Forum P這cki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma造 ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

Pytania i odpowiedzi
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P這cki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G堯wna -> MTG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
M這dy



Do陰czy: 03 Gru 2009
Posty: 236
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 1/5
Sk康: Z Piek豉

PostWys豉ny: Wto 15:50, 28 Cze 2011    Temat postu:

Nie, tak rebound nie dzia豉. Zasad rebounda jest, 瞠 jak karta wchodzi do gry Z R艼I to zostaje po zagraniu wyrzucona poza gr i w nast瘼nej turze jest zagrywana Z POZA GRY. Karta nie dostanie rebounda je瞠li nie zosta豉 zagrana z innej sfery ni r瘯a. Wida r騜nic ?? Razz
Z R艼I -> poza gr -> SPOZA GRY -> grave


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
JOJO
Ataman Mi璠zytorza


Do陰czy: 22 Lis 2009
Posty: 512
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 16:01, 28 Cze 2011    Temat postu:

jak ju chcesz co zrobi z tme walkem to pod陰cz go do Isochron Sceptera i dodawaj sobi tur co tur

btw: co kupujesz time walka? xDDD


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do陰czy: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 16 razy
Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 16:52, 28 Cze 2011    Temat postu:

JOJO napisa:
jak ju chcesz co zrobi z tme walkem to pod陰cz go do Isochron Sceptera i dodawaj sobi tur co tur

a si musia貫m upewni 瞠 to kombo ma bana ;P


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
adamson



Do陰czy: 05 Lis 2010
Posty: 87
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: P這ck

PostWys豉ny: Wto 16:54, 28 Cze 2011    Temat postu:

nie kupuje ale chcia貫m sprawdzi czy da si miec co ture, ture.

Szkoda 瞠 zbanowane no ale co Smile


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do陰czy: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 16 razy
Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 17:04, 28 Cze 2011    Temat postu:

no tym scepterem co Jojo pisa to nawet by si da這...
dlatego ca貫 szcz窷cie z tym banem Wink

inna sprawa 瞠 nawet u篡cie tego dwie tury z rz璠u to du穎... zw豉szcza, ze jak ju sie bawi w dost瘼 do wszystkich kart to po tych 2 turach mo積a sobie kolejnego time walka wyszuka czy poprzedniego z grejwa wr鏂i.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wookie



Do陰czy: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 6 razy
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Kashyyyk

PostWys豉ny: Wto 17:09, 28 Cze 2011    Temat postu:

Kombo z isochronem nie dzia豉. Isochron kopiuje tylko instanty.

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
JOJO
Ataman Mi璠zytorza


Do陰czy: 22 Lis 2009
Posty: 512
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 17:27, 28 Cze 2011    Temat postu:

a no fakt

cholera ostatnio nie trafiam z odpowiedziami...


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do陰czy: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 16 razy
Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 17:55, 28 Cze 2011    Temat postu:

Wookie napisa:
Kombo z isochronem nie dzia豉. Isochron kopiuje tylko instanty.

ja tylko koszt many sprawdzilem faktycznie ;P


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do陰czy: 15 Pa 2007
Posty: 2911
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy
Ostrze瞠: 2/5
Sk康: Z odleg貫j Galaktyki...

PostWys豉ny: Sob 9:33, 02 Lip 2011    Temat postu:

Jak dok豉dnie dzia豉 Cascade? Kiedy zaczyna dzia豉 ta umiej皻no嗆, jak stw鏎 uderzy w st馧, czy jak jest na stosie? Bo pami皻am jak gra貫m kiedy z Corvem i skontrowa貫m mu Bloodbraid Elfa, a i tak co z niego wypad這. Czy mo積a zagra z cascady wi璚ej ni jeden czar?

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
adamson



Do陰czy: 05 Lis 2010
Posty: 87
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: P這ck

PostWys豉ny: Sob 15:31, 24 Wrz 2011    Temat postu:

Jak dok豉dnie dzia豉 graftead wargear bo troche sie gubie w tym angielskim?

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do陰czy: 15 Pa 2007
Posty: 2911
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 8 razy
Ostrze瞠: 2/5
Sk康: Z odleg貫j Galaktyki...

PostWys豉ny: Sob 16:14, 24 Wrz 2011    Temat postu:

Wrzucasz equipa z r瘯i na st馧 za trzy mana. Nast瘼nie, 瞠by za這篡 go na jakiego stwora musisz zap豉ci zero, czyli nic. Je瞠li ten sam equip chcia豚y za這篡 na innego stwora, to p豉cisz znowu zero i w dodatku po鈍i璚asz stwora na kt鏎ym dotychczas ten equip le瘸. Obrazek 豉dnie ilustruje o co chodzi w tej karcie Razz

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P這cki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G堯wna -> MTG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin