Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Fortece - Kra¶ków na ¿yczenie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:22, 10 Lis 2006    Temat postu: Fortece - Kra¶ków na ¿yczenie

Cytat:
Fortece TNB
-------------------------------------------------------------------------------------
Ogh-Hen-Kir

Fortress/Infornation 2ap: Gracz mo¿e zatrzymaæ dodatkow± kartê rezerwy na ka¿de rozpoczête 100ap armi o-h-k.
Nie mo¿e aktywowaæ wiêcej ni¿ dwie karty w tym samym czasie.

Solo/Explosive bolt 5ap: T± zdolnosc mo¿na wykupiæ dla ka¿dego krasnoludzkiego k³usznika. Raz na grê przed oddaniem strza³u mo¿emy zast±piæ normalny strza³ wybuchowym.
U¿ywamy wtedy takich statystyk STR8 zasiêg 15-30-45 , Lekka Artyleria z dzia³aniem obszarowym.

Solo/Jeweller 4ap: Ta zdolno¶æ mo¿e byæ wykupiona dowolnemu krasnoludowi posiadaj±cemu na karcie warto¶æ POW, dostaje on zdolno¶æ <<Lithomancy>> gdy ju¿ j± posiada jego warto¶æ POW ro¶nie o 1 .



-------------------------------------------------------------------------------------
Nael-Tarn

Fortress/Obstinancy 2ap: Przed rzutem taktycznym wybieramy jednego wojownika na ka¿de zaczete 300ap modeli z t± zdolno¶ci±. Wybrani wojownicy otrzymuj± umiejêtno¶æ <<Firce>> do koñca tej rundy.

Solo/Fury of the plains 6ap: Mo¿e to wykupiæ ka¿dy bohater Nael-Tarn którego RES na karcie referencyjnej jest równy 8 lub mniejszy . Obroñcy równin <np:Pilzenbhir itp> mog± wykupic t± zdolno¶æ nie zwracaj±c uwagi na warto¶æ RES.
Mo¿na t± zdolno¶æ u¿yæ raz na grê podczas deklaracji szar¿y... Wojownik otrzymuje +5 Mov oraz <<War Fury>> do koñca rundy.

Solo/Impetuosity 2ap: Mo¿na wykupiæ dla ka¿dego krasnoluda, wielko¶æ modeli przeciwników jest uwa¿ana za równ± podczas uwalniania siê z walki.


-------------------------------------------------------------------------------------
Lor-An-Kor

Fortress/Constructs 0ap: Armia Lor-An-Kor mo¿e posiadaæ Black-Blood Automatons .
Warto¶æ punktowa konstruktów nie moze byæ wiêksza od jednostek ¿ywych w tej armi.

Solo/Tunel hunter 5ap: Mo¿e to wykupiæ ka¿dy krasnolud nie posiadaj±cy warto¶ci AIM oraz POW <nie mo¿e posiadaæ aspektów> jego warto¶æ RES nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 8... otrzymuje on zdolno¶æ <<Consciousness>> i <<Bane/Scout>> do koñca gry.

Solo/Koraan 5ap: Mo¿e to wykupiæ ka¿dy krasnolud którego warto¶æ "ap"jest równa 25 b±d¼ wiêksza .
Dostaje on 1 punkt do ka¿dego koñcowego rezultatu testu INI podczas walki wrêcz oraz w testach COU <MAX +2> za ka¿dego przyjacielskiego wojownika "Koraan" w odleg³o¶ci do 10cm .


-------------------------------------------------------------------------------------
Kar-An-Tyr

Fortress/Of Steam and Steel 1ap: Ka¿dy krasnolud ma³ego rozmiaru mo¿e wykupiæ dwie szt ekwipunku z lisy poni¿ej.
*Boiler 1ap:

*Experimental Compresor 2ap Koñcowy rezultat rzutu na parê wzrasta o 1 <"1" na k6 nadal jest uwa¿ana za pora¿kê>

*Thermal Booster 4ap: Mo¿e byæ wykupiony krasnoludowi nie posiadaj±cemu "steam" ekwipunku modyfikuj±cego Mov.
Thermal booster/MOV

*Thermal Weapon 4ap: Thermal hth weapon/STR
Krasnolud posiadaj±cy broñ "khor" nie mo¿e wykupiæ tego artefaktu.

*Long-Distance Thermal Weapon 5ap: Tylko dla krasnoludów posiadaj±cych warto¶æ AIM . Otrzymuje on l-d-Thermal Weapon/STR <STR4 zasiêg 15-30-45>.


Solo/Path of the Forge 4ap: Mo¿e to wykupiæ krasnolud w wydrukowan± na karcie referencyjnej warto¶ci± POW.
Otrzymuje scie¿kê <<Forge>> je¿eli juz j± posiada warto¶æ POW ro¶nie o 1.

Solo/Uren's Emblem 4ap: T± zdolno¶æ mo¿e wykupiæ krasnolud który w nazwie posiada "Uren" otrzymuje on zdolno¶æ <<Loyal/1>>


-------------------------------------------------------------------------------------
Kal-Nam

Fortress/Gore of the Shoals 1ap: Do 30% "ap" w armi Kal-Nam mo¿e byæ umieszczone poza sto³em podczas fazy wystawiania , nie mog± to byæ Hero .
Na pocz±tku ka¿dej rundy przed rzutem taktycznym gracz mo¿e wybraæ jeden model z pozostawionych poza polem bitwy .
Wykonujemy rzut k6 . Rezultat nie mo¿e byc modyfikowany ani przerzucany.

1-2 : Nic siê nie dzieje : +2 podczas nastepnego testu <max6>
3-4 : Wybrany wojownik moze zostaæ wystawiony
5-6 : Wybrany wojownik mo¿e zostaæ wystawiony oraz mo¿emy wykonaæ test za nastêpny model .

Wybrane modele mog± byæ wystawiane w dowolnym miejscu na polu bitwy nie dalej ni¿ 7,5 cm od krawêdzi sto³u i nie bli¿ej ni¿ MOVx2 cm od wrogiego modelu.

Solo/Alphax Soul 4ap: Mo¿e byæ wykupione ka¿demu krasnoludzkiemu Hero który jest wojownikiem "Khor".
Dostaje on umiejêtno¶æ <<Concentration/1>> <INI,ATT,DEF>

W chwili gdy umiejêtno¶æ jest aktywowana ka¿dy przyjacielski cudak lub mag znajduj±cy sie do 10cm od danego wojownika mo¿e u¿yc gemy ziemi lub TF punkty do podniesienia warto¶ci koncentracji .
1 punkt koncentracji za ka¿dy gem ziemi i/lub TF punkt <MAX Concentration/3>

Solo/Tellurian 3ap: T± zdolno¶c mo¿na wykupiæ dla ka¿dego maga nale¿±cego do armi Kal-Nam. Raz na rundê w wybranej fazie gry przyjacielscy magowie posiadaj±cy t± umiejetno¶æ , znajduj±cy siê do 20 cm , znajduj±cy siê w polu widzenia mog± przekqazywaæ sobie gemy ziemi z rezerwy .


-------------------------------------------------------------------------------------
Ka-In-Ar

Fortress/Blessing of the Aegis 1ap: Mo¿liwo¶æ przerzutu nieudanego testu INI,ATT,DEF,COU,POW lub DIV.
Przerzucana jest k6 lub jedna z k6 u¿yta do testu.
Nie mozna przerzucac rzutów które by³y przerzucane.
Na rundê mo¿na dokonaæ jednego takiego przerzutu na ka¿de zaczête 1000 ap wojowników z t± zdolno¶ci± .

Solo/Khor Arsenal 2ap: T± zdolno¶æ mozna wykupiæ ka¿demu krasnoludowi o ma³ym rozmairze .
Jeden i tylko jeden z wymienionych poni¿ej sprzetów moze byæ wybrany dla jednego wojownika.
Jest on uznawany za "Khor" z wybranym efektem:

* hth Combat Weapon : STR +1
*Long-Distance Combat Weapon : STR +1
*Armour lub Shield : RES +1

Modyfikator jest uznawany tak jak by by³ wydrukowany na karcie.

Modele posiadaj±ce "Khor" lub "Steam" sprzêt nie mog± mieæ wykupionej tej zdolno¶ci.


Solo/Chosen by the Aegis special: Mo¿e to wykupiæ ka¿dy cudak . Koszt to COU + DIS lub FEAR + DIS wydrukowane na karcie referencyjnej . Model dostaje zdolno¶æ <<Leadership/10>> gdy ju¿ posiada <<Leadership/X>> otrzymuje <<Authority>>.

Solo/Thermal Arsenal 5ap: Mo¿na to wykupiæ ka¿demu krasnoludowi o ma³ym rozmiarze nale¿±cemu do Ka-In-Ar.
Dostaje on Boiler oraz hth Thermal Weapon/STR
Ten modyfikator jest uwa¿any za wydrukowany na karcie referencyjnej.

Wojownicy z "Khor" lub "Steam" sprzêtem wydrukowanym na karcie referencyjnej nie mog± wykupiæ tej zdolno¶ci.

Krasnolud nie mo¿e posiadaæ Solo/Khor Arsenal i Solo/Thermal Arsenal naraz.


-------------------------------------------------------------------------------------
Fom-Nur

Fortress/Bravery 2ap: Krasnolud otrzymuje zdolno¶æ <<Bravery>>.
Dla modeli z FEAR lub posiadaj±cych Bravery warto¶c tej zdolno¶ci wynosi 0ap:

Solo/Descendant of Bro-Rin 5ap: Ta zdolno¶æ mo¿e byæ wykupiona tylko dla Hero nale¿±cego do Fom-Nur.
Wszyscy magowie przeciwników znajduj±cy siê do 20cm od wojownika posiadaj±cego t± zdolno¶æ trac± 1 gem many <zaraz po ka¿dym rzucie na odzyskiwanie many> Umiejetno¶æ siê kumuluje <MAX2>

Solo/Demon Slayer 4ap: Dla ka¿dego krasnoluda Fom-Nur o koszcie równym 15ap lub wiekszym.
Jego STR wzrasta o 1 oraz dostaje zdolno¶æ <<Bane/Possessed>>

¼ród³o - [link widoczny dla zalogowanych]


umiejêtno¶æ z Fortress tradycyjnie trzeba wykupiæ wszystkim a solo wg uznania ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:25, 10 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Kar-An-Tyr

Fortress/Of Steam and Steel 1ap: Ka¿dy krasnolud ma³ego rozmiaru mo¿e wykupiæ dwie szt ekwipunku z lisy poni¿ej.
*Boiler 1ap:

*Experimental Compresor 2ap Koñcowy rezultat rzutu na parê wzrasta o 1 <"1" na k6 nadal jest uwa¿ana za pora¿kê>

*Thermal Booster 4ap: Mo¿e byæ wykupiony krasnoludowi nie posiadaj±cemu "steam" ekwipunku modyfikuj±cego Mov.
Thermal booster/MOV

*Thermal Weapon 4ap: Thermal hth weapon/STR
Krasnolud posiadaj±cy broñ "khor" nie mo¿e wykupiæ tego artefaktu.

*Long-Distance Thermal Weapon 5ap: Tylko dla krasnoludów posiadaj±cych warto¶æ AIM . Otrzymuje on l-d-Thermal Weapon/STR <STR4 zasiêg 15-30-45>.


Solo/Path of the Forge 4ap: Mo¿e to wykupiæ krasnolud w wydrukowan± na karcie referencyjnej warto¶ci± POW.
Otrzymuje scie¿kê <<Forge>> je¿eli juz j± posiada warto¶æ POW ro¶nie o 1.

Solo/Uren's Emblem 4ap: T± zdolno¶æ mo¿e wykupiæ krasnolud który w nazwie posiada "Uren" otrzymuje on zdolno¶æ <<Loyal/1>>


ta wydaje sie bardzo ciekawa - boilery dla wszystkich - koniec z marzn±cymi krasnoludami zimow± por±.
Bonusy do rzutu na pare dla ju¿ maj±cych Boiler.
Do tego magia Forge dla magów z porz±dnym powerem przy freq unlimited czaru termopriesta pozwala szaleæ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin