Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbuntowane Rycerstwo - zapowiedź frakcji i zbiórka sugestii
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:27, 03 Sie 2010    Temat postu: Zbuntowane Rycerstwo - zapowiedź frakcji i zbiórka sugestii

Na początek kwestia nazwy ...

czy taka czy szukamy jakiejś ładniejszej nazwy - Wolne Rycerstwo brzmiałoby ok ale odpada za sprawą kupców ;p Innych pomysłow chwilowo nie mam ...


Co do jednostek to pomysły mam takie :

Bohaterowie :

2 Walczących
1 Taktyk
1 Mag Gildyjny na emeryturze

Jednostki :

Pancerny (opcjonalnie po prostu Rycerz) - niebohater konny, jakaś szarża, nie najgorszy pancerz. (60-70ap)

Kopijnik - Potencjalny kolejny konny ale tylko w przypadku, kiedy max 1 bohater będzie na koniu. Mocny w szarży ale z mniejszym armorem niż pancerny (60-70 ap)

Giermek (pytanie czy pieczy czy konny - historycznie girmkowie byli naprawde wysoko ale tutaj można nieco zejść) (50-80ap w zaleznosci czy konny czy pieszy)

Palladyn - jednsotka lecząco walcząca - (50-70 ap) chyba zę jeden z hero będzie palladynem.

Knecht - Ciężka Piechta (40-50 ap)

Yeoman - Ciężki łucznik z długim łukiem(50-60 ap)

Strzelec - Lekki chłopski łucznik z marnym łukiem (30-40 ap)

Zaciężny - Półcięzka piechota (35-40 ap)

Sztukmistrz (Magik?) - (półmagowie którzy nie przeszli całej gildii magów ale potrafili sobie zaskarbic przyjazn rycerstwa) wsparcie magiczne (50-70ap)

Zupełnie nie mam pomysłu na jednostki wsparcia takiego na poziomie czeladzi obozowej i lekkiej piechoty ... (Ceklarz ? rębacz ? siepacz?)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 23:48, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 9:41, 04 Sie 2010    Temat postu:

Imperium raczej by tylko nazywało to rycerstwo 'zbuntowanym', oni sami pewnie jakoś bardziej piękne, patetyczne i przepełnione ideologią określenie na siebie by znaleźli. Wink

Yeoman - nie ma jakiejś bardziej polskiej nazwy na to?
Palladyn - tu pewnie literówka, ale gdzieś też przebąkiwali w google, że nie wiedzą, czy przez jedno, czy dwa 'l'. ;P
Sztukmistrz (Magik?) - ładniej brzmi sztukmistrz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:27, 04 Sie 2010    Temat postu:

Rycerstwo + taktyk - neeee, rycerstwo sie kojarzy z hajda na wroga, zmieciemy ich z powierzchni ziemii bo jestesmy potezniejsi

Mi sie yeoman nazwa podoba ;P

Paladyn faktycznie przez jedno l jest oficjalna forma i tego bym sie trzymal.

Sztukmistrz dobrze brzmi, ale jak sie pomysli z czym sie kojarzy to wychodzi taki pan co potrafi zonglowac, krolika z kapelusza wyciagnie i sprawnie karty przetasuje wyciagajac ta co Ci wczesniej przewidzial.

Giermkowie piesi.

Slowo "strzelec" bym zostawil dla dobrych strzelcow (w Warhamcu nazywala sie tak najlepiej strzelajca profesjna w grze), a nie dla chlopow leszczow ktorych proponowalbym nazwac "Chłop pańszczyźniany" albo po prostu "chłop" i wogole zabral im strzelanie.

Mowiles kiedys, ze cyrulika bedzie miało rycerstwo. Przyszywanie nog i te sprawy.

Mnich moze zamiast sztukmistrza albo inszy kapłan?

Inkwizytor?

4 bohaterow i 9 jednostek:
1)Rycerz 60+
2)Kopijnik 60+
3)Giermek 30-40 pieszy zdecydowanie
4)Paladyn/Inkwizytor 50-70
5)Knecht 30-50
6)Yeoman 50-60
7)Chłop 20-30
8)Cyrulik X
9)Mnich/Kapłan/Sztukmistrz (nazwa dla cyrkowca uwazam w dalszym ciagu i bede szydzil z przeciwnikow ;P ) X

i jest to liczba wystarczajac na start. Przy Twoich podanych kosztach jednostek, to prawdopodobnie nie wychodzilo by sie ponad rycerz + giermek. Zasadniczo proponuje zrobic z giermka ta "polciezka piechote" co ja tam napisales za 35/40 ap.

Posedzlbym w strone religijnego rycerstwa bo taki temat obsiada kazdemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:01, 04 Sie 2010    Temat postu:

Hmm...

Sztukmistrz - kojarzy się z iluzjonistą w świecie w którym nie ma magii .. w takim gdzie po świecie chodzą szkielety - raczej nei będzie kojarzył się z cyrkowcem imo Wink

Czary jakie bym mu dał to :
Dopak strzelania - + 2 do celności czy coś. (dlatego chcialem dac i tanszych lucznikow)
Jakaś mini kulka ognia w ramach tego sztukmistrzowania.
kolejny czar ognia - jw


Taktyk - byłby starym dziadkiem, który dowodził połową podbojów imperium. Rycerstwo może i leciało na hura, ale w przypadku kiedy porzusza się juz pocztami po 1 rycerzu i świcie , to można jednak mówić o wykonywaniu konkrenych rozkazów Wink Zasadniczo - plan jest taki, że jak sie wyda 90 punktow na hero który niemal nic nie robi, to będzie sobie mozna pozwolić na taktykę - atak i ucieczka samą konnicą na przykład.

Chłop mi tak średnio pasuje po prawdzie... znaczy niby ok (20 ap max) ale z drugiej strony chłopi w średniowieczu nie walczyli zupełnie (nie licze lucznikow angielskich bo to byli chlopi na włościach i zasadniczo równosilni z ciezka francuska piechota wiec to była MOC). No chyba że chusyci ;p Ale dla chłopa w przeszywanicy i z Cepem/halabardą/berdyszem nie mamy w sumie nazwy ... no chyba ze Milicjant ew rębacz lub siepacz jak wspominałem ;p

Inkwizytorzy to mi bardziej do imperium pasują... Tutaj zasadniczo wyobrazalem sobie rycerzy jako tych co zawsze lubili przejawy magii (to nie jest sredniowieczne zabobonne rycerstwo bo u nas nie bylo Jezusa ze flufie ;p) za to Paladyn bedzie kalsyczną jednostką lecząco-walczącą. (co da rycerstwu dwóch magów specjalistów)

Paladyn - czary:
Leczenie - przywraca PZ (mozna nie dać opcji leczenia rany dla odmiany)
jakis dopak do obrażeń - sacredy ? Wink ... bo ja wiem - dodatkowa kosc w rucie na obrazenia lub przerzut jednej kości ...

w kwestii nazw jeszcze Zbrojny jest wolny i pasujący ...

To by dawało :

Atak/Siła /// Obrona/Pancerz - mocno orientacyjne

4 bohaterow i 9 jednostek:
1)Rycerz 70-80 (średnia szarża, mocne staty) (6/7 +1/+2 w szarży /// 9/12 / 3pż)
2)Kopijnik 60-70 (mocna szarża, średnie staty) (5/5 +0/+5 w szarży /// 8/11 / 3Pż)
3)Paladyn 50-70 (leczenie i dopak sily, moze jakas 'tarcza') (6/6 /// 11/13)
4) Sztukmistrz 50-60 (proste czary ognia)
5)Yeoman 50-60 (angielski longbowmen)
6)Knecht 30-50 (taki tarczownik typowy - mozna im dać skila typu Tarcza w góre - działajacy podobnie jak u straznika run) (6/5 /// 12/11 z opcja skoku na 12/13 za 2pa)
7)Giermek 30-40 (dopak dla jednego rycerza tak dlugo jak pozostaje w x cm? czy max 2 giermkow na 1 rycerza ale za to jakies fajniejsze staty giermka? lub dopak dla giermkow za rycerza ?) (5/5 +1/+1 przy rycerzu ? /// 11/13)
Cool Zaciężny/zbrojny 30-35 ( 5/6 /// 10/12)
9) Chłop/Rębacz/siepacz 20-26 (albo tanie nic, albo droższe z cepem a'la górnicy 3/7 /// 11/8 lub 10/10 )


Staty i pancerze niby gorsze niż imperium ale planuje jakies fajniejsze skile dac ... może nawet opcję zmiany broni ze 2 jednostkom, żeby sobie mogły wykonać atak za +2 siły lub +2 ataku np


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 14:03, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:12, 04 Sie 2010    Temat postu:

Czarodziej nie bohater z dwoma czarami moze byc czyli kula ognia + cos jeszcze ognistego.

Nazwa Chłop ma dla mnie klimat (chocby z herosow nie mowiac o epickich kosynierach ;P) i dlatego bym za nia optowal.

Natomiast Zaciezny/Zbrojny to dla mnie juz nadmiar jednostek cepujacych, dalbym serio tego cyrulika ;P.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:17, 04 Sie 2010    Temat postu:

ale cyrulik to samo leczenie - a od leczenia bedzie paladyn Wink

cyrulika predzej bym dał imperialnym - ale tam to az strach dawac leczenie ran jak głowna nadzieje jest wbojanie kar w pancerz ;p


Hmm - i sztukmistrzowi myśle dać coś obszarowego (w sumie każdej frakcji by się coś obszarowego przydało) na wzór jednej z butelek alchemika ... bo jednym z problemów obecnych gier w wojnację są za duże kożysci z zbijania się w klocki jednostkami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 14:25, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:40, 04 Sie 2010    Temat postu:

to paladyn moze miec rownie dobrze cos innego. Bo zasadniczo nikt nie bedzie marnowal apekow na jednostce za +50ap i dobrych statach ofensywnych na leczenie sobie armii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:12, 04 Sie 2010    Temat postu:

czemu? wyleczenie Pz rycerzowi to czasem wiecej niz walniecie 2 cepów w rzadziaka ;p

chłopów i tak nikt nie leczy ;P

Sztukmistrzowi prócz kulki można dać wypalenie ran : leczy pż ale podwaja wybraną ranę (można rzucać na swoich i wroga)

co do obszarówki to nie mam do kończa pomysłu na coś co byłoby groźne bez względu na res ale jednocześnie nie było zbyt mocne ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 15:23, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:25, 05 Sie 2010    Temat postu:

Po przemyśleniu chłopów - mamy kolejny problem natury - nie istnieją prawie modele do tego typu jednostek... przynajmniej ja ich nie kojarzę. Martwi mnie to ty bardziej,że u Kobitek we frakcji mieli się pojawiać chłopi w najbardziej czerstwej postaci - jako zapełniacz za 20 albo i mniej punktów ;P

Poza tym pozostaje wciąż kwestia nazwy frakcji...
Szlachetne Rycerstwo brzmi jednak nieco za dobrusiowo jak na nieco podupadłe wojsko Wink Choć sami z pewnością by tak o sobie mówili...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 10:50, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:01, 05 Sie 2010    Temat postu:

Takich typowych to pewnie nie ma. Bo z chłopstwa to chyba tylko Bretonia z warhamca korzysta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
V
fał


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 13:22, 05 Sie 2010    Temat postu:

Hm... Gdyby społeczeństwo imperium było mieszane (czyli miasta byłyby zamieszkane przez inne rasy), można byłoby nieco przekształcić frakcję na Zbuntowany Lud, któremu przewodziłoby rycerstwo. Dodalibyśmy wtedy np. niziołków zamiast chłopów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:47, 05 Sie 2010    Temat postu:

V napisał:
Hm... Gdyby społeczeństwo imperium było mieszane (czyli miasta byłyby zamieszkane przez inne rasy), można byłoby nieco przekształcić frakcję na Zbuntowany Lud, któremu przewodziłoby rycerstwo. Dodalibyśmy wtedy np. niziołków zamiast chłopów.


Z jednej strony mi się nie podoba pomysł dorzucania rycerzom niziołów ...

z drugiej... wrzucenie im pod protekcje tych małych pokrak dałoby im naprawdę dużą oryginalność względem innych systemów... jakkolwiek nie do końca rozwiązuje problem modeli bo chyba tylko lotr ma hobickie modele i do tego dośc drogie ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 14:09, 05 Sie 2010    Temat postu:

Warhammer też ma - jeszcze droższe, bo tylko "Mail Order GB"

Chłopstwo w Bretonii to piechota zbrojna, albo łucznicy - nie mają wideł.

Już bardziej Imperium, która ma oddziały ochotników (każdy model w oddziale jest w zasadzie inny. Brak umundurowania. Różnorakie bronie, itp itd). Według fluffu to są oddziały miejsko-plebejskich ochotników, którzy stracili wszystko (prócz życia i broni) na wojnie z chaosem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Czw 14:11, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:29, 05 Sie 2010    Temat postu:

w Warhamcu - owa milicja to wykapani piraci z tego co pamiętam Wink

z tymi hobbitkami można by w sumie pomyśleć... Rycerstwo ich polubiło bo pracują dobrze a wiele za to nie chcą ale jak jest potrzeba to paru się wciela do oddziałów...

W klocku nizioły to w jakiej armii są ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 14:40, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Czw 14:46, 05 Sie 2010    Temat postu:

Z figurkami niziołów nie powinno być problemów, bo przecie w Drużynie pierścienia było czterech Wink. A to popularne figurki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:12, 05 Sie 2010    Temat postu:

ale akurat tych 4 nie wygląda zbytnio jak chłopska milicja... nie licząc może sama bo w którejś wersji chyba z patelnią był...
Tak czy inaczej jak wychodzi że wszystkie sensowne modele hobitków polecaiły do mail ordera a inne systemy zupełnie nie mają niziołów to trzeba będzie sobie dać spokój - chyba że ktoś jeszcze namierzy jakiś większy wybór pokurczów - choćby i bezsystemowych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:00, 13 Sie 2010    Temat postu:

Rycerz :

4(-1)/6(-2)
6(-1)/6(-1)
10(-2)/13(-2)
4/3

82 punkty

Bieg 2pa - Ruch do 15 (-3) cm
Szarża 2pa - Ruch do 12 (-3) (minimum 6) cm z darmowym atakiem +2 siły
Szarża Taktyczna* 3pa - Ruch do 18 (-4) cm w linii prostej. Rycerz może wypłacić darmowy Atak w mijany w ten sposób model.
__________
Impet - Jeśli przerzuci pancerz o 6 lub więcej powala cel
Kopia - Raz na grę może zadeklarować użycie kopii w szarży lub szarży taktycznej. Otrzymuje +5 siły na czas tego ataku.
Duży - Nie może zostac powalony, Trudność trafienia z dystansu jest mniejsza o 2 .





Kopijnik

4(-1)/6(-2)
5(-1)/5(-1)
9(-2)/12(-2)
3/3

72 punkty

Bieg 2pa - Ruch do 16 (-3) cm
Szarża 3pa - Ruch do 18 (-4) (minimum 6) cm z darmowym atakiem +4 siły

__________
Impet - Jeśli przerzuci pancerz o 6 lub więcej powala cel
Kopia - Raz na grę może zadeklarować użycie kopii w szarży. Otrzymuje +6 siły na czas tego ataku.
Duży - Nie może zostac powalony, Trudność trafienia z dystansu jest mniejsza o 2 .






Paladyn

4/3
6(-1)/6(-1)
11(-1)/13(-2)
4/2
Moc - 3 + k6

70 punktów

Bieg 2pa 8(-2) cm
Szarża 2pa 6(-2) cm

Błogosławieństwo 2pa - Trudnosć 6, 20 cm:
Do końca kolejnej aktywacji celu. Jeżeli w trakcie testu Ataku (nie celności) lub Siły (w tym siły pocisku) model wyrzuci 4 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces.

Zasklepienie ran 1 lub 4pa - leczy ranę lub przywraca Pz - trudność 7 20 cm.

Magiczna Osłona 2pa - Trudnosć 6, 20 cm. Cel ma +2 pancerza do końca swojej kolejnej aktywacji. (Nie kumuluje się)





Sztukmistrz
5/3
4(-1)/3(-1)
10(-1)/9(-1)
3/2

Moc 4

66 punktów

Medytacja 1pa +1 Mocy

Wypalenie Ran 2pa, Trudność 8, 30 cm - Leczy Pz podwajając wybraną ranę (cel otrzymuje kolejną ranę tego samego typu jak jedna z już odniesionych).

Pożoga 3pa, Trudność 9. Umieszcza wzornik wielkości karty 20 cm od Maga, na miejscu niezajętym przez, żadne modele czy przeszkody. Pożoga utrzymuje się do końca kolejnej aktywacji Sztukmistrza i zada cios z siłą 8 każdemu kto wejdzie lub przekroczy wzornik.

Pocisk Kinetyczny 3pa, Trudnosć 9. Celem jest jednostka w 20 centymetrach. Ona i modele w k6 centymetrach otrzymują cios z siła 7. Przebicie pancerza nie zabiera podstawowego Pz, jednak zadaje ranę w normalny sposób. (Atak zabiera 1 Pz mniej niż wynika to z rzutu)



Yeoman
4/3
5(-1)/4(-1)
9(-1)/12(-2)
3/2

60 punktów

Bieg 2pa 8(-2) cm
Szarża 2pa - 6(-2) cm

Strzał Bliski 3pa
celność 1+k6 - siła 6
Strzał Daleki 3pa
celność 2+2k6 - siła 4

1pa - założenie strzały.


Knecht
4/3
4(-1)/4(-1)
12(-2)/11(-1)
3/2
40 punktów

Bieg 2pa 8(-2) cm
Szarża 2pa - 6(-2) cm

Osłona Tarczą 2pa - +2 pancerza do końca kolejnej aktywacji.
______________________
Weteran
Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły Knecht wyrzuci 5 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces.

Walka zespołowa
+1 Ataku i siły za każdego sojusznika w walce z tym samym celem.



Giermek
4/3
5(-1)/5(-1)
8(-2)/12(-1)
3/2
36 punktów

Bieg 2pa 8(-2) cm
Szarża 2pa - 6(-2) cm

Misiek* 2pa - Udany test Ataku powala Giermka i cel.

Podanie Kopii 3pa - Odnawia Rycerzowi lub Kopijnikowi w kontakcie straconą kopię.
___________________
Uczeń - Gracz przypisuje przed każdą grą giermków do Rycerza lub dowolnego bohatera. Giermek może mieć bazową cechę Ataku, Siły, Obrony bądź Pancerza równą wybranemu modelowi. (cała karta musi mieć takie same statystyki)


Zbrojny
4/3
2(-1)/7(-2)
10(-2)/12(-2)
2/2

32 punkty

Bieg 2pa 8(-2) cm
Szarża 2pa - 6(-2) cm
Podcięcie 3pa - Udany test ataku zadaje ranę w ruch oraz powala cel.
__________________
Walka zespołowa
+2 Ataku za każdego sojusznika w walce z tym samym celem.



Rębacz
4/3
5(-1)/4(-1)
10(-2)/10(-1)
2/2

24 punkty

Bieg 2pa 8(-2) cm
Szarża 2pa 6(-2) cm
Odwrócenie Uwagi 2pa - Udany test ataku blokuje celowi możliwość wykonywania ataków w odrywających się od niego przeciwników.
____________________
Walka zespołowa
+1 Ataku za każdego sojusznika w walce z tym samym celem.


Bohaterowie :

sir Igor
Taktyk

6/3
5(-1)/5(-1)
12(-2)/12(-1)
6/3

Bieg 3pa 12(-3) cm
Szarża 2pa 6(-2) cm

Rozeznanie 4pa
+2 zmysłów do końca kolejnej aktywacji.
Podanie Kopii 3pa - Odnawia Rycerzowi lub Kopijnikowi w kontakcie straconą kopię.
____________________________
Weteran
Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły Knecht wyrzuci 5 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces.



sir Merylyn
Mag

6/3
6(-1)/4(-1)
12(-2)/10(-1)
4/3
moc 4
114 punktów

Medytacja 1pa - +1 mocy

Teleportacja 3pa, Trudność 8. Przenosi cel w 20 cm o 10 cm.

Łańcuch Ognia 4pa, Trudność 9. Cel w 10 cm od maga otrzymuje cios z siłą 9. Następnie czar może przeskoczyć na kolejny model w 5cm od poprzedniego uderzając go z siłą mniejszą o wartość zmysłów poprzedniego celu. (do siły 0 lub braku nowych celi - nie można kilkukrotnie wybierać tego samego modelu)

Tarcza Wiatru, 5pa, Trudność 9. Cel w 10cm staje się trwale odporny na ataki o sile mniejszej niż 6. (Liczone juz z modyfikacjami z ran, czarów lub zdolności). Czar można rzucić tylko raz na grę.



sir Toran
Strzelec

6/3
7(-2)/4(-1)
13(-2)/11(-1)
5/3
102 punkty

Bieg 3pa 12(-3) cm
Szarża 2pa 6(-2) cm

Zbadanie Celu 4pa.
Musi być użyte znajdującym się nie dalej jak 30 cm od Torana. Wszelkie Ataki strzeleckie oraz testy Siły (dowolnego sojuszniczego modelu) skierowane przeciw temu modelowi otrzymują bonus +2 do wyniku rzutu.

Strzał Bliski 3pa
celność 1+k6 - siła 6
Strzał Daleki 3pa
celność 2+2k6 - siła 4
_____________________________
Weteran
Jeżeli w trakcie testu Ataku (Nie celności) lub Siły (w tym strzeleckiej) sir Toran wyrzuci 5 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces.

1pa - założenie strzały.



Sir Draco
Jeździec

6(-1)/5(-2)
6(-1)/7(-1)
11(-2)/13(-2)
5/3

110 punktów

Galop 6pa - Ruch do 35 cm (-Cool
Szarża 2pa - Ruch do 10 cm (-2)
Szarża Taktyczna* 4pa - Ruch do 20 (-5) cm w linii prostej. sir Draco może wypłacić darmowy Atak w mijany w ten sposób model.
__________
Impet
Jeśli przerzuci pancerz o 6 lub więcej powala cel
Kopia
Raz na grę może zadeklarować użycie kopii w szarży lub szarży taktycznej. Otrzymuje +5 siły na czas tego ataku.
Weteran
Jeżeli w trakcie testu Ataku lub Siły sir Draco wyrzuci 5 na jednej lub obu kościach - test jest uważany za automatyczny sukces.
Duży
Nie może zostac powalony, Trudność trafienia z dystansu jest mniejsza o 2 .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 23:44, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:06, 13 Sie 2010    Temat postu:

Hmm, drogi, ale cholernie szybki. 30 cm biegu, efektywne 18-24 szarży. Kopia wydaje się nieco overkillem, ale zakładam, że to na puszki typu Sekstus i Pięści.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 21:09, 13 Sie 2010    Temat postu:

No drogi, ale rycerz to powinna być elita, która wysoko się ceni. Mi się bardzo podoba, ale znów zacznę płakać, jak na stole zobaczę konika, niczym w Konfrze. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:33, 13 Sie 2010    Temat postu:

jeden zaproponowany rycerz szarza taktyczna zjada chyba kazde niestrzelajace krasnoludy. poza tym ciezko mi cos powiedziec, sprawdz czy da sie to krasiami zabic ;P.

paladyn - moc 2, bo jednak zeby fajter niebohater mial tyle co elfi bohater druid, to byloby zle

tak samo wydaje mi sie ze skoro to nie bohater i w dodatku fajter, to 3 umiejetnosci aktywne czarowane to zdecydowanie zbyt duzo. Zabralbym mu leczenie, bo wyglada to na najlepsze leczenie w grze. w Blogoslawienstwie IMO lepszaby byla nizsza cyfra niz 5, proponuje 3. Jak juz 5 pada to i tak najczesciej jest sukces.

sztukmistrz - moc 3, 4 to ma bohater Lisz czy imperialny bohater man ;P. poza tym bez zarzutow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:54, 13 Sie 2010    Temat postu:

Kwestia mocy magów to zasadniczo kosmetyka póki co - dopiero jak wejdą globalne spele do wypupienia to będzie toto miało jakiś większy sens - i wtedy sie przerobi moce pozostawiając wyniki na których wchodza czary - bez zmian.

Leczenie Palladyna leczy głownie rany - pż za 4 pa czyli stoi w miejscu a na to sobie czesto nie pozwoli. Poza tym to drogi model jest więc co muy żałowac ;P
a Błogosławieństwo faktycznie miało być 4 - 5 jest na skilu weteran... 6 beda mialy goblinki pewnie zeby ze statami 3/3 cos zabijać ;p

Co do rycerza - to jest w koszcie działa prawie przypominam - do tego w 'linii prostej' pozwala bardzo łatwo osłonic newralgiczne modele przed takim atakiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:30, 13 Sie 2010    Temat postu:

Dobra - wszystko w miarę

Problemy mam takie :
Rycerz jest mocno podobny do Kopijnika i hero Rycerza ...
Nie jestem też pewny kosztu rycerza i kopijnika właśnie... wydają mi się dość jednorazowi jak na tak drogie modele. Nie dostali darmowego odrywania jak to bywa w bitewniakach, za to rycerz ma atak z przelotu, który wydaje się wiarygodniejszy i ciekawszy, tyle, że po prawdzie jak model za 80+ punktów bije raz na ture to szybko się raczej nie spłaci ;P

Rębacz - jest zamiast wszelkich chłopów itp - jako jednostka flufowo utworzona do walki ze zwinnymi przeciwnikami (barbarzyńcy których na mapie już nie ma bo ich tereny to obecnie kwitnące imperium Wink ) - Ubierają tuniki tak samo jak Zbrojni, Giermkowie czy Knechci ale głownie dla tego, że ukrywają pod nimi brak pancerzy pozwalający im sprawnie dopadać do zwinnego wroga. Opcjonalnei można im podbić minimalnie koszt (+2) i pędkośc o jakieś 1-2 cm w biegu i szarży.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 22:32, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Pią 22:49, 13 Sie 2010    Temat postu:

Hmm... Może się nie znam, ale, czy opcja Weteran nie jest za mocna? Dosyć często będzie się to wyrzucało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:58, 13 Sie 2010    Temat postu:

co do weterana - to gwarantowane 30% dla każdego testu ... czyli niby 2x więcej niż sacredy ale w przyhpadku testów na które masz 58% szans (7+) weteran zmienia sytuację naprawdę nieznacznie (tylko o wyniki 5/1 i 1/5) (z 58 na 63%) efekt jest znaczący dopiero przy biciu Sekstusa na przykład kiedy to szansa skacze z 16% na 38%.

Przy czym zasadniczo Weteran zmienia sytuację podobnie jak +1 siły tyle że wpływa bardziej na rzutu które były bardzo trudne a mneij na te co i tak miały 50+ % Wink

Pół dnia to sobie rozpisywałem ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:25, 13 Sie 2010    Temat postu:

Z błogosławieństwem to teoretycznie szansa na auto sukces wzrasta do 50%, w końcu tyle jest dla 4+ na jednej kości.

Na razie aż jestem ciekaw jak by zadziałała opcja Toran, 2 Yemoenów i Kopijnik Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pią 23:37, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:33, 13 Sie 2010    Temat postu:

no z błogosławieństwem to tak - tylko to już trzeba mieć palladyna za 70 punktów w rozpisce i takiego knechta czy bohatera powiedzmy - a imo 'kombos' nie wart tych dodatkowych kilku % bo lepiej rzucić na kopijnika, rycerza czy choćby zbrojnego/rębacza

błogosławieństwo + osłonę to aż się prosi na rycerza rzucać żeby i drugą szarżą coś mógł zrobić jak by mu się pierwszą udało zabić.

Choć jak tak patrzę na kopijnika to pomijając masywną siłe pierwszego klocka to taki troche jak orki do 40 punktow jest - jeden atak w pierwszej turze;) ... nie wiem czy im kosztu szarży do 2 nie zbić ... potem i tak z 5/5 poprawiają tylko...

Tutaj zaś powracamy do dosć małego zróżnicowania pomiędzy rycerzem , kopijnikiem a Sir Draco Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pią 23:36, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:40, 13 Sie 2010    Temat postu:

Hyhy, tylko akurat Draco to jedyny z konnych, którego bym na Sekstusa posłał. Reszta miała by spore szanse wbić mu z jedną ranę i potem zejść.

W kwestii szarży taktycznej i kopii: czy bonus za broń jest liczony do tego darmowego ataku?

Hmmm, edytowałeś i zabrałeś szarżę taktyczną kopijnikowi czy to wynik kopiuj-wklej opisu działania kopii, że ma tam odniesienie do tego skilla, ale już samej zdolności brak?

A jak ich urozmaicić to na razie nie wiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pią 23:44, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:44, 13 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
W kwestii szarży taktycznej i kopii: czy bonus za broń jest liczony do tego darmowego ataku?

zdaje się że gdzieś dopisałem lb miałem dopisać że jest liczony - tylko zasadniczo wtedy cała suma jest mniejsza
dla rycerza szarża + kopia to 6+2+5 a szarża taktyczna z kopią to 6+5 ... niby między 11 a 13 różnicy nie ma bazowej - ale 13 daje już konkretną szanse na rozjechanie np marynarza czy łucznika na raz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:46, 13 Sie 2010    Temat postu:

Hmmm, edytowałeś i zabrałeś szarżę taktyczną kopijnikowi czy to wynik kopiuj-wklej opisu działania kopii, że ma tam odniesienie do tego skilla, ale już samej zdolności brak?

A jak ich urozmaicić to na razie nie wiem. Tu będzie raczej problem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pią 23:57, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:51, 13 Sie 2010    Temat postu:

Bambusek napisał:
Hmmm, edytowałeś i zabrałeś szarżę taktyczną kopijnikowi czy to wynik kopiuj-wklej opisu działania kopii, że ma tam odniesienie do tego skilla, ale już samej zdolności brak?

A jak ich urozmaicić to na razie nie wiem. Tu będzie raczej problem.

to przez kopiuj wklej ... początkowo miał mieć ale to tylko na kartkach i pokreślone... wtedy już całkiem za podobni byli...

Problemem jest zasadniczo to, że rycerz też powinien miec kopię w opcji... różnorodność by ewentualnie była jak by kopie tylko kopijnikom zostawił ale wtedy robienie jednostek noszących kopie tylko jednemu rodzajowi jednostek, byłoby nieco dziwne...

Na chwilę obecną
Rycerz jest twardszy i ma wyższe staty bazowe o +1/+1 za to -2 w szarży z kopią mniej.
Kopijnik ma ten swój hit z siła 15 taz na grę - chyba że ucieknie do giermka jakoś.
Za to Hero jest nieznacznie lepszym rycerzem z +1 obrony i zmysłów oraz siły na karcie + weterana za to -1 siły w samej szarży.

mimo wszystko za podobne mi się to wydaje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:55, 13 Sie 2010    Temat postu:

Może dać rycerzowi jakiś buzdygan czy coś tam innego, co by pozwalało mu łatwiej walczyć z puszkami już po użyciu kopii i nawet bez szarży. Tak żeby kopijnik był antypuszkowiec z kopią, ale bez niej dobry na lżejszych, a Rycerz nieco bardziej uniwersalny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:03, 14 Sie 2010    Temat postu:

ale rycerzowi rycerzowi czy rycerzowi hero ? Razz

uderzenie buzdyganem 2pa - Atak:
Jeżeli po udanym teście ataku nie powiedzie się test siły,
trafiony model mimo wszystko dostaje ranę w pancerz.

w sumie byłoby nie takie złe ... za 3pa to nie ma sensu dawać - a tak w szarży nie użyje a potem już tak ... choć sam nie wiem czy rycerstwo nie będzie miało większego problemu z przeciwnikami stawiającymi na obronę bardziej niż na pancerz.
Na defa są tylko Rębacze zasadniczo i to wymagający swarma raczej ...

ewentualnie rycerzowi można by jakieś tratowanie dać czy coś - że się przebija przez dowolną liczbę małych modeli -powalając je i sypiąc im hita z jakąś małą siłą ale samemu dostając przy okazji obrażenia za każdym 'zderzeniem'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:11, 14 Sie 2010    Temat postu:

No chodziło o tego za 82, jakbym pisał o hero to bym użył imienia Wink

Na wysoką Obronę to jest Yeomen z dużymi zasięgami. Chociaż na marynarski swarm jeden by pewnie nie starczył.

Chociaż 2x Yeomen, 1x Rycerz i reszta Rębacze to nie wiem, czy aby nie dałoby już rady.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 0:15, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:16, 14 Sie 2010    Temat postu:

jeszcze z tym tratowaniem pokombinuje chyba...
byłoby ciekawe na swarmy tylko jakoś by to trzeba przemyśleć i zmieścić na karcie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:21, 14 Sie 2010    Temat postu:

No można pokombinować. Tylko żeby nie skończyło się jak Trample z nowej Konfry, którego nie da się właściwie w żaden sposób użyć Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:29, 14 Sie 2010    Temat postu:

a co w nowej ma trampla ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:31, 14 Sie 2010    Temat postu:

Knights of Redemption jak jest muzyk w oddziale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:33, 16 Sie 2010    Temat postu:

Po larpie mam ochotę przerobić imię konnego hero na Roderon ;p
i zroboć z niego hero za 600 punktów Wink

Tak czy inaczej potrzebujemy jakiegoś zróżnicowania w tej kwestii ciagle ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:04, 17 Sie 2010    Temat postu:

dobra to w kwestii rycerstwa mozna zrobic wg pierwotnej wersji z wymienialnymi kopiami (giermek, taktyk)






lub wersji z rycerzem bez kopii (wtedy giermek i taktyk dostana inne skile)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:06, 17 Sie 2010    Temat postu:

To drugie wygląda ciekawiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:28, 17 Sie 2010    Temat postu:

a i jak logo ? jak mam zmieniac to lepiej teraz - nie chce mi sie potem 13 kart przerabiać ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:42, 17 Sie 2010    Temat postu:

Logo fajne, mi się podoba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:28, 17 Sie 2010    Temat postu:

logo git, nad kartami nie chce mi sie myslec. potestujmy to zanim bedzie 1.3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:35, 17 Sie 2010    Temat postu:

No wersja 1.3 wejdzie jak Rycerstwo będzie po testach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:35, 17 Sie 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] karty jakby co ...

jak mi ktoś wytłumaczy jak fabularnie rębaczom zbić siłe do 3 tylko to byłoby git (lekka jednostka ubrana w tuniki zasłaniajaca brak pancerza - opracowaae kiedys na potrzeby walki z barbarzyncami - gdzie kilku rębaczy udających w pierwszej fazie powolnych knechtow czy zbrojnych a potem wyrywajacych do przodu celem odciecia drogi ucieczki i ubicia najzwinniejszych modeli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 23:27, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:57, 18 Sie 2010    Temat postu:

jesli chodzi o nazwe to ja juz sie osluchalem z nazwa Zbuntowane Rycerstwo i pewnie zadna zmiana nie bedzie mi sie podobala.

Co do kart, to niestety ale ja miekne jak na to patrze. Jak beda polostateczne wersje to moge pomoc przy flufie, ale przy mechanice to nie jestem partnerem do rozmowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:56, 18 Sie 2010    Temat postu:

kompletna beta rycerstwa :
[link widoczny dla zalogowanych]

wcześniejsze projekty konnych :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Czw 8:21, 19 Sie 2010    Temat postu:

Czy weteran, to jest 5+, czy konkretnie tylko "5". To samo pytanie do paladyna z błogosławieństwem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:44, 19 Sie 2010    Temat postu:

tylko na 5 i tylko na 4 - bez przesady - jedno 4+ to by 75% na autohita było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:42, 23 Sie 2010    Temat postu:


cały czas mnie kusi coś takiego zamiast rębacza ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 10:58, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin