Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

W³adcy Bestii a Nieumarli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 16:24, 07 Mar 2010    Temat postu: W³adcy Bestii a Nieumarli

Czyli czyli specyficzne wady i zalety frakcji ...

Obie najchêtniej zrobi³bym oryginalnie na ile to mozliwe...

Z bambusem mamy ju¿ koncepcje na to ¿eby niektórych jednostek nie da³o siê w pe³ni kontrolowac czy, ¿eby undeadzi mieli na co martwiejszych modelach odporno¶æ na strzelanie ...


Dodatkowo dochodzi kwestia ³±czenia flufu z zasadami ...
czyli np czy istnieje co¶ takiego jak np banda samych szkiletów .. czyli czy raz o¿ywiony trup egzystuje ju¿ a¿ go co¶ nie rozwali, czy mo¿e rozprzestrzenia 'kl±twe' jak zombiaki z filmów... a mo¿e jak odejdzie 30 metrów od swojego stwórcy to rozsypuje siê sam z siebie ?

Co z beastmenami ? czyli jak bestie zachowuj± sie same , jak przy 'w³adcach' i na jakiej zasadzie dzia³aæ ma wiê¼ ?


rzucaæ propozycje bo mo¿e kto¶ ma co¶ lepszego ni¿ ja z Bambusem kombinuje ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 16:54, 07 Mar 2010    Temat postu:

Na trupiarstwo nawet mam ju¿ kilka pomys³ów (brakuje kilku jednostek i jednego hero), pó¼niej wrzucê.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Nie 16:56, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:40, 07 Mar 2010    Temat postu:

³ok ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:42, 07 Mar 2010    Temat postu:

obie rasy widzê jako potencjalnie silniejsze ale z specyficznymi dla siebie wadami neguj±cymi t± przewagê ...

Przy czymbestie raczej silniejsze i z wiêksz± wad± ... a trupiaki bardziej specjalistyczne (na zasadzie kontr konkretnych a nie specjalistów jak w elfach) ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 19:35, 07 Mar 2010    Temat postu:

Co do beastmanów to tak:
Wydaje mi siê, ¿e g³ówn± cech± beastmanów powinny byæ zmys³y. Ci z wy¿szymi zmys³ami lepiej kontroluj± bestie, ci z ni¿szymi - wiadomo. Mo¿na zrobiæ tak, ¿e bestia i cz³owiek musz± byæ zawsze w parze. Co turê w³adca testuje jako¶ zmys³y, ¿eby zobaczyæ, czy utrzyma nad ni± kontrolê. Trzeba ustaliæ tak± trudno¶æ, ¿eby siê udawa³o bardzo czêsto (przecie to s± w³adcy Razz). Je¿eli zfailuj±, bestia aktywuje siê zawsze jako pierwsza i atakuje pierwszego ludzika/bestiê z brzegu. W walce bêdzie kontrolowaæ j± przeciwnik (tzn oponent tego, którego zaatakowa³a bestia).

Tylko teraz tak, bestia + cz³owieczek j± kontroluj±cy, to bêdzie masakryczny koszt ap. Prawdopodobnie bêd± ze trzy, cztery figurki na stole. Dlatego trzeba by im daæ jakie¶ mega odporno¶ci.

Poza tym brak strzelania. Jak ju¿, to jaki¶ ze skradaniem, bo jako¶ musz± polowaæ na te potwory Razz

Co Wy na takie co¶?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:43, 07 Mar 2010    Temat postu:

no w sumie dodatkowy rodzaj testów na zmys³ach nie by³by g³upi

jakkolwiek szansa na to ¿e bestia dostanie sza³u sama z siebie podczas spaceru to rpzy pewnych rzutach oznacza to co pamietam na którym¶ turnieju chrupek Very Happy Mak failn±³ przy przyzywaniu golema to straci³ maga i ca³y oddzia³ ko³o niego ;P

mo¿na by pokombinowaæ, ¿e trudno¶c zalezy od odleg³o¶ci od w³adcy i powiedzmy ilo¶ci akcji które wykorzysta³a ... standardowy modyfikator dystansu (1 za 5 cm) + liczba akcji... czlili mamy 4 akcje + 2/4 na 10/20 cm ... czyli 8 ... przy zmys³ach 4+ to bedzie automat...
Ewentualnei daæ bestiom ataki które wykonuj±c moga wpa¶æ w sza³ (to juz niemal zupe³nie hordy) czyli np Rogaty u¿ywa bestialskiej szar¿y ale jakis w³adca zaraz po tym testuje kontrolê nad besti± identycznie jak to dzia³a przy wykrywaniu skradaj±cych siê czyli odleg³o¶c + trudno¶æ "sza³u"...

da³o by siê co¶ wykombinowaæ s±dzê ...

Pytanie tylko jak rozwi±zaæ sprawê sza³u, je¶li po prosu najbli¿szy cel bêda atakowac to jak w hordach rzuci siê takiego misia do przodu i zwyczajnie oleje bo tam juz tylko wróg biega ;p

W sumie nieumar³ych i bestie mozna by na Warmachine i Hordy w³asnie zrobiæ ...

Przy bestiach szalej± atakuj±c
przy szkieletach kontrolujacy sam wydaje w³asne punkty ¿eby je dopakowywac ...

tylko czy to nie bêdzie za podobne ;P
Hmm


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 19:44, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 19:48, 07 Mar 2010    Temat postu:

Testy z mierzeniem dystansu fajna sprawa. To mo¿na zrobiæ, ¿e w ramach zemsty bestia bêdzie chcia³a dopa¶æ swojego opiekuna. Po jego ¶mierci ulatnia siê z pola bitwy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 19:54, 07 Mar 2010    Temat postu:

No w³a¶ciwie chyba ci W³adcy Bestii powstali na bazie Hord, nie? Wiesz - to tylko "inspirowanie siê" w obrêbie jednej frakcji, a nie r¿niêcie zasad ca³ego systemu.
Dalej -> zemsta na opiekunie? Tylko w przypadku jakiego¶ mega wykoksowanego potworka, który jest chodz±c± armi±. Jak przy wpadaniu w sza³ bestyjki bêd± ganiaæ tylko za swoimi rodzicami, to gracz bêdzie siê ba³ kichn±æ besti±, bo nagle mu jedynki wypadn±, opiekun zostanie zjedzony, a potwór ucieknie z pola bitwy. Jeden rzut i po grze. ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:00, 07 Mar 2010    Temat postu:

no trzeba to rozs±dnie wybalansowaæ i przemy¶lec kwestie 1/1 na 2k6 Wink Bo to co przyzwañcy w Chronopii na 20 na k20 robili to by³a przesada ;P .. tam to 20 k20 to zazwyczaj by³a przesada ;P

W³adcy bestii nei do koñca mieli byæ r¿niêci z hord .. bardziej meili wykorzystywac modele z nich tak jak i wilczarzy z konfry - to by³ primary objective ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:03, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 20:08, 07 Mar 2010    Temat postu:

Niech bestie wpadaj± w sza³ tylko przy konkretnych posuniêciach, typu atak czy u¿ycie jakiego¶ wybajerowanego skilla. Z pó¼niejsz± mo¿liwo¶ci± ug³askania potworka, by znów by³ grywalny.
Hm... Tylko te¿ potwór i opiekun niech zawsze bêd± ze sob± w odpowiedniej odleg³o¶ci, dziêki której mo¿na potworkowi wydawaæ rozkazy. Powiedzmy: 10-15 cm. Je¶li na koniec tury bêdzie wiêksza odleg³o¶æ, to w zale¿no¶ci od epicko¶ci stworka albo szaleje i kosi wszystko, albo w kolejnej turze musi od razu potulnie biec do swego pana.
Choæ mo¿e bez automatycznego wpadania w sza³, po przekroczeniu narzuconego dystansu. Przekracza: wtedy dopiero test na sza³.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:40, 07 Mar 2010    Temat postu:

Czyli jest w 15 cm - nie testujemy. Minie 15 cm testujemy i 1/1 to pora¿ka i sza³ nawet jak stwór robi³ siusiu ;p ... brzmi ok tylko martwiê siê ju¿ o miejsce na kartach ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Nie 20:42, 07 Mar 2010    Temat postu:

To mo¿na daæ skrócone zasady z gwiazdk±, ¿e pe³ne zasady w main rulsach Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 20:53, 07 Mar 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
Minie 15 cm testujemy i 1/1 to pora¿ka i sza³ nawet jak stwór robi³ siusiu ;p

No w³a¶nie nie wiem. Po prostu po tych 15 cm powiedzmy, ¿e by mog³o byæ utrudnione wydawanie rozkazów, wiêc mo¿e wtedy by atakowa³ najbli¿szego wroga, a pe³en sza³ i niszczenie ka¿dego to tylko przy super mhrocznych skillach.
No ale fakt - na karty to siê nie zmie¶ci. Razz Chyba, ¿e bêdzie dodatkowa karta z opisem kontroli zwierz±t. ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:04, 07 Mar 2010    Temat postu:

a ja tam bym po prostu zrobil rase duzych miskow szybkich po 3pz, z zerowa obrona, srednim atakiem i gigantycznymi sila i obrona, ktorzy sza³ maja pasyw "Bestia - wymaga X W³adcow Bestii w rozpie" i kilku wersji w³adcow o rozmaitych skillach i statsach + pasywie "W³adca Bestii" (widze ich za te 20-30ap w wiekszosci).

Jesli chodzi o bohaterow to musieliby miec smieszne koszty (rzedu 50-60ap) jesli mieliby to byc W³adcy Bestii, zeby apeki zostawic na bestie. No i oczywiscie najwieksza bestia bylaby bohaterem rowniez.

Czym mniej rzucania nowych rzeczy tym latwiej! Pamietajcie ze system mial byc latwy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 21:08, 07 Mar 2010    Temat postu:

No i to jest najlepsze rozwi±zanie. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:13, 07 Mar 2010    Temat postu:

no dodatkowych kart chcia³em unikac .. pól biedy jesli na jedna dodatkowa wejda wszystkie skile zwierzaków, to ok. Gorzej je¶li do ka¿dego bêdzie elaborat ;P

z Trupami to wysz³o bardzo prosto z tym dodawaniem im statów za jedn± akcjê nadzoruj±cej jej jednostki... mo¿e i tu by siê da³o ? Razz

My¶la³em ¿eby np zrobiæ listê negatywnych skilli typu :

Krwawy sza³ - Jednostka kieruje siê w stronê najbli¿szego rannego modelu (nie musi go widzieæ) ignoruj±c pozosta³ych przeciwników. Nawet je¶li bêdzie to oznacza³o wyrywanie siê z walki. (Je¶li zaatakuje ukryty model automatycznie go odkrywa).

G³ód - Jednostka atakuje (lub próbuje zwi±zaæ walk±) najbli¿szy model, który widzi.

Zwierzêcy Instynkt - Jednostka atakuje (lub próbuje zwi±zaæ walk±) najbli¿szego przeciwnika, którego widzi.

+ jeszcze jakie¶


a W³adcom daæ skille :

Pan - Neguje: Krwawy sza³, g³ód i Zwierzêcy instynkt bestiom w promieniu 20 cm.

W³adca Bestii - Pozwala na wystawienie jednej bestii.


Wtedy mamy do¶c prosty efetkt bez turlania.

Dodatkowo mo¿na daæ w³adcom co¶ w rodzaju czarów tylko opartych na zmys³ach a nie magii. Nawet im w miejscu gfzie magowie mieli moc wpisaæ powiedzmy Zmys³y +2k6

i potem :

Brutalna szar¿a
trudno¶æ 10. Bestia w 20 cm dostaje umiejêtnosæ brutalnej szar¿y (i tu skill najemnika)

4 rodzije w³adców, 4 rodzaje bestii dadza ca³kiem spora liczbê kombinacji .. do tego bohaterowie ? Czy w tej frakcji nie dajemy bohaterów a zamiast nich wieksze stwory abo zupe³nie nic bo bestyjki i tak musza swoje kosztowac ?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:14, 07 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
Dodatkowo mo¿na daæ w³adcom co¶ w rodzaju czarów tylko opartych na zmys³ach a nie magii. Nawet im w miejscu gfzie magowie mieli moc wpisaæ powiedzmy Zmys³y +2k6


Jestem przeciw. Moc + 2k6 jesli czaruja i git. Nie robmy zbednego zamieszania z mechanika tylko po to by bardziej do fluffu pasowalo.

Dalbym bohaterow (wladcow bestii lepszych) ze wzgledu na potencjalny fluff. Ale nie musza oni przeciez kosztowac po 100+ ap zawsze.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 22:54, 07 Mar 2010    Temat postu:

no to mozna im daæ magie tylko w przysz³o¶ci daæ zastrze¿enie, ze nie bêd± mogli uniwersalncyh czarów wykupowaæ.

Ew uniwersalne czary i tak siê do frakcji poprzypisuje, ka¿dej inne ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 18:04, 08 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jak kto¶ chce darmowe 2 ghoule do naszego systemu to wchodziæ i siê rejestrowaæ (tylko bez polskich znaków piszcie, ich system nie przyjmuje). Nie mam co prawda ¿adnej gwarancji, ze to dzia³a, ale jedyne co siê ryzykuje to newslettery od dwóch firm na maila, wiec nic bolesnego. Ja i DW ju¿ skorzystali¶my.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 5:31, 09 Mar 2010    Temat postu:

niektórym bestiom mo¿na by zrobiæ jeszcze taki bajer jak kilka pozytywnych ran ...
tzn si³a (+1) zamiast ujemnej ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Nie 23:11, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Zróbcie bohatera, który mo¿e utrzymywaæ naraz kilka bestii (2).

I ja bym widzia³ tu jakich¶ barbarzyñców a'la Sessairzy - 2-3 modele, w stylu my¶liwy, oszczepnik, siepacz.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 1:34, 26 Kwi 2010    Temat postu:

mhm

czyli 3 fajterów
3 w³adców
3 bestie

...
i 3 hero po jednym z kazdego typu ? ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 1:57, 26 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 7:44, 26 Kwi 2010    Temat postu:

2/3/4/3 - w koncu wladcy tez beda w jakis sposob fajterami, ja tez to widze w stylu takich sessairow z konfry zmiksowanych z Kislevem - [link widoczny dla zalogowanych] i wikingami. Oraz musze powiedziec ze jak slysze Wladcy Bestii to widze Magicowego Vizzerdrixa [link widoczny dla zalogowanych]. Kiedy¶ to by³y Rary, nie to co teraz Very Happy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pon 7:45, 26 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 12:18, 26 Kwi 2010    Temat postu:

To mo¿e niech bêdzie kto¶ kto by te bestyjki w jaki¶ tam sposób przyzywa³. Nie mówie tu o spamowaniu tylko o przyzywaniu jednej(w porywach do dwóch) zwierzyny np. Wilka czy Mi¶ka czy co¶ innego.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin