dego systemu bitewnego - mo¿na zmierzyæ DOWOLNY zasiêg w DOWOLNEJ chwili gry czy nie mo¿na?

W opisywanym przebiegu rozgrywki [nie aktualizowanym co¶ ostatnio... Wink ], Imperium 'upewnia siê', ¿e przeciwnik nie bêdzie w stanie zaszar¿owaæ na w³óczników, gdy ci wykonaj± ruch [slajd XXIV]. Wynika³oby zatem, ¿e MO¯NA mierzyæ 'zawsze i wszystko'. Sprzyja temu zreszt± za³o¿enie gry, przytoczone na stronie 3 - gra ma nie faworyzowaæ turniejowych por±bañców, z wzorcem centymetra wyrytym w korze mózgowej. Jest jednak ma³y feler...

...strona 18 wprowadza wyj±tek zabraniaj±cy swobodnego pomiaru, gdy chce siê wygenerowaæ kupiony przed bitw± wynik rzutu ko¶ci±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:37, 19 Lut 2011    Temat postu:

Widaæ zapomnieli¶my zmodyfikowaæ plik zasad - mo¿ne mierzyæ zawsze i wszêdzie. Pierwotne za³o¿enie by³o takie, ¿e najpierw deklarujesz co robisz, potem mierzysz. Jednak po pewnym czasie pojawi³y siê jednostki z aurami, które trzeba co chwila sprawdzaæ. Dlatego dla wyrównania teraz mo¿na mierzyæ zawsze.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaskudnyOrk



Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:23, 19 Lut 2011    Temat postu:

I bardzo dobrze! W zawierusze bitewnej i tak nie starczy³oby uwagi na pilnowanie przeciwnika, aby przypadkiem sobie czego¶ tak przy okazji nie odmierza³... Smile

---medytacja [choæ trafniejsza by³aby nazwa 'koncentracja'] - zasady gry

Czy mo¿na 'koncentrowaæ' siê kilkakrotnie pod rz±d co by modyfikator sobie skumulowaæ? Strona 15 wspomina o medytacji ale nie wchodzi w ¿adne szczegó³y.

---rozstawienie - zasady gry

Strona 14 'Gra rozpoczyna siê rozstawieniem obu armii na przeciw siebie w odleg³o¶ci 40cm od siebie'. To bardzo niejasne ujêcie sprawy, szczególnie dla kogo¶ kto nigdy nie gra³ w gê bitewn± i nie domy¶la siê, ¿e chodzi o 'podzielenie pola bitwy na dwie po³owy i ustawienie wojsk w odleg³o¶ci 20cm od linii podzia³u' - tym bardziej, ¿e ju¿ w nastêpnym zdaniu zasady odwo³uj± siê do 'stref rozstawienia'. Lepiej wiêc usun±æ przytoczone zdanie i zdefiniowaæ po prostu czym owa strefa jest; a najlepiej te¿ narysowaæ, co by nikt nie mia³ w±tpliwo¶ci! Smile

---walka wrêcz a akcje

Jak to jest z modelami zwi±zanymi walk± wrêcz - co mog± robiæ, a czego zrobiæ nie mog±? 'Odrywanie siê z walki' na stronie 11 sugeruje, ¿e nie mo¿na bezkarnie siê oddaliæ, za¶ 'strzelanie' na stronie 13 wyra¼nie zaznacza, ¿e nie mo¿e strzelaæ, z kolei 'magia' na stronie 15 zezwala na rzucanie czarów - ale co z reszt±? Czy mo¿e siê koncentrowaæ przed rzuceniem czaru? A wypatrywaæ? Nie mówi±c ju¿ o specjalnych akcjach na kartach...

Temu wszystkiemu mo¿na by po¶wiêciæ specjalny podrozdzia³, co by nikt nie mia³ w±tpliwo¶ci, czy 'wzmocnienie wiêzi' w³adcy bestii jest dozwolone w trakcie walki wrêcz czy te¿ nie...

Chyba wypada³oby jako¶ oznaczaæ akcje na kartach [gwiazdk± '*', wykrzyknikiem '!', czy czymkolwiek innym], których u¿ycie w walce wrêcz jest zabronione. Albo napisaæ wyra¼nie w zasadach:
atak, u¿ycie mocy - tak
ruch - tak, ale wróg walnie za darmo
strzelanie i ca³a reszta - nie


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fa³


Do³±czy³: 31 Pa¼ 2009
Posty: 775
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 20:34, 19 Lut 2011    Temat postu:

Koncentracja bêdzie przy wied¼minkach.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:06, 19 Lut 2011    Temat postu:

PaskudnyOrk napisa³:

Czy mo¿na 'koncentrowaæ' siê kilkakrotnie pod rz±d co by modyfikator sobie skumulowaæ?


Mo¿na, oczywi¶cie za ka¿dym razem p³ac±c cenê za u¿ycie zdolno¶ci.

Cytat:

Lepiej wiêc usun±æ przytoczone zdanie i zdefiniowaæ po prostu czym owa strefa jest; a najlepiej te¿ narysowaæ, co by nikt nie mia³ w±tpliwo¶ci! Smile


W sumie czemu nie, do³o¿y siê jakie¶ zdjêcie pogl±dowe.

Cytat:

---walka wrêcz a akcje

Jak to jest z modelami zwi±zanymi walk± wrêcz - co mog± robiæ, a czego zrobiæ nie mog±? 'Odrywanie siê z walki' na stronie 11 sugeruje, ¿e nie mo¿na bezkarnie siê oddaliæ, za¶ 'strzelanie' na stronie 13 wyra¼nie zaznacza, ¿e nie mo¿e strzelaæ, z kolei 'magia' na stronie 15 zezwala na rzucanie czarów - ale co z reszt±? Czy mo¿e siê koncentrowaæ przed rzuceniem czaru? A wypatrywaæ? Nie mówi±c ju¿ o specjalnych akcjach na kartach...


Zasadniczo co nie jest zabronione jest dozwolone. Wiêc po za strzelaniem mo¿na robiæ wszystko inne.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:22, 19 Lut 2011    Temat postu:

ok zapis wylecia³, zreszt± na 18 stronê dojd± teraz jeszcze zasady dokupowania przedmiotów i czarów zapewne.

znaczy ogólne zasady.
Listy przedmiotów bêd± kolejnymi 'kartami' dla armii.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:25, 19 Lut 2011    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Listy przedmiotów bêd± kolejnymi 'kartami' dla armii.

lubie to

No i tu juz bym proponowal sie nie certolic i do przedmiotow zrobic rysunki. No bo co jak co, ale przedmioty to nawet ja czy Tokjo mozemy narysowac. A wogole to jeszcze jest mojej Oli brat ktorego spokojnie namowie na jakies pierdoly, wiec DW jak bedziesz mial nazwy to przed puszczeniem tego do ludzi zglos sie do mnie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 21:26, 19 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:32, 19 Lut 2011    Temat postu:

jak tylko bêdê mia³ trochê czasu to przepisze notatki z zeszytu na forum - bo nie wszystkie z pomys³ów s± zamkniête i sugestie mog± siê przydaæ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaskudnyOrk



Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:53, 19 Lut 2011    Temat postu:

---przyporz±dkowanie jednostek do kart - konsekwencje

Jednostki przed bitw±, na etapie komponowania armii, s± przyporz±dkowywane do odpowiednich kart. Jednostki zgrupowane razem pod jedn± kart± s± aktywowane jednocze¶nie. Czy zgrupowanie pod jedn± kart± wp³ywa w jeszcze jaki¶ inny sposób na te jednostki? Czy musz± zachowywaæ jak±¶ minimaln±, wzajemn± odleg³o¶æ, czy te¿ mog± siê rozbiec zupe³nie po polu bitwy?

W my¶l zasady 'co nie zabronione jest dozwolone' wychodzi ¿e ograniczeñ brak. Warto jednak by to zaznaczyæ w zasadach, bo przyzwyczajeni do innych systemów intuicyjnie zaczynaj± szukaæ 'zasiêgu dowodzenia'.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:07, 19 Lut 2011    Temat postu:

w sumie mo¿emy dopisaæ, ¿e nie ma zasiêgów dowodzenia.
Tutaj przypisanie do karty to tylko kolejno¶æ aktywacji i wspólne miejsce 'startu'. Rozbiegniêcie siê jest decyzj± taktyczn±, czasem z³± czasem dobr±.

Cytat:

"---walka wrêcz a akcje

Jak to jest z modelami zwi±zanymi walk± wrêcz - co mog± robiæ, a czego zrobiæ nie mog±? 'Odrywanie siê z walki' na stronie 11 sugeruje, ¿e nie mo¿na bezkarnie siê oddaliæ, za¶ 'strzelanie' na stronie 13 wyra¼nie zaznacza, ¿e nie mo¿e strzelaæ, z kolei 'magia' na stronie 15 zezwala na rzucanie czarów - ale co z reszt±? Czy mo¿e siê koncentrowaæ przed rzuceniem czaru? A wypatrywaæ? Nie mówi±c ju¿ o specjalnych akcjach na kartach..."



Zasadniczo co nie jest zabronione jest dozwolone. Wiêc po za strzelaniem mo¿na robiæ wszystko inne.

Dok³adnie jak pisze Bambus - wszystko z wyj±tkiem strzelania.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 1:23, 20 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 1:22, 20 Lut 2011    Temat postu:

Grabarz napisa³:
Dragon_Warrior napisa³:
Listy przedmiotów bêd± kolejnymi 'kartami' dla armii.

lubie to

No i tu juz bym proponowal sie nie certolic i do przedmiotow zrobic rysunki. No bo co jak co, ale przedmioty to nawet ja czy Tokjo mozemy narysowac. A wogole to jeszcze jest mojej Oli brat ktorego spokojnie namowie na jakies pierdoly, wiec DW jak bedziesz mial nazwy to przed puszczeniem tego do ludzi zglos sie do mnie.


http://www.wojnacja.fora.pl/zapowiedzi-i-nowosci,1/przedmioty-cary-i-dodatki-frakcyjne,10.html#30

W ramach zachêty do przenoszenia dyskusji na dedykowane forum Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaskudnyOrk



Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 10:42, 20 Lut 2011    Temat postu:

Co do akcji modeli zwi±zanych walk± wrêcz - mo¿e zrobiæ tak, ¿e jedyn± akcj± nie prowokuj±c± darmowego ciosu ze strony wszystkich stykaj±cych siê wrogich modeli jest akcja ze s³owem kluczowym ATAK [czy to z karty tego modelu, czy te¿ dziêki posiadanym przez niego przedmiotom].

WSZYTSKO inne, a wiêc oderwanie siê od wroga, ale tak¿e próba koncentracji, rzucenia czaru, wypatrzenia kolejnego czaj±cego siê przeciwnika... - wszystko to dawa³oby prawo wrogim modelom do zadania dodatkowego ciosu. W koñcu najmniejsza chwila nieuwagi w zaciek³ej walce wrêcz daje adwersarzowi okazjê wyprowadzenia niebezpiecznego uderzenia!

Wszystko, z wyj±tkiem STRZELANIA - akcje ze s³owem kluczowym STRZA£ by³yby zabronione dla zwi±zanych walk± modeli.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Nie 10:43, 20 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 12:32, 20 Lut 2011    Temat postu:

Obecnie magowie, po za chyba dwoma wyj±tkami, nie maj± dobrych statystyk do walki. Wiêc gdyby jeszcze w walce wrêcz mieli za darmo obrywaæ za próbê rzucenia czaru to by byli zupe³nie nieprzydatni: wystarczy³aby najtañsza jednostka w armii ¿eby ich wy³±czyæ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaskudnyOrk



Do³±czy³: 18 Lut 2011
Posty: 24
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 14:07, 20 Lut 2011    Temat postu:

To ju¿ zale¿y od wizji twórców Wojnacji - czy tamtejsi magowie maj± byæ potê¿nymi moc±, ale cherlawymi cia³em pomyleñcami, czy te¿ potê¿nymi rze¼nikami, którzy siek± swych nieprzyjació³ wrêcz z niemniejsz± wpraw±, eterycznymi ostrzami emanuj±cymi z rozczapierzonych palców.

Moce nadnaturalne mo¿na wiêc, w my¶l kolejnego wyj±tku [byle nie przesadziæ z ich ilo¶ci±], traktowaæ jako formê ATAKU, nieprowokuj±c± riposty ze strony wroga [ale co wtedy z koncentracj± - bo jak tu medytowaæ, gdy wróg pragnie i mo¿e rozp³ataæ ciê na p±cki]. Choæ prowadzenie czarownika do boju by³oby znacznie ciekawsze gdyby wymaga³o wiêkszej wprawy - musi on podej¶æ mo¿liwie blisko, aby mieæ cele w zasiêgu, ale zarazem nie na tyle, aby wra¿y topór ugrz±z³ mu w czerepie.

Zreszt±, najbardziej ¿ywotne i pal±ce pytanie dotyczy w³a¶nie tych wszytskich innych akcji, nie zwi±zanych z walk±, strzelaniem czy czarnoksiêstwem - wypatrywania, prze³adowywania, powstawania na nogi, ³a¿enia, ryczenia i innych ¶miesznostek jakie graczowi zachcia³oby siê przeprowadziæ pomiêdzy jednym a drugim r±bniêciem halabardy!


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaskudnyOrk dnia Nie 14:09, 20 Lut 2011, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 16:43, 20 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
Zreszt±, najbardziej ¿ywotne i pal±ce pytanie dotyczy w³a¶nie tych wszytskich innych akcji, nie zwi±zanych z walk±, strzelaniem czy czarnoksiêstwem - wypatrywania, prze³adowywania, powstawania na nogi, ³a¿enia, ryczenia i innych ¶miesznostek jakie graczowi zachcia³oby siê przeprowadziæ pomiêdzy jednym a drugim r±bniêciem halabardy!

Znaczy te wszystkie inne akcje same z siebie s± niefajne dla jednostki w zwarciu, gdy¿ taki krzycz±cy czy wypatruj±cy model nie korzysta z szansy na r±banie swojego przeciwnika.
Nawet i w przypadku najbardziej kontrowersyjnego tu prze³adowywania (wiadomo ¿e nabicie broni prochowej jak kto¶ nas r±bie to do¶æ ciê¿ka sprawa) bardziej skupia siê na pytaniu - czy ktokolwiek bêdzie korzysta³ z takich akcji bêd±c w walce?

Strzelec zwi±zany walk± nie mo¿e strzelaæ, wiêc nawet jak siê prze³aduje to i tak bêdzie musia³ walczyæ wrêcz. Je¶li zamierza siê potem oderwaæ do strza³u to równie dobrze bêdzie móg³ to zrobiæ w odwrotnej kolejno¶ci.
Okrzyk raczej nie koliduje z walk±, choæ ponownie Ork (a krzycz± utaj g³ownie elity) traci okazjê do wyp³acenia dwóch ataków typu 7/7...
Podnoszenie siê ju¿ samo z siebie jest 'kar±' czyli wydaniem 2pa na wykonanie niejako 'pustej' akcji.

Grali¶my naprawê mnóstwo gier ju¿ przez ten rok i w tym kierunku nie trafi³o siê chyba ani jedno nadu¿ycie. Modele w walce najzwyczajniej po prostu atakowa³y, bo to dawa³o im najwiêksz± szansê do¿yæ do kolejnej aktywacji. Jedynym manewrem, który ma tu znaczenie by³o odrywanie siê z walki i co najwy¿ej tutaj mo¿na by pomy¶leæ czy zniechêca ono w wystarczaj±cy sposób do nadu¿ywania skakania z 'kwiatka na kwiatek' ;] choæ wydaje mi siê, ¿e losowo¶æ jest na tyle niepewna, ¿e rzadko kiedy mo¿na siê wyrwaæ zupe³nie bezstresowo.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:29, 25 Lut 2011    Temat postu:

U¶ci¶lenie dotycz±ce szar¿y konnicy Rycerstwa (Kopijnik, Rycerz) - Nie musz± szar¿owaæ w linii prostej - jednak tylko wtedy dostaj± bonus do si³y.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin