Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbuntowane Rycerstwo - zapowiedź frakcji i zbiórka sugestii
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 11:28, 29 Sie 2010    Temat postu:

Chyba troche za mobilna ta armia. No tak jak wiem że rycerstwo to wielcy panowie i na koniach muszą jeździć, ale szarża sir Rodreona i 2 rycerzy może być straszna szczególnie dla słabo opancerzonych jednostek np.elfów. Takie jest moje zdanie rozegrałem narazie 3 bitwy. Rycerstwo mi się bardzo podoba, ale jeszcze orków będe musiał sprawdzić przy jakiejś okazji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:11, 29 Sie 2010    Temat postu:

Nie wiem, czy miałbym odwagę zagrać 3 modelami Smile Zwłaszcza teraz, jak Rycerzom odebrano kopie, więc powiedzmy, że zabiją po jednym modelu każdy, bohater powinien dołożyć jeszcze jednego i wbić ranę innemu. A potem tylko stoją i do końca tury zbierają ciosy. A Elfy akurat na takie okazje dostały Iry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:44, 29 Sie 2010    Temat postu:

Miło słyszeć, że ktoś testował jak ja wybyłem na 5 dni...

tak czy inaczej będzie trzeba zadecydować kiedyś czy hobbici czy rębacze ... przy pierwszych rycerstwo dostanie naprawdę niezłą kontrę na lekkie jednostki ale o nie za dużej dostępności modeli , przy rębaczach pojedziemy niestety po sztampie dodatkowo nie tłumacząc nijak czemu elitarna armia ma ludzi z siłą 3 Wink

W przypadku opcji - niziołki - mam już koncepcje na przerobienie pocisku kinetycznego Sztukmistrza albo na obszarową kulkę ognia (potencjalnie 2 na turę) o sile 2-3 (czyli ranienie 1-3 lekkich modeli) albo 'iskry' wyrzucające jednocześnie 4 pociski z siłą 1-3 w dowolną kombinację modeli (czyli wszysktie w jeden lub każdy w kogo innego - ale rozdzielenie nastąpi przed testami dla wyważenia czaru) - Tak czy inaczej w takim układzie Rycerstwo będzie miało alternatywę dla pokurczów względem kontrowania wysokiej obrony i taniej masy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 12:29, 30 Sie 2010    Temat postu:

Hm hm hm. Ja mam taki pomysł żeby zrobić tak jak w WFB. W sęsie że jeśli rycerze to panowie to znaczy że kilka wiosek po sobą mają i kiedy rycerz idzie na wojne to troche chłopstwa również z nim pójdzie. Więc może wywal niziołka, a z Yeomana zrób takiego chłopskiego łucznika po prostu. Obniżając koszt i staty będzie się ich dało wystawić więcej niż jednego a będą odpowiedzią na słabo opancerzoną mase bo np.we 3 będą mogli już coś zdziałać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:24, 10 Wrz 2010    Temat postu:

dobra dziś po kolejnych testach:

Rycerstwo wydaje się solidne. Yeomani są łucznikami, których byle zwiadowca nie zdejmie (ranne modele też już może wręcz próbować kosić)

sir Toran jest fajną odmianą w stosunku do imperialnych bohaterów. Uniwersalność całkiem mu się sprawdza wbrew pozorom.

Giermkowie jako obstawa sir Torana też się spisują. Jedyny problem to kiedy w przypadku braku hero są zwyczajnie słabszymi zbrojnymi - do których są chyba nieco zbyt podobni. Nie wiem czy nie warto pokombinować i zrobić z giermków jednostki za 50-60 punktów czyli pieszej wersji rycerza.

co do Maga to będzie mu trzeba jednak co nieco przerobić, żeby był nieco bardziej uniwersalny. Teraz nieco za łatwo go poszczuć samotnym zwiadowcą.

Sztukmistrz po zmianie jest całkiem fajny. Pożoga co prawda nie będzie używana zbyt często ale w pewnych sytuacjach może się okazać całkiem taktyczna.

Knechci są naprawdę solidną podstawą do rozpisek na piechocie. Mocno uniwersalni, w kupie stanowiący zagrożenie dla wszystkiego co żyje bez względu na statystyki. Tyle tylko, że bez osłony tarczą stają się dość podatni na Ciosy - więc ubywa ich (tak jak zbrojnych) dużo szybciej niż choćby poborowych imperium.

Kopijnik - dośc fajny one-hiter. Jeżeli chce się nim zaatakowac z pełnym potencjałem, zdecydowanie trzeba go oszczędzać. Nie ma co liczyć, że zje sobie jakiś słabszy model a potem jeszcze przywali hero... W sumie tak jak miało to wyglądać.

Rycerz i Palladyn - Bardzo solidne modele. Zasadniczo gdybym robił system od podstaw jeszcze raz to tak właśnie wyglądaliby bohaterowie. 5 akcji, dużo umiejętności i naprawdę spore możliwości tak względem zabijania jak i kombinowania. Obaj wydają się mocni ale palladyn to 70 punktów z 15 centymetrami ruchu z kolei rycerz mimo 3 pż bardzo cierpi z powodu swojej wielkości (duuużo łatwiejsze testy strzelania) oraz dośc dużym karom za rany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:55, 12 Wrz 2010    Temat postu:

nie wiem czy taki giermek by mi lepiej nie pasował ... poprzedni jednak w układzie z Toranem może być mocno gięty z defem 13 i pancerzem 12... poza tym jest za bardzo podobny imo do zbrojnego.
Dodatkowo nie pasuje mi nisko koszt tej jednostki (36 punktów) podczas gdy giermka jako takiego nawet lekko zmniejszając jego średniowieczny (wysoki) status widzę powyżej 42 punktów jednak...
Ewentualnie staremu dodać jakiś cios typu uderzenie tarczą właśnie i podbić mu koszt na te 42 punkty choć...

wersja v3 - jak sadze najrozsądniejsza...



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 17:50, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:39, 18 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
całkiem przyjemne nizioły - tylko w kraju by trzeba poszukać Wink

edit
2z3 są...
[link widoczny dla zalogowanych]

najładniejszy nizioł na cmon
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 1:49, 18 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 8:03, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Ten ostatni naprawdę ładniutki. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin