Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Kampania - Dogs of War

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 13:48, 16 Sie 2008    Temat postu: Kampania - Dogs of War

Co na to powiecie?

Najlepiej tak, ¿eby jedna Tura rozgrywana by³a co miesi±c oko³o. By³yby dwa rodzaje Tur, które by³yby naprzemienne:

Tura pojedynków - walki wolnych kompanii podczas misji standardowych, ale zwi±zanych z kampani±.
Tura wyzwañ - kompanie bêd± mia³y do wyboru (albo bêd± mia³y ustalone) misje, które bêd± rozgrywali na innych zasadach ni¿ zwyk³e misje (np.: Gryfy dostan± polecenie, ¿e Alchemicy pl±druj± okolice starych ruin ¶wi±tyni, maj± oczy¶ciæ ¶wi±tynie ze s³ug Dirza - w podanym przyk³adzie Alchemicy bêd± rzadzili siê innymi zasadami ni¿ zwyk³a wolna kompania - np.: nie wszyscy bêd± wystawieni od razu na stole, na poczatku bêd± widoczni tylko Ci, którzy s± na zewn±trz ruin. Jak Gryfy siê zbli¿± to grupy wykonuj± przeciwstawny test inicjatywy - je¿eli wygraj± Gryfy [pewnie bêdzie liczy³a siê najni¿sza inicjatywa ze zbli¿aj±cych siê modeli] to mog± wykonaæ swoje aktywacje, a je¿eli nie, to Alchemicy zabij± w alarmowy dzwon [oczywi¶cie zabij± te¿ je¿eli nie zgin±, albo nie zostan± zwi±zani walk±]).

Trochê zmienimy rekrutacjê i dostêpne jednostki. Np.: wola³bym, ¿eby by³y tylko modele 1-force'owe, albo 2-force'owe mia³yby ograniczenie co do ceny w A.P. Chodzi o to, ¿eby powsta³y kompanie piechurów (oczywi¶cie nie wszystkie armie to zaboli), wtedy zabawa z wiêkszymi klockami podczas Tur Wyzwañ by³aby ciekawsza. Gra nabierze wtedy odrobinê wiêcej z RPG'a. Ogólnie chcia³bym, ¿eby mia³a gra - jako ca³o¶æ - odrobinê role-play'a chocia¿ mo¿e nie byæ to proste (klimatyczna korespondencja miêdzy kompaniami, albo spotkania dowódców).

Podoba wam siê taki pomys³ i czy chcecie graæ, czy nie? Prosi³bym o konkretne opinie, albo zg³oszenia, a nie offtopowanie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Sob 13:49, 16 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Sob 15:13, 16 Sie 2008    Temat postu:

No ja gdby kto¶ mnie zasad DoW`a nauczy³ to mo¿e i bym pogra³ xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:19, 16 Sie 2008    Temat postu:

DoW jest super sprawa. Swoja droga posiadam jeszcze klubowe "rostery" z czasow gdy gralismy klubowo (choc pewnie przy nowej kampanii i nietypowych zasadach lepiej by bylo porobic nowe) Smile.

Mam tez jeden scenariusz gotowy do DoWa wlasnej produkcji nawet testowany jesli bys go chcial (chyba grales go ze mna -> zabicie Szermierza).

Podejrzewam ze Bambus posiada te wszystkie wydruki niezbedny do gry w DoWa bo ja tego nie posiadam(ile expa co kosztuje itd. itp.).

Brain - sama rozgrywka w Dowa to zwykla konfra, jedyna roznica to to, ze kazda figurka tym razem jest dokladnie przemyslana i ma swoja dusze, zdobywa doswiadczenie ktore owocuje w nastepnych bitwach, musi leczyc swoje rany oraz ze walczy sie na malutkie punkciki.

Shev - jesli bys sie bral za kampanie to pierwsze co trzeba pobanowac pare rzeczy (z tego co pamietam jest troche przekosmicznych kombosow za expa). Mysle ze Bambus und DW beda tutaj mieli wiecej do powiedzenia bo ja malo co pamietam juz z tego, ale moze to zabic klimatycznosc zabawy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:06, 16 Sie 2008    Temat postu:

Mia³em wydruki. Ostatnio robi³em porz±dki i je powywala³em. Ale ¿aden problem, bo mam poderek w pdf to mo¿na bez problemu porobiæ nowe. Zreszt± s± w sieci ju¿ dostêpne.

Ze scenariuszami trzeba dobrze przemy¶leæ wszystko, ¿eby pewne nie by³y niewykonalne dla pewnych armii. Choæby z tymi Gryfami i alchemikami: fajne, tylko jak ja mam wygraæ Gryfami taki test INI, kiedy mam powiedzmy te 3 standardowo, a alchemicy maj± 3+mutagen?

A o jaki¶ ograniczeniach pomy¶leæ faktycznie trzeba, bo pewne jednostki s± na tak ma³ych punktach w³a¶ciwie nietykalne. I nawet scenariusze tu niewiele zmieniaj±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 20:11, 16 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 23:10, 16 Sie 2008    Temat postu:

Bambus - to by³ przyk³ad podchodzenia jak najbli¿ej przeciwnika po cichu i czy zauwa¿± ruch. Taki RPGowo klimatyczny bez rzucenia Mutagena, bo to nie bitwa jeszcze.

Karty do armii, do¶wiadczenie itp najpewniej zostan± niezmienione (chyba, ¿e ograniczenie nowych zdolno¶ci typu "Ability per Rank" - podrêcznik mówi o minimalnej randze jak± musi mieæ jednostka, ¿eby wzi±¶æ umiejêtno¶æ - mo¿na jeszcze zrobiæ, ¿e ka¿da ranga ma ograniczenie co do ilo¶ci nabytych umiejêtno¶ci). Mi g³ównie chodzilo o mechanikê kampanii i bany je¶li chodzi o zmiany - o nietykalno¶æ te¿ siê rozchodzi Razz

Piszcie od razu kto by chcia³ graæ, albo raczej chcia³ i móg³ zarazem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Sob 23:50, 16 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 0:09, 17 Sie 2008    Temat postu:

Ja mogê i chcê. Chocia¿ ograniczenia na pewno bêd± spraw± najwa¿niejsz±.

Pierwsze do przemy¶lenia to na pewno zawsze najbardziej bol±ca kwestia packów. One potrafi± sprawiæ, ze banda bêdzie chora ju¿ na wej¶ciu. Potem mo¿na siê zabraæ za jakie¶ ograniczenia w kupowaniu/ilo¶ci skilli.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 0:26, 17 Sie 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Nie 9:21, 17 Sie 2008    Temat postu:

No to ok ja bêdê gr±³. Tylko pogadam z Bambim to mnie nauczy tych EXPów i abilitek mo¿liwych do kupna Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 9:24, 17 Sie 2008    Temat postu:

Ja tez chetnie pogralbym troche (do padziernika).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 13:32, 17 Sie 2008    Temat postu:

Brain - bierzesz tabelê i masz Very Happy gorzej z przydzielaniem, ale to inna historia...

Do pa¼dziernika to pewnie z jedn± rozgrywkê za³apiesz, góra dwie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin