Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Plemiona Orków - dyskusje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:11, 13 Sie 2010    Temat postu:

Wokara niestety jest do wymiany.

S³abe staty ofensywne, wiêc nie powalczy (Kupców i Elfów nie trafi, Imperium i Krasnoludów nie zrani po za nielicznymi wyj±tkami). Czary - najlepszy to Z³a karma, ale okaza³ siê trudny do rzucenia (wszed³ mi ze 2 razy w ca³ym turnieju). Jeszcze Stra¿niczy duch dobry, ale strasznie sytuacyjny. ¦cie¿ka duchów siê zupe³nie nie sprawdza. Zmys³y 5 nie daj± w³a¶ciwie ¿adnej przewagi. W cenie Wokary jest Antylopa ze Zmys³ami 4 + Bawó³/Dzik. I jestem pewny, ¿e gdybym zamiast Wokary mia³ dodatkowego Bawo³a i Antylopê to bym znacznie lepiej na tym wyszed³.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:16, 13 Sie 2010    Temat postu:

no to dorzucê go na watchliste ...
co do ¶ciezki duchów to imo dziwnie gra³es bo rwa³e¶ do przodu jak mog³es spokojnie ca³± armie ukryæ nie ruszaj±c sie z miejsca najpierw ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:21, 13 Sie 2010    Temat postu:

Co by to da³o? Nawet Grabarz ze swoimi Zmys³ami 4 wykrywa³, a po nim gra³em kolejno z Sekstusem (Zmys³y 7) i Trupami (Zmys³y 6). Ukrywanie jest mocno niepraktyczne na turniejach.

Zreszt± ukrywasz jeden model na turê je¿eli czar wejdzie. To dawa³o 5 tur, ¿eby wszystkich schowaæ. Do tego czasu ka¿dy móg³ spokojnie ustawiæ jaki¶ model, który mia³by tylko wykrywaæ.

Ukrywam jeden model na turê, przeciwnik wykrywa po 2. A jak nie daj bo¿e mi nie wejdzie to mag siê ju¿ do niczego nie nadaje.

IMO obecnie zbiæ koszt ukrywania do 2 akcji i najwy¿ej dopisaæ, ¿e mo¿na próbowaæ raz na turê.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pi± 20:52, 13 Sie 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 21:21, 13 Sie 2010    Temat postu:

owszem, ukrywanie jest za slabe (choc mimo wszystko ok, ale jako czar Wokary to raz ze za trudny,a dwa ze malo dajacy), bo jesli ma sie jakiekolwiek strzelanie, to stojace ukrywajaca sie orki i na drugiej stronie 3 do 5 odkrywaj±cych zawsze cos odkryje, a strzelec strzeli i robi dzieki temu przewage.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 22:34, 13 Sie 2010    Temat postu:

no to +1 do jako¶ci ukrywania, mniej punktów akcji za to choæ ograniczenie do 1 u¿ycia (udanego) na turê bym zostawi³. Do tego stra¿niczy duch do koñca kolejnej aktywacji a nie tury i powinno byæ du¿o lepiej.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:28, 13 Sie 2010    Temat postu:

I good, w³a¶nie o to chodzi, ¿eby Wokara móg³ co¶ zrobiæ nawet jak mu ukrywanie nie wyjdzie.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:34, 13 Sie 2010    Temat postu:

no poko - faktycznie wcze¶niej nie pomy¶la³em o tym, ¿e ukrywanie max jednego modelu na turê mo¿na dodatkowym zapisem za³atwiæ po prostu Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 21:24, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Jakie¶ ¿yczenia wzglêdem nowych jednostek ?

bohater ? fajter/mag ?
jednostka ? miêso/elita ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:31, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Mówi³e¶, ¿e dostan± kawaleriê :p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:59, 30 Wrz 2010    Temat postu:

no mowilem ze kiedys dostan± ...
no dobra mozemy pomyslec Wink

tylko we¼ mi wygoglaj ile jest orków kawaleryjsich procz konfrowych ? ... w sumie lotrowe juz napewno .. co jeszcze ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 0:00, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

M³otek te¿ ma.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 0:04, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

no to mo¿emy zrobiæ kawaleryjnego ... a co Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pi± 20:15, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

DW. Popraw troszke te orki. Mo¿e ja gram kiepsko, ale takiem mam dziwne wra¿enie po tym turnieju, ¿e orki wypadaj± gorzej na tle inych ras. Albo ja mia³em tak± okropn± rozpe...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 21:35, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

Sowa, dwie Hieny, dwa Bawo³y, Antylopa, Tygrys. Równe 300 punktów i mi wydaje siê najoptymalniejsze. Z rozpisk± Grabarza by³by problem pewnie, ale z pozosta³ymi powinno dawaæ radê.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pi± 22:21, 01 Pa¼ 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 22:25, 01 Pa¼ 2010    Temat postu:

znaczy orkami trzeba robiæ rozpiskê bêd±c ¶wiadomym przegrancyh zmys³ow

czyli ustawiaæ siê tak, ¿eby wygranie zmys³ow nie dawa³o przeciwnikowi za du¿ego wyboru...

Pro¶ciej mówi±c jesli przeciwnik ma przewagê strzelania i atakwaæ trzeba - to albo wszystkim albo niczym. Wtedy nawet jak wygra zmysly to nie zabije wszystkiego a to co prze¿yje samo co¶ zabije.

Za to jesli przeciwnik nie ma strzelania to mo¿na próbowac trzymaæ antylopê w tych 25-30 cm i podpu¶ciæ przeciwnika tak ¿eby wszystkie orki mia³y ³adn± liniê wjazdu Wink

Ciê¿ko mi teoretyzowaæ bez przyk³adów ale musia³bym troche pograæ orkami albo z orkami ¿eby sie dopatrzyæ czego w³asciwie im brakuje...

Znaczy w przypadku walki z krasnoludami to problem jest taki, ¿e najtañsze orki bij± tylko raz na turê a to znaczy ¿e kra¶ka trzeba mêczyæ d³ugo albo dru¿ynowo...

Swoj± droga mam ju¿ wstêpny pomys³ na kawaleriê .. czyli co zrobiæ zeby mia³a sens w nacji gdzie co drugi ork jest jak kawaleria ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 1:52, 02 Pa¼ 2010    Temat postu:


pomys³ na kawaleriê, która by siê spisywa³a w zwalczaniu przewa¿aj±cego liczebnie miêsa.

W za³o¿eniu mia³a to byæ kontra na krasnoludy ... i niby z 2 wojownikami kra¶ków sobie powiien poradzic ... tylko ¿e jako kontra to po prawdzie powinien k³a¶æ 3 za cene 2 a nie 2 za 2 ... choæ wydaje mi siê ca³kiem dobrze wycenion± jednostk±...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin