Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Might&Magic: Heroes VII

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 20:14, 13 Sie 2014    Temat postu: Might&Magic: Heroes VII

Dzisiaj zapowiedziano kolejn± ods³onê Herosów. Na razie jest znane kilka szczegó³ów:

Cytat:

- za grê odpowiada studio które patchowa³o H6 i zrobi³o M&M X (jakby kto¶ nie kojarzy³ nazwy z trailera),
- ponoæ maj± kasê tylko na 6 frakcji, pozosta³e frakcje które przegraj± w g³osowaniu nie zostan± dodane jako DLC (o tym siê jeszcze przekonamy ),
- w drugim g³osowaniu do wyboru ponoæ bêd± Lochy oraz Inferno,
- bêdzie 7 surowców,
- bêd± karawany jak w H5, nie bêdzie mo¿liwo¶ci zebrania ca³ej populacji ze wszystkich miast z jednego do którego akurat wkroczy gracz,
- niektóre elementy ¶wiata maj± byæ interaktywne, np. ma istnieæ mo¿liwo¶æ zniszczenia mostu oraz jego odbudowania,
- bêd± maszyny oblê¿nicze,
- podczas walki bêdzie mia³o znaczenie czy atakujemy jednostkê od frontu czy z flanki,
- drzewko umiejêtno¶ci jak w H5,
- za muzykê odpowiada Romero,
- ekrany miast w 2D, ca³a reszta w pe³nym 3D,
- wybór jednostek z najwy¿szego poziomu (czempion) jak w H4, trzeba wybraæ jedn± z 2 opcji,
- nie ma mo¿liwo¶ci przekonwertowania miasta pod swoj± frakcjê,
- gra ponoæ dzia³a na Unreal Engine 3, edytor ma byæ dostêpny od samego pocz±tku.
- ma wróciæ gildia magów


Premiera w 2015

[link widoczny dla zalogowanych] - pierwsze screeny

[link widoczny dla zalogowanych] - oficjalna strona, a na niej g³osowanie na pi±ty zamek (Sylvan albo Krasnoludy).


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia ¦ro 20:20, 13 Sie 2014, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 20:28, 13 Sie 2014    Temat postu:

Same dobre wiadomo¶ci jak dla mnie:

M&M X by³ konwencj± najbardziej zbli¿ony do starych M&M i herków 2-3

je¶li w 6 frakcjach bêdzie Przystañ, Akademia, Nekropolia, Loch i Sylvan to mnie maj±... za twierdz± nie przepadam ale niech ju¿ tam bêdzie jak musi.

Surowców mi mocno nie brakowa³o w 6ce ale potencja³ strategiczny jednak mala³ bez nich.

Karawany to zobaczymy jak wyjd± - z pewno¶ci± to lepsze ni¿ teleportacja z H6

Interaktywny teren brzmi jak fajne za³o¿enie - byleby tego AI nie nadu¿ywa³o.

Balista, medyk, wóz z amunicj± znaczy czy co¶ innego? W ka¿ym razie póki bêd± stosunkowo symboliczne to fajnie... choæ w 5ce i motyw bohaterów na bali¶cie by³ zabawny jak j± wyci±gali czterema umiejkami.

Atakowanie z ty³u itd - zobaczymy na ile bêdzie to mia³o znaczenie - w H6 ca³e kombinowanie i decyzyjno¶æ i tak co najwy¿êj 10% bonusy generowa³o - je¶li bêdzie mia³o to jaki¶ znaczny wp³yw na gê to fajnie... jak nie to te¿ ok ale niepotrzebnie o tym wspominaj±.

Drzewko z 5ki jest najlepszym drzewkiem

Co do muzyki nie znam siê wiêc siê wypowiem....

Ekrany miast - git

Wybór jednostek - byleby tylko 7 poziomów przywrócili bo w 6ce niby by³y 3 poziomy ale jednostki na nich by³y strasznie nierówne miêdzy sob±... A jaka¶ decyzyjno¶æ bêdzie fajna - tak d³ugo jak faktycznie bêdzie mia³a wp³yw na taktykê.

- konwertowanie by³o z³e

- silniczek U3 nie za bardzo mi pasuje do gier o du¿ej interakcji fizycznej ale tutaj powinien siê ¶wietnie spisaæ.

- Jak wraca drzewko to i gildia musi - oczywiste i s³uszne.


Jak dla mnie nie ma tu ¿adnej z³ej wiadomo¶ci - jedynie do karawan jako¶ bez emocji podchodzê ale raczej nie zaszkodz± jako czê¶ciowa automatyzacja werbunku z odleg³ych miast. Reszta to same dobre wie¶ci.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin