Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Might&Magic: Heroes VII

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:14, 13 Sie 2014    Temat postu: Might&Magic: Heroes VII

Dzisiaj zapowiedziano kolejną odsłonę Herosów. Na razie jest znane kilka szczegółów:

Cytat:

- za grę odpowiada studio które patchowało H6 i zrobiło M&M X (jakby ktoś nie kojarzył nazwy z trailera),
- ponoć mają kasę tylko na 6 frakcji, pozostałe frakcje które przegrają w głosowaniu nie zostaną dodane jako DLC (o tym się jeszcze przekonamy ),
- w drugim głosowaniu do wyboru ponoć będą Lochy oraz Inferno,
- będzie 7 surowców,
- będą karawany jak w H5, nie będzie możliwości zebrania całej populacji ze wszystkich miast z jednego do którego akurat wkroczy gracz,
- niektóre elementy świata mają być interaktywne, np. ma istnieć możliwość zniszczenia mostu oraz jego odbudowania,
- będą maszyny oblężnicze,
- podczas walki będzie miało znaczenie czy atakujemy jednostkę od frontu czy z flanki,
- drzewko umiejętności jak w H5,
- za muzykę odpowiada Romero,
- ekrany miast w 2D, cała reszta w pełnym 3D,
- wybór jednostek z najwyższego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybrać jedną z 2 opcji,
- nie ma możliwości przekonwertowania miasta pod swoją frakcję,
- gra ponoć działa na Unreal Engine 3, edytor ma być dostępny od samego początku.
- ma wrócić gildia magów


Premiera w 2015

[link widoczny dla zalogowanych] - pierwsze screeny

[link widoczny dla zalogowanych] - oficjalna strona, a na niej głosowanie na piąty zamek (Sylvan albo Krasnoludy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Śro 20:20, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8789
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:28, 13 Sie 2014    Temat postu:

Same dobre wiadomości jak dla mnie:

M&M X był konwencją najbardziej zbliżony do starych M&M i herków 2-3

jeśli w 6 frakcjach będzie Przystań, Akademia, Nekropolia, Loch i Sylvan to mnie mają... za twierdzą nie przepadam ale niech już tam będzie jak musi.

Surowców mi mocno nie brakowało w 6ce ale potencjał strategiczny jednak malał bez nich.

Karawany to zobaczymy jak wyjdą - z pewnością to lepsze niż teleportacja z H6

Interaktywny teren brzmi jak fajne założenie - byleby tego AI nie nadużywało.

Balista, medyk, wóz z amunicją znaczy czy coś innego? W każym razie póki będą stosunkowo symboliczne to fajnie... choć w 5ce i motyw bohaterów na baliście był zabawny jak ją wyciągali czterema umiejkami.

Atakowanie z tyłu itd - zobaczymy na ile będzie to miało znaczenie - w H6 całe kombinowanie i decyzyjność i tak co najwyżęj 10% bonusy generowało - jeśli będzie miało to jakiś znaczny wpływ na gę to fajnie... jak nie to też ok ale niepotrzebnie o tym wspominają.

Drzewko z 5ki jest najlepszym drzewkiem

Co do muzyki nie znam się więc się wypowiem....

Ekrany miast - git

Wybór jednostek - byleby tylko 7 poziomów przywrócili bo w 6ce niby były 3 poziomy ale jednostki na nich były strasznie nierówne między sobą... A jakaś decyzyjność będzie fajna - tak długo jak faktycznie będzie miała wpływ na taktykę.

- konwertowanie było złe

- silniczek U3 nie za bardzo mi pasuje do gier o dużej interakcji fizycznej ale tutaj powinien się świetnie spisać.

- Jak wraca drzewko to i gildia musi - oczywiste i słuszne.


Jak dla mnie nie ma tu żadnej złej wiadomości - jedynie do karawan jakoś bez emocji podchodzę ale raczej nie zaszkodzą jako częściowa automatyzacja werbunku z odległych miast. Reszta to same dobre wieści.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin