Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Nieumarli - propozycje.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:55, 07 Mar 2010    Temat postu: Nieumarli - propozycje.

Czyli trupiarstwo wszelakie. Za³o¿enie dosyæ proste: s± wskrzeszani przez nekromantê, ale te¿ wymagaj± kontroli, bo sami z siebie tylko ³a¿± i zabijaj±, dopóki kto¶ ich nie rozwali.

Szkielet - najprostszy typ nieumar³ego. Ka¿dy adept umie wskrzesiæ kilka takich.

Akcje 4
Ruch 2
Atak 5
Si³a 5
Obrona 7
Pancerz 5
Zmys³y 1
P¯ 1
Koszt 20

Nieumar³y: je¿eli na stole nie ma adepta, atakuje najbli¿szy wrogi model.

Worek ko¶ci: wszelkie obra¿enia z ataków dystansowych przeciwko niemu rozstrzyga siê rzucaj±c k6.

Do tego bieg, szar¿a.

Ko¶ciej - wskrzeszani przez do¶wiadczonych adeptów, zachowuj± cze¶æ umiejêtno¶ci jakie mieli za ¿ycia.

Akcje 4
Ruch 2
Atak 6
Si³a 6
Obrona 9
Pancerz 10
Zmys³y 2
P¯ 2
koszt 38

Bieg, szar¿a, pchniêcie, worek ko¶ci. To by³by jedyny standardowy profil w armii, który nie szaleje po zej¶ciu Adeptów.

Zombie

Akcje 4
Ruch 2
Atak 6
Si³a 6
Obrona 8
Pancerz 9
Zmys³y 2
P¯ 2
koszt 48

Nieumar³y, bieg, szar¿a.

Nieczu³y: Zombie nie maj± kar za rany.

Ghoule

Akce 4
Ruch 3
Atak 6
Si³a 7
Obrona 9
Pancerz 9
Zmys³y 3
P¯ 2
koszt ?

Bieg, brutalna szar¿a, szar¿a

Wieczny g³ód: je¿eli na stole nie ma Adepta, atakuje najbli¿szy model, niekoniecznie wrogi.

Adept

Akcje 5
Ruch 3
Atak 4
Si³a 4
Obrona 9
Pancerz 9
Zmys³y 4
P¯ 3
Moc 2 + k6
Koszt 65

Medytacja (1 pa): +1 do mocy

Wskrzeszenie (2 pa): trudno¶æ 6. Rzucane po ¶mierci dowolnego modelu na stole. 5 cm od Adepta pojawia siê szkielet (mo¿e próbowaæ wskrzesiæ ko¶cieja na trudno¶ci Cool.

Kl±twa (2 pa): Zasiêg 30 cm. przeklêty model przerzuca najbli¿szy odany test ataku b±d¼ si³y (wybiera Adept).

Mroczna wiê¼ (3 pa): Zasieg 20 cm. Przenosi 1 p¿ lub 1 ranê pomiêdzy modelami Nieumar³ych w zasiêgu.

Pan umar³ych: mo¿na wystawiæ do 5 szkieletów i 5 zombie za ka¿dego Adepta na stole.

Bohaterowie:

Revenant (imiê)

Akcje 6
Ruch 3
Atak 7
Si³a 9
Obrona 10
Pancerz 13
Zmys³y 4
P¯ 3
Koszt 110

Bieg, szar¿a, ciê¿ka broñ. W³adca zombie: Kontroluje zombie jakby by³ Nekromant±.

Uczeñ (imiê)

Akcje 6
Ruch 3
Atak 5
Si³a 6
Obrona 10
Pancerz 12
Zmys³y 5
P¯ 3
Moc 4 + k6
Koszt 130

Medytacja (1 pa): +2 moc do koñca tury.

? : znosi limit na szkielety i zombie w armii.

Wys³annik Nekromanty: Ka¿dy zabity model w 10 cm od Ucznia powraca na koniec jego aktywacji jako szkielet.

Pupil: posiada wszystkie czary Adepta, mo¿e u¿yæ wskrzeszenia do sprowadzenia zombie (trudno¶æ 10).

Palec ¶mierci (3 pa) trudno¶æ 8: Zasiêg 20 cm. Wybrany model otrzymuje cios z si³± 6.

Ogólnie zombie w stylu póki ¿yje to bêdzie szed³ i bi³. Lich jako hero, bo powinien byæ taki jeden na ¶wiecie. Nauczyæ siê nekromancji to jeszcze nie problem, ale zamieniæ w Licha to ho ho.

Widzia³bym tu jeszcze jakiego¶ wiêkszego potworka w stylu tego u Elfów. Z hero co¶ do kontroli Ghouli mo¿e? Zostaje kwestia zasiegu biegu i szar¿.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 20:01, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 18:27, 07 Mar 2010    Temat postu:

Jajæ... Lich brzmi strasznie - w szczególno¶ci ten skill z powrotem zabitych pod postaci± szkieletów. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:38, 07 Mar 2010    Temat postu:

Ale to s± te szkiele za 20. Wiêc jednostrza³owcy. W sumie dopóki ma siebie + jaka¶ obstawê to powinien dochodziæ do walki. Ale w zwarciu ju¿ powinno dawaæ radê rozwaliæ to na tyle szybko, ¿e nie zd±¿y powróciæ. No i je¿eli u¿yje wskrzeszania jako czaru to zu¿ywa "cia³o". Typu zginê³y 3 modele, rzuci³ wskrzeszenie, sprowadzi³ sobie co¶ tam, ale na koniec aktywacji ze skilla wyskocz± 2 szkiele, a nie 3. No i zasiêg liczy siê w chwili ¶mierci. Jak co¶ zginie 11 cm to nawet jak lich w swojej aktywacji podejdzie to ju¿ nie ma szkiela.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 18:51, 07 Mar 2010    Temat postu:

hmm za ma³o ró¿norodni imo chyba ...

poza tym nie wiem jak sie ch³opakom widzi taka ilo¶æ nekromantów/Lichy w ¶wiecie bo wygl±da to nieco dziwnie w tego typu fantasy jak nekrusów bêdzie wiêcej ni¿ ³uczników w imperium...

Pokombinowa³ bym flufowo nad jakimi¶ ¿yj±tkami które pe³ni³yby fukncjê która da³e¶ tu nekrusom ... czyli jakie¶ "co¶" co powoduje ¿e trupy wy³a¿± z grobów...
Fluf o tym ¿e nekromanci moga sobie ¿yæ na wyspie z której nie maj± wyj¶cia wydawa³ mi siê ok a w takim uk³adzie sami nekromanci niebardzo by siê mogli z wyspy ruszaæ pod gro¼ba zamkniêcia interesu. Jedynym wyj¶ciem logicznym by³oby ustalenie, ¿e Nekromanci dostaj± cich± zgodê imperatora na dzia³anie poza wysp± ale tylko na obcych terenach i oficjalnie nie kiwnie nawet palcem je¶li dadz± siê z³apaæ patrolom.

Powiedzmy ¿e to taka tajna broñ do sabotowania s±siadów, która oficjalnie jest wyjêta spod prawa ale Imperator po cichu wyk³ada kasê na badania. Magowie gildyjni podziêkowali za miejsce w jego armii to w sumie do¶æ logiczne, ¿e Imperator zwróci³ by siê o pomoc do tych mniej etycznych.

Jakkolwiek je¶li nieumarli mieliby byæ czym¶ w rodzaju sabota¿owej broni biologicznej to tym bardziej na miejsce nekrusów dac "co¶" a na miejsce licza dac jedynego nekrusa jaki ma pozwolenie na wyp³ywanie z wyspy. Unika³bym wiêkszej epicko¶ci na nasze 300 ap Wink Ja te¿ chetnie bym smoka wrzuci³ jakiejs frakcji czy innych arcymagów ale to by by³y modele rzedu 300 ap + Wink a Licz za 130 bêdzie wygl±da³ niepowa¿nie Wink skrytobójca czy jakiê kapitan statku to co innego, oni nie s± jednoosobowymi armiami tylko postaciami s³ynnymi/specjalistycznymi ...

My¶le nad tym "czym¶" ca³y czas ... konfrowi skill warriorzy nie byli g³upi - zwyczajnie szkielet/wskrzeszeniec który by³ na tyle silny duchowo za ¿ycia ¿e teraz jest w stanie siê utrzymaæ samodzielnie ...
albo zróbmy dowcip elfom i uznajmy np, ¿e s± idealnym no¶nikiem magi nekromanckiej. Dlatego ich undeadzkie formy nie potrzebuj± podtrzymywania a nawet zachowuj± inteligencjê wystarczaj±c± do dowodzenia reszt±... W takim uk³adzie truch³a elfów by³yby w cenie Wink
ale jeszcze pomysle ...

Ewentualnei co¶ jak Twilight curse tylko s³absze ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 18:52, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Nie 18:56, 07 Mar 2010    Temat postu:

Jak dla mnie to Zombie s± kompletnie niegrywalne, zamiast niego wola³bym wystawiæ ko¶cieja, który kosztuje mniej a za to ma wiêcej obrony i pancerza i ma lepsze zdolno¶ci. A poza tym niez³a robota :p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:13, 07 Mar 2010    Temat postu:

Hmm, mo¿e za drodzy s± zombiaki. Chocia¿ przy ich odporno¶ci na rany to przez Mroczn± wie¼ mog³yby zbieraæ rany z ca³ej armii i nic ich to nie ruszy Wink Wiêc s± potencjalnie combowate. Taki jeden Nekrus + zombie obok i z przodu co¶ lepszego. Jak lepsze zarwie ranê to przeniesie siê na zombie.

DW - to wymy¶l jakiego¶ lepszego maga, skoro Lich za epicki Razz Bo armii na pewno trzeba co¶ powy¿ej Nekrusa jeszcze. No i kwestia strzelania: daæ armii jakiego¶ szkiela-³ucznika?

Revenant ok? Bo w sumie Revenanci to tacy uber o¿ywieñcy, co to gdyby nie wi±¿±ca ich magia to by pole¼li w ¶wiat i egzystowali sami sobie. Ale to trzeba du¿o mocy do wskrzeszenia takiego i to jaki¶ hero padniêty najlepiej ¿eby by³.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 19:15, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:17, 07 Mar 2010    Temat postu:

Revernat to spoko ...

Jakkowliek z Nekrusami chodzi o to ¿e daj±c Nekrusów i wy¿ej to nazewnictwem nawi±zujesz ju¿ do wielkich bitew ... Przeciw Nektomantom i Lichom to ju¿ by stawa³a armia a nie
3x Poborowy
2x Zwiadowca
Miecznik
£ucznik
i Chor±¿y ;P

Wcisniesz na 300 ap Licza, nekrusa + pare szkieletów i to bêdzie w teorii równe si³± z 10 poborowymi ;P czy 11 marynarzami ;P
Bzdurne to bêdzie ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wookie



Do³±czy³: 11 Mar 2008
Posty: 693
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 6 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Kashyyyk

PostWys³any: Nie 19:22, 07 Mar 2010    Temat postu:

To mo¿na po prostu zamieniæ nazwy z nekromanty i licza na adepta i nekromantê. Taka drobna sprawa a ju¿ jest mniej epicko.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:22, 07 Mar 2010    Temat postu:

Hmmmmmm, to trzeba nazwy pozmieniaæ Wink Mo¿e faktycznie nie tyle Nekrus co jaki¶ jego twór stworzony dok³adnie w celu kontroli i lekkiego wspierania trupów. Co¶ jak Koryfeusze z Konfry.

Pomys³ Wookiego móg³by byæ. Nekrus jest jeden i siê z wyspy nie rusza za czêsto, ale jak kto¶ chce siê nauczyæ jego sztuk to go tam wysy³aj±. Ewentualnie nawet nie sam Nekrus co jaki¶ hmmmm, pomocnik? Asystent? Tzn. Nekrus jest na wyspie i ma jakiego¶ osobistego przybocznego. O ile sam Nekromanta z wyspy siê nie rusza, o tyle czasami asystenta wy¶le.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 19:30, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:57, 07 Mar 2010    Temat postu:

no tak juz prêdzej ...
sam przyznasz ze Licz wart 130 ap wygl±da ¿a³o¶nie w zestawieniu kosztem z 5 poborowymy ... czyli Nie oszukujmy siê ch³opem w zbroi... nawet Warzykowi w jego sprzêcie da³bym koszt wy¿szy od poborowych ;p tak z 40 ap ...
czyli 3 Warzyków = 6 Tokjów Okrêtowych = Licz ? ... niee.... ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 19:58, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:02, 07 Mar 2010    Temat postu:

Zmieni³em nazwy. Tylko teraz nie mam pomys³u na nazwê skilla znosz±cego limit szkieli i zombich.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:07, 07 Mar 2010    Temat postu:

jak ta mroczna wie¼ dzia³a ?

i czy szalejemy jak w chrupkach gdzie by³ inny szkielet z ka¿dej rasy ? ;]

co ciekawe nie istnieli tam zombie a szkielety mog³y zostaæ wskrzeszone tylko po dok³adnym obgryzieniu cia³ przez bestie...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:10, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:12, 07 Mar 2010    Temat postu:

Adapt = uczeñ ;D

proponuje Adept i Wys³annik albo Pos³aniec czy inne bardziej epickie cos na bohatera.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 20:19, 07 Mar 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
czyli 3 Warzyków = 6 Tokjów Okrêtowych = Licz ? ... niee.... ;p

Foch

A ten skill znosz±cy ograniczenia trupów w armi... Pan umar³ych. ;P
A skill o tej nazwie u adepta niech siê nazywa siako¶ mniej epicko... Kontrola? Mroczna kontrola? ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:41, 07 Mar 2010    Temat postu:

no sam± frakcje bym nazwa³ Emisariuszami Nieumar³ych czy jako¶ tak rado¶nie ;p

Od razu zaznaczam ze parê przeróbek i tak zrobiê jak bêdê robi³ z tego karty ;P
Biegaj±cy zombie i niezmieszczalna ilo¶c czarów na by³ym liczu, ale to juz bêdê kombinowa³...

Chocby i samo wskrzeszenie gdzie szkielet pojawia sie w 5 cm bez znaczenia gdzie pad³ trup ;p

Pamiêtam ¿e strasznie podoba³o mi siê konfrowe wskrzeszanie gravedigera - gdzie podnosi³ siê ten sam model co pad³ tylko z minusami i be¿ zadnych skili ;]

Jako ¿e to skirmisz 5-8 modelowy to nawet bym siê pokusi³ o nawet o stworki objadaj±ce miêso do ko¶ci przed podniesieniem szkieletu czy inne tego typu ozdobniki...

zamiast adepta - mo¿e byæ spokojnie "wyklêty" czy "przeklêty" czyli taki no¶nik mocy. Co¶ jak Overlordy u zergów.

My¶la³em nawet czy zamiast nich nie daæ jakiego¶ trupka ale z magicznym przedmiotem, który utrzymuje trupy, ewnetualnie pozwala wskrzeszac nowe ale ma ograniczona ilo¶c ³adunków.

Co tam jeszcze- Warhachinowe Maszyny czyli - pan przeklêty jak nie walczy to ma kupe akcji typu "1pa - nieumar³y w 20 cm dostaje +2 pancerza do koñca nastepnej aktywackji", "1pa - Nieumar³y w 20 cm dostaje +1 si³y do koñca nastêpnej akywacji", "1pa - Nieumar³y w 20 cm dostaje dodatkowa akcjê na czas kolejnej aktywacji". Podstawowy no¶nik nie musi nawet potrafiæ wskrzeszaæ. Od tego ju¿ by w³a¶nie jaki¶ adept by³...

Wtedy trupy bez swojego 'dowódcy' dzia³a³yby normalnei ale ju¿ bez rewelacji...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:57, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:33, 07 Mar 2010    Temat postu:

W obecnej proponowanej przez bambusa postaci nieumar³ych limitwanie ich nie jest potrzebne ... szkielet jest np tak cienki, ¿e nawet jak kto¶ ich 15 we¼mie samch to ka¿da rozpa to zajedzie. Kwestia w tym, ¿eby odpowiednia ilo¶æ jednostek dopakowuj±cych z nimi by³a.

I co z pomys³em, ¿eby któ±¶ nacjê zrobiæ flufowo podatniejsz± na mroczn± magiê ? W zasadach to by sie nei musia³o objawiaæ, co najwy¿ej uczniowie/depci/przeklêci czyli no¶niki magii bêd± elfimi trupami ale wizualnej ró¿nicy to modelom nie zrobi raczej Wink Najwy¿ej uczyni elfio - trupie starcia bardziej flafowymi jako, ¿e wys³annicy nekrusów bêda zapewne próbowali elfy ³apaæ do eksperymentów.

Hmm ... i potrzeba trupom jakiej¶ jednostki z wysokimi zmys³ami i jakiej¶ szybkiej...
skoro nie maja strzelców to musza choæ czym¶ ganiaæ za wrogimi, ¿e o Chetanie oraz Kruku i jego z³odziejach nie wspomnê. ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 21:47, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:44, 07 Mar 2010    Temat postu:

Mroczna wiê¼ dzia³a³aby jak pisze. W 20 cm przenosi albo ranê albo p¿ pomiêdzy modelami armii. Tzn. mo¿e z siebie na zombiaka, mo¿e przenie¶æ te jedyne p¿ szkiela itp. warunek, ¿eby modele, które bior± udzia³ w transferze by³y w zasiêgu czaru.

Wszkrzeszenie mia³o by zasiêg, tylko nie my¶la³em jeszcze jaki. Chocia¿ jak nie bêdzie ¿adnego ³ucznika w armii to bez znaczenia.

Co do biegu: Faktycznie jako¶ trudno sobie biegn±cego zombiaka wyobraziæ (szkielety ju¿ jako¶ mog±)


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 21:48, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:28, 07 Mar 2010    Temat postu:

a w ogole to wszystkim bym dal ruch 3 bazowo, toc oni normalnie jak ludzie powinni chodzic, niby czemu wolniej. Bo jak chodza 2, to beda niesamowicie kiepscy raczej.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:50, 07 Mar 2010    Temat postu:

dlatego mowie ze pewne zmiany i tak zrobie ;P

Ruch na szkieletach 3 na zombiach 2 albo tez 3 ale bez biegania Wink

u szkieletów jeszcze mi sie marzy skill kruchy: powalenie = utrata p¿ Wink

Poza tym staty siê czê¶ciowo pod ewentualne dopaki dopracuje. Tzn W zale¿no¶ci od tego co i jak bêdzie móg³ support dopakowaæ. To co sie da dopakowac bedzie s³absze to co siê nie da bêdzie w miarê standardowe.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 22:51, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 23:17, 07 Mar 2010    Temat postu:

Banshee

Akcje 4
Ruch 4
Atak 1
Si³a 1
Obrona 10
Pancerz 10
Zmys³y 4
P¯ 2
Moc 1+k6
koszt ?

Eteryczny: ka¿dy rzut na obra¿enia przeciwko banshee wykonywany jest k6.
Parali¿uj±cy krzyk (2 pa): Trudno¶æ 6, zasiêg 10 cm. Podczas najbli¿szej aktywacji, cel ma jedn± akcjê mniej
Og³uszaj±cy krzyk (2 pa): Trudno¶æ 5, zasiêg 10 cm. Cel ma -1 do Obrony do koñca tury.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin