Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Krasnoludzkie Rody - dyskusja
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:45, 03 Mar 2010    Temat postu: Krasnoludzkie Rody - dyskusja

Czyli 4'ta a mo¿e 3'cia z 4'ech pierwszych frakcji. Temat do dyskusji nad rozpiskami, taktykami, zaletami i s³abo¶ciami frakcji...

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia ¦ro 21:46, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 22:35, 03 Mar 2010    Temat postu:

w tej chwili jest do erraty tak jak mi napisal DW Tarcza nad g³owê u kunnki, zeby wieksze minusy za rany w niej dostawal i wolniej sie sporo przemieszczal.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 3:33, 04 Mar 2010    Temat postu:

dobra stra¿nikowi run tymczasowo -3 dalem za rane do tego ruchu ¿eby moc paczkê zrobiæ z sensowna i grywalna wersja .85 ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:17, 06 Mar 2010    Temat postu:

Obecnie jeszcze nie testowane ale po dzisiejszych testach widzê ¿e atak 5 mo¿e byæ ich problemem. Przeciw Impeium to ¶wiat i ludzie ale przeciw elfom, kupcom to ju¿ gorzej, zw³aszcza przeiw marynarzom ... Wyrzucanie tej 7'emki nie jest jendak takie proste jak siê wydaje. Jakkolwiek zak³adaj±c, ¿e krasnoludy spokojnie siê jeszcze 3 modeli dorobi± to w kwesti Grabarza ejst danie im czego¶ poni¿ej 50 a najlepiej poni¿ej 40 z mniejsza si³a i wiêkszym atakiem tylu 6/5 albo nawet 7/4... Tylko ja nie mam pomys³u na tak± jednostkê szczerze mówi±c ;P wszelkie golemy/konstrukty to by raczej silne by³y a nie zwinne... wiêc mo¿e jednak wojownikowi daæ 6/4 ? Ewetualnie zrobiæ podobnego do Kowoala jakiego¶ misia od runów który dla odmiamy rozdaje runê obrony lub ataku ? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:28, 06 Mar 2010    Temat postu:

Potestujemy. 3 PZ sa caly czas. Mozliwe ze ten minus w ataku bedzie niezbedny.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:05, 06 Mar 2010    Temat postu:

no zobaczymy ... jakkolwiek testy wolno id±...

dzi¶ 3 gry tylko bo co prawda byli chêtni do grania ale nikt sobie sam kart nie drukuje niewiedzieæ czemu a ja nie mam tuszu na 10 kompletów Razz

Jak co¶ moge przygotowaæ nawet szablony do druku.. w sumie napisze o tym w dziale testów...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 20:06, 06 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 21:26, 12 Mar 2010    Temat postu:

my¶la³em nad problemem ganiania za ³ucznikami...
mo¿e jaki¶ okrzyk (30-40cm zasiêgu) na alternatywnym wojowniku (ew jakim¶ specjali¶cie typu pod¿egacz) zmuszaj±cy zakrzyczanego ³ucznika do oddania w niego strza³u ? Choæ nie powiem takie co¶ bêdzie masakryczne i na dzia³o ;P Jakkolwiek bêdzie od razu trzeba wymy¶liæ jak to dzia³a na elfa strzelaj±cego w najbli¿szy model je¶li krzyczacy nie bêdzie najbli¿szym (mo¿na w skilu opisaæ ¿e ta zasada neguje inne okreslaj±ce cel ³ucznika)


Dzia³o - nazwy strza³ów s± nieintuicyjne Razz od³amkowy mi siê ci±gle z obszarowym kojarzy³ ;p

Obszarowemu mo¿na by daæ celno¶æ 0 (lub -1) + 2k6 to da potencjalnie wiêkszy zasiêg ale i zwiêkszy losowo¶æ. Do tego nie wiem czy nie zabawnie by by³o gdyby rani³ modele z mniejsz± (5? 6?) si³± ale w K6 cm. Wtedy czuj±c farta mo¿na by waliæ miêdzy rozproszonych trzech a zachowawczo mo¿na by waliæ bli¿ej dwóch... Dodatkowo nie bêdzie tak prosto waliæ w zwarcie bez walenia w zwarcie Wink
Od³amkowy bym nazwa³ przebijaj±cy czy jako¶ tak i zostawi³ jak jest bo na bohatera czy trolla to bilet na wózek w jedn± stronê je¶li dwie rany w to samo wpadn±... b±d¼ jedna w akcje druga w ruch np...

ewenatualnie mo¿na by z akcjami jeszcze pokombinowaæ i kosztem pancerza -1 obni¿yæ jeden ze strza³ów do 3pa... ewentualnie oba obni¿yæ do 3pa 9mo¿e nawet 2), kosztem obni¿enia celno¶ci (-3) i dodania akcji typu podparcie za 1 (2) pa , przywracaj±cej normaln± celno¶æ (+3).

Chodzi o to ¿eby rana w akcje pozwala³a na oddanie choæ jednego strza³u jeszcze.

a i górnicy zgodnie z obaw± zmielili swój punktowy odpowiednik elfów...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pi± 21:35, 12 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 22:33, 12 Mar 2010    Temat postu:

Jup. Dzialo jest do poprawki (tez pomyslalem o 2k6, zeby ta mojawizja strzelania przez stol miala sens, spoko nazwy sie zmieni, apekami sie pomiesza i moze kosztem.). Tak samo koszt Berserkerow pewnie sie zmniejszy, bo teraz sa raczej przeplaceni. Tak samo jak koszt Gottriego.

Ale moje wersje wydarzen napisze dopiero po jutrzejszym graniu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 20:07, 13 Mar 2010    Temat postu:

IMO po testach Górnicy s± zbyt tani. Lepsi od Marynarzy a tañsi. Rozumiem, ¿e panów ze statku podra¿a ich skill, ale bez przesady.

Albo Górnicy -1 Atak i Si³a bez zmiany kosztu albo co¶ inengo.

Ewentualnie Górnicy i wojownicy -1 p¿ i dostajê ignorowanie pierwszej rany. Inaczej swarm Górników i Wojowników jest nie do rozwalenia. Zw³aszcza Górników, bo po zmianach u Marynarzy stali siê najtañsz± podstaw± w armii.

Sam by³bym za tym drugim. 3 p¿ na ka¿dym modelu w systemie, gdzie szeregowcy nijak nie wyp³ac± wiêcej jak dwóch ataków w turze to jednak za du¿o.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 20:19, 13 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:02, 13 Mar 2010    Temat postu:

nie no 3p¿ niech ju¿ bêdzie taka nieoficjaln± cech± rasow± ...

górnicy przera¿aj± bo w przeciwieñstwie do wojowników, wystawieni na swarmie startuj± zaraz przy przeciwniku. Teraz byli wystawiani zachowawczo i dochodzili razem z wojownikami ... wystawieni masowo z jednej karty.

z moich pomys³ów (2 z nich by siê przyda³o do³o¿yæ) :

-1 ataku
(-2) si³y po ranie zamiast (-1)
(-2) biegu po ranie zamiast (-1)
Karty górników musz± byæ w fazie deployu rozstawione jako pierwsze lub choæ nieco dalej ni¿ przy strefie rozstawienia przeciwnika... potencjalnie przy 11 górnikach bedzie masakra jak wystartuj± po bokach, przy samej strefie ;p
Negatywny skill ( ka¿da rana w 5 i 6 powy¿ej pierwszej jest traktowana jako rana w 4) - ewentualnei co¶ takiego ¿e ka¿da rana bêdzie ich bola³a nawet w t± obronê i pancerz których i tak nie maj± ;P

Wojownicy :
jak bed± mieli obrone / pancerz 11/11 to powinni byæ ju¿ ok

Berserk :
atak 6 si³a 6 pancerz 11

Ewentualnie staty bez zmian a mo¿na mu przerobiæ skill tak, ¿e berserk kosztuje 3/4pa ale dodaje jedn± akcjê i powiedzmy +1 ataku/si³y na sta³e ale dostaje hita z si³± 10. (w³a¶nie na obra¿enia magom Ty mi powiniene¶ rzucaæ bo sam moglem wykupione 3 zu¿ywaæ a to by bylo juz za tanie Wink )

Dzia³o
Podparcie 2pa - Celno¶æ +3

strza³ Obszarowy (mo¿na go nazwaæ od³amkowym ;P)
-4 +2k6 si³a 6 k6 cm //// -2 +2k6 si³a5 k6cm .... ew nie wiem moze tutaj jeszcze bardziej zakombinowaæ ze celno¶¼ jest X + k6 a si³a 10-X ? czy co¶ symuluj±cego rozrzut dorzuciæ nawet ?

strza³ Przebijaj±cy (mo¿na nazwaæ... eee niewiem)
1 + k6

Za³±dowanie ... mo¿ne 2x2 akcje ? ;P

i od razu dorób Tarczowinika ;P
a reszta to tekie sugestie tylko jakby co ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:35, 13 Mar 2010    Temat postu:

Tylko z 3 p¿ to zawsze sprawi, ¿e spam górników zajedzie wszystko. Biegaj± na 12 cm co tura. To im daje 5 tur na doj¶cie do przeciwnika nawet jak im zabierzesz wychodzenie po za deployem. Czyli strzelaniem zabijesz jednego i zdejmiesz 2 p¿ drugiemu albo poranisz 5. I to zak³adaj±c, ¿e ka¿dy strza³ bêdzie celny. Je¶li rany pójd± w akcje lub ruch to jeszcze. Jak nie to masz u siebie albo 10 Górników, z czego jeden jest warzywem, ale 9 nietkniêtych albo 11, z czego 6 ma 3 p¿. Czym masz zamiar to pozabijaæ?

Po prostu obecnie strzelanie = must have przeciwko Kra¶kom. A czy tak powinno byæ to siê mo¿na zastanawiaæ.

Uwa¿am, ¿e 3 p¿ za 26 punktów to po prostu za dobre jest. Ewentualnie mocny spadek w statach/du¿e kary za rany. Inaczej zostaje podbicie kosztu. Minimalnie ni¿szy ruch w ¿aden sposób nie wyrównuje zalety dodatkowego p¿.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Sob 21:48, 13 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:52, 13 Mar 2010    Temat postu:

wieksze kary za rany powinny starczyæ ... kra¶ z 2 ranami bedzie prawie jak martwy na jakies 50% jesli za sile bedzie -2 ... rany w 1, 2, 3, 4 naprawdê go zabol± ... jedynie na 5 i 6 leje .. choæ i 6 robi róznice przy miecznikach i marcusie

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:48, 13 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

a co do Krasnoludzkich Rodow to, tak zgadzam sie. Trzeba pozmieniac.

woje 11/11 z ty³u raczej na pewno albo 10/12 w sumie ale to wy powiedzcie co wolicie, ja to drugie zdecydowanie.

berserk 6/6 11 to moze byc zbyt wielka potega przy aktualnych abilitach, ale pomysle nad tym jeszcze

dzia³o - tu jeszcze pokminie, na pewno warte jest edycji, bo przy aktualnych zasadach strzela raz na gre

gornicy - hmmmpfmpf powiem wam ze ja tutaj zasadniczo w nich nie widzialem problemu dzisiaj. Co do masowek - przy istniejacych zasadach "monoswarmy" obojetnie jakich tanich jednostek wydaja sie byc najlepszymi mozliwymi rozpiskami. Ja tez dzis np bylem pod wrazeniem mocy miecznikow. Bambus nie widziales ale 1 zlodziej i 3 marynarzy rowno walczylo z Gottrim, 2 wojownikami i 2 gornikami - chyba jakies rany mialo cos. Zasadniczo po walce zostal chyba jeden wojownik z rana albo dwoma, i Gottri (choc czy on zostal to nie jestem pewien).

Jak komus by sie bardzo nudzilo to niech sobie powyrzuca szachy x miecznikow kontra x gornikow. Za bardzo nie jestem pewien wyniku.

Kwestia mocy krasnoludow moze lezec tez w tym, ze zasadniczo, wtedy kiedy trzeba bylo to mialem swietne dzis rzuty (zabicie Kruka, ani razu nie spudlowalem strzelania chyba, rzuty 11,12,21,22 z mojej strony to pewnie bym na palcach jednej reki policzyl. Nie wiem.

I jesli chodzi o natychmiastowe zmienianie gornikow to bym im walna³ 3 Ataku i reszty nie zmienial. To powinno byc wystarczajace do szczescia Razz.

Jak pojade do Wawy to pogram jeszcze aktualnymi krasiami bez zmian (dam kumplowi zaczynajacemu coby mnie przetyral na dobry poczatek, a sam jakims standardowym Imperium pobiegne). Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Sob 22:52, 13 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:56, 13 Mar 2010    Temat postu:

Miecznik kosztuje 42 punkty Smile Gdyby przegrywa³ jeszcze z tym Górnikiem to zupe³nie by by³o co¶ nie tak.

Co do swarmów: o ile 8 Poborowych + ³ucznik mo¿e byæ problemem, o tyle nie wiem, czy monoswarm marynarzy jest dalej taki mocny. Trzeba by pewnie potestowaæ. Chocia¿ mo¿na profilaktycznie przemy¶leæ jakie¶ limity na te same modele.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:14, 13 Mar 2010    Temat postu:

o marynarzy chodzilo. Pomylilem sie Razz.

Mysle ze max dwie takie same karty na 300ap powinno wystarczyc DW.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:21, 13 Mar 2010    Temat postu:

nie chce limitowaæ kart .. le¶li ktos bedzie mial ochote grac na 10 takich samych modelach to wole to umo¿liwic ale przyci±c niz blokwowaæ ... nie lubie narzuconej kompozycji armii ;p

Co do kwestii marynarze Vs górnicy to pamietaj ¿e górnicy startuj± zaraz przy przeciwniku a marynarze 60 cm od niego z resem 7 ;P

bierz pod uwagê ¿e na dobr± sprawe nie wykorzysta³e¶ ofensynie skila górników ;P a imo to jest naprawde ppotega na taniej piechocie ... zeby choc 20 cm do strefy rozstawienia mieli ale 0 to masakra potencjalna ...

a i przy ziale pamietaj ze wszyscy strzelcy potencjalnie sie nie sp³acaj± wiêc z dzia³em nie ma co przeginaæ ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Sob 23:40, 13 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 17:11, 20 Mar 2010    Temat postu:

btw Dabi proponowa³, ¿eby kra¶kom zrobiæ tak, ¿e maja 2 rany ale pierwsz± stracon± zregeneruj± automatem po 2 turach je¶li nie zgin± w miêdzyczasie...

troche zamotane ale w wersji, ¿e je¶li kra¶ dostanie 2 rany w jednej turze to automatem dostaje trzeci±, by³oby ju¿ prostsze...

jakkolwiek imo du¿o wiêksze kary za rany powinny byæ prostsze i równie skuteczne...
jakkowliek w chwili kiedy wysz³o ¿e Ventusy s± ok to górnicy wydaja siê mocno przegiêci... tak skilem jak i statami... Wojownikom balans ataku/obrony + wieksze kary za rany powinien te¿ za³atwiæ sprawê.
Berserk - rana w obronê zamiast p¿ i bêdzi egit jak bêdie mia³ t± kare w obronei -2 przynajmniej ;P


kusznikowi -1 do obra¿eñ kuszy bo wszystkim strzelcom zjecha³em po wprowadzeniu tej zasady z dodatkowa ran± na przerzucie o ponad 10


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 17:54, 20 Mar 2010    Temat postu:

A jak to na kartach zapisac taka skomplikowana wersje ranienia?

Zasadniczo to nie wiem kiedy sie ogarne zeby porobic zmiany Neutral


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 18:40, 20 Mar 2010    Temat postu:

najprostszy zapis by³by taki:

Krucha ska³a: (czy jak tak to nazwaæ zeby epicko brzmia³o Wink )
Jezeli górnik straci 2 Pz w ci±gu jednej tury, traci natychmiast dodatkowy Pz.

ale imo ciekawsze beda wieksze rany dla górników - warzywo tez jednostk i moze sie przydac nawet jako zywa tarcza ;p

I ten skill górników ;p póki co dobiegaja do wroga 2 tury przed Ventusami ;p a nie musze mowic ze sa od nich o niebo mocniejsze ? Razz

Zawsze mo¿esz wrzucic tify na speedyshare'a to sie z nimi pobawie i powrzucam propozycje ...
sam tez nie mam czasu ale w inzinierce siedze na problemie ktory mnie poki co przerasta ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 11 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 19:38, 20 Mar 2010    Temat postu:

Ból jest taki, ¿e teraz jeste¶my 2 tygodnie bez testów. Za tydzieñ Pyrkon, za 2 ju¿ ¶wiêta ...

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 22:06, 20 Mar 2010    Temat postu:

nawet 3 ;p bo potem tolkienowski w 4tym i dni otwarte dla 4'tego ;p

ale w okolicach swiat zapraszam do siebie ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 22:42, 01 Kwi 2010    Temat postu:

gornik : -1ataku
zapis ze startuja wszyscy gornicy z jednej krawedzi stolu
zwiekszone rany (0 rana w atak)

wojownicy: 11/11 z tylu
-2/-2 rany z tylu

kowal: bez zmian

berserker: 6/6 z przodu
9/11 z tylu bez zmienionych abilitek

kusznik: -1 do si³y strza³u
-1 ataku (teraz ma 4)
-6 kosztu (teraz ma 5Cool

straznik run: zabrana kompletnie nieprzydatna abilitka okaleczenie
-2/-2 rany z ty³u

dzia³o: przeprojektowane strzelanie
-1 do pancerza
-7 kosztu (teraz 8Cool
0 rana w Akcje

gottri (senior rodu): -10 kosztu

thori(medrzec): + 1 do ruchu

kunka (pisz±cy runy): bez zmian

WARTOWNIK: nowy model SmileSmileSmile

karty zaraz leca w net, umieszcze je tutaj i wysle do DW

[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Czw 23:16, 01 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 0:25, 02 Kwi 2010    Temat postu:

dobra to tak :

Berserk - No wygl±da ok. Pomys³ z ranami o obrone/pancerz nadal uwazam za nieg³upi (tylko wtedy -2) ale tak te¿ powinien sie sprawdziæ choæ u¿ywanie berserku bêdzie imo do¶æ rzadkie - choæ to zak³adam potencjalny hero killer jest wiêc wtedy 1 pz nikt nie bêdzie oszczêdza³.

Dzia³o - rana 0 w akcje robi z tego prawdziwy automat do pileczek ;p W ka¿dym razie problem w tym, ¿e gracz nie bedzie sie ba³ wystawiaæ dzia³a na ostrza³ bo niczym nie ryzykuje niemal. Jednak bym wola³ daæ celowanie za 1-2 pa (1pa za +2 z opcja kumulacji da duzo molziwosci potencjalnie) i strza³ za 2 pa potem. Obszarowemu bym jeszcze 1 si³y zjecha³ (nadal mi sie nazwy myl± ;P)

Górnik - w atak rana koniecznie -1. Puste rany mi sie nie podobaj± nawet elfiemu ³owcy wywali³em tak± bo to niefajnie denerwuje jak sie w pusta lokacje trafi ;p
Kwestia ich skila nadal pozwala im doj¶c szybciej niz zwiadowcom imperium czy elfow ale przynajmniej atak 3 nie zagraza az tak lucznikom.

Senior - z takimi ranami jakie ma powinien byc ok

Kowal - ok, miejmy nadzieje ;p

straznik run - wydaje sie ok

medrzec - troche szarza wzgledem ruchu dziwna ale problemow z tym raczej nie bedzie,. Urzytecznosc grzezawiska wyjdzie w testach dopiero.

Wojownik - wyglada lepiej - jutro sie moze pobawie - wojownicy na poborowych, foliumy itd

wartownik - patrzac na niego jak na krasnoluda z duza tarcza to dalbym mu pernamentne utrudnienie do testow strzelania w niego +1 zamiast obsmiania.
Obelge bym, wywroci³ na druga strone (w kwestii dzialania - czyli zmusza do strzelania/przeladowania) - moze nawet 4pa i z automatu ? w sumie to cokolwiejk co ulatwi im poscig za strzelcami ale bez uposledzania tych strzelcow powino byc ok,

a i jeszcze atak 6 sila 4 zeby sie wyroznial wizualnie i lepiej kosil zwiadowcow/strzelcow.

Kusznik - 12 pa tanszy od imperialnego i z 1 pz wiecej. Niby -1 celnosci i bez skila na belcie ale zdjac go lukiem czy zwiadowca nie jest latwo.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pi± 23:05, 02 Kwi 2010    Temat postu:

blah dzis nie mialem sily potestowac bo mnie jakies dziwne rpzeziebienie rozlozylo ....

to jak bedziesz mial jeszcze jakies zmiany to bym jzu z nimi potestowal jakby co ...


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 1:09, 04 Kwi 2010    Temat postu:

hmm dobra zagra³em 3 razy same ze soba i wychodzi na to ¿e jednak nie jest ¼le ...

wojownicy z 11/11 pêkaj± ju¿ naprawê szybko a górnicy z 9/9 dostaj± klocka niemal co atak ... wiêc ta dodatkowa p¿'ka nie jest na nich a¿ tak widoczna. Ba w niektorych sytuacjach gównicy z 9/9 i 3 pz pêkaj± szybciej ni¿ marynarze z 12/7 i 2pz...

Tak wiêc wygl±da to do¶æ sensownie.

Górnik
Górnicki atak 3 jest ok (normalna rana -1 bêdzie jak najbardziej ok)... poborowych i piê¶ci i tak trafia na 6 czyli ponad 60% w przypadku modeli zwiadowczych czy ³uczników trafia na 7+ ale wtedy rania ju¿ niemal automatem...
Propozycje :
W ich przypadku my¶lê czy nie warto by siê pokusiæ o +1 si³y jeszcze dobijaj±c im koszt do 30 ew atak 2 si³a 7 przy obecnym koszcie lub atak 3 si³a 7 przy utracie ich zdolno¶ci. (czemu ? - bo regularnym krasiom przda siê co¶ do przebijania pancerza a kilof wygl±da w³a¶nie na tak± broñ ;p do tego by³aby szansa na komowanie sie ze skilem wojowników/wartowników)
Sam± zdolno¶æ przerobi³bym na to ¿e wstawiaj± siê na sak koniec fazy rozstawienia w dowolnym miejscu sto³u nie bli¿ej ni¿ 20-30 cm od przeciwnika.

Wojownik
Wojownicy s± ok teraz, tani i solidni - atak5 si³a 5 sa uniwersalni ale sza³u nie robi± zazwyczaj, wiêc ³atwo podes³ac im kogo¶ z kim beda mieli problem (def/res 13+).

Okrzyk bojowy bym im przerobi³ jako¶, bo obecnie siê go zupe³nie nie u¿ywa ... Tylko tutja mam problem bo jako 'okrzyk bojowy' pasowa³oby cos z gatunku "sojusznicy w 10 cm dostaja +1 ataku" tyle ¿e to ju¿ nie dzia³a z ca³kiem fajnym opisem flufowym precyzuj±cym okrzyk jako obelgê ;p Tak wiêc mo¿e -2 do obrony choæ albo 'rana w obronê do koñca nastepnej aktywacji', (czyli potencjalnie 2 tury nawet) czyli zazwyczaj te¿ -2 (wiadomo elicie trudniej wmowic ze salo sie z jego star±)
W przypadku rany w obronê górnicy si³a 7 naprawde mogli by puszki otwieraæ, atak 2 wygladal by mimo wszystko zle wiec moze warto by przemyslec podbicie im kosztu albo oslabienie/zabranie skila dla tej si³y (ew dodanie im skila który jest na be³tach kuszników - bardzo by mi to pasowa³o do tego rodzaju broni) ... naprawdê kilof mi wygl±da na broñ z pierdolniêciem ;p

Wartownik - tego pana nie testowa³em ale go przemy¶la³em gruntownie i widzê przed nim taki rozwój:

Atak 6, Si³a 4
Zmys³y 3

Niech bêdzie lepszy do wojownika przeciw jednostkom kupieckim i elfim ale s³abszy przeciw imperialnym. Zmys³y obecnie s± dziwne wysokie i zdecydowalnie wola³bym daæ 4 stra¿nikowi run i 3'kê kusznikowi.

z jego umiejêtnio¶ci:

Szyderstwo (1-2pa): Przeciwnik w kontakcie z Wartownikiem podczas swojej kolejnej aktywacji nie mo¿e siê oderwaæ ani atakowaæ ¿adnego innego sojusznika.

Obelga (2pa): Przeciwnik w 30 cm nie mo¿e biegaæ podcas swojej nastepnej aktywacji. (³ucznik bez biegu ma prêdko¶æ krasnoluda wiêc na strzelców powinno starczyæ a poza tym zaboli i bohatera i zwiadowce... ba na dobra sprawê mo¿e wyrównaæ kra¶kom mobilno¶c w walce z mniej licznym przeciwnikiem.

Kowal
Niewiele dro¿szy od wojownika i tez niewiele s³abszy... tyle ¿e i jednostek które mo¿e efektywnie dopakowac nie jest wiele... jakkolwiek koniec koñców wydaje siê fajny. Potencjalny bonus dl aberserka czy stra¿nika run wydaje siê miodny. Co do sensowno¶ci dopakowywania wojowników nie jestem przekonany czy nie lepiej dozbroæ samego kowala Wink
tak czy inaczej bez zmian siê tu zapowiada

Berserk
Jego nie testowa³em ale nadal mam mieszane uczucia wzglêdem skila... wci±¿ wydaje mi siê, ¿e ludzie bêda siê go bali u¿ywaæ. Niby sam elfom dopakowa³em stratê p¿ po u¿yciu furii i nawet jej u¿ywam... w sumie to ok przy ataku/sile 6/6 wydany pz to najczê¶ciej zabrany pz ... jakkolwiek nadal jestem za tym ¿eby dostawa³ tylko ranê w obronê przy rany -2 ;p ewentualnie na 1,2,3 niech trac± pz a na 4,5,6 ranê w obronê
jeszcze bym z berserkiem zakombinowa³ w kazdym razie bo bo imo jednostka majaca potencja³...
Edit:
dopiero za³ape³em ze przecie¿ berserka zrobi³e¶ szybszego od reszty w takim uk³adzie nawet nie liczac berserku jest porównywalny z topornikiem imperium a ma 1 pz wiêcej ...
szczerze to bym mu -1 cm z biegu i szar¿y zabra³ albo koszt podbi³ nieco (wtedy mozna pomyslec o mniejszym skutku ubocznym na berserku)
Kusznik
Tutaj bym wróci³ do starego kosztu (64) bo jedyn± skuteczn± metoda jego eliminacji jest z³apanie go w walce bezpo¶redniej. (weso³o na te¶cie wypad³o jak go ³otrzyki dwa dopad³y i d¼ga³y z obu stron atakami w plecy)
¯eby nie by³o ¿e nic w zamian to zmys³y do 3 mo¿na spokojnie podbiæ.
Opcjonalnie przy 66 punktach kosztu mo¿na mu daæ celno¶æ -1 zamiast -2 przy strzale z biodra. Choæ tutaj to ju¿ by sie trzeba uk³adaniem rozpiske pobawiæ i sprawdziæ czy takie +/12 cokolwiek zmienia czy i tak zawsze 2-4 punkty luzu sa.

Stra¿nik Run
Tutaj te¿ ok choæ tez sie panem nie bawi³em... jak dla mniezmys³y +1 z samego bycia drog± elit± a i przy zmys³ach +2 bym nie marudzi³. Reszty statów nie ma co ruszaæ bo jest drogi ale przy dopaku z kowala naprawde morderczy choæ podatny na rany ca³kiem mocno. Tak wiêc niech ma choæ to potencjalne dowodzenie bo ja go widze tylko w rozpiskach które nie maj± bohatera.

Dzia³o
Tu nadal marudzê o rozdrobnienie strza³ów (+ normalna rana w akcje)

czyli co¶ takiego
Podparcie (1pa) - kolejny strza³ (niekoniecznie w tej turze) Celno¶æ +2 (mo¿na u¿yæ max 3 razy). Jakikolwiek ruch dzia³a zeruje ten bonus.

Strza³ obszarowy 3pa
Celno¶æ -4 +2k6 (czyli potencjalnie 2+2k6)
si³a jak teraz albo nawet 4 na kupców i elfy i tak starczy a na imperium 5 to i tak ma³o.

Strza³ skupiony 3pa
Celno¶æ -1 +k6 (potencjalne 4+k6)
Si³a to imo 8 a nawet 9 niech ma to pieprzeniêcie przynajmniej takie jak muszkiet (niby ran wbija wiêcej ale niech ma mo¿liwo¶æ skorzystania z autokila i wyjêcia marynarza z butów jednym trafieniem)

Prze³adowanie 3pa

opcjonalnie:
niezapisane jw.

Podparcie (1pa) - Celno¶æ +1 (max 4 razy).

obszarowy 3pa
Celno¶æ -2 +2k6 (czyli potencjalnie 2+2k6)

skupiony 3pa
Celno¶æ 1 +k6 (potencjalne 4+k6)


W obu przypadkach celno¶æ strzelania raz na 2 tury jest taka jak poprzednio a przy strza³ach raz na trzy (pierwszy strza³ zawsze taki bêdzie) jest nieco celniejsze.

Z kosztem bym poni¿ej 90 mimo wszystko nie schodzi³.
a i Samodestrukcji mozna daæ 2pa. Zdrowa niech sobie raz walnie w walce jeszcze za to ranna 2 razy w akcje niech nadal mo¿e odej¶c z przytupem.
Gottri
OK
Kunkka
Trzeba by doprecyzowaæ runê mocy. Poza tym ok
Thori
Wydawa³ mi siê za tani ale na dobr± sprawê jego czary s± do¶æ przeciêtne. Implozja wydawa³a mi siê za mocna ale hia z si³a 7 to gottri wyp³aca 3 razy i bez magii Wink Tak czy inaczej ok

My¶la³em te¿ nad 12'st± jednostk±...

w przypadku supportu dla oddzia³ów bez hero mia³em pomys³ na
Taktyka
staty oko³o Wojownika
zmys³y 2
koszt oko³o 50

skile:
Ocena sytuacji 1pa: zmys³y +1 (max+4) do kolejnej aktywacji.

Dowodzenie
Modele o warto¶ci zmys³ow ni¿szej ni¿ Taktyk znajduj±ce siê w 15-20 cm od niego dostj± +1 do ataku. (czy obrony lepiej ?) ewentualnie mozna zapisaæ ¿e dzia³a przeciwniej jak rana. Wtedy doda nawet +1 celno¶ci dzia³u i kusznikowi.

innych pomys³ow na jednostki nie mam bo wszystko na co mam pomys³ wymaga³oby posaidania przez nie wiêkszej ilo¶ci prochu Wink
grenardier, kamikadze, czy inny rocket jumper wystrzeliwujacy sie w kierunku wroga ... w sumie to sam nie wiem co mo¿na by im jeszcze daæ ...
grenardiera w sumie mozna daæ w wersji rzucajacej koktailami mo³otowa czy uzbrojonego w jaki¶ prosty miotacz ognia jakkolwiek takei zabawki bed± trudne do zbalansowania i nie wiem jak sie Grabarzowi spodobaja a podczas gdy taktyk wydaje sie dosc uniwersalny zwlaszcza do liczebniejszych armii ktore maja strasznie przewalone ...

Serio jak zagralem samymi górnikami i kusznikiem (zmys³y 2 obecnie) to imperium na 3 poborowych, 2 pesciach i zabojcy (zmysly5) poniewieralo kraski az milo ... wlacznai z numerami typu atak w ostantiej aktywacji jednej tury (3 na 1 pokurcza czyli musieli zabic) i ucieczka w pierwszej aktywacji kolejnej...

tak czy inaczej jeszcze jedna jednostka jakas do 'rownych' 12 ;p i robie poprawki w zasadach, wybieram wreszcie nazwe i puszczam wersje 1.0 bo nigdy sie jej nei doczekamy ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 2:49, 04 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 12:05, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Górnik:
Opcje 3/7 spokojnie mozna rozwazyc. Tak samo nie uwazam abysmy musieli sie kurczowo trzymac aktualnej lub podobnie dzialajacej abilitki "tunel" (spokojnie mozna z czasem zrobic jednostke o innych statach kompletnie tunelarze Wink ), a dac Gornikowi cos innego. Zasadniczo chcialbym zeby Gornik jaki nie powstanie byl najtansza jednostka w armi, bo w koncu fluffowo gornikow u krasnoludow jak mrowek.

Nie wiem o jakim skillu z kusznikow mowisz bo nie moge sciagnac nowych kart. Rana w atak musi byc -1.

Pomysl na inna abilite:

Zasieki 4pa - Gornik kopie zasieki o wymiarach x na x, nieprzekraczalny dla jednostek innych niz Gornik. Raz na grê na model. Nie mo¿na otoczyæ jakiejkolwiek jednostki zasiekami - musi pozostawac wolne przejscie o szerokosci conajmniej x cm. (mozliwe ze taka ablita bedzie jakas przepowergamingowa, nie wiem, dzialo by sie okopywalo Very Happy, pierwotnie mialo byc slowo Okop, ale wtedy problem bylby z jednostkami wzglednie latajacymi, proponowane wymiary okopu to 2na3cm na gornika)

Wojownik
-2 Obrony wydaje mi sie przegiete. Ale biorac pod uwage ze ta armia ma problemy z atakiem to mozna cos takiego zrobic. W sumie to az 2 pa jest i faktycznie do tej pory sie tego nie uzywalo. Choc jak sie zastanowie to moze lepiej po prostu zmniejszyc koszt aktualnego do 1pa i zostawic jak jest. W koncu np Poborowi nie maja wcale zadnej abilitki, a Wojownik byl robiony zeby byc porownywalna jednostka.

Wartownik
Tej statystyki 6/4 to kompletnie nie potrafie sobie wytlumaczyc. Czemu mialby inaczej walczyc niz wojownik ;P? Ale ok. Ma to sens.

a Twoje pomysly na abilitki sa super. Szyderstwo jednak nazwalbym "Szydera" i zrobil chyba za 2ap (wtedy Wartownik bedzie mogl trzymac 1 przeciwnika). I dodal zapis: "jesli wartownik zginie, zdolnosc przestaje dzia³aæ"(zeby nie bylo tak ze bohater ma 6pa, stoi w walce otoczony przez 3 krasiem, zabil pierwszym pacem wartownika szyderce, a nie moze bic nastepnych bo szydera martwego wartownika go trzyma)

Kowal:
On zasadniczo wydaje mi sie slaby, ale nie chce go dopakowywac, bo mam przeczucie ze on tylko wydaje sie slaby a da sie go skombowac jakos sensownie;P.

Besererk:
Czyli ja to bym wrocil do wersji 5/5 z przodu i zostawil go takiego szybszego.

Bo jak nie on bedzie szybszy w tej armii to kto? Wogole wszystkich na ruch maks 12 zostawic? Slabe to by bylo. "Goniec" w WFRP zawsze brzmial pedalsko.

Kurde, ciezko mi tu o berserku mowic jak nie mam kart aktualnych, bo z jednej strony patrze na wersje jakas starsza - topornika i wydaje mi sie za mocny, ale z drugiej strony patrze na miecznika i wydaje mi sie ok ;P. Choc w sumie jak patrze na Najemnika to tez jest berserk za mocny.

Ehh. nie podoba mi sie ta jednostka. DW, masz racje, zrobmy go w tempie innych krasi i Dajmy berserk za rane w obrone ktora bedzie rowna -2. Tak samo rane w pancerz rane -2. Taki uklad spowoduje ze czlowiek nie bedzie sie krepowal berserkowac (ile to trzeba bylo obrone przerzucic? o 11? Hmm to przy 7 obrony trzeba 18, przy 5, 16 (na +10 wiekszosc jednostek). Czyli zasadniczo dwa razy uzyc berserka bedzie mozna bez wiekszego stresu, kazdy nastepny to juz grubo Very Happy. Podoba mi sie. Dobre wykorzystanie tej nowej zasady

Kusznik:
Powrot do kosztu 64 i zadnych zmian. Zmysly niech beda niskie mysle.

Stra¿nik run
Ok. Zgadzam sie. Zmysly 4.

Dzia³o
Ok. Samodestrukcja za 2, rany w akcje normalnie, sily 5 i 9, z czego drugi strza³ bedzie robi³ zawsze dwie rany, a nie trzy (trzy to bylo przegiecie wzgledem wiekszych koksow, ktore eliminowalo zasadniczo od razu, dwie troche mniej beda bolec), wersja z kumulacja mi sie tez podoba, ale ta druga, pierwsza zbyt za bardzo unieruchamia dzia³o.

Koszt 94.

Tylko teraz zagadka czy to sie na karcie zmiesci.

Gottri
Smile

Kunnka
Hmm. Teraz stwierdzilem ze Runy mocy sie nie uzywalo zasadniczo dotychczas, bo te przesuwanie nie potrafie sobie wyobrazic sytuacji w ktorej byloby przydatne.

Nowa propozycja:
Runa Mocy
Je¶li po udanym trafieniu przerzuci pancerz przeciwnika o wiêcej ni¿ 6, to powala przeciwnika. Podniesienie siê wymaga wydania 2pa.

Ma si³ê 7 wiec tak jak miecznik. Nie mam nowego miecznika wiêc nie wiem czy dobry zapis zrobi³em.

Thori
Ja ca³y czas nie wiem czy on zbyt kiepski nie jest. W testach wyjdzie.


Nowa jednostka:
Pomys³y na nazwy roznych jednostek (z czasem beda mogly trafic do innych nacji niewykorzystane tutaj), brak pomyslow na karciochy:
- Tunelarze
- Mechanizm/Golem mechaniczny
- Zorm, Wynalazca/In¿ynier
- Semen, Browarnik/Gorzelnik
- Tarczownik
- In¿ynier (wtedy bohater na pewno nie mo¿e byæ in¿ynierem)
- Miotacz ognia (podoba mi sie pomysl)
- Taktyk (srednio widze potrzebe tego co napisales na aktualne 300pktowe gry, jak bedziemy sie przesiadali na 400-500 to warto bedzie dopiero)
- Sztandar
- Cyrulik (otworzylem podrecznik od WFRP2)
- Gladiator
- Kartograf
- Weteran
- Trojan (taki mechanizm jakis ktory sie wysyla do przeciwnika i szybko jedzie ;P)

Przygotowana juz oficjalna strona systemu jest? Bez tego nie mozna 1.0 puscic moim zdaniem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 12:09, 04 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 15:54, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Co do górników - to obecny kusznik ma zapis :
Cytat:
Przeciwpancerne be³ty: Je¿eli po udanym
te¶cie celno¶ci nie powiedzie siê test si³y,trafiony model
mimo wszystko dostaje ranê w pancerz.

jak by mieli to i dalej si³ê 5-6 to kilof by³by ca³kiem ciekawie wy reprezentowany jako broñ.

dziêki czemu¶ takiemu powinni siê jeszcze fajniej sprawdzaæ we wspó³pracy z innymi krasnoludami a zw³aszcza wojownikami.

Z tym skilem to ca³y czas my¶lê cholera bo jak by mieli stary tylko w jakiej¶ przerobionej wersji (¿e wystawiaj± siê w³a¶nie w 30 cm od przeciwnika po jego ca³kowitym wystawieniu) to by mo¿na im dodaæ tunelarzy jako szybkich pomocników - którzy maja skila "moga siê wystawiæ w bezpo¶rednim kontakcie z kart± górników."
Sami mieliby staty rzêdu :

Tunelarz:
W opisie flufowym co¶ o tym ¿e jedynym kryterium przyjmowania do tunelarzy oddzia³u jest szybko¶æ.

Akcie 4 Ruch 3
Atak 5(-1) Si³a 3(-1)
Obrona 11(-2) Pancerz 7(-1)
zmys³y 2
pz 3
koszt 30 ?

bieg 9(-2)cm
Szar¿a 6(-2)cm

i teraz co¶ by trzeba wymysliæ:

Okaleczenie za 3pa (normalnei jest za 2 ale to ma byæ tania jednostka)

Niepozorny - Je¿eli wykonuje darmowy atak w odrywaj±c± siê od niego jednostkê dostaje +3 si³y.

No i ten skil od wspó³pracy z górnikami :
Mog± byc wystawieni w bezpo¶rednim kontakcie z kart± górników.

Wojownika ten okrzyk bojowy s±dzê ze jak bêdzie dawa³ jednoturow± ranê w ruch to bêdzie optymalnie bo to raz da -1 a raz -2 wiêc optymalnie pomiêdzy tymi dwoma warto¶ciami bêdzie.
jak zmienisz na 1pa to nadal u¿yjesz tego tylko rannym kra¶kiem niejako z przymusu.

Swoj± droga nie my¶la³e¶ o zrobieniu krasów nieco bardziej elitarnych ?
no wojownikowi daæ +1 obrony albo resa jednak przy lekko zwiêkszonym koszcie ? Poborowy to jednak imperialne miêso a krasnolud to krasnolud Wink
powiedzmy taka obrona 12 przy koszcie 36 ? obecni s± ok ale armia wydaje siê z nimi ma³o elitarna Wink choæ mo¿e to kwestia tego niepozornego dodatkowego pz ktorego sie nie zauwaza.

Wartownikl czemu ma walczyæ inaczej ? bo zasadniczo u nas g³ówna taktyka jest stosowanie papier-kamieñ-no¿ycowych kontr Wink mi¶ z wysokim atakiem kosi tych z wysokim defem itd ;p
Do tego niech jaka¶ nieelitarna jednostka te¿ ma szanse trafiæ kruka jak jak jej wojownik pomo¿e i jeszcze pokrzyczy na skrytobojce ;P

Kowal Na pewno sta³ siê przydatniejszy z chwila pojawienia siê wartownika ... potencjalny res 13 to juz bêdzie bajer na nim.

Berserk Imo dobre wyj¶cie z tym ruchem i sza³em ... i tak bedzie potencjalnie szybszy dzieki dodatkowym akcjom które bêdzie móg³ potencjalnie czê¶ciej dusiæ z siebie.

Kusznik Co co zmys³ów to naprawde przetestuj walkê krasiów bez hero - na gównikach, wojownikach i kosznikach przeciw kupcom czy imperium na zmys³ach 4+ ... masakra z ruchem jest dosæ znaczna jak przeciwnik ma 100% pewno¶ci ze nie wygrasz taktyka nigdy.

a wyzsze zmys³y pasuja mi bardziej na kuszniku niz na wartowniku ktory bad¼ co bad¼ jest puszk± ktora niewiele widzi.

S Run
OK ... u niego nawet 5 nie byloby przegieiem mysle jako ze naprawde imo wystawienie jego i bohatera to straszne ciecie po ilosci modeli.

dzia³o
jak sie nie zmiesci na karte to podeslij mi tifa to sie pobawie ze sk³adem tekstu na karcie - w opcjach tekstu da sie ustawiac recznie odleglosc miedzy literami w pionie i poziomie czym sie czesto bawilem na kartach elfow, ktore rzadko sie same meiscily ;p

a i ranych niech beda 3 .. to imo uczciwe jest przy dziale kosztujacym tyle co hero i walacym raz na dwie rundy.

Gottri
W sumie jak o nim pomysle to on robi z krasnoludow elity dopiero ... fajna opcja z tym globalnym dopakiem ... drogim ale zasadniczo 'nie¶miertelnym' bo dopakowuje juz nawet z grejwa ;p

Kunkka
Hehe czyli potencjalnie ten pan przy dobrym rzucie warzywizuje wszystko ;p
a co do zapisu to pisz u¿ przys¿³o¶ciowo o 7 (czy ile tam uwa¿asz) lub wiêcej bo bede wymienia³ zapis na mieczniku i podobnych.
Choæ stara runa by³a o tyle fajna, ¿e Kunnka móg³ wyp³aciæ 3 przeciwnikom po ataku bez potrzeby odrywania siê od nich i zbierania klocka w plecy ... co w przypadku walki z 3 ¶wierzymi poborowymi do zmiêkczenia nie by³oby takei g³upie ... nie mówi±c ju¿ o np walce z 3'ma górnikami Wink ... przy 4 cm zamiast 3 to by byl swietny hero przeciw krasnoludom bo przy potencjalnej ranie w ruch wywala³ by je poza zasieg szar¿y Wink

ThoriNie jest raczej ... jest najtañszych hero póki co
Chyba ze na mod³e bety starcrafta 2 masz pomys³ na wymienienie mu jednego czaru na inny Wink
ewentualnie powiêkszy mu siê kiedy¶ zasiêg leczenia o 10 cm w ramach balansu i tyle.

Cytat:
Pomys³y na nazwy roznych jednostek (z czasem beda mogly trafic do innych nacji niewykorzystane tutaj), brak pomyslow na karciochy:
- Tunelarze
- Mechanizm/Golem mechaniczny
- Zorm, Wynalazca/In¿ynier
- Semen, Browarnik/Gorzelnik
- Tarczownik
- In¿ynier (wtedy bohater na pewno nie mo¿e byæ in¿ynierem)
- Miotacz ognia (podoba mi sie pomysl)
- Taktyk (srednio widze potrzebe tego co napisales na aktualne 300pktowe gry, jak bedziemy sie przesiadali na 400-500 to warto bedzie dopiero)
- Sztandar
- Cyrulik (otworzylem podrecznik od WFRP2)
- Gladiator
- Kartograf
- Weteran
- Trojan (taki mechanizm jakis ktory sie wysyla do przeciwnika i szybko jedzie ;P)

muahaha ... wiêcej takich postów ;]
jak domy¶la³em ostatnio jednostke do imperium to za choelre nie mialem nawet jednego pomyslu ... dopiero Piotroslav mi zasugerowal co¶ thalionopodobnego i tak powstal emerytowany zabojca ;p
Cytat:
Przygotowana juz oficjalna strona systemu jest? Bez tego nie mozna 1.0 puscic moim zdaniem.
ankieta na nazwe potyczka vs wojnasja stoi na 8:8 ;p

bez tego nei moge nawet bloga za³ozyc bo ani domeny wybraæ ani grafik robiæ ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 17:23, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Gornik
no to 3/6 z rana w atak i jakos przerobie ten skil. Ta rane w pancerz juz odpuszcze bo beda zbyt dobrzy.

Wojownik
Pisz±c o ranie w ruch w tym momencie to mi zabiles cwieka bo nie wiem jak ostatecznie to zrobic z tym Okrzykiem. Ulepszac wojownikow nie ma co uwazam i statsy i koszt bym im zostawil.

Wartownik
Its settled then. Jak by to niefluffowe bylo. Przod 6/4 i zmysly 3 Razz

Kowal
It's settled then.

Berserk
To wreszcie 6/6 mu dam skoro go spowalniam. It's settled.

Kusznik
Ok podbije mu te zmysly ale o 1 tylko.

Straznik Run
Zmysly 4 maks. Zostawie tak. To tylko 62 ap. Tyle co Alchemik np.

Dzia³o
Dopakowywanie krasnoludzkich armat moze sie spotkac tylko z moja aprobata. It's settled then.

Gottri
It's settled then

Thori
It's settled then

Kunnka
To ja bym wrocil do starej wersji runy bo ta nowa wydaje mi sie zbyt mocna, tylko zmienil na 4 cm. Ale Ty cos mowiles o uscisleniu - o so chozi?

Tunel???? Goniec!
Tunelarz to ktos kopiacy tunel. Krasnoludzcy biegacze to goncy. Jak by to pedalskie nie bylo. Statsy sa gejowskie jak na krasnoluda strasznie, wiec bym wolal 4/4 z przodu raczej chyba. bo 5/3 to nie jestem w stanie wytlumaczyc sobie znow.

Koszt tez nie wiem jaki.

Z abilitek to chyba ta druga jest mocniejsza na nim i za nia bym obstawial.

Skill do wspolpracy oczywisty.

Co do tych nazw jednostek to moge pozniej zrobic takie listy dla kazdej z nacji wlacznie z tymi co dopiero powstana w przyszlosci. Jesli uznajesz to za przydatne to powiedz to sie ogarne z podr. do WFRP i swoimi skojarzeniami.

A co do nazwy, to ja to jednak na ta Wojnacje zaczalem sie teraz bardziej nakrecac(ostatnio sie juz zgadzalem na Potyczka), ale to moze byc wina tego ze ja to zaproponowalem.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 17:25, 04 Kwi 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 21:02, 04 Kwi 2010    Temat postu:

aaa co do wojowników to rana w obronê mia³a byæ nie w ruch ;p znaczy ¿e ten okrzyk daje jednoturow± ranê w obronê...

co do górników to jak nie chcesz im daæ tego skila to powiedz mi co proponujesz daæ kra¶kom przeciw pancoerzowi 14+ ? kusznik i dzia³o sprawdz± siê na czo³gi pokroju pretorianina ale w przypadku piê¶ci imperium to ju¿ bêdiz eproblem. Jakkolwiek same pie¶ci tez bed± mia³y problem z krasnoludami ale nie o to chodzi ¿eby siê dwie jednostki pra³y po mordach 5 tur ;p

W przypadku tunelarzy-goñców to oba skile co proponowa³em mog± miec przy 30 punktach jesli by mieli te staty 5/3 ... jak je wyt³umaczyæ ? Flufowo jako¶, ¿e szybko¶æ to absolutnie jedyne kryterium werbowania do tego oddzia³u (a postawny krasnolud nigdy nei jest szybki ;p) a i niska nawet jak na krasnoluda wysoko¶æ jest w górniczych tunelach raczej mile widzan± zalet± ni¿ wad±. Do tego mog± mieæ jak±¶ wyj±tkowo lekka broñ czy co¶ innego.

koszt tych goñco-tunelarzy przy obu abilitkach i zaproponowanych statach mi wychodzi³o ko³o 30. Si³e 3 maj± nie bez powodu Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:24, 11 Maj 2010    Temat postu:

jakie¶ propozycje zmian do wersji 1.1 ?

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:32, 08 Cze 2010    Temat postu:

a krasnoludzkie gody dostana jakis model?

bohatejra bohatejra!


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:34, 08 Cze 2010    Temat postu:

to sam go zrobisz czy tylko rzucisz pomys³ ? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 20:35, 08 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 20:54, 08 Cze 2010    Temat postu:

Dw, liste pomyslow masz powyzej wielka, wiec nie eksploatuj mnie nadmiernie ;P.

Szczerze, to wolalbym zostac zaskoczonym nowa przepakowana oczywiscie jednostka Very Happy. A bohaterem, bo wydaje mi sie ze w tej chwili tylko Kunnka moze rywalizowac z bohaterami innych nacji.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:10, 08 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Szczerze, to wolalbym zostac zaskoczonym nowa przepakowana oczywiscie jednostka Very Happy. A bohaterem, bo wydaje mi sie ze w tej chwili tylko Kunnka moze rywalizowac z bohaterami innych nacji.


to jednostka czy bohater ? Razz bo nie lapie zdania ;p[/quote]


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 21:55, 08 Cze 2010    Temat postu:

bohater. Jednostka w sensie ze karta.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 23:02, 09 Cze 2010    Temat postu:



Z kwestii otwartych :

Cios mierzony czy jakis (3 akcje, +3 si³y i ew wybór rany) zamiast rzutu toporkiem

+1 Obrony zamiast rozbrojenia

W przypadku gdyby posiada³ cios mierzony móg³by go dawaæ dwóm jednostkom z adepta zamiast obecnego bonusu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 21:51, 12 Cze 2010    Temat postu:

No Grab - b±d¼ cz³owiekiem i powiedz w jakiej wersji tego kraska zrobiæ ?

na gg dawa³em nawet opcje zeby uczy³ jakiego¶ ciosu albo i swojego rzutania toporkiem ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:13, 12 Cze 2010    Temat postu:

nie czuje tego teraz kompletnie. Jutro wieczorem jeszcze spojrze to cos sensowniejszego napisze. a na gg nie wchodze praktycznie

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 23:20, 12 Cze 2010    Temat postu:

mhm. No dobra. Ja jak sie okazuje dosta³em ca³kiem d³uga liste rzezczy jakie mam dopisaæ do in¿ynierki i tak ;d

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Nie 20:45, 13 Cze 2010    Temat postu:

jesli chodzi o fluffowe rzeczy - slowo "mentor" mi sie straszliwie nie podoba. Zasadniczo jednak do przedstawionych pomyslow abilitowych to nie znajduje lepszego odpowiednika ("ojciec" jest jedynym ale za bardzo glupawym pomyslem).

Tak samo pierwsze zdanie z fluffu nie ma sensu w naszej wizji swiata z krasnoludami odludkami. Dalbym "Nie ka¿dy krasnolud rodzi siê sprawnym wojownikiem. Dunbar naucza³ w orê¿u przez wiele pokoleñ. Teraz wyruszy³ daæ szko³ê swoim przeciwnikom."

Co do jednostki:
Rozbrojenie przepotêzne i bym zostawi³.

Umiejêtno¶c adepci: hmm... plusy do ataku przydalyby sie krasnoludom, to oczywiste.

Zostawilbym go natenczas oprocz zmian fluffowych.

Imie Dunbar to z czegos wziales (net mi wyrzuca tylko jakas nieznana bitwe) czy losowe kompletnie? Bo jesli losowe to bym nowe zlosowa³ tez ;P.

Przemysl potanienie Gottriego bo jest niegrywalnym herosem kompletnie a z fajnym pomyslem albo jakas zmiane mu abilit plis szefie Smile.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Nie 20:46, 13 Cze 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 16:40, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
Przemysl potanienie Gottriego bo jest niegrywalnym herosem kompletnie a z fajnym pomyslem albo jakas zmiane mu abilit plis szefie Smile.

jak± abilitke np ?

poza tym prêdzej czy pó¼niej bêdzie siê te¿ gra³o na 400 punktów wiêc stanie siê wtedy nieco lepszy.


Cytat:
Umiejêtno¶c adepci: hmm... plusy do ataku przydalyby sie krasnoludom, to oczywiste.

no niby atak by siê przyda³ ale opcja dodania rzutu toporem albo jakiegos swoistego master strajka (mocny atak za 3pa) by³aby ciekawa ze wzglêdu na wiele opcji z ró¿nymi rozpiskami/krasiami (raz mozna dac taki rzut toporem czy 'mastera' straznikowi run innym razem goñcowi)

Fluf sie zmieni nie ma problemu.

a co do Imienia to chbya mia³o sie do czego¶ odnosic ale jzu nie pamietam ;D tak wiec jak masz lepsz± opcje to nie bedzie problemu ;p



********
i btw - bêdê chcia³ skróciæ strefy rozstawianie (mniejsza odleg³o¶c od siebie) wiêc poprawie umiejêtno¶æ górników i dopasujê goñców przy 1.2


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 17:32, 05 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:00, 05 Lip 2010    Temat postu:

Cytat:
poza tym prêdzej czy pó¼niej bêdzie siê te¿ gra³o na 400 punktów wiêc stanie siê wtedy nieco lepszy.

Raczej jeszcze dlugo pogramy na 300 wiec mozna by mu bylo dodac hmm...
No rusz siê 3P.a. - dana niewalcz±ca przyjazna jednostka mo¿e siê przesun±æ o dwukrotno¶æ swojego ruchu.

Imiê nowego herosa bym proponowa³ Baldur a fluff ten co tam na górze: "Nie ka¿dy krasnolud rodzi siê wojownikiem. Baldur uczy³ przez wiele pokoleñ jak zabijaæ. Teraz i wrogom da dobr± szko³ê. Nie ma korepetycji." (ostatnie zdanie jak sie zmie¶ci i jak uznasz za odpowiednie;P). Nazwê umiejêtno¶ci z Adepci bym da³ jak±s bardziej krasnoludzk±, no ale nic mi do glowy nie przychodzi ;p.

Zmieniaj co Ci sie podoba Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 0:13, 08 Lip 2010    Temat postu:


najbardziej wydziwna opcja ...
Grab - oceñ czy takie co¶ w³a¶ciwie ma szanse siê przydaæ czy w praktyce +1 ataku i obrony by³o lepsze ? :p


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 0:13, 08 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 13:26, 08 Lip 2010    Temat postu:

kurde nie wiem, z jednej strony krasnoludom brakuje takich glupawych abilitek do kombinowania, ale +1/+1 atak obrona bylo po prostu lepsze ;P

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 13:53, 08 Lip 2010    Temat postu:

mówisz ze +1/+1 lepsze ? tylko z drugiej strony to wiadomo ¿e tylko w po³±czeniu ze straznikami run czy innymi dro¿szymi modelami bêdzie siê pojawiaæ ... a takie co¶ to i górnikowi i goñcowi mozna sprezentowaæ wiêc zwyczajnie wiêcej realnych kombinacji jest Wink

akurat z takimi bonusami to my¶la³em czy którego¶ skila Kunkki nie podmienic na jak±¶ runê dla jednego wojownika nieimiennego Wink

Tak czy inaczej w t± stronê widzê rozwój krasnoludów - w jednostki daj±ce sta³y dopak innym jednostkom - coby z pozornie nieskomplikowanej armii zrobiæ zabawkê bardzo modularn± na poziomie przed-growych deklaracji (wyboru nie przypisuje siê do rozpiski przecie¿ tylko do jednostki bezpo¶rednio przed ka¿d± gra wiec turniejowo mo¿na sobie dziêki temu dopasowywaæ modele pod przeciwnika) Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Czw 13:55, 08 Lip 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 15:26, 08 Lip 2010    Temat postu:

hmm... moze byc tak jak mowisz, pasi mi (choc ja jako uber gamer owner wolalbym nielosowe +1/+1) ;P. Jeszcze ostatnia mikro zmiana fluffu, bo taki okazal sie zbyt krotki i przez to brzydko wygladajacy. "Nie ka¿dy krasnolud rodzi siê potê¿nym wojownikiem. Baldur przez wiele pokoleñ uczy³ pobratymców jak zabijaæ. Teraz wyruszy³ daæ wrogom dobr± szko³ê. Nie ma korepetycji."

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 20:06, 08 Lip 2010    Temat postu:

opis poprawiony - pood¶wierzasz i bêdziesz go widzia³...

a co do ciêcia Baldura to zawsze mo¿na je zrobiæ za 4pa i niech daje +3/+3 albo nawet +4/+4 ... tudzie¿ je¶li uwa¿asz to zamiast +2/+2 mo¿na daæ +3/+1 czy +1/+3

ew co¶ w nim zmieniæ ¿eby by³o przydatniejsze czy jakie¶ ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Sob 0:37, 18 Wrz 2010    Temat postu:

strasznie mi siê dzi¶ podoba³o granie krasnoludami... RPGowa kustomizacja dziêki kowalowi i Baldurowi naprawdê daje sporo potencjalnych mo¿liwo¶ci i gdyby nie fart Tokja to skoñczy³oby siê nieco inaczej ;p

hmm... berserkerk z rzutem topotem od baldura ma w opcji miotanie dwa razy na turê Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 0:11, 30 Wrz 2010    Temat postu:


pomysl na nowego kraska...
ju¿ jaki¶ czas za mn± chodzi³ ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Czw 9:37, 30 Wrz 2010    Temat postu:

slabawy, za duzy koszt raczej.

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin