Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Pentagram i inne MTGowe tryby ewentualnie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:10, 03 Maj 2008    Temat postu: Pentagram i inne MTGowe tryby ewentualnie

200ap, 5 graczy,

Dodatkowe zaasady:
 Koszt wszystkich bohaterów to max 75 AP
 Mo¿na mieæ tylko jedn± kopie karty (dotyczy ca³ej rodziny jednostek) w stosie aktywacyjnym (czyli max tylko jedna karta fianek, tylko jedna karta brother templarów itp.) UWAGA: za rodzine uwa¿ane sa równiez wszystkie karty o tej samej nazwie
? Jednostka moze miec maksymalnie 8 FEAR (!)
 Maksymalny koszt pojedynczej jednostki to 99 punktów
 Limit rang mistyków w armii to 1 czysty, 1 warrior-mag/monk, nie mozna wystawiaæ Adeptów
 Mo¿liwe jest granie bez bohatera – wówczas najdro¿szy model w armii nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 75 AP i na potrzeby scenariuszy to on jest uwa¿any za dowódcê
? Wszystkie packi WON
? Concord of Eagle ma bana jako armia Wink Laughing

DODATKOWE OGRANICZENIA I BANY
Alchemicy
Crimson Furies restrict 1 na karte
The caress of Arh-Tolth -->cud Lady Nesalith

Cynwall
Draconian Pact

Lwy
balista (ca³kowity ban w porownaniu do KOturna)
artefakt Arakana

Gryfy:
dzia³a (ca³kowity ban w porownaniu do KOturna)

Cadwallon
Mask of Scares;
Arcanum I: the magician, wraz z czarem
errata: Red Hot Cannon Ball - obrazenia w drugiej kolejnosci (czyli jesli zrobi coanjmniej lighta) s± zadawane z si³a 0 na res 0

Mid-Nor
Hydra warrior restrict 1na karte

Acheron
Lo'Nua

Gobliny
Kó³ka restrict do 1 w armii

Sukkub

SCENARIUSZ:
ROZSTAWIENIE:
- Stó³ 120 na 120 (jesli ja bede gral to przywioze od siebie z domu "p³yte" 120 na 120 na ktora kiedys sie zrzucalismy i od razu zestaw spoko makiet na nia)
- Na krawêdziach sto³u wyznaczamy punkty odleg³e od siebie o 2 * sin36 * 60 = ok. 70,5 (matematycy niech sobie pokminia czy dobrze policzylem ;P)
- Woko³ tych punktów w promieniu 45 cm jest strefa rozstawienia (strefy rozstawienia nachodza na siebie)
- na ¶rodku znajduje sie ko³o o promieniu 10 cm bêd±ce "stref± specjaln±"
[link widoczny dla zalogowanych]
ZASADY:
- gracze po lewej i prawej (numery) sa sojusznikami (sojusznik mojego sojusznika nie jest moim sojusznikiem a przewaznie jest moim wrogiem Wink ) do momentu skonczenia 6 tury badz do momentu gdy zostaje juz tylko 3 graczy
- STREFA SPECJALNA to strefa lecz±ca. Otó¿: na koniec tury gdy model jest w niej i ma rane to ta rana spada o poziom je¶li model znajduje sie tutaj 1. ture lub spada o 2 poziomy jesli model znajduje sie w strefie juz 2. ture. (czyli w 2 tury z krytyka wybiega sie zdrowym)
- Jesli model 3 ture pod rzad znajduje sie w strefie specjalnej (np zwi±zany w walce ]:->) to niestety na koniec tury energia zmagazynowana na tej starej ziemii zamiast zasklepic mu rany, powoduje jego ¶mieræ.
- do gry potrzebna jest kartka i d³ugopis na której przy imieniu ka¿dego gracza bêdzie zapisywane ile AP zabi³. Wygrywa gracz który zabi³ najwiêcej ap.
- punkty AP za model, który zgin±³ z powodu zabójczego dzia³ania Strefy Specjalnej dostaje gracz którego najwiêcej modeli znajduje siê w tej Strefie.


Komentarze, pytania i dyskusje mile widziane...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 12:17, 03 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Sob 12:18, 03 Maj 2008    Temat postu: Re: Pentagram i inne MTGowe tryby ewentualnie

Grabarz napisa³:
Cadwallon
Mask of Scares;
Arcanum I: the magician, wraz z czarem
errata: Red Hot Cannon Ball - obrazenia w drugiej kolejnosci (czyli jesli zrobi coanjmniej lighta) s± zadawane z si³a 0 na res 0

No to by by³o na tyle, je¶li chodzi o zabawê Harlekinem i Ognistym Gobem... Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 12:22, 03 Maj 2008    Temat postu:

Czemu? Harlequin jest fajny i bez Magicana. A Goblin nadal jest ok.

200 ap to malutko jednak. Nie wiem, czy siê za losowe nie oka¿e. Gryfami mia³em powa¿ne problemy ze skleceniem czego¶ sensownego, nie my¶lê wiêc co by tu mia³y Wilki, Devki czy wê¿e.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 15:07, 03 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:55, 03 Maj 2008    Temat postu:

No ale w klubie wiecej nie zagrasz.

Magician musi miec bana Tokjo. Ten Canonbal to nie wiem co to.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 16:08, 03 Maj 2008    Temat postu:

Canon ball to czar. Oryginalnie dzia³a jak artyleria przebijaj±ca, zawsze ma zasiêg 20 cm , zadaje hit z STR 6 i je¶li wejdzie rana to potem idzie nastêpny damage roll z si³± 3 na RES 0.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Sob 16:19, 03 Maj 2008    Temat postu:

Zg³aszam siêna ochotnika.
Dla gobosów to fajne zasady Very Happy


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Sob 16:47, 03 Maj 2008    Temat postu:

Ta strefa lecz±ca jest taka sobie wed³ug mnie Very Happy niby ciekawy pomys³.. no ale na co to w³a¶ciwie? ¯eby¶my siê t³ukli d³u¿ej? Razz

Taniego modelu za 10 punktów nie szkoda tam wys³aæ, ¿eby kogo¶ zablokowa³, ale jakby mia³ graæ wilkami to musia³bym tego unikaæ jak ognia, bo mój najtañszy model to 25 AP Very Happy (nie liczê hunterów i Sylvanek).


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 17:52, 03 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
Magician musi miec bana Tokjo.

a z ciekawo¶ci czy ktokolwiek go testowa³ z tym magicanem?

ze gorgona czy meliador to ok ale on sie po prawdzie dosæ drogi robi a odnawia o 3 many wiecej za te ap


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:23, 03 Maj 2008    Temat postu:

Ale nie ma opcji spalenia many. Z Magicanem nie ma kombinowania, ile many u¿yæ teraz, ¿eby móc co¶ rzuciæ w nastêpnej rundzie. Harlequin zu¿ywa wszystko + mastery of the Arcana, bo wie, ¿e nie ma opcji spalenia odnowy czy regeneracji mniej jak maks.

A wada tego artefaktu jest ¿adna. Gdyby zwiêksza³ dif czarów o jakie¶ 2-3 punkty to ok, a tak? Nawet jak nie masz celu w zasiêgu to rzucasz czar dla samego rzucenia, ¿eby manê zu¿yæ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:52, 03 Maj 2008    Temat postu:

Kó³ko r=10 na stole 120/120 to naprawde mala strefa, wiec mysle ze wilki itp nie musza sie martwic ;P. Jednym ruchem przebiegna ;P.

A z tym Magicianem to jak uwazacie...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 0:22, 04 Maj 2008    Temat postu:

Bambus - ale to do grania u nas jest a nie na turnieje ogólnopolskie Razz
wiec zasadniczo przesadzanie z restrykcjami - zwlaszcza przy niesprawdzonych rzeczach tez nie jest za dobre Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 10:08, 04 Maj 2008    Temat postu:

Czê¶æ rzeczy nie trzeba sprawdzaæ aby widzieæ, ¿e s± chore Wink Ale ok, mo¿na raz ten artefakt pu¶ciæ, zobaczymy jak dzia³a z Harlequinem.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 13:15, 04 Maj 2008    Temat postu:

Bambusek napisa³:
Ale ok, mo¿na raz ten artefakt pu¶ciæ, zobaczymy jak dzia³a z Harlequinem.

Z tym, ¿e wersja Twej rozpiski z Carachem bardziej mi odpowiada, wiêc jak na razie jeszcze siê z przegiêtym czaromiotem wstrzymam. Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kermit
Righteous


Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:49, 04 Maj 2008    Temat postu:

Napiszê tutaj ¿eby w Tokjo-party nie robiæ ba³aganu.
Wszystkich chêtnych na pentagram zapraszam w ¶rodê po po³udniu adres wyszogrodzka 161 m 7 tak zwany du¿y ¿ó³ty wie¿owiec. Jakby by³y problemy mój numer 691723526.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:50, 04 Maj 2008    Temat postu:

Hm, jak bardzo popo³udniu?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kermit
Righteous


Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:54, 04 Maj 2008    Temat postu:

No tak ¿eby¶ ty móg³ spokojnie z uczelni dojechaæ (dla mnie popo³udnie to po 15:P)

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:52, 04 Maj 2008    Temat postu:

W ¶rodê nie mam nic takiego wa¿nego, ¿ebym musia³ koniecznie byæ, to mogê nawet na uczelniê tego dnia nie i¶æ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 2:04, 05 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:

 Maksymalny koszt pojedynczej jednostki to 99 punktów
 Mo¿liwe jest granie bez bohatera – wówczas najdro¿szy model w armii nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 75 AP i na potrzeby scenariuszy to on jest uwa¿any za dowódcê

te diwe rzezcy razem sa weso³e bo wychodzi na to ze zeby miec model dro¿szy jak 75 ap np 80 ap to trzeba ieæ bohatera .. czyli minimum 40 ap Wink ... a to juz ca³kiem spora czesc rozpiski choc jak najbardziej rozumiem ze bestyjki za 80+ sa dosc problemowe na te punkty Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 8:29, 05 Maj 2008    Temat postu:

Kermit -> miejsce dla zb³±kanego Tokja siê znajdzie? Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kermit
Righteous


Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 9:04, 05 Maj 2008    Temat postu:

No jasne najwy¿ej jak bêdzie za du¿o ludzi to zamiast pentagramu zagramy jaki¶ fuleren:D

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 11:22, 05 Maj 2008    Temat postu:

To ja popatrzê jak bêdê szósty czy co¶ w tym rodzaju. Tokjo mo¿esz wpa¶æ do mnie i Ciê zaprowadzê - a chyba wiesz gdzie ja mieszkam.

Wilkami i tak nie pogram Razz to nie mój rozmiar gry. Mo¿e sobie wezmê Infinity i pyknê z kim¶ kto ju¿ skoñczy³ Very Happy albo jeszcze nie zacz±³.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 11:22, 05 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Pon 11:40, 05 Maj 2008    Temat postu:

No to i Brain przybêdzie w ¶rodê o 15 Very Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 12:46, 05 Maj 2008    Temat postu:

ja nei wiem ale mysle ze bym chcial wpasc. Kermit jak ze stolem stoisz i makietami? Bo jak cos moge ratowac w tych sprawach. (choc stol to zalezy na ktorym pietrze mieszkasz/masz winde ;F).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 12:50, 05 Maj 2008    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Cytat:

 Maksymalny koszt pojedynczej jednostki to 99 punktów
 Mo¿liwe jest granie bez bohatera – wówczas najdro¿szy model w armii nie mo¿e byæ dro¿szy ni¿ 75 AP i na potrzeby scenariuszy to on jest uwa¿any za dowódcê

te diwe rzezcy razem sa weso³e bo wychodzi na to ze zeby miec model dro¿szy jak 75 ap np 80 ap to trzeba ieæ bohatera .. czyli minimum 40 ap Wink ... a to juz ca³kiem spora czesc rozpiski choc jak najbardziej rozumiem ze bestyjki za 80+ sa dosc problemowe na te punkty Wink

To jest wlasnie dobre i mysle ze Piotro to zrobil specjalnie a nie przypadkiem ;P.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 12:52, 05 Maj 2008    Temat postu:

Ja mogê przynie¶æ moje 3 drzewa. Ma windê Kermit Razz

U niego makiety to s± wymiataj±ce. Tu ksi±¿ka. Tu s³ownik. Tu deckbox. Tu kilka farbek. I jedziemy! Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kermit
Righteous


Do³±czy³: 06 Pa¼ 2007
Posty: 391
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 13:01, 05 Maj 2008    Temat postu:

W³a¶nie z makietami to ja le¿ê nie stojê. Stó³ mam ale niestety nie jest 120x120. Jakby¶ móg³ Grabarz poratowaæ to by³bym wdziêczny, nawet mogê ci pomóc to przynie¶æ.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 13:11, 05 Maj 2008    Temat postu:

To ja makiet mam spokojnie na taki stol. Kwestia tylko, czy chce nam sie niesc ten stol kilkaset metrow ;P.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 13:13, 05 Maj 2008    Temat postu:

To mo¿emy zrobiæ akcje desantow±. Tokjo wpadnie po mnie. Razem z Tokjem pójdziemy po Ciebie i we trzech przytyramy stó³ i makiety Very Happy Tylko Tokjo musi siê zgodziæ. No i Ty xD

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Pon 13:13, 05 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 14:36, 05 Maj 2008    Temat postu:

Ja siê zgadzam... Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 23:58, 07 Maj 2008    Temat postu:

dzi¶ sie weso³o gra³o mimo 7 graczy ...
choc na 5 by by³o nieco taktyczniej ...

swoja droga zastanawia mnei czy by nei dodac np motyww z Dogs of War ... niby do¶wiadczenie by jeszcze komplikowa³ bardziej rozgrywke ale jesli w ¶rodku mapy daæ obszarek gdzie mozna wykupowac skile za xp to by sie ca³kiem warcraftowo zrobi³o Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Czw 12:47, 08 Maj 2008    Temat postu:

Ciekawy pomys³ , tylko kto¶ musia³by nad tym porz±dnie pomymy¶leæ

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 16:48, 08 Maj 2008    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
dzi¶ sie weso³o gra³o mimo 7 graczy ...

Poprawka: by³o 6 graczy i Brain. Wink

Dragon_Warrior napisa³:
ale jesli w ¶rodku mapy daæ obszarek gdzie mozna wykupowac skile za xp to by sie ca³kiem warcraftowo zrobi³o Wink

Zbytnie przekombinowanie imo. Mo¿e i by jako¶ to zmusza³o do biegu w centrum mapy, lecz za du¿o by by³o zabawy z liczeniem PeDeków. Co wiêcej -> taki gracz sobie wbiegnie na ¶rodek i musi wybraæ... ("Czekamy... Czekamy... Ju¿ wybra³... Oj, chyba za du¿o ten skill kosztuje... Trza co¶ innego wybraæ...").
Dalej -> czy jednostka z wykupionymi skillami kosztowa³a by wiêcej? Hm... Chocia¿ to jest oczywiste...
Czy ze sklepiku móg³by korzystaæ jeden gracz, czy wiêcej?

Mi osobi¶cie bardziej odpowiada pomys³ Grabarza, ze stref± lecz±c±. Nie ma przy tym liczenia, kombinowania -> wytrwasz na ¶rodku -> ³adnie Ciê leczymy.

Hmm... Tak sobie ostatnio my¶lê, coby nie zrobiæ jakiego¶ pseudo turnieju na mym wygwizdowie (bo sto³y mam)... No... To jednak materia³ na inn± dyskusjê... Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 17:07, 08 Maj 2008    Temat postu:

Raczej problem w tym, ¿e po³owa graczy tylko liznê³a ¶rodek mapy Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 17:26, 08 Maj 2008    Temat postu:

Ja nawet nie doszed³em, bo jacy¶ brzydcy orkowie mi zabawki popsuli i nie mia³em ochoty dalej siê bawiæ...

No... Z tym, ¿e gdyby taki punkt leczniczy sobie sta³, to by gracze jako¶ chêtniej do tego centrum biegali, ¿eby w ci±gu dwóch tur nic nie robienia zepsut± jednostk±, mieæ j± gotow± do walki (a gdy skoñczy³aby siê tura druga i zaczê³a trzecia, wtedy tacy PG gracze jak DW zblokowaliby wyczyszczonego figsa, tak by na koniec tury nr. 3 zgarn±æ punkciki za ¶mieræ "przeleczonego" Wink).


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 17:40, 08 Maj 2008    Temat postu:

Cytat:
Hmm... Tak sobie ostatnio my¶lê, coby nie zrobiæ jakiego¶ pseudo turnieju na mym wygwizdowie (bo sto³y mam)... No... To jednak materia³ na inn± dyskusjê... Wink

byle nei d³uzej jak 1 dzien ... 8-10 godzin z wami mi wystarcza Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 17:43, 08 Maj 2008    Temat postu:

Ahhhhhh, jeste¶ niemi³y. Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Czw 17:43, 08 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 18:12, 08 Maj 2008    Temat postu:

Problem w tym, ¿e stanie na ¶rodku sto³u rannego modelu równa siê "O ranny ork!" <fuzylierzy ³aduj± kolejny nabój>. D³ugo to bym tam raczej nie posta³ Very Happy Stanie na otwartym terenie to gorzej ni¿ kamikaze. To jak Ruscy pod Stalingradem "Wygramy, bo jest nas wiêcej ni¿ oni maj± kul!". Niestety tu pociski s± nieskoñczone Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:07, 08 Maj 2008    Temat postu:

1. 120 na 120 to bezsens na 7 graczy dlatego nie mialem ochoty grac, ale juz nie chcialem robic szopek, przy 5 jest mniejsza szansa na "rozstrzelanie"

2. mozna dostawic gê¶ciej makiet zeby nie bylo takiego shooting practice.

3. Choc pomysl z PDkami jest fajny, to dobrze powiedzial tokjo ze nie ma czasu

4. Wazniejsza rzecza jest sprawa DISa i rezerw. W tej chwili nie jestem pewien czy wypracowane stanowisko jest dobre. O ile rezygnacja z rezerw wydaje mi sie koniecznoscia to co powinien dawaæ rzut na dis nie wiem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:36, 08 Maj 2008    Temat postu:

nie wiem to moze wygrany dis bedzie dawa³ autorytet ? tylko to z kolei za silne bedzie...
wiec moze zwyciezca bedzie decydowal kto zaczyna tak jak to bylo wtedy i bedzie posiada³ Jedyn± rezerwê


a pd'ki niby sa czasochlonne ale przynajmniej gracz je wydajacy mial by co robic podczas 4 podtur przeciwnikow Wink a schemat rozwoju i tak kazdy by sobie juz wymyslil razem z rozpiska - tzn komu co chce dopakowac Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 19:39, 08 Maj 2008, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 19:46, 08 Maj 2008    Temat postu:

To jak gralismy mi sie nie podoba. Przy 6 z Brainem bylo koniecznoscia. Przy 5 musialbym to zobaczyc zeby byc w stanie sensownie ocenic.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 20:22, 08 Maj 2008    Temat postu:

W normalnej grze 1 na 1 osoba, która wygra³a Dis, mówi kto zaczyna... No to niech w pentagramie ustala kolejno¶æ ka¿dego z graczy (tzn. "Teraz ty, potem ty... a na koñcu Brain..."), a nie tylko w od kogo i w któr± stronê leci kolejka.
Inna sprawa, ¿e na zabawie w pentagram przed Wie¶konem ustalali¶my kolejno¶æ wg wyników rzutów na Dis. I problemu przy 5-ciu graczach nie by³o, chyba...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:32, 08 Maj 2008    Temat postu:

Bo przy 5 osobach to jeszcze da siê ustaliæ zgodnie z rzutem na DIS. Problem siê robi przy wiêkszej ilo¶ci.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Czw 20:38, 08 Maj 2008    Temat postu:

A pentagram to chyba na 5 osób jest, a nie na wiêcej. Je¶li liczba graczy jest adekwatna do wymagañ, jakie w tej kwestii stawia sposób gry, to nie widzê problemu.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 10:01, 20 Lip 2008    Temat postu:

wlasnie który ma moj± karte od sparków ? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin