Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Erraty i u¶ci¶lenia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:27, 17 Cze 2006    Temat postu: Erraty i u¶ci¶lenia

[link widoczny dla zalogowanych]
to w kwestii czaru immolate ... jak ju¿ mówi³em pamiêta³em ¿e by³o jakie¶ ale ... ale oznacza hit ze str 0 jak siê nie uda ;]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 10:45, 06 Wrz 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Najnowszy FAQ do zasad 3 edycji. Bardzo przydatny i sporo zmienia (nagle scouci stali siê niezwykle mi³± jednostk±)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 19:17, 08 Gru 2006    Temat postu:

Wyst±pi³ "maly" problem z przywo³anymi ¿ywio³akami. Na chwilê obecn± nie wiadomo na 100%, co siê dzieje w chwili ¶mierci maga, który wykona³ przywo³anie. Na kartach z czarem wyra¼nie stoi, ¿e ¿ywio³ak znika na koniec rundy, w której zgin±³ mag. W podrêczniku jest errata wszystkich elemental summoning, ale tam nic o tym nie ma. Na forum Mythosa twierdz±, ¿e w takim razie obowi±zuje zapis z karty. Podobny problem wyst±pi³ na angielskim forum Konfry i na razie brak odpowiedzi.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: Sob 13:18, 09 Gru 2006    Temat postu:

A czy za czar przywo³ania ¿ywio³aka p³aci siê w punktach AP?
Bo je¶li siê nie p³aci, a co turê mag musi wydawaæ jakie¶ gemy na kontrolowanie ¿ywio³aka z tego co poamiêtam, to wg mnie ¿ywio³ak powinien znikaæ wraz z magiem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 14:39, 09 Gru 2006    Temat postu:

Na 3.5 ju¿ nie p³acisz. Na 3 kosztowa³o to 50 ap. No i mag jak najbardziej musi wydawaæ gemy na kontrolowanie ¿ywio³aka. Jak dla mnie te¿ powinien znikaæ, nie ma ¿adnego zapisu, który by mówi³ inaczej i tutaj nalezy raczej graæ zgodnie z zapisem na karcie. Skoro errata nie poruszy³a tego problemu to znaczy, ¿e nic nie zmieniano w stosunku do kart IMO. Granie tak, ¿e ¿ywio³ak traci poziom co rundê to raczej nadinterpretacja zapisu, ¿e jak mag nie wyda gemów to ¿ywio³ak traci jeden poziom.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:15, 09 Gru 2006    Temat postu:

mi to wszystko jedno Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:19, 09 Gru 2006    Temat postu:

Mi te¿, w koñcu nie mam ¿ywio³aka w rozpisce, ani maga, ani ¿adnego przywo³ania. Ale jak±¶ wersjê ustaliæ trzeba, ¿eby w sobotê problemu nie by³o. IMO obowi±zuje karta - czego errata nie zmieni³a, to zostaje po staremu.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Go¶æ






PostWys³any: Nie 9:20, 10 Gru 2006    Temat postu:

Panowie widzê ¿e niektórym znudzi³y siê jó¿ gry z ¯ywio³akami ale zawsze znajdz± siê jakie¶ jednostki przeciwko którym nielubimy Graæ. Ale dobra koniec marudzenia i zdecydujcie wkoñcu jak ma byæ z tymi ¯ywio³akami czy gin± wraz ze ¶mierci± Maga czy raczej trac± jeden poziom przywo³ania bo jak maj± gin±æ to poco wtakim razie podnosiæ mam mu poziom na +2 jak i tak po ¶mierci maga odrazu zejdzie wtedy gemy które wyda³em na jego podniesienie wydaj± siê byæ wy¿ucone w b³oto a tak niepowinno byæ przecie¿ poco¶ jest potrzebne te podnoszenie poziomu przywo³ania w³a¶nie poto aby wrazie ¶mierci maga ¿ywio³ak po¿yl jeszcze te parê Tur. Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Powrót do góry
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 12:13, 10 Gru 2006    Temat postu:

Podniesienie poziomu jest po to, ¿eby ¿ywio³ak lepiej walczy³. Nie rozumiem tego wyrzucenia gemów w b³oto - dopóki mag nie ma wroga w zasiegu innych czarów to i tak te gemy nie s± potrzebne. Maga zwyczajnie trzeba chroniæ, a nie traktowaæ jako balast, który mia³ przywo³aæ zywio³aka a potem najwy¿ej mu poziom podniesie. W drugiej edycji dok³adnie tak to dzia³a³o jak by³o na karcie i narzekañ na s³abo¶æ ¿ywio³aka nie widzia³em. Po prostu R znowu nawali³ i nie zrobi³ jasnego zapisu (norma u nich).

¯ywio³ak nie schodzi od razu, tylko na koniec rundy. Wiêc jak jest w walce to jeszcze t± walkê rozegra, wykona ewentualny po¶cig i dopiero na samym koñcu znika. Bez przesady, to jest model, który przywo³uje siê darmowym czarem i jeszcze mo¿e wykryæ scoutów jak siê pojawia (ale z zastrze¿eniem, ¿e wcze¶niej mag koñczy aktywacê. Bez PG w stylu przyzywam ¿ywio³aka, on od razu wykrywa scoutów, a wtedy mag podchodzi i rozwala zwiadowców pozosta³ymi czarami).

A przy okazji - na en-forum doszli do tego, ¿e przywo³anie to nie Inkantacja, a Power roll. W zwiazku z tym nawet jak ma siê wiêcej many to i tak przywo³anie wykonuje siê jedn± kostk±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:13, 10 Gru 2006    Temat postu:

Cytat:
A przy okazji - na en-forum doszli do tego, ¿e przywo³anie to nie Inkantacja, a Power roll. W zwiazku z tym nawet jak ma siê wiêcej many to i tak przywo³anie wykonuje siê jedn± kostk±.

hmm ...
czyli kiedy mozna przerzucac a kiedy nie ? Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:06, 10 Gru 2006    Temat postu:

Tam rodzielili Power roll i Incantation Roll. Ogólnie:

- kazda inkantacja to Power Roll.

- nie kazdy Power Roll to inkantacja.

- rzut na regeneracjê many to Power Roll.

- Przywo³anie nie jest inkantacj±, gdy¿ wychodzi automatycznie, nie ma dif itp. Jest za to Power Roll, gdy¿ wykonuje siê test Powera. Jako ¿e nie jest inkantacj± to nie mo¿na wydawaæ kolejnych gemów, aby dostawaæ kostki.

Co do przerzutów: je¶li efekt pozwala na przerzut Power roll to równie¿ many, chyba ¿e pisze inaczej (bo czasami pisze).

Teraz doczyta³em t± kra¶kow± fortecê z przerzutami i tam jest jeden przerzut na ka¿de 1000 ap, nie 100. A wiêc na turnieju Tirki bêd± mogli zrobiæ przerzut raz, a nie trzy razy Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Go¶æ






PostWys³any: Nie 21:27, 10 Gru 2006    Temat postu:

Bambusek napisa³:
Tam rodzielili Power roll i Incantation Roll. Ogólnie:

- kazda inkantacja to Power Roll.

- nie kazdy Power Roll to inkantacja.

- rzut na regeneracjê many to Power Roll.

- Przywo³anie nie jest inkantacj±, gdy¿ wychodzi automatycznie, nie ma dif itp. Jest za to Power Roll, gdy¿ wykonuje siê test Powera. Jako ¿e nie jest inkantacj± to nie mo¿na wydawaæ kolejnych gemów, aby dostawaæ kostki.

Co do przerzutów: je¶li efekt pozwala na przerzut Power roll to równie¿ many, chyba ¿e pisze inaczej (bo czasami pisze).

Teraz doczyta³em t± kra¶kow± fortecê z przerzutami i tam jest jeden przerzut na ka¿de 1000 ap, nie 100. A wiêc na turnieju Tirki bêd± mogli zrobiæ przerzut raz, a nie trzy razy Smile

Niewiem sk±d jest te 1000ap bo wkoñcu to gramy w Konfrontacjê czy w Ragnarok bo jak tak to grajmy tak na 3000ap bo takto ta jedyna zdolno¶æ tej Twierdzy jest do Dupy i napewno jest to b³±d w druku bo patrz±c po innych Baronbiak Krucjatach i innych takich to karzda zdolno¶æ specjalna ró¿nych tam nazwijmy domó Liczona jest na ka¿de 100 ap danej twierdzy a nie na 1000 wiêc pomy¶lcie najpierw naddytm albo niech wszyscy maj± ograniczenia napszyk³ad niech gryfy mog± na 1000ap wystawiæ tylko 1 dopak +3STR do szar¿y.Pozdrawiam Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Powrót do góry
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:08, 10 Gru 2006    Temat postu:

ale przerzuty akurat wyceniaja w taki dziwny sposob ...
u lwów mam jenda baronie z 1 przerzutem na 1000ap i jeszcze inna z innym bonusem 1/1000ap ...
i szczerze przy odpowiednim rozdzielaniu walk ju¿ 1 starcza...
a to ze gryfy maja najsilniejsze packi o inna sprawa Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Go¶æ






PostWys³any: Nie 22:24, 10 Gru 2006    Temat postu:

Ale skoro R siê czasem w druku myli to niech siê taksamo myli dla wszystkich tak ¿eby ka¿dy mia³ równe szanse. Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Powrót do góry
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:53, 10 Gru 2006    Temat postu:

To nie jest b³±d w druku. Tak po prostu jest. Packi s± jeszcze z czasów drugiej edycji, gdyby to by³ b³±d w druku to by³aby errata. Czê¶æ packów jak najbardziej jest robiona z my¶l± o Ragnaroku. Chocia¿ akurat ten jest robiony z my¶l± nie wiadomo do czego.

Bez przesady - Gryfy nie maj± najmocniejszych packów. S± na pewno w czo³ówce, ale Red Oaks Wilków jest lepsze.

Dopak z Po³udnia jest jako solo, a te nie s± ograniczane punktowo tylko zwykle jest z góry okre¶lone, kto mo¿e je wzi±¶æ. Akurat South jest o tyle specyficzna, ¿e tutaj oba solo (bo jest jeszcze jedno - daje bane/mutagenic) mo¿e braæ ka¿dy. To skille ogólne packów s± zwykle mocno ograniczane.

Co prawda na zachodzie chyba te¿ nie potrafi± sobie z tym Temple of South poradziæ i wymy¶lili w zasadach CORD'ów, ¿e pozwol± kupiæ jedno solo na ka¿de 100 ap, ale zasady Cordowe ogólnie tn± po wszystkim. Raz m±drze, innym razem wprost przeciwnie.

W bitewniakach nei ma czego¶ takiego jak uczciwo¶æ i nigdy nie by³o, nie ma wiec tego nawet co szukaæ Razz Zawsze kto¶ ma lepiej ni¿ inny.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 23:13, 10 Gru 2006    Temat postu:

dlatego moj± trzeci± armi± beda przepakowane sfinksy Cool

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 8:07, 11 Gru 2006    Temat postu:

No i nawet sprawdzi³em francusk± kartê (Francuzi s± tak zapatrzeni w siebie, ¿e na swoich kartach b³êdów nie robi±, dopiero na angielskich siê zdarzaj±) i tam te¿ jest 1000 ap.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Go¶æ






PostWys³any: Pon 12:11, 11 Gru 2006    Temat postu:

Bambusek napisa³:
No i nawet sprawdzi³em francusk± kartê (Francuzi s± tak zapatrzeni w siebie, ¿e na swoich kartach b³êdów nie robi±, dopiero na angielskich siê zdarzaj±) i tam te¿ jest 1000 ap.

Dobra jó¿ spoko jako¶ to prze¿yjê najwy¿ej w niedalekiej przysz³o¶ci zagramy tak na 3000 ap.Ale wtakim razie i tak wychodzi jeden przerzut na turê z Twierdzy.A ztego co czyta³em jak przywo³ujê ¯ywio³aka i koñczy on swoj± aktywacjê w tej turze to automatycznie wykrywa twojch Skautów wiêc swoj± drog± to niestraci³bym magika bo wojownik gór by siê wtedy do twoich Skautów wubra³na wycieczkê pogawêdziæ o starych dobrych czasach Krucjat. Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil
Powrót do góry
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 15:39, 11 Gru 2006    Temat postu:

Zapominasz, ¿e Wojownika Gór aktywowa³e¶ jako pierwszego i poszed³ w zupe³nie przeciwnym kierunku Cool

A ¿ebym wyciagn±³ 3000 ap to musisz poczekac, a¿ kupiêsobie kardyna³ka i boks Pretorian Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:20, 14 Gru 2006    Temat postu:

No i "bogowie" przemówili - ¿ywio³ak nei znika wraz ze ¶miercia maga. Dziekujemy R za danie graczom piêknego przepaka...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: Czw 19:55, 14 Gru 2006    Temat postu:

Buech.
S³odko...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:05, 14 Gru 2006    Temat postu:

O ile na C 3 to by³o ok - czar kosztowa³ 50 ap, jego wybranie robi³o maga bardzo drogiego i wtedy faktycznie mo¿na by³o siê wkurzyæ, jak jeden scout czy stzrelec zabija³ w jedn± rundê ponad 100 ap maga i 75 ap ¿ywio³aka. Ale teraz jak czar jest za darmo to jest przegiêty. Pozostaje czekaæ na rewizjê kart.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 13:52, 19 Sty 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

"¯ywe" FAQ Konfry. Najlepiej to przeczytaæ, ¿eby potem nie by³o problemów przy stole. Np. wed³ug niego ¶wie¿o przyzwany ¿ywio³ak nie wykrywa ju¿ scoutów.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:34, 16 Cze 2007    Temat postu:

wysz³o pare nowych faktow z perforating altiery ...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:52, 16 Cze 2007    Temat postu:

Hmm? Niby co? To ze bez LOSa moge strzelac to wiedzialem (i wlasnie przez altylerie Veil of Fog ma bana), a to ze wszystkie "drugie cele" dostaja STR/2 tez wiedzialem ;P. Nic nowego tu nie ma ;P.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:56, 16 Cze 2007    Temat postu:

ale z porzedniej wypowiedzi wynika ze mozesz strzelac bombardami albo na dokladnie 30 albo dokladnie na 60 cm ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 16:13, 16 Cze 2007    Temat postu:

no i? ;P Jak mam miarka to zmierzone to moge postawic rownie dobrze na 57,5*pi^2, bo i tak interesuje mnie tylko kto dostanie pierwszy,ilu w rzadku sie zalapie i jaka bedzie trudnosc strzalu, a nie obchodzi mnie czy punkt postawie sobie na 43,5 cm czy na 60. Cool

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 16:20, 16 Cze 2007    Temat postu:

Ale¿ ma znaczenie, bo je¶li by sie okaza³o, ze pocisk musi lecieæ na maksymalny deklarowany dystans to mog± oberwaæ te¿ twoi, którzy bêd± na linii.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 17:53, 16 Cze 2007    Temat postu:

Grabarz - taka sytuacja
B - bombarda
C - hiper cynwal
K - Kulawy-zarak


B-------45cm------CK

to nie mozesz dzieki tej zasadzie tak strzeliæ do zwarcia zeby rabnac cynwala a nie rabn±æ kulawego Wink no chyba ze niealtyleryjsko 50/50 ;]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:50, 16 Cze 2007    Temat postu:

mhm. Understood.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:43, 16 Cze 2007    Temat postu:

w sumie do¶æ logiczne i przynajmniej troche utrudniajace walenie do zwarcia ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 10:40, 20 Sie 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] - FAQ z drugiego postu, tylko ¿e ten link dzia³a.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin