Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Scenariusz turniejowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 16:55, 23 Kwi 2007    Temat postu: Scenariusz turniejowy

zrobi³em nowy teat zaby poprzednego nie zasmiecaæ ...
jak kto¶ ma pomys³ na poprawke czy cos (i zna sie na konfrze) to mo¿e proponowaæ zmiany wg uznania...

na poczatek

Rozstawenie 15 cm od ¶rodka.

Potworiem jest staro¿ytny konstrukt Sphinxow na podstawce 50x50.

Statystyki
Mov 12,5
ini 7
att/str 8/12
def/res 8/10
aim 2
Fear -8
Dis 10 (ze wzglêdu na niektóre czary i ich niski dif na konstrukty)

construct
Hard Boiled
Feriocious
Sequence/5
immune/ instant kill, instant romove (banish, ethernal itp)
Very Large Size
Structure points 10

strzela 2 razy na turê z : 25/30/35 str 7
Mo¿e strzelaæ w WW

Potworek na pocz±tku Stoi. Atakuje gdy:
- Kto¶ podejdzie do niego na 15 cm (nigdy nie oddala sie ponad 25 cm od miejsca swojego startu)

Je¶li ma wiêcej celów (szar¿a strza³) do wyboru
gracze rzucaj± k6 - wy¿szy wynik mo¿e wskazaæ cele.

W walce kieruje nim przeciwnik gracza z którego jednostkami walczy - zwi±zany przez jednostki obu graczy daje pelen sequence i wszystkie ko¶ci w atak.

Punkty

1 Vp Za zadanie wiêkszej ilo¶ci ran (structure points)
1 Vp Za zadanie ostatecznego ciosu (
1 Vp za zebranie tokenu który z niego wypadnie (CPU;)) i trzymanie go w ostatniej turze.


troche zamieszane ale radosne - tylko dobrze konstrukta trzeba wywazyc zeby go jeden huntsman czy saphon nie zdj±³ z dystansu/


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: Pon 17:08, 23 Kwi 2007    Temat postu:

A mo¿e niech to bêdzie smoczyca broni±ca swojego jaja (token). Very Happy

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:12, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Hmmmm, tylko ¿eby siê z tego nie zrobi³o strzelanie do ko³ka. Mo¿e lepiej RES nieco ni¿szy (7-"8"), w zamian dorzuciæ target/+5. Jako ze to very large to przejdzie w target/+3, wiec ok. No i specjalna zasada, ¿e przy waleniu artyleri± przebijaj±c± nie mo¿na targetowaæ punktu za nim, a mo¿na atakowaæ go bezpo¶rednio tylko.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:22, 23 Kwi 2007    Temat postu:

Cube napisa³:
A mo¿e niech to bêdzie smoczyca broni±ca swojego jaja (token). Very Happy

no fabularnie by³o by lepiej ... (pod warunkiem ze nikt by Cynwalami nie gra³) ...
tyle ze smoczycy trudniej statystyki dopasowaæ ... bo nie da jej ani structure pointsow - ani pomocnego (odporno¶æ na toxic, wiekszosc czarow typu zerowanie testów itd) statusu konstrukta ...

Inna sprawa ze w przypadku smoczycy i jaja mozna by inaczej rozmie¶ciæ VP i Ganiaæ smokiem wszystko co tylko jajo trzyma. A nawet w pierwszej turze ustawiæ smoczyce na 2 pasku wysoko¶ci ¿eby daæ sie graczom powy¿ynaæ Wink ... ot taki weselszy Go³±b by wyszed³ Wink


Bambus - W sumie z targetem to by mozna by³o pokobinowaæ ... (tylko dla ulatwienia bym napsa³ w nawiasie potem ze to i tak wychodzi jak czysty target+3) ... Flufowo wyobra¿am sobie tego konstrukta jako ma³y korpus z wieloma mechanicznymi i d³ugimi mackami - st±d target i wysoki att def oraz sequence;)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: Pon 17:23, 23 Kwi 2007    Temat postu:

To mo¿e magiczny skrzat broni±cy garnka z³ota. Razz
To by wyja¶ni³o target+5 i nadludzkie si³y. Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 17:28, 23 Kwi 2007    Temat postu:

znaczy wersja ze Smokiem wcale mi sie podoba³a ...
bo smoka mamy nawet gotowego ...
[link widoczny dla zalogowanych]
startowa³ by na 2 moze nawet 3 pasku (czyli do gry by wpada³ w 2-3 turze i kierowa³ sie na posiadacza jajka

reszta VP jak w scenariuszu z go³êbiem ... ba nawetnie jajko a piskle to bedzie jak goab od trupa odlatywa³o Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 15:41, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Nie podoba mi sie to na scenariusz na 500ap. To co najwyzej DoWowy poziom (moze na sobote to jakos przerobie i pykniem Razz).

Jak bede mial wiecej czasu to napisze cos sensowniej, teraz sie spiesze.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 16:25, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Tyle ¿e gramy na 400, nie 500 Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 16:32, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Jestem back, jednak sie nie musialem spieszyc.

Scenariusz jest nieywpa³em gdy¿:
a) nie da sie tak wybalansowac potworka zeby -> byl do zabicia w walce wrecz i zeby za bardzo strzaly go nie niszczyly. Podane w tej chwili statystyki to IMO odrobine nieporozumienie (szkoda ze nie mam sto³u, bo zaraz bym zawo³a³ Arka, Cube'a na sedziego i bysmy potestowali ;P). Kreatura wydaje sie nie do zabicia w HTH przez cokolwiek, a jesli obnizymy jej staty to strzelcy ja wypiora.
b) Jak wyobrazacie sobie rozdzielanie kostek na takiej bestii? Zw³aszcza z tym radosnym Sequence/5? Z tego co widzia³em w Cordach zawsze przy takich neutralnych stworach bylo all attack albo all defence. Nie mozna tutaj ustalic ze przeciwnik kontroluje, bo co by sie dzialo w razie walki 2players vs potwor. Wiec co jak co, ale mysle ze wywal na 100% ten Sequence, daj mu Born Killer i ewentualnie War Horse ;D (no i obniz att/def).
c)INI 7 -> Buahah Wink Az sprawdzilem ile ma Aberka czy inny Nefarius (normalnie nie chce mi sie sprawdzac ;P). Toc ta bestia wlasciwie kazdemu(90% modeli) wyplaci Atak z conajmniej lightem, a czesto i wiecej.
d) Ferocius rowniez do mnie jakos nie przemawia, choc w sumie troche sensu ma.
e) cos co ma ruchu 10 zanim dobiegnie moze dostac nawet 4 razy z si³a 7 ;P.

To sum up, 0 balansu.

I takie stwierdzenie - czy jest w Cordzie scenariusz polegajacy na zabiciu pojedynczego modelu? Nie ma. A czy jest to naprawde cos tak pokretnego ze "cordowcy" by tego nie wymyslili? ;P Raczej nie.

A przeciez takiego scenariusza nie ma. Wiec co? -> Jest jakis problem? Brak mozliwosci zbalansowania dla wszystkich armii takiej bestyjki.

A do DoWa to cos takiego mysle ze da sie zrobic i pokminie nad tym zaraz Smile.

Czyli podsumowujac: zrobilbym cos nowego, bo to wydaje mi sie impossible (choc bylo takie powiedzenie ze cos jest niemozliwe, po czym zjawia sie czlowiek ktory nie wie ze to cos jest niemozliwe i to zrobi Smile ). Niestety najgorsze jest to, ze nie mam zadnego pomyslu na cos innego.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 16:45, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Dark Tower jest - tylko tam model jest s³abszy Razz

Ja ci powiem, ¿e pojedzie go ka¿da armia. Mo¿e nie absolutnie ka¿da rozpiska, ale takiego scenariusza, ¿eby ka¿da rozpiska mog³a w nim wygraæ to sie zrobiæ nie da. Nie ma insensitive, nie ma inalterable, wiec czary go bija normalnie. nie ma fanatyzmu/possessed, wiêc z burninga albo demon clawa przyjmie.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:17, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Grabarz napisa³:

a)(...)

wystarczy wysoki target lub du¿o struktur i ma³y res - to zachêci graczy do podchodzenia...
a stó³ mam ja - daleko od was nie mieszkam Razz
Grabarz napisa³:

b)(...)


podzia³ kostek opisa³em ... przeciwnik a przy walce z oboma graczami all w atak (ataki rozdzielane powiedzmy po najmocniejszych modelach).
i sequence jest o tyle fajny ze jak juz go zuzyje to statsy zostaja mu malutkie tylko ataków wyp³aci sporo ...
za to jak bedzie walczy³ przeciw obu graczom i da wszystkich x kostek w atak to starcie zakoñczy sie w 1-2 tury max ...

Grabarz napisa³:

c)(...)

aberka ma realne ini 9 wiec w walce 1v1 wali³a by pierwsza ... i szczerze mówi±c boje sie o to ze aberka byt tego stworka mog³a w pierwszej turze rozwaliæ przy odrobinie szczê¶cia ...
do tego pobiæ ini7 to naprawde nei taki problem

Grabarz napisa³:

d)

to tak troche dla jaj jest bo z taka si³± jak± ma niemal ka¿deu rane zada .. ale na wypadek jakiego¶ mountain warriora na aplaxie czy aberki w³a¶nie to stworkowi zwiêkszy szanse ...

Cytat:
e)

no trza byæ twardym nie miêtkim Wink

Cytat:

To sum up, 0 balansu.

dla mnie tak jak bambus pisa³ ka¿da armi ajest go w stanie po³o¿yæ ... tymbardzie ze zabijanie tego jest jedynym celem gry niemal ... i to mnie zreszt± w³a¶nie boli ... zastanawiam siê czy nie przenie¶æ jednego VP na odniesienie counterka przed rpzeciwnikiem. To zwiekszy zageszczenie modeli przy tym misiaczku...

Cytat:

I takie stwierdzenie - czy jest w Cordzie scenariusz polegajacy na zabiciu pojedynczego modelu? Nie ma. A czy jest to naprawde cos tak pokretnego ze "cordowcy" by tego nie wymyslili? ;P Raczej nie.

a przyznaj sie szczerze - czyta³e¶ te scenariusze ?
50% jest tak naprawde zupe³nie bez sensu ...
Cytat:

A przeciez takiego scenariusza nie ma. Wiec co? -> Jest jakis problem? Brak mozliwosci zbalansowania dla wszystkich armii takiej bestyjki.
no nie czyta³e¶ ...


Cytat:

A do DoWa to cos takiego mysle ze da sie zrobic i pokminie nad tym zaraz Smile.
za³oze nawet temat bo my¶la³em nad tym co pisa³e¶ na gg ...

Cytat:

Czyli podsumowujac: zrobilbym cos nowego, bo to wydaje mi sie impossible (choc bylo takie powiedzenie ze cos jest niemozliwe, po czym zjawia sie czlowiek ktory nie wie ze to cos jest niemozliwe i to zrobi Smile ). Niestety najgorsze jest to, ze nie mam zadnego pomyslu na cos innego.

a bardzo chêtnie ... nikomu sie a¿ tak nie spieszy ... a w cordzie naprawde ma³o scenariuszy jest ciekawych i d³ugo wybieralismy z bambusem i te dwa .. bo w sumie WI wykorzystywa³o najciekawsze .. mimo ze i tak dark soul by³ lekko niepasujacy/niezbalansowany bo nie wiem ile bitew by³o 3:0 wygranych Wink (lekko awykonalne jak sie gra z my¶l±cym graczem)... a scenariusz niby ciekawy i dajacy fajna opcje w postaci owego soula ...

a co do tego ze moja propozycja jest ma³o sprawiedliwa ... zerknij sobie na scenariusz z walczacymi bohaterami ... to jest sajgon, dziki zachod i rosyjska ruletka dopiero Razz



[/quote]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:50, 24 Kwi 2007    Temat postu:

Mag + modele z fierce i po konstrukcie. Modele go blokuj±, mag wali czarami.

Kra¶ki rozstrzelaj± bombardami, Devki Hunstamen, Cadwallon Ogrami, Sessairy zalej± ilo¶ci±, Druni zamêcz± fiercowcami, Orki rozwal± si³±, Gryfy rozstrzelaj± (albo puszcz± Pretorian z 4-5 ko¶æmi i sacredowymi masterstrike po³owi±cymi RES), Lwy, Midki i Acheron za³atwia sprawê magi± (Midki mog± dodatkowo cudami), Wilki Sentinelami, Wê¿e i Daikiny ³ucznikami (u Daikinów jeszcze mo¿na dorzuciæ motylka), Cynwale Azurkami. Nie widzê problemu w niszczeniu go.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: ¦ro 8:29, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Tak?? To Ci Bambusek gratuluje ale jak maj± go rozwaliæ Gobliny.
Bo wszystkich opisa³e¶ a ich nie. A dlaczego? Bo oni nie maj± szans!


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cube
Administrator


Do³±czy³: 07 Mar 2006
Posty: 991
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: st±d

PostWys³any: ¦ro 8:39, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Chyba nie doceniasz potêgi goblinów...
Podobnie jak Sessair mog± zalaæ go mas±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: ¦ro 10:51, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Doceniam ale no to co ¿e zalej± mas±.
On je ostro wytnie.
Doceniam bo po to zacz±³em je zbieraæ


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 11:50, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Dlatego Gobliny s± tanie - zreszt± masz Dai Bakemono, które uchodz± za ¶wietne elity albo armatê. Bez przesady, ¿e Gobliny nie maj± szans. Dlatego scenariusze s± podawane wcze¶niej, aby zrobiæ rozpiski pod nie.

Wytnie wszystkie? Ko¶ci mu nie starczy. Musia³by zabijaæ pierwszym ciosem, a to wcale nie jest takie proste.

Nie poda³em Goblinów, bo nigdy nie gra³em przeciwko nim, wiêc nie wiem, co potrafi±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 15:11, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Goby maja w ktoryms packu bardzo mocne (choc drogie) Can-Opener dajace Ferociousa i to sie robia juz konkretne jednostki Smile.

Nie chce mi sie myslec nad tym scenariuszem. Wydaje mi sie ze kiedys Cordowe czytalem, ale nie dam glowy ;>. Jak znajde czas albo jakis super pomysl to powiem. I jakby cos DW to pisz do mnie, mozem potestowac, czy moja niezbyt mocna rozpiska (ta z WI) ma szanse w jakims scenariuszu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Czw 14:03, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Wiem ¿e Dai-Bakemono s± silne wiêc paczka idzie do mnie ale doj¶æ nie mo¿e bo mg³a nie ma ich na stanie.Mountain Breaker jest za drogi a tak wogóle to go nie mam.
Wiêc nie chce siêk³óciæbo i tak jadê pograæ w Konfre ¿eby siê pouczyæ bo dopiero przecierz gra³em max 4 razy Wink
Cytat:
Goby maja w ktoryms packu bardzo mocne (choc drogie) Can-Opener dajace Ferociousa i to sie robia juz konkretne jednostki .

Tylko powiedz w którym.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek



Do³±czy³: 29 Mar 2006
Posty: 312
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 14:21, 26 Kwi 2007    Temat postu:

na turnieju bedziesz sie uczyl elementarza konfry czy szlifowal taktyczne zagrywki? :>

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brain
Y.M.C.A.


Do³±czy³: 28 Sie 2006
Posty: 476
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 5/5
Sk±d: Bielsk

PostWys³any: Pi± 12:57, 27 Kwi 2007    Temat postu:

Szczerze ci Tomku powiem ¿e i tego i tego ;P
Choæ zasady ju¿ prawie opanowa³em w sobotê gram z Bambuskiem wiêc jeszcze wiêcej siê nauczê.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 19:25, 30 Kwi 2007    Temat postu:

dobra ...
to aktualna propozycja na scenariusz jest taka jak Cube proponowa³ ...

baz± jest scenariusz z go³êbiem.

róznice :
zamiast go³êbia jest smocze piskle.

-W turze w której piskle zostanie z³apane - do gry wchodzi

i pojawia sie na pasku 2

-Tytan nie posiada tytanicznych zdolno¶ci (z kart)

-Tytan aktywuje siê zawsze ostatni (po wszystkich aktywacjach graczy).

-Tytan kieruje sie w karzdej turze w kierunku posiadacza pisklaka. Je¶li bedzie mia³ ju¿ w zasiêgu poziom 0 to robi dive atack w posiadacza lub (je¶li to niemo¿liwe) w wybrany przez przeciwnika model w 10 cm od celu.

-Po zabicu ewentualnego "z³odzieja" Tytan wykonuje komplet ruchów po¶cigowych w kierunku najbli¿szych celów (nie wa¿ne jakich i czyich).

-Je¶li ¿aden model nie z³apa³ ponownie pisklaka. Tytan stoi w miejscu. Je¶li z³apa³ probuje atakowaæ je¶li ma zasiêg i jest wolny od wrogich jednostek.

+1VP za trzymanie psklaka wiecej tur ni¿ przecwnik
+1VP za zadanie Tytanowi wiêkszej ilo¶ci ran w walce (bez znaczenia jakich)
+1VP za posiadanie pislaka w wrogiej strefie rozstawienia pod koniec ostatniej tury.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 21:17, 30 Kwi 2007    Temat postu:

Ok, wykonalne i fajne ;] Rozumiem, ¿e zadanie ran tytanowi czarami te¿ siê liczy? ;]

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:01, 30 Kwi 2007    Temat postu:

tak...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 15:59, 05 Maj 2007    Temat postu:

Pytania co do scenariusza SMOKOJAJO :
1. wydrukujcie kilka angielskich wersji karty, bo nie wiem co ten potwor ma za abilties.
2. Czym bedzie prosowany? Jaka to ma podstawke?
3. Rozumiem ze skoro nie napisane, to uznajemy ze smoczek nie "zieje"?
4. Co w sytuacji gdy smok nie moze dostawic swojej podstawki (a zakladam ze ta podstawka bedzie konkretnych wymiarow) do "z³odzieja"? To koniecznie sprecyzowac trzeba.
5. Co dokladnie daje zdolnosc Gigantesque?
6. Czy standardowo po podniesieniu JAJA nie mo¿na sie ju¿ ruszaæ ani przemieszczaæ za pomoc± czarów/cudów?
7. Czy mozna trzymaj±c jajo u¿ywaæ dopalaczy do ruchu i/lub czarów/cudów do przemieszczania sie?
8. Czy w ostatnim V.P. macie na mysli "trzymanie" pisklaka we wrogim deploymencie czy tylko "le¿enie" tokena na ziemii?
9. Co sie dzieje gdy Tytan stoi na ziemii i JAJO lezy na ziemii? Co ze strzelaniem w tej sytuacji? Mozna bez przeszkod i strachu sypac sobie w potwora strza³ami?

To chyba wszystko co mi w tej chwili przyszlo do glowy ;P. Pozdrawiam, Grabarz, the Cheatfinder Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:33, 05 Maj 2007    Temat postu:

Jest podane, ze je¶li smok nie mo¿e zaatakowaæ z³odzieja to atakuje model wybrany przez gracza, który akurat jaja nie ma.

Gigatnique to gigantic: musisz mu zrobiæ 4 KO aby ostatecznie pad³.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:36, 05 Maj 2007    Temat postu:

Cytat:
http://www.rackham-store.com/boutique/fiche_produit.cfm?type=429&ref=CALE07&code_lg=lg_fr&pag=1&num=45

nie no nie 4 ko
KO a potem jeszcze 3 rany ... bo po pierwszym KO leci na lighta i potem ju¿ normalnie ...
tyle ze si³a <9 mo¿e mu maks seriousa zadaæ


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Konfrontacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin