Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Dzikie Elfy - dyskusja
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:44, 03 Mar 2010    Temat postu: Dzikie Elfy - dyskusja

Tak jak w przypadku pozosta³ych oficjalnych ras. Temat o elfach ... do dyskusji nad rozpiskami, taktykami, zaletami i s³abo¶ciami frakcji...

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 16:49, 06 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 22:31, 03 Mar 2010    Temat postu:

Zdecydowanie najbardziej skomplikowana frakcja.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Sob 16:56, 06 Mar 2010    Temat postu:

Hmm... A ja zaproponujê tak± czysto kosmetyczn± zmianê. Co Wy na to, ¿eby zmieniæ nazwy paru umiejêtno¶ci elfów? Np. Zamiast "Solidne pchniêcie" daæ "dziki sza³", albo zamiast "Piruet" "Piana na ustach"? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:44, 06 Mar 2010    Temat postu:

Solidne pchniêcie ostatecznie ale skile z furi± itd s± juz rezerwowane dla spela j± wywo³uj±cego, ¿eby sie nie myli³o ...

piruet póki co zasada jego dzia³ania obrazuje w ten czy inny sposób ;P

W kwestii magii to nie licz±c wysadzania animusów to reszta jest dosæ s³aba jak na to ¿e przy moich pechowych rzutach magowie sami zabijaj± siê medytacj± ;P


Jakkolwiek pogra³em dzi¶ przeciw krukowi elfi± kombo-rozpisk±, która mimo wewnêtrznego leczenia kosztujacego w pierjot punktów, pada strasznie szybko jak co¶ im wpadnie... jeden marynarz mi doszed³ i juz nie by³o ³atwo ;p
Kruka napoczê³a animka która wysadzi³a z³odzieja i zrani³a tego hero jeszcze jak by³ ukryty. Potem poprawi³ ³ucznik wal±c w zwarcie skrytobójcy i druida (strzelanie w zwarcie fajnie sie sprawdza poki co) a dobi³ druid gejfarc±c ze swoim atakiem 4 na 5/6.

Obecnie zmiejszy³ bym koszt przyzwania ap animki o -1pa druidowi i koszt mówi±cego do drzew o jakie¶ 10. Za to Driadce koszt jej skila -1pa.

W sumie ca³a magia na chwilê obecn± jest mocno s³aba ze swoj± losowo¶ci± ryzykowania hp/ran magów. Reszta w±tku magicznego w temacie imperium...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 19:03, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:24, 06 Mar 2010    Temat postu:

doda³em u¶ci¶lenie do Je¿a

Cytat:

Je¿ 2pa Przyjmuje postawê obronn±. Je¿eli
zostanie zwi±zany w walce wrêcz przed swoj± kolejn±
aktywacj±, mo¿e raz wyp³aciæ standardowy atak zanim
sam zostanie zaatakowany.
(nie musi koniecznie wyp³acaæ darmowego ataku
pierwszemu atakuj±cemu)


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:33, 06 Mar 2010    Temat postu:

Propozycje dopaków :

albo -20 ap albo :

Przelanie ¿yca 2pa t:6 - Mag oddaje lub zabiera sojusznikowi w 20 cm 1 Pz (...) (mo¿e zabraæ lub oddaæ ostatni pz)

Obudzenie Furii 3pa t:7 - Sojuszniczy model w 30 cm w swojej kolejnej aktywacji bêdzie mia³ +1 Akcja, +2 Atak, +2 Si³a gdy efekt czaru minie straci on 1Pz i dostanie losow± Ranê.





+2 ataku, -1 si³y (6/4)LUB +1 si³y (4/6)

Przyzwanie Ducha 4pa zamiast 5

Pn±cza - zasiêg do 30 cm



Kr±g ¿ycia - 3 pa zamiast 4
+3 kosztu do 45


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:20, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:01, 06 Mar 2010    Temat postu:

Tylko czy przy 30 cm pn±czy cokolwiek do takiego druida dojdzie?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:17, 06 Mar 2010    Temat postu:

Tylko jeden model na ture mo¿e zblokowaæ nie robi±c przy tym niemal nic innego ... do tego próbuj±c blokowaæ elity musi jeszcze medytowaæ a to siê u niego czêsto klockiem koñczy ;p
póki co to jest model za 105 ap który przyzywa 3-4 animusy na bitwê wbijaj±c sobie przy tym przynajmniej 1 ranê jak nie dwie ;P


No i jeszcze kwestia LOS'u caly czas ... choc dzis juz sie o to z tokjem cieli¶my ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 22:18, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:20, 06 Mar 2010    Temat postu:

Jeden model na turê, ale masz na nie-elfach zasadniczo do 16 cm maksymalnego dystansu. Wiêc zak³adaj±c, ¿e Druid stoi jak ko³ek to mo¿e zablokowaæ 2 modele z 3 id±cych na niego przy takim zasiêgu.

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 22:21, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:03, 06 Mar 2010    Temat postu:

ale to tylko na turê wiec jak sie zablokuje drugi to pierwszy juz idzie ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:09, 06 Mar 2010    Temat postu:

A, na czas nastêpnej aktywacji. To mo¿e i 30 bêdzie dobre.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:20, 06 Mar 2010    Temat postu:

a mówi±cy do drzew i driadka ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 0:33, 07 Mar 2010    Temat postu:

mówi±cy do drzew raczej ten dopak ni¿ zmiana kosztu. A Driadka mo¿e byæ, pewnie te 3 pa to ma byæ boost dla ofensywnej opcji tego skilla..

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 0:42, 07 Mar 2010    Temat postu:

ano bo jednak nie ma g³upich ;p nikt z rana na driade nie wejdzie ... poza tym i leczyæ jej bêdzie nieco ³atwiej jak dostanie t± woln± akcjê ... i po ostatnie ranna bêdzie do czegokolwiek przydatna ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 0:44, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Nie 18:18, 07 Mar 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
No i jeszcze kwestia LOS'u caly czas ... choc dzis juz sie o to z tokjem cieli¶my ;p

LOS? Line of sight? Jako¶ tak? ;P
Czyli: widzi - nie widzi? Nie lepiej by by³o zerojedynkowo? Razz Albo mo¿e widzi i mo¿e strzelaæ/czarowaæ/wykrywaæ, albo nie widzi i nie mo¿e nic takiemu unitowi zrobiæ. Chyba siê o to ciêli¶my, tak? Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:09, 07 Mar 2010    Temat postu:

zerojedynkowo¶c jest bez sensu ... bo co innego wiedzieæ ze tam kto¶ jest a co innego do niego strzelaæ ;P

Rzeczywisty los przy strzelaniu to strasznie g³upia sprawa jest i wszyscy to przyznaj± ;P Ustalenie wiêcej ni¿ po³owa modelu ejst ca³kiem sensowne w ty wypadku i tyle ;P

Co do wykrywania i widzenia pod k±tem ataku to wystarczy widzieæ cokolwiek przy czym zasady zak³adaj± ¿e model nie wystaje poza swoj± podstawkê i jest jako tako beczk± podnosz±c± podstawkê na wysoko¶æ g³owy.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 19:41, 07 Mar 2010    Temat postu:

DW : Very HappyVery HappyVery Happy - zmieñ okre¶lenie "wyp³acaæ atak" na jakie¶ bardziej poprawne polonistycznie Very Happy. Np "wykonaæ" ;D

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:01, 07 Mar 2010    Temat postu:

no spoko to okre¶lenie zosta³o z tymczasowych zasad jeszcze ;P
nastêpnym razem to jeszcze dopisuj na których to jednostkach zosta³o ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:03, 07 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 20:57, 12 Mar 2010    Temat postu:

ok 3 gry z czego 2 przegrane (obie przegrane elfami) ;p
kolejny elfii kombo deck zostaje uznany ze nieprzegiêty ;P
za to Proeliator wydaje mi siê dziwnie s³aby ale to sie jeszcze sprawdzi .. potencjalnie +1 akcje u niego widzê...

Silva pad±³ zanim skorzysta³a z ofensywnego skillowania a Mówi±cy do Drzew co prawda doda³ 3 p¿ Pradawnemu Stra¿nikowi ale ten mimo posiadania 7 p¿ ju¿ po stracie 3 by³ warzywem ... wiêc te¿ wydaje siê dobry ... znaczy nieprzegiêty ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 22:17, 12 Mar 2010    Temat postu:

Zasadniczo zwa¿ywi³o go okaleczenie. Wink Faktycznie mocny, ale z bolesnymi karami z ran, co go ³adnie balansuje.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 0:45, 13 Mar 2010    Temat postu:

no bohater ¶licznie polecia³ jak dosta³ ale ¿a³uje ¿e ta furia sie MdD nie uda³a ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 1:20, 17 Mar 2010    Temat postu:

gralismy dzis dwie gry elfami.

No i jest teoria, ze elfy sa rzadkie niczym sik pajaka i trzeba ja jakos wzmocnic. Kumpel probowal grac kombofigsami na dwoch czarujacych. Mimo dobrych rzutow, moich dwoch Najemnikow zjadlo go wlasciwie samotnie. Nic mi nie zdjal.

Zasadniczo najemnicy z 10/13 (teraz gdzies widzialem ze chcesz im dac 11/13) tyraja czaszki elfom.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 2:06, 17 Mar 2010    Temat postu:

no tam gdzie pisa³em o tym ¿e najemnicy dostaj± +1 defa , pisa³em tez co dostaj± elfy ... jak grali¶cie bez tego to spróbujcie z tym (w tamtym temacie by³a paczka z aktualnymi kartami).
I popróbujcie tez brutalnosi³owe elfy na fajterach...

rozpy na 2 magach i silvie testowa³em i w klubie i zawsze mia³y problem. Zwyczajnie kombodecki w tym systemie nie s± a¿ tak combo jak gdzie indziej Wink Ostatnio co¶ dopakowywa³em (chyba furiê na Mówi±cych do Ga³êzi) to od razu wypatrzy³em, ¿e potencjalnie mogli dobiæ +4 akcje i +8 ataku/si³y entowi wiêc od razu polecai³ zapis ¿e raz na model Wink Zak³adaj±c ze w produkcji systemu bierze udzia³ 2 mega Powergamerów z konfry to szansa na to, ¿e jakie¶ uber kombo siê przeci¶nie powinna byæ ma³a ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 0:04, 06 Maj 2010    Temat postu:

propozycje zmian :

Pradawny Straznik :
Atak -1 czyli 5(-2) ewentualnie -2 do 4(-1)
Obrona -4 czyli 5(-2)
koszt -5 lub -10

Shunkakha
Zamiana Determinacji na umiêjetno¶æ pasywn±

Folium
Je¿ - wymuszenie wykonania ataku na pierwszym atakuj±cym
zmniejszenie kosztu od -2 do -5

Silva
+1 akcja.

Chetan

-1 do celno¶ci na strzale na wyczucie
strza³ mierzony celno¶c 0 + k6 zamiast -2 +2k6
umiejêtno¶æ du¿y dostaje dopisek o -2 do trudno¶ci strza³ów.

Ewnetualnie zmiana Skupienia na takie jak ma Venator czyli +2/+1 zamiast +3/+2

Opcjonalnie zrobiæ go jak krasnoludzk± bombardê czyli dac mu opcje kumulowania skupienia.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 0:20, 06 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 14:05, 06 Maj 2010    Temat postu:

Mo¿e zróbcie z tych Poliretanów(czy jak to tam) takich war-dancerów. Mam tu na my¶li co¶ takiego go¶cia z du¿ym atakiem, du¿± obron±, kiepskim pancerzem i ¶redni± si³±(3-4) i du¿± ilo¶ci± akcji na ataki. No bo rzeczywi¶cie na turnieju trafi³em dwa razy na elfy i dwa razy zjad³em bez wiêkszych przeszkód Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chiñczyk dnia Czw 14:05, 06 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 16:37, 06 Maj 2010    Temat postu:

Proeliator to akurat najsilniejszy elf obecnie ... i zasadniczo jedyny mog±cy wyci±gn±æ si³ê 8 a w przypadku elfów to w³asnie si³y im brakuje do przebijania imperialnych pancerzy. Z kupcami czy nawet krasiami sobie jako¶ radzili.
S±dzê ¿e zbicie kosztu Foliuma i przerobienie Straznika na nieco tañszy ale bardziej specjalistyczny model powinno byæ ok.

o War-dancerze bêdê pamiêta³ bo razem z nastêpn± nacj± ju¿ i stare frakcje dostan± po jednej jednostce jakiej¶.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Czw 16:55, 06 Maj 2010    Temat postu:

Albo mam lepszy pomys³. Wywal mu ten zapis o tym, ¿e kiedy atakuje z ukrycia ma +2 si³y tylko daj mu dwa ataki w szar¿y. Przy 6 Ataku, 6 Si³y i 3 atakach (i odrobinie szczêscia) w szar¿y zabije nawet Piê¶æ, ale bêdzie strasznym rze¼nikiem gorzej opancerzonych modeli wiêc chyba to z³y pomys³, ale puszkê na pewno otworzy.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 17:06, 06 Maj 2010    Temat postu:

to ju¿ by trzeba policzyæ rêcznie co mu siê bardziej op³aca ...

zaraz sprawdzê i wrzucê...

Edit

Przy walce z piê¶ci± róznica jest minimalna

1,25 warto¶ci oczekiwanej przy 3 atakach przeciw 1,14 przy 2 z si³± 8

problem jest z tym, ¿e warto¶æ zmeinia siê strasznie dla wszelkich modeli z pancerzem poni¿ej 12 gdzie przy 3 atakach mamy niemal pewny zgon a to by musia³o sporo koszt modelu podnie¶æ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 17:19, 06 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Pi± 9:00, 14 Maj 2010    Temat postu:

Eee... Dlaczego Chetan nie ma biegania?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 11:17, 14 Maj 2010    Temat postu:

teraz ma 3 szar¿e wcze¶niej mia³ tylko jedn± i jeden ruch co by³o ma³o intuicyjne... a zasiêg sumaryczny jest teraz wiêkszy (czyli 20 cm po strzale z przy³o¿enia, 10cm po sensowniejszym, a 30 jak sie zupe³nie nie strzela) tak czy inaczej strzelanie ma teraz w teorii sensowniejsze bo wcze¶niej nie by³o sensu u¿ywaæ innego ni¿ to ostatnie. Poza tym inaczej siê nie mie¶ci³o ;p Poza tym Chetan by³ za mocny a reszta elfów za s³aba ... teraz powinno mniej jednostek do niego dochodziæ ;p


Teraz jedno jest na bliski, jedno na daleki i ostatnie na puszki i bohaterów.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 11:24, 14 Maj 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: Wto 21:50, 08 Cze 2010    Temat postu:

A elfy dostan± co¶ ciekawego? Bo widzê, ¿e moja ulubiona rasa jest najs³absza i niedopieszczona Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:55, 08 Cze 2010    Temat postu:

u elfów bêd± 'furie' tylko jako¶ je na ³acine bedzie trzeba przet³umaczyæ...


elfy mog±ce sobie co¶ podobnego do krasnoludzkiego berserku (rana w obrone i pancerz za +2 si³y) fundowaæ a po ¶mierci da siê nanie¶æ ten sam efekt na dowolny model (swój lub wroga) w 20 cm - na sta³e.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 15:24, 09 Cze 2010    Temat postu:



Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 19:31, 09 Cze 2010    Temat postu:

Strasznie... kiepska... Bêdzie za szybko spadaæ jak cokolwiek zginie obok niej.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 20:04, 09 Cze 2010    Temat postu:

ale wtedy sta³a si³a 7 a elfy wci±¼ maj± opcje leczenia ran czy dodawania sobie Pz. Dodatkowo zabity bêdzie móg³ zafundowaæ Imperialnym bohaterom czy puszkom do¶c konkretne rany w obronê i pancerz.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 20:12, 09 Cze 2010    Temat postu:

dobra tylko obrona 7 i pancerz 9 to trochê nie zama³o ? Jak nie zrobi wiele w walce to jest po niej tak naprawdê

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chiñczyk dnia ¦ro 20:13, 09 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 20:25, 09 Cze 2010    Temat postu:

no wiem wiem - tylko elfy maja ju¿ teraz naprawde du¿o mo¿liwych 'dopaków' - przelanie ¿ycia i furia z mówi±cego do drzew, przerzuty z druida, krag ¿ycia z driady... potencjalnie jeszcze akcja z Ventusów itd ... je¶li wyjdzie ¿e gina za szybko to sie dopakuje ale pamiêtaj ¿e jak ubijesz mi tego elfa jakim¶ bohaterem imperium to naprawdê dostaniesz zaraz nieprzyjemny upominek od padaj±cego elfa (Marcusowi +2 si³y ju¿ wiele nie zmieni ale -2 obrony i -1 pancerza mo¿e go zaboleæ zw³aszcza jak ju¿ wcze¶niej oberwa³).

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chiñczyk



Do³±czy³: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: ¦ro 20:29, 09 Cze 2010    Temat postu:

Wiesz Marcusa to mo¿e zaboli, ale np. Sekstusowi wisi to nadal. No chyba, ¿e nie bêdzie móg³ u¿yæ tej swojej zdolno¶ci mówi±cej o anulowaniu pierwszej rany to chyba, ¿e tak

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chiñczyk dnia ¦ro 20:30, 09 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 20:41, 09 Cze 2010    Temat postu:

Sekstusowi nie wisi a¿ tak bardzo - anulowanie jednej rany na grê a tutaj obrywa dwie... to znaczy ¿e jak zignoruje jedn± to ju¿ po jego miejêtno¶ci i ka¿da nastêpna wchodzi.

Do tego Ira ma jeszcze opcje wykonania 3 ataków czyli mo¿iwo¶æ zabicia górnika chocia¿by jedn± seri±.

Po ostatnie Elfami gram g³ównie ja wiêc nie ma obawy ¿e bêd± za s³abe ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 20:54, 09 Cze 2010    Temat postu:

a mo¿e ja bym chcia³ nimi zagraæ ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:19, 09 Cze 2010    Temat postu:

To bêdziesz musia³ kombinowaæ. Od pocz±tku chcia³e¶ ¿eby to by³a frakcja do kombinowania a nie typowe elfy na elitach ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: ¦ro 21:22, 09 Cze 2010    Temat postu:

No wiêc dok³adnie. Jestem dumny z tych s³odki dzieciaków. ;*

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Do³±czy³: 15 Pa¼ 2007
Posty: 2911
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 8 razy
Ostrze¿eñ: 2/5
Sk±d: Z odleg³ej Galaktyki...

PostWys³any: ¦ro 22:25, 09 Cze 2010    Temat postu:

Tylko ¿eby nie wysz³o, ¿e jak chcesz wygraæ elfami, to jest tylko jedna kombinacja figurek, na konkretnym bohaterze i na konkretnej strategii. Przecie¿ tyle jest modeli, ¿e naprawdê mo¿na by robiæ mnóstwo rozpisek i teoretycznie ka¿da powinna siê sprawdzaæ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 22:53, 09 Cze 2010    Temat postu:

s±dz e ze bez obaw. W zamy¶le powinien Ira powinien byc tak supportem jak i glowna sila w zaleznosci od rozpiski.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:12, 08 Lip 2010    Temat postu:


teraz wydaje siê ju¿ ca³kiem sensowny...

Ventusy ugrywalnione :


potencjalnie mo¿ana przerobiæ Reqiem jako¶ zeby dawa³o opcje samobójstwa ale tak jest chyba ciekawiej ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 20:14, 08 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 18:46, 30 Wrz 2010    Temat postu:

do elfów mam dwa pomys³y ... bêdzie trzeba wybraæ jeden albo co¶ trzeciego wymy¶liæ

Pierwszy :

Militis
24 punkty (ew 2Cool

4 3
5/5
11/8
2/2

Bieg, Szar¿a
Amok 4pa - Elf dostaje na sta³e -1 Ataku i +1 Si³y, (mo¿e siê kumulowac do -5 +5).

Lub

Opum
50 punkty

4 3
6/2
11/8
4/2

Moc 2
Medytacja - jak u reszty.

- P³omieñ ¿ycia 2pa, trudno¶æ 6 - cel w 20 cm dostaje 2 dodatkowe Pz do koñca nastêpnej aktywacji Opum. Gdy efekt minie cel straci 3Pz.
- Mutacja 2pa, trudno¶c 6 - Animus w 20 cm dostaje +2 si³y LUB ataku do koñca nastêpnej aktywacji Opum. Gdy efekt minie cel otrzyma losow± ranê.
- Spaczony duch 2pa, trudnosc 7. 20 cm zasiêgu. Cel mo¿e do koñca swojej kolejnej aktywacji oddaæ 1Pz po ka¿dym udanym te¶cie Ataku lub Celno¶ci. Si³a tego ataku ro¶nie o 6. (oddanie ostatniego Pz zabije model dopiero po wykonaniu ataku).

Wszelkie uwagi i pomys³y na ciekawsze czary - mile widziane.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 18:56, 30 Wrz 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:06, 30 Wrz 2010    Temat postu:

ten opum wydaje mi sie przecienki albo to 2 sily to misklik.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 23:03, 30 Wrz 2010    Temat postu:

to ma byæ mag g³ownie Wink
a Ci zazwyczaj maja albo atak albo si³e cienk± ;p

tym razem dodatkowo chodzi mi o maga dla elfów który bêdzie mo¿liwie jak najtañszy ... probleme mówi±cego jest to, zê swoje kosztuje i trzeba juz pod niego sk³adaæ rozpiskê. Tego mo¿na by dok³adaæ niejako do gotowej...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 21:21, 08 Lis 2010    Temat postu:

tak jak w kra¶kach ... 3 propozycje.


czyli tanie miêso,które potencjalnie mo¿e byæ zagro¿eniem dla wiêkszo¶ci modeli.


Tañsza alternatywa dla Mówi±cego od Drzew, mimo bycia alternatyw± potencjalnie z nim wspó³pracuj±ca.
Potencjalny i ciekawy dopak dla ³uczników.

W sumie jeszcze szar¿a powinna byæ jak jest miejsce.


ot taka wizja rosn±cej w si³ê elity. W wersji hard móg³by mieæ i si³ê i obronê rosn±c± ale startuj±ca powiedzmy od 10/11.

Dodatkowo powinien byæ wywa¿onym wsparciem ³uczników - daj±cym konkretny bonus ale po spe³nieniu do¶æ problemowych wymagañ.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Pon 21:33, 08 Lis 2010    Temat postu:

pricnipis najfajniejszy, drugi w kolejce militis Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin