Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

ehh te Gryfy ...
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:02, 06 Cze 2007    Temat postu:

Nurbald 2nd
+1 INI, ATT, RES, FEA, DIS
+2 POW (6), adept of darkness and earth/chtonie, necromancy
loses artefact/2
gets leap
80 AP

A pierwsza ink wygl±dala tak: [link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: ¦ro 13:07, 06 Cze 2007    Temat postu:

Bambusek napisa³:
Nurbald 2nd
+1 INI, ATT, RES, FEA, DIS
+2 POW (6), adept of darkness and earth/chtonie, necromancy
loses artefact/2
gets leap
80 AP

A pierwsza ink wygl±dala tak: [link widoczny dla zalogowanych]


Czyli:
Nurbald II
10
4
4-3
4-8
-
7
4
Focus, Possessed, Leap
Adept of darkness and earth/chtonian, necromancy
Pow 6
80AP

W sumie nie wydaje siê przegiêty, ale uzupe³nia lukê pomiêdzy tanimi magami a Morzathem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:13, 06 Cze 2007    Temat postu:

przegiêty niby nie ale wbudowany Focus to potêga z ktor± cie¿ko dyskutowaæ Wink przynajmniej u magow ¶wiat³a nie wiem jak to sie przydaje w darknesie


a melka juz widzia³em wczesniej ale nie wem czy +16 ap za recovery 3 i +1 pow to du¿o ... efektownie to wygl±da to fakt ale dzia³a toto jak Melek z wbudowanym orbem Wink
rzucanie czarow 3+ a 2+ to nie a¿ taka du¿a ro¿nica ... ale mo¿e intensity 16 do wybrania to bedzie cos Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 13:19, 06 Cze 2007, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 13:18, 06 Cze 2007    Temat postu:

W darknesie ¶rednio - ¿aden czar chtohoniana nie ma dif na tyle du¿ego, aby przy POW 6 trzeba by³o "5" przerzucaæ. Mo¿e co¶ w necromancy jest. Chyba ¿e dla utrudnienia kontrowania (czego nikt nie robi).

Jego pierwsza Ink w Midkach by sie przyda³a, druga ju¿ nie bardzo - zarówno Mahal jak i Akkadhalet s± lepsi.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 20:55, 06 Cze 2007    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Cytat:
Gryfom potrzeba czego¶ szybszego,

A lwom i drunom potrzeba mocnych kap³anów ... Cynwalom bestii a wilkom taniej piechoty za mniej ni¿ 15ap ... tylko o to chodzi zeby kazda armia mia³a jakie¶ konkretne braki Razz


Wilki maj± takow±, a nazywa siê ona Sessairzy gdy gramy na packu specjalnym Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:17, 06 Cze 2007    Temat postu:

Ale tylko 15% rozpiski z nich wejdzie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 21:28, 06 Cze 2007    Temat postu:

czyli 3 - 6.. Nie tak ¼le Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:45, 06 Cze 2007    Temat postu:

60 ap

2x3 dziadków ...

bo nic innego chyba nie ma sensu Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 10:31, 07 Cze 2007    Temat postu:

O, s± nawet staty (czê¶æ) Chaplaina. Identyczne z Brother Templarem, tylko ¿e to warrior-monk. Na razie brak podanych umiejêtno¶ci.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 18:33, 07 Cze 2007    Temat postu:

Mo¿na siê uprzeæ i wrzuciæ ³uczników (o.O) je¶li chodzi o Osesków. No, ale racja.. dziadki s± najlepszym rozwi±zaniem xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ricco



Do³±czy³: 01 Mar 2007
Posty: 171
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:42, 07 Cze 2007    Temat postu:

Szkoda tylko ¿e jedni mog± spokojnie brac sobie sojusze z Packów a inne nacje nie mog± na przyk³ad Lwy z Elfami czy Druñsko-Devorerski Pack.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 20:15, 08 Cze 2007    Temat postu:

Nie narzekaj Ricco xD Masz Pó³elfy jako kompatybiln± czê¶æ armii... Ja ¿eby mieæ Osesków po¶wiêcam Autorytety, albo +3 Resa, albo zwiêkszony Power LoneWolfów wraz z +1Ini,Str i Res Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:26, 08 Cze 2007    Temat postu:

Teraz czekamy na odpowied¼, czy aby nie wszystkie sojusze packowe s± legalne na Cordach. Co prawda Devkom to nic nie daje, no ale niektórym tak.

Ja ¿eby mieæ przyzwoit± piechotê muszê graæ bez SW i Saphona i jako¶ nie narzekam.

Jak kto¶ jutro przyjdzie to mo¿e zobaczy jedynego w grze Deana w akcji.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin