Sheverish
_
Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów
Pomóg³: 3 razy Ostrze¿eñ: 0/5 Sk±d: P³ock
|
Wys³any: Nie 22:27, 24 Pa¼ 2010 Temat postu: Cechy Rodowe |
|
|
Serpis
Przepych i S³awa - Umowy i budowle handlowe nale¿±ce do Serpis generuj± o jedn± czwart± wiêkszy dochód je¶li ich w³a¶ciciel wyda jeden punkt Linii Krwi (podczas jednego okresu dochodowego mo¿na wydaæ tak 4 punkty, podwajaj±c dochody). Cz³onkom rodu przys³uguje przerzut testów na Zaufanie i Wolê. W razie przerzutu przyjmuj± drugi wynik, nawet je¶li jest gorszy.
Dracos
Tajemnica i Moc - Dracos posiada Odporno¶æ na Magiê o warto¶ci po³owy swojego Pomy¶lunku. Podczas wykonywania testów poszukiwania artefaktów i zapomnianej wiedzy, mog± dodawaæ kolejne ko¶ci do rzutu (za ka¿d± kostkê p³ac±c jednym punktem Linii ¯ycia). Maksymalnie mog± dodaæ 3 ko¶ci do pojedynczego rzutu.
Tajemnica i Mrok - Dracos-Mor posiada Odporno¶æ na Magiê o warto¶ci po³owy swojego Pomy¶lunku. Cz³onkom rodu Dracos-Mor (mrocznej ga³êzi Dracos) przys³uguje przerzut testów na Postrach i Orientacjê w Terenie. W razie przerzutu przyjmuj± drugi wynik, nawet je¶li jest gorszy.
Lidaros
Chwa³a i Honor - Je¶li Lidaros przypieczêtuje umowê z kim¶ z pomoc± swojej krwi (p³ac±c za to dwa punkty Linii ¯ycia), to osoba, która z³amie zobowi±zanie traci piêæ punktów Linii ¯ycia. Cz³onkom rodu Lidaros przys³uguje przerzut Sprawno¶ci Fizycznej oraz testów zwi±zanych z dowodzeniem w bitwach. W razie przerzutu przyjmuj± drugi wynik, nawet je¶li jest gorszy.
Post zosta³ pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheverish dnia Nie 22:29, 24 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|