Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Wolfenburska karawana

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Grupy tematyczne / Klubowa grupa ultrasów WFRP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 16:48, 31 Lip 2008    Temat postu: Wolfenburska karawana

Wozy: wydaje siê wam ¿e by³o to ni mniej ni wiêcej ale 13. Z tego co podpatrzeli¶cie, wygadali¶cie w czasie podró¿y to :
3 wioz³y drogie tkaniny,
2 rzeczy z kruszców (z³oto, srebro, mied¼, rozmaite stopy),
2 rzeczy metalowe ¶wietnej jako¶ci (w tym broñ),
1 wóz wióz³ po¿ywienie karawany (najlepiej przez was zapamiêtany, po¿ywienie by³o w razie mo¿liwo¶ci mijanych wiosek uzupe³niane),
1 by³ wozem zamordowanego w Bragden czarodzieja kolegium ¯ycia.
Zawarto¶æ pozosta³ych 4 wozów stanowi dla was zagadkê.



Ludzie:

- Wolfgang Hansen - mózg, organizator ca³ej karawany; spotkany przez was w Bragden siwy choleryk, nie wiecie dlaczego to was wskaza³ jako g³ównych podejrzanych zabójstwa, do tego czasu wydawa³ siê nie zwracaæ na was uwagi, pewnie kto¶ mu podpowiedzia³ ¿e to wy. Jest cz³owiekiem pragmatycznym, chce dobrze zarobiæ na przeprowadzeniu tej karawany ca³ej i zdrowej, nie interesuj± go pomijalne szczegó³y.

- Rafael Giminirson - szef najmitów/stra¿ników, budz±cy respekt cichy kilkudziesiêcioletni mê¿czyzna. Wyró¿nia siê wspania³ym uzbrojeniem - b³yszcz±ca kolczuga ze zdobieniami w kszta³cie idealnych piêciok±tów oraz miecz, który nawet pomijaj±c swoj± nienaturaln± ostro¶æ i piêknie wykoñczon± na srebrno klingê, wydawa³ siê emanowaæ nienaturalnym blaskiem. Faceta wszyscy siê s³uchaj±, nawet Wolfgang. Wygl±da na takiego co to zêby zjad³ na czaszkach swych wrogów. By³ jednym z g³ównych sier¿antów kapitana Brauera w Wolfenburgu, ale ponoæ odszed³ gdy odmówiono mu dodatkowych pieniêdzy. W ci±gu dnia zwykle przebywa z Wolfgangiem b±d¼ z bogatszymi kupcami na ich wozach.

- 12 wynajêtych najmitów, do¶wiadczonych by³ych ¿o³nierzy, stra¿ników czy cholera wie jakich ³owców. Porz±dnie uzbrojeni. Sami widzieli¶cie, ¿e Ci co nie mieli dostali "do zwrotu" lepsze miecze, tarcze czy kolczugi. Kilku z nich mieli¶cie okazje poznaæ podczas "¶mieciowych" wypadów w Wolfenburgu, to byli do¶wiadczeni ochroniarze. W koñcu do tak bogatej karawany nie zatrudniano by byle osi³ków. By³o wiêcej, ale zginêli podczas obrony Bragden.

- 2 konie stra¿ników s³u¿±ce do przepatrywania traktu

- 6 zwyk³ych pieszych wspó³podró¿nych uciekaj±cych "za op³at±" z Bragden. Jak wy. By³o ich wiêcej ale albo ju¿ zginêli po drodze, albo uciekli, albo oddali swoje ¿ycie za istnienie Bragden. W¶ród nich 2 kobiety, obydwie o do¶æ po¶ledniej opinii.

- od 1 do 3 kupców/wo¼niców na ka¿dy wóz, warci wymienienia:
+ Reikhar von Stuthof z m³od± ¿onk± - w³a¶ciciel a¿ dwóch wozów (niewyobra¿alne dla was bogactwo), powozi jeden z nich, drugi powozi wynajêty parobek; najbardziej licz±cy siê kupiec w karawanie, inicjator powstania karawany. Zwracali¶cie siê do niego jak wszyscy per "sir" nie maj±c zielonego pojêcia czy tak siê powinno.
+ Joachim Schultz - chyba najwiêkszy (a na pewno najbardziej znany) paser z Wolfenburga. Cholera wie co wiezie na swoim wozie. na pewno jest na nim a¿ dwóch prywatnych ochroniarzy. Z oczu im dobrze nie patrzy, ale staraj± siê nie rozrabiaæ.


Trasa:
Przez najbli¿szy tydzieñ, a mo¿e nawet d³u¿ej (Wolfgang mówi³, ¿e za Bragden jeszcze tydzieñ, ale on czêsto pieprzy³ od rzeczy je¶li chodzi o odleg³o¶ci), karawana bêdzie wydostawa³a siê z tych obrze¿y Drakwaldu - tereny ma³o zamieszka³e, a wrêcz bezludne. Z ka¿dym nastêpnym dniem za Drakwaldem bêdzie coraz ludniej i bardziej handlowo - czyli tym mniejsza bêdzie prêdko¶æ podró¿y, ju¿ teraz wolnej, bo przecie¿ liczona jak dla pieszego. I potem hen a¿ do Altdorfu.


Kolejno¶æ pochodu:
Z przodu w zasiêgu widoczno¶ci (100-200m) jeden konny, na czele kolumny conajmniej 2 lub wiêcej stra¿ników w zale¿no¶ci od ich ochoty (b±d¼ sytuacji na trakcie, bo zda¿aj± siê odcinki gdzie trzeba torowaæ drogê dla wozów), za nimi bez³adna kolumna wozów i pieszych oraz stra¿ników, a z ty³u nastêpnych conajmniej dwóch stra¿ników.


Noclegi:
W miejscach wyznaczonych na szlaku (teoretycznie w odleg³o¶ci dnia drogi od siebie wzd³u¿ takiego szlaku powinny co dzieñ drogi byæ zajazdy b±d¼ karczmy). Takie wiêksze polany ¿eby od "okrêgu" wozów by³o z 5-10m do ¶ciany lasu. Czasem po przybyciu trzeba by³o chwile czasu spêdziæ na karczowaniu krzaków bo te by³y zbyt blisko wozów. W ci±gu waszej podró¿y przez pó³nocne regiony i obrze¿a Drakwaldu tylko 3 noce spêdzili¶cie w pobli¿u karczm i zajazdów. W innych miejscach by³y tylko stare zgliszcza b±d¼ ju¿ nawet po zgliszczach nie by³o ¶ladu a tylko trawa i miejsca jakby szerszego traktu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Czw 22:58, 31 Lip 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:36, 31 Lip 2008    Temat postu:

;]
czekamy czekamy
;]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:01, 31 Lip 2008    Temat postu:

Zapraszam do pytañ o szczegó³y i napiszcie mi czy po zapoznaniu siê z takimi danymi nadal macie takie same plany. Je¶li nast±pi± jakie¶ zmiany w planach oczywi¶cie mi o nich mówcie bo to wiadomo bezpo¶rednio wp³ywa na to jaka bêdzie nastêpna sesja. Wystarcz± mi takie ogólne plany typu: a) próbujemy przej±c t± karawanê nadal i zostaæ naprawdê bogatszymi lud¼mi b) idziemy samodzielnie na po³udnie ignoruj±c karawanê ¿eby trafiæ do jakich¶ spokojniejszych ni¿ ta pó³noc i Drakwald miejsc c)idziemy samodzielnie gdzie¶ indziej w jakim¶ celu. Opcji, ¿e zostajecie w Bragden to nie widze zbytnio interesuj±cej, choæ jak macie jak±¶ idee to piszcie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:16, 31 Lip 2008    Temat postu:

mi nadal sie podoba opcja strategicznego rozbebeszenia i przejêcia karawany ...

zaraz moze nawet jaki¶ szkic dodam...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:54, 31 Lip 2008    Temat postu:

grrarh ... 30 mion roboty w photoshopie szlag trafi³ ...
no nic jeszcze raz tylko ze uprosczony zrobie ...

Edit


[link widoczny dla zalogowanych]

tak to widze ...
nie jest ¼le ...

jako ¿e mamy sporo czasu na przygotowania to pobawie sie w dywagacje na forum. Mam nadzieje ze kto¶ siê przy³±czy.


Mo¿liwo¶ci
1) Uparte zdejmowanie najdalej wysuniêtego straznika ... do skutku ... czyli do 0 ...

+ ma³o z³o¿one i faktycznie bdzie ubywaæ strazników
- za którym¶ razem siê zm±drz± ...

2) Na pu³apki

+ bezpieczna odleg³o¶æ
- nie mamy pewno¶ci kogo i czy zranimy/zabijemy
+/- po której¶ z kolei beda ostrozniejsi ale i zwolni± ...

3) na "Sesje Grabarza" czyli dajmy IM zagwozdkê typu "kto¶ kogo¶ zasztyletowa³." Wystarczy ze jeden sie w nocy zakradnie zad¼ga kogo¶ i podrzuci sztylecik komu innemu ... wystarczy dobrze dobraæ osoby (szef karawany - szef zbrojnych ?) i za³oga podzielona do¶c konkretnie.

4) na straszenie - czyli robimy panom z karawany taki klimat w lesie ze zamkn± sie w sobie. Nocne krzyki, wrzaski i inne takie po których wiekszosc strazy bedzie sie chcia³a osiedlic w pierwszej lepszej wiosce przy trakcie...

5) na zatrut± wode/jedzenie ... ¶eierza wodê bior± z rzek - pytanie czym zatruæ ca³± rzeczkê i mamy stan osobowy ograniczony do¶c drastycznie ...

6) na g³odnego - czyli w nocy sabotujemy woz z ¿arciem upewniajac sie ze zaraz za rogiem nei ma karczmy ani wioski ... czyli ze karawana to odczuje do¶c mocno ...

7) na sprzymierzeñca - czyli idziemy w las i szuykamy czego¶ co nam pomo¿e Wink - nie wiem czy nei bardziej ryzykowne od ataku na hurraaa ale moze by by³o weso³o ...

ja osobi¶cie sk³ania³ bym sie do po³aczenia metody 3 z jak±¶ inn± ... 6? 5? 4?


g³ówne zagro¿enie to 12 strazników , 1 bos , szef karawany i 2 ochronia¿y jednego z kupców ... 16 ch³opa na nas 5 ... nie ma tragedii Wink prawie równo 3 na 1 ... kazdy zu¿yje po 3 punkty przeznaczenia i jestesmy w domu Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 0:28, 01 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 8:28, 01 Sie 2008    Temat postu:

Co do rysunku to oczywiscie nie raz bywalo tak ze karawana prawie caly dzien tak szla (choc rzadko kiedy straznicy chodza w pojedynke bo po prostu im sie nudzi samemu a w ciagu dnia tak naprawde malo co grozi) bo trakt byl porzadnie zapyzialy, jednak czesciej trakt jest na tyle szeroki ze wozy moga isc nawet kolo siebie (ale nie ida bron boze w sposob uporzadkowany, tak jak napisalem -> chaotycznie bez porzadku wiekszego).

I jeszcze pamietaj o 6 pieszych czlonkach karawany. To starzy zbieracze którzy o swoje ¿ycie walczyæ bêd± potrafiæ (choæ sprzêt i umiejêtno¶ci maj± raczej mniejsze od stra¿ników - choæ kto wie czego ich ¿ycie nauczy³o?) choæ mo¿e bêd± woleli faktycznie zostaæ w najbli¿szym miasteczku. No i cz³owiek na wozie, choæ niezwyczajny do walki (choæ wynajêci parobcy i wo¼nice to te¿ krzepcy ludzie) to kusz± w plecy strzeliæ mo¿e lub kose pod ¿ebro wsadziæ.

Choæ tak jak Ty uwazam ze przy duzym szczesciu jestescie w stanie siê zem¶ciæ. Ale nie bêdzie ³atwo.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 12:17, 01 Sie 2008    Temat postu:

Uff... Bêdzie ciê¿ko.
Ale póki jeste¶my w lesie mamy przewagê (le¶nik, ³owca i przepatrywacz). Rzeczywi¶cie mo¿emy obni¿yæ morale w karawanie, mo¿e zaczn± sami uciekaæ. Mo¿emy te¿ wys³aæ jednego z naszej grupy, ¿eby dogoni³ i do³±czy³ siê do karawany. Móg³by dzia³aæ od ¶rodka i wspomagaæ dzia³anie reszty grupy. Kilka zsynchronizowanych akcji i karawana powinna os³abn±æ. Co wy na to?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz K dnia Pi± 12:20, 01 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 12:32, 01 Sie 2008    Temat postu:

do³aczenie kogo¶ ... hmm ciekawa sprawa
tylko jak to za³atwic zeby w razie czego nei zat³ukli tej postaci Wink

choæ ja bym to po³aczy³ z punktem nr 3 ...
najpierw dajemy im zagwozdkê z morderstwem w karawanie a dzieñ póxniej dosy³amy naszego ¿eby by³ poza podejrzeniem...

Je¶li tak to trzeba siê ¶pieszyæ zeby jak najszybciej dorwaæ karawanê i miec jak najwiêcej czasu na dzia³anie... choæ jak mowie znalezienie chêtnego który sie przy³aczy biorac na siebie wieksoz¶c ryzyka to bedzie spory problem Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kermit
Righteous


Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 17:44, 01 Sie 2008    Temat postu:

Ja jako naszego cz³owieka w ¶rodku wys³a³ tokja w koñcu to z³odziej i cwaniak xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 20:38, 01 Sie 2008    Temat postu:

Tokjo rzeczywi¶cie by³by dobry, tylko jak uda mu siê zwêdziæ ten pistolet, to bêdzie siê rzuca³ w oczy. Zawsze jeszcze mo¿e daæ do depozytu Razz. Poza tym móg³by za³atwiæ paru karawaniarzom "szybkie golenie" Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kermit
Righteous


Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 13:30, 09 Sie 2008    Temat postu:

No co ty szybkie golenie jest mo¿liwe tylko w teamie z nizio³kiem no bo kto jak nie ja sprzeda "szybk± kose w ³ydkê" Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pon 23:16, 16 Lut 2009    Temat postu:

W drugim tomie Pana Lodowego Ogrodu, Vuko w pojedynkê rozpracowa³ ca³y obóz. Po cichu zdj±³ jednego stra¿nika co siê poszed³ wysikaæ, odci±³ mu g³owê wrzuci³ do obozu. Oczywi¶cie dok³adnie siê po tym ukry³ (my mamy w dru¿ynie le¶nika, ³owcê i przepatrywacza wiêc nie by³oby problemu). I tak po parê razy. Po jakim¶ czasie ludzie zaczêli sraæ po nogach i ju¿ nie wychodzili do lasu. Dalej co¶ siê wymy¶li Wink

Mam nadziejê, ¿e nie piszê do trupów i umar³ego w±tku Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:26, 16 Lut 2009    Temat postu:

Ja zyje i jestem sklonny to kiedys poprowadzic ale spojnego planu na razie nie stworzyliscie.

W tym semestrze bede mial piatki wolne wiec mozliwe ze bede czesciej niz dotychczas zjawial sie w Plocku. Ale nastawcie sie juz na mnostwo opowiesci budowlanych w stylu "ostatnio mialem kolos z mechaniki wiec was pozabijam"


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pon 23:28, 16 Lut 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 0:41, 17 Lut 2009    Temat postu:

dobra to tak ...
musimy ustaliæ w sumie dwie rzeczy ...

pierwsza to czy bêdzie dowódca operacyjny ca³ej akcji. Nie wiem czy kto¶ prócz mojego ex artylerzysty by³ w wojsku ale jak chcemy wykonaæ akcje na poziomie spec komanda to trzeba sie z organizowaæ albo poprzez dowódce albo poprzez dobry i sk³adny plan na poczatku... wteyd ostatecznie obejdzie siê bez dowodzenia Wink

druga sprawa to wyznaczenie dywersanta czy nawet dwóch, którzy bêd± dzia³ali wewn±trz i dawali znaki reszcie o postêpach...

aaa... i trzecia sprawa ...
Zalegalizowanie tego co zrabujemy. Trochê g³upio jak by sie z tego nie wyt³umaczy³ w Altdorfie Wink
***
dla dobra mg najlepiej ¿eby¶my opracowali jak±¶ fajn± komunikacjê miêdzy szpiegiem a reszt± ¿eby mo¿na by³o prowadziæ ca³± sesje jednocze¶nie wszystkim bo i same postacie bêd± mia³y niezgorsza komunikacje...
oczywistym jest wiêc ¿eby szpieg potrafi³ pisaæ Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 0:45, 17 Lut 2009, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lamarath



Do³±czy³: 07 Wrz 2006
Posty: 298
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Wto 9:44, 17 Lut 2009    Temat postu:

Szczerze powiem, ¿e na tak± wypasion± karawanê to licha ta ochrona. innymi s³owy niez³y k±sek dla ka¿dego kto lubi zarobiæ i siê nie narobiæ. Nawet niekoniecznie trzeba ich klepaæ. Wystarczy pozabijaæ im konie (nawet czê¶æ) a cze¶æ wozów bêdzie musia³a zostaæ. No ale potem trzeba sobie poradziæ z zabraniem ³upów.. :]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 11:01, 17 Lut 2009    Temat postu:

Lamarath napisa³:
Szczerze powiem, ¿e na tak± wypasion± karawanê to licha ta ochrona. innymi s³owy niez³y k±sek dla ka¿dego kto lubi zarobiæ i siê nie narobiæ. Nawet niekoniecznie trzeba ich klepaæ. Wystarczy pozabijaæ im konie (nawet czê¶æ) a cze¶æ wozów bêdzie musia³a zostaæ. No ale potem trzeba sobie poradziæ z zabraniem ³upów.. :]


Bo ja nie wiem dlaczego DW liczy ochrone jako tylko 16 osob i zaklada ze kupcy/woznice wiozacy prawdopodobnie caly swoj dobytek/odpowiadajacy zyciem za to co wioza oddadza to pierwszemu lepszemu napotkanemu bandycie.

IMO jest to ok.40 osob zdolnych do lepszej/gorszej walki(na pewno wszyscy posiadaja jakas bron), zdarzaja sie czesto w Imperium slabiej bronione miasteczka. Zeby ich pokonaly zwierzoludzie/orki to musialaby byc to juz naprawde wielka ekipa a jak wiadomo stwory chaosu maja problemy ze zbieraniem sie w wielkie grupy. Kilkudziesiecioosobowe grupy banitow to tez problem, choc przyklad Janosika mowi nam, ze sie zdarzaja.

No i - kto powiedzial ze karawana to 100% bezpieczna lokata? Stary ¶wiat to mroczne, brutalne i pozbawione nadziei miejsce ;P.

A co do koni - to maja dwa zapasowe, i jednak zalozenie karawaniarzy jest takie ze problemow z nimi nie bedzie, a jesli beda to zawsze co jakis czas trafia sie do jakiegos zamieszkanego miejsca i jakas slaba habete mozna kupic.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 13:36, 17 Lut 2009    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Nie wiem czy kto¶ prócz mojego ex artylerzysty by³ w wojsku

Ja, w mojej bajecznej i wzruszaj±cej historii postaci, wspomnia³em o pobycie w wojsku. Postacie Krzewa i Wookiego te¿ pewnie maj± tak± przes³o¶æ, s±dz±c z tego, ¿e spotkali¶my siê w wojskowym obozie, roz³o¿onym przy ruinach miasta.

Dragon_Warrior napisa³:
druga sprawa to wyznaczenie dywersanta czy nawet dwóch, którzy bêd± dzia³ali wewn±trz i dawali znaki reszcie o postêpach...

Najlepiej, by te ubecke ¿mije, które bêd± donosiæ, nie mia³y sk³onno¶ci do bardzo agresywnych akcji (patrz: Nizio³). Choæ w sumie pój¶æ mo¿e ka¿dy -> dla karawany jeste¶my martwi, wiêc pojawienie siê tylko dwóch osób nie powinno wywo³aæ zaskoczenia.

Dragon_Warrior napisa³:
Zalegalizowanie tego co zrabujemy. Trochê g³upio jak by sie z tego nie wyt³umaczy³ w Altdorfie Wink

A tam... Paserów wszêdzie znajdziesz, a w Imperium nie z³apie nas policja, bo karawana mia³a tabliczkê rejestracyjn±.

Jak z Kermitem spaczeñ w Altdorfie opchnêli¶my, to i to sprzedamy. Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fearon dnia Wto 13:37, 17 Lut 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 14:27, 17 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
¿e spotkali¶my siê w wojskowym obozie, roz³o¿onym przy ruinach miasta.

Nazywanie go wojskowym to pewne uproszczenie. To by³ obóz sêpów i ¶mieciarzy ¿eruj±cych na ruinach miasta Wolfenburg roz³o¿ony za wiedz± grafa Middenheim pod kontrol± jakiego¶ oddzia³u wojska.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Wto 16:42, 17 Lut 2009    Temat postu:

To mo¿emy wys³aæ Z³odzieja i Nizio³a (tylko niech zapu¶ci w³osy, bo siê rzuca w oczy Razz). Razem powinni daæ sobie radê. A ¿eby wykluczyæ ich z podejrzeñ, ¿e maj± co¶ wspólnego z atakami na stra¿ników, to niech i oni raz wejd± do lasu, przyjacielsko podbije im siê oko, albo nadetnie siê rêkê, ubrudzi b³otem i wpadaj± do obozu, ¿e napad³ ich jaki¶ stwór.

Ja by³em w partyzantce, co to nie mia³ szczê¶cia do znajdowania przeciwników Wink. Ale jakie¶ tam do¶wiadczenie jest.

Co do zalegalizowania maj±tku. A kto nam udowodni, ¿e to nie nasze? Mo¿e mai³em bogatego dziadka, tylko siê pok³ócili¶my i ¿y³em jako le¶nik? A poza tym, istniej± paserzy Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:37, 17 Lut 2009    Temat postu:

nizio³ nie idzie szpiegowac jest za przydatny w terenie ... do tego kusza mu sie do dywersji raczej nie przyda Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 18:13, 18 Lut 2009    Temat postu:

ja moglbym w sobote w to troche pograc jesli chcecie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 18:20, 18 Lut 2009    Temat postu:

Ja jestem woly i chêtny Wink. Jakby co, to stawiê siê na pewno.

PS. Mój 300 post! Sto lat! ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 20:29, 18 Lut 2009    Temat postu:

Mateusz K napisa³:
Jakby co Mój 300 post! Sto lat! ;P

Weso³ych ¶wi±t!

Ja w sobotê dopiero od 13/14 mogê. Mam jaki¶ g³upawy rajd, wiêc nawet w klubie mnie nie bêdzie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 4:41, 19 Lut 2009    Temat postu:

ja mam zjazd w ten wekend Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:09, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Co myslicie o tym zeby w przyszlym tygodniu ustawic sie na jakies krotkie powarhammerowanie (nie do ligi, bo nie chce mi sie przygotowywac) najlepiej w klubie albo ewentualnie jak klubu nie bedzie to gdzies indziej?

Maturzysci, oblejcie mature cieplym moczem, studenci, przestancie spac i chodzmy do Starego Swiata zrobic jednej zapchlonej karawanie jesien ze sredniowiecza czy tam inna dupe ze sredniowiecza!

Swoja droga, zaczalem w Warszawie grac w WFRP u dosc heroicznie postrzegajacej ten system ekipy i podoba mi sie to, wiec liczcie sie z tym ze sesje beda radosniejsze ;P.

Widzialem dzis Pilipiuka na Dworcu Zachodnim ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:39, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Widzialem dzis Pilipiuka na Dworcu Zachodnim ;P

ale widziales czy pogadales ?
Razz


co do klubu to nadal nie wiadomo czy bedzie mdk otwarty wtedy ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:46, 30 Kwi 2009    Temat postu:

a o czym mialem gadac i po co? szanuje jego prywatnosc. Zagadalbym gdybym jakims dzikim przypadkiem mial przy sobie jakas jego ksiazke z prosba o parafke, ale tak to niech sobie zyje spokojnie Smile.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Czw 22:29, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Mo¿e byæ ten g³upi konkurs recytatorski, tak¿e nie wiadomo jak z klubem bêdzie.

A wam powiem, ¿e ci ludzie z tej karawany naprawdê mnie wkurzaj±. Dzisiaj w karczmie s³ysza³em (przed tym, jak siê uwali³em z naszym przyjacielem krasnoludem) jak ludzie gadali o tym, jak to wspania³a karawana wydyma³a tych odmieñców. Chcia³em im przylutowaæ, ale akurat napatoczy³ siê nasz przyjaciel krasnolud Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pi± 11:31, 01 Maj 2009    Temat postu:

Grabarz napisa³:
nie do ligi, bo nie chce mi sie przygotowywac

Jakiej ligi? ;d


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 13:33, 01 Maj 2009    Temat postu:

PLMG w której nikomu siê nie chce prowadziæ. Kupiê puchar i dam go sobie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 13:51, 01 Maj 2009    Temat postu:

w wakcje shev cos poprowadze do ligi bo teraz ni cholery nie jestem w stanie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 16:26, 01 Maj 2009    Temat postu:

Wszyscy tak mówi±.

No mo¿e nie wszyscy.

Wiêkszo¶æ tak mówi.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:36, 02 Maj 2009    Temat postu:

Kiedy bedzie wiadomo czy w przyszla sobote jest klub?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 11:44, 03 Maj 2009    Temat postu:

jak dostane maila/telefon ....

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 14:22, 24 Cze 2009    Temat postu:

Dobra mam wakacje Smile. Kiedy gramy i w jakim skladzie? Czy wykruszacie slabiaki?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 14:31, 24 Cze 2009    Temat postu:

GRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAMYYYYYYYYY!

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 14:44, 24 Cze 2009    Temat postu:

Kurde, jeszcze siê pytasz? Jasne, ¿e gramy! Wink

Edit
Kiedy, to naprawdê obojêtnie (poza terminem kiedy bêdzie Avangarda). Wszyscy mamy wakacje, wiêc to nie powinno stanowiæ problemu (chyba, ¿e siê wszyscy porozje¿d¿aj±).
W jakim sk³adzie. Kolejne dobre pytanie. Nie wiem jak tam Kermit, bo ostatnio go WoW poch³ania, wiêc niepewny zawodnik. Ale niech siê sam wypowie Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz K dnia ¦ro 16:58, 24 Cze 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:49, 24 Cze 2009    Temat postu:

i jeszcze gdzie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 22:07, 24 Cze 2009    Temat postu:

Mogê ju¿ byæ nudny z tym zapraszaniem do siebie, ale zapraszam Razz. Chata zawsze otwarta. Nigdzie nie wyje¿d¿am, jetem dostêpny ca³y czas.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 17:31, 26 Cze 2009    Temat postu:

???

Tylko ja i Tokjo chêtni?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 17:44, 26 Cze 2009    Temat postu:

ja to czekam na terminy dok³adne ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 10:16, 12 Lip 2009    Temat postu:

To kiedy nastêpna sesja? Sprawa trochê siê skomplikowa³a, ale wszak jeste¶my bohaterami! Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 12:23, 25 Sie 2009    Temat postu:

Dzis/jutro/niedlugo zrobie topik z zajawka nastepnej sesji i jakims dywagacjami na temat waszych planow wiec nastawiajcie sie na Warhammertime (jak wrocicie z Polconu ofkoz, w ramach rozgrzewki mozecie tam mowic do ludzi Hail to the Sigmar albo szukac aktywnych mrocznych kultow - na konwentach o nie latwo Wink ).

I mysle ze na klub 5 wrzesnia mozna sie ustawic i cos popykac. Macie wtedy czas? Powiadomcie Kermita und Wookiego zeby sie wypowiedzieli rowniez. Zwlaszcza Leopold bo z tego co mi sie wydaje to jedynie on byl zdrowy na ciele(nie pamietam jak sprawa sie ma z Deranem, ale on chyba tez byl lekko ranny).


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Wto 12:25, 25 Sie 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 16:38, 26 Sie 2009    Temat postu:

To dawaj jak najszybciej te dane Wink

Te¿ bym sobie zagra³. Nawet ostatnio znalaz³em ten mój kartusz bohatera Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Grupy tematyczne / Klubowa grupa ultrasów WFRP Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin