Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dzikie Elfy - zapowiedź frakcji

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:33, 28 Lut 2010    Temat postu: Dzikie Elfy - zapowiedź frakcji

Dobra to Tokjowe elfy ... nazwa jeszcze nie ostateczna.

Po opisach Tokja, obecnym stanie flufu i możliwych modelach to widzę je jako takich Indian z najmroczniejszych opowieści...
Łuki, zatrute strzały, duże umiejętności walki ale broń zasadniczo prymitywna... włócznie, sztylety... miecze albo marne albo mamy jakiś pomysł skąd maja dobrą stal ? ... chyba, że jakieś magiczne drzewa mają, które.. bo ja wiem kamienieją po ścięciu... i mogli by z nich dość ciężkei i toporne, ale groźne miecze robić.


Pomysły na jednostki i odpowiedniki modelowe

Duchy Lasu 20-25ap - Odpowieniki modelowe: Warhammerowe driady, Konfrowe sylvanki/sparki, Lotrowi Wosi

Czyli podstawowe mięso armatnie, szybkie ale delikatne (albo mały def i res albo 1pż). Do tego wykorzystywane w magii elfów ... można dać czar który zadaje demy za poświecenie jednego takiego - i samo rzucenie czaru będzie swoistym kosztem płaconym za każdy czar. w druga strone innym czarem będzie przyzwanie takiego duszka.

Pomysł na dziś
Nazwa : Animus (łac - duch)

Niewiele wiadomo o tych dziwnych, niewielkich stworzeniach. Najprawdopodobniej pochodzą one z samego serca puszczy, jednak wiele mówi się także o ich swoistej symbiozie z elfami. Krążą opinie, że mogą to być byty, powołane do życia z pomocą dzikiej, jak tutejsze lasy, magii.

Koszt : 20
statystyki :
Ak 3(-1) R 6(-1)
At 4 (-1) S 4(-1)
O 10 (-1) P 9 (-1)
Zm2
Zdr2

Szarża 3pa - 18cm
Furia 3pa, Cios z siłą +4, po jego wykonaniu traci 1 Pz


Jeśli test siły przebije pancerz ducha lasu o więcej niż 4 to traci on dodatkowy Pz



Zwiadowcy 25-30 ap
Szybkie i lekkie elfy uzbrojone w krzemienne noże i krótkie miecze

Pomysł na dziś
Nazwa : Ventus (łac wiatr)

To najpewniej właśnie Ci zwiadowcy, byli pierwszymi efami napotkanymi przez mieszkańców imperium. Przydomek, jaki ludzie nadali całej rasie zaraz po tym spotkaniu, z pewnością wiele mówi o naturze tych uzbrojonych w kamienne noże wojowników.

Koszt : 26
statystyki :
Ak 4(-1) R 4(-1)
At 4 (-1) S 4(-1)
O 12 (-2) P 8 (-1)
Zm3
Zdr2

Bieg 2pa - 12 cm
Szarża 2pa - 8 cm
Pochwycenie 1pa - Udany test Ataku oznacza, że następny Cios wykonany w tej turze będzie miał bonus +2 Ataku i +2 Siły.



Wojownicy 30-35 ap
Uzbrojeni w cienkie pancerze i włócznie. Za dwie akcje mogą przyjąć postawę obronną i wypłacić jeden darmowy atak pierwszemu przeciwnikowi który ich zaatakuje.

Pomysł na dziś
Nazwa : Folium (łac liść)

Włócznicy to chyba najbardziej zdyscyplinowana jednostka jaką posługują się Dzikie Elfy. Krzemienne włócznie nie prezentują się może zbyt groźnie, jednak w połączeniu z niebywałym refleksem tych młodych wojowników, potrafiły już zgubić niejednego zbyt pewnego siebie przeciwnika.

Koszt : 35
statystyki :
Ak 4(-1) R 3 (-1)
At 6 (-2) S 5 (-1)
O 12 (-2) P 10 (-2)
Zm2
Zdr2

Bieg 2pa - 8 cm
Szarża 2pa - 6 cm
Jeż 2pa - Przyjmuje postawę obronną. Jeżeli zostanie związany w walce wręcz przed swoją kolejną aktywacją, może wypłacić standardowy atak zanim sam zostanie zaatakowany.
Solidne Pchnięcie 4pa - Atak +1 Siła +2



Łucznicy 30-40
Łucznicy. Szybcy i celni jakkolwiek trudni do opanowania. Strzelający zawsze w najbliższy cel.

Pomysł na dziś
Nazwa : Telum (łac strzała, pocisk)

Łucznicy elfów są doprawdy zadziwiającym połączeniem. Z jednej strony posiadają niezwykły talent w posługiwaniu się łukiem, z drugiej jednak marnują swój potencjał zbytnią porywczością i niską skutecznością kościanych grotów.

Koszt : 36
statystyki :
Ak 4(-1) R 3 (-1)
At 4 (-1) S 3 (-1)
O 11 (-1) P 8 (-1)
Zm2
Zdr2

Bieg 4pa - 16 cm
Szarża 2pa - 6 cm
Strzał 2 pa - Celność 0(-1) + k6, siła 3 (-1)
Strzał na wyczucie 3 pa - Celność -2(-1) + 2k6, siła 4 (-1)

Założenie strzały 1pa

Instynktowny - Strzela zawsze do najbliższej wrogiej jednostki, nawet jeśli ta jest w zwarciu z sojusznikiem.



Driady 30-40
Lekka i delikatna jednostka lekko-magiczna. Ofensywna magia o niemal zerowym zasięgu.
ewentualnie dwa rodzaje driad gdzie druga będzie lecząca ... ewentualnei jedna uniwersalna i tak nie da rady obu rzeczy na raz robić

Pomysł na dziś
Nazwa : Silva (łac las)

Młode kobiety o zielonej skórze, miejscami pokrytej korą. Zwane czasem Driadami łączą w sobie piękno i dzikość natury. Pozornie bezbronne, potrafią walczyć gołymi rękami, lecz co istotniejsze posiadają także umiejętności, których natury nie pojmują nawet Imperialni magowie.

Koszt : 42
statystyki :
Ak 4(-1) R 3 (-1)
At 5 (-1) S 4 (-1)
O 10 (-1) P 9 (-1)
Zm4
Zdr2

Bieg 2pa - 8 cm
Szarża 2pa - 6 cm

Krąg życia 4pa - Silva może wyleczyć modelowi w kontakcie jedną Pz, jednak kosztem zadania mu dodatkowej losowej rany LUB wyleczyć wybraną ranę kosztem utraty Pz. (może to być także wroga jednostka, jednak wtedy musi ona przeprowadzić udany test ataku)


Cierń - Jeżeli jakikolwiek jej atak zada obrażenia, Silva może poświęcić dowolną ilość Pz. Za każdy tak oddany punkt, przeciwnik otrzymuje jedną ranę w losową lokację. (Silva może oddać także swój ostatni Pz)


Wojownicy Klanu 40-45 ap
Półcięzka piechota elfów. Ochraniana Chirynowymi pancerzami i uzbrojona w długie miecze z 'kamiennego' drewna.
Lub
Lekka piechota z umiejętnością skradania.

Pomysł na dziś
Nazwa : Proeliator (łac wojownik)

Gdy wojownik Dzikich Elfów odznaczy się w boju, dostaje możliwość posadzenia własnego Silia, Kamiennego Drzewa. Przez kolejne lata formuje je i przycina na kształt podobny do długiego miecza. Jeśli przeżyje odpowiednio długo, ścina je i ostrzy krzemieniem czekając aż stwardnieje ono na skałę, równie twardą jak stal.

Koszt : 48
statystyki :
Ak 4(-1) R 3 (-1)
At 6 (-2) S 6 (-1)
O 11 (-2) P 11 (-2)
Zm4
Zdr2

Szarża 2pa - 6 cm (Przeprowadzona z ukrycia daje +2 do ataku i siły)
Piruet 3pa - Siła +2 (Można wykonać tylko kiedy wojownik walczy z jednym przeciwnikiem naraz)

Skradanie 7
- Wykrycie Proeliatora wymaga udanego testu (2pa) zmysłów
+2k6 przeciw umiejętności skradania (7) powiększonej
o modyfikator odległości. (1 za każde rozpoczęte 5 cm)
- Każdy atak automatycznie odkrywa Proeliatora.
- Ponowne Ukrycie kosztuje Proeliatora 4ap jednak musi on być 20 cm od wroga.




Łowcy 50-60
Doświadczeni łucznicy. Potrafią wykonywać mierzone strzały są też gotowi zatruwać ich groty własną krwią.

Pomysł na dziś
Nazwa : Venator (łac łowca)

Niektórym łucznikom Dzikich Elfów udaje się opanować porywczość i przekształcić ją w chłodną determinację łowców.

Koszt : 60
statystyki :
Ak 4(-1) R 3 (-1)
At 5 (-1) S 4 (-1)
O 11 (-1) P 9 (-1)
Zm4
Zdr2

Bieg 4pa - 18 cm
Szarża 2pa - 6 cm
Strzał na wyczucie 3 pa - Celność -1(-1) + 2k6, siła 5(-1)
Strzał Okaleczający 3pa - Celność -2(-1) + 2k6
Udane trafienie zadaje przeciwnikowi ranę nie zabierając Pz wykonywany jest jest wyłącznie test celności.)
Strzał mierzony 3 pa - Celność -3(-1) + 2k6, siła 4(-1)
Ponadto jeżeli atak zada obrażenia, Venator sam wybiera rodzaj zadanej rany.


Założenie strzały 1pa



Mówiący do drzew 60-65
Magowie potrafiący manipulować siłami witalnymi leśnych stworzeń.
- zamiana duszka w bombę zegarową
- przekazanie jednego swojego pż sojusznikowi (nawet powyżej startowego) (ew poprosze inny pomysł)
- Wywołanie furii (rani swoją jednostkę dając jej bonus do siły)


Pomysł na dziś
Nazwa : Mówiący do drzew

Tym elfom ludzie wyjątkowo nadali prostą nazwę. Najpewniej stało się tak dlatego, iż postrzegają ich jako wystarczająco tajemniczych i bez trudnych nazw.

Koszt : 65
statystyki :
Ak 5(-1) R 3 (-1)
At 3 (-1) S 4 (-1)
O 10 (-1) P 11 (-1)
Zm4
Zdr2
Moc 2+k6


Medytacja 0ap +2 mocy (Testuje pancerz jak gdyby dostał cios z siłą 1)

Niestabilny duch 2 pa trudność 6
Celem jest sojuszniczy Animus w 10cm. W kolejnej turze (nawet jeśli nie był jeszcze aktywowany w obecnej), gdy Animus wykorzysta wszystkie swoje akcje - wybuchnie raniąc z siłą 9 wszystkie modele które będą z nim w bezpośrednim kontakcie.

Przelanie życia 2 pa trudność 6
Celem jest sojuszniczy model w 20 cm. Mag oddaje celowi 1 Pz (może w ten sposób oddać swój ostatni Pz) nawet jeśli dzięki temu będzie on posiadał większą ich liczbę niż podana na karcie.

Obudzenie Furii 3pa trudność 7
Celem jest sojuszniczy model w 30 cm. W kolejnej swojej aktywacji cel będzie miał siłę powiększoną o 3. Jednak gdy efekt czaru minie straci on 1 Pz.




Strażnicy Puszczy 70-90
Bliżej nieokreślone siły natury zamieszkujące puszczę. Najczęściej określa się ich mianem walczących drzew jednak niektórzy weterani twierdzą, że wizerunek ten nie jest regułą.
Ot taki leśny troll z 3 akcjami, atakiem za 1pa i 3-4 pz.

Pomysł na dziś
Nazwa : Pradawny Strażnik

Elfie puszcze zajmują naprawdę wielkie połacie kontynentu. Mało kogo więc zaskakują pogłoski o trollach czy entach zamieszkujących te niezbadane obszary. Jednak dla cesarskich patroli obecność tych stworzeń w elfich oddziałach, jest już dość szokująca.

Koszt : 80
statystyki :
Ak 3(-1) R 5 (-1)
At 5 (-1) S 9 (-2)
O 7 (-1) P 13 (-2)
Zm1
Zdr4

Uderzenie pięścią 1ap
Powalający Cios 2ap - Jeśli powiedzie się test ataku wybrany model dostaje normalne obrażenia, po czym zostaje odrzucony 7 cm (pod kątem prostym) i pada na ziemię. Leżący ma obronę i pancerz mniejsze o 2. Podniesienie się wymaga wydania 2 punktów akcji.

Duży - trudność trafienia z dystansu -2




Bohater wojowników (imie?)
Skradanie
Trucie
jakś cios omijający pancerz

Pomysł na dziś
Nazwa : Shunkaha / Wojownik

Rzadko zdarza się, żeby imię Dzikiego Elfa było znane poza jego puszczą. W tym jednak wypadku, przyczynienie się do wielu starć z sąsiadującymi nacjami, przysporzyło temu wojownikowi nieco sławy.
Jego zadziwiająco twarda zbroja i tarcza, pozwoliły mu wyjść cało nawet z kilku zasadzek Imperium.

Koszt : 108
statystyki :
Ak 6(-1) R 3 (-1)
At 6 (-1) S 6 (-1)
O 13 (-1) P 12 (-1)
Zm5
Zdr3

Bieg 3pa - 12 cm
Szarża 2pa - 6 cm
Determinacja 1pa - Jeżeli kolejny Atak przebije Obronę przeciwnika wykonywane są dwa testy siły zamiast jednego. (Każdy z nich może zadać obrażenia)
Piruet 3pa - Atak, Siła +3 (Można wykonać tylko kiedy wojownik walczy z jednym przeciwnikiem naraz)
Dekapitacja 4 pa - Atak, jeżeli ten cios zabierze jednostce przeciwnika ostatni Pz, to wszystkie sojusznicze modele w 10 cm dostają +1 akcję do końca tej tury.

Ochrona Natury - Trudność testów strzeleckich jest podnoszona o 2.





Druid (imie)
- przyzwanie ducha lasu
- pnącza (unieruchomienie takie)
- pomyślne wiatry (przerzuty dla sojuszników)




Pomysł na dziś
Nazwa : Iktomi / Druid

Mówiących do Drzew z biegiem lat i korzystania ze swojej magii ulegają wielu przemianom. Iktomi doświadczył swojej podczas jednego z Orczych rajdów wgłąb puszczy. Wszechobecna krew zmieszana z zapachem żywicy pozwolił mu jeszcze lepiej zgłębić łączącą go z naturą więź.

Koszt : 105
statystyki :
Ak 6(-1) R 3 (-1)
At 4 (-1) S 5 (-1)
O 11 (-1) P 11 (-1)
Zm4
Zdr2
Moc 3+k6


Medytacja 0ap, +2 mocy (Druid testuje pancerz jak gdyby dostał cios z siłą 2)
Ofiara 0ap, +2 mocy (Sojuszniczy model w 20 cm testuje pancerz jak gdyby dostał cios z siłą 6)

Przyzwanie ducha lasu 5 pa trudność: 8
w 5 cm od Druida pojawia się Animus. Może on myć aktywowany dopiero w kolejnej turze.

Pnącza 4 pa, trudność: Współczynnik zmysły celu +2
Celem jest wrogi model w 20 cm. Zmniejsza współczynnik ruchu o 3 na czas następnej aktywacji.

Pomyślne Wiatry 2 pa, trudność 7
Celem jest sojuszniczy model w 20 cm. Jednostka dostaje znacznik, który może wykorzystać w dowolnej chwili na przerzucenie dowolnego testu. Jedna jednostka może mieć tylko jeden taki znacznik na raz.


Łowca (imię)
Szeregowy łowca + 2 akcje + lepszy łuk
bonus do wykrywania ukrytych.

Zmiana koncepcji na mounted archer - nie wiem jak to po polsku powiedziec ;p

Pomysł na dziś
Nazwa : Chetán Nagin / Łowca

Puszcze elfów są zbyt gęste aby mogły się po nich poruszać zwykłe konie. Jednak elf ten posiadł umiejętność dosiadania stworzeń które nie mają z tym większego problemu. Dosiadając swojego wierzchowca jest on jednak wiąż przede wszystkim łowcą, którym został naprawdę wiele lat temu.

Koszt : 112
statystyki :
Ak 6(-1) R 1(-0)
At 5 (-1) S 5 (-1)
O 10 (-1) P 11 (-1)
Zm5
Zdr3

Bieg 1pa - 14(-2) cm, w linii prostej, maksymalnie raz na turę.
Szarża 2pa - 10(-2) cm, w linii prostej, maksymalnie raz na turę. Siła +2

Skupienie 2 pa - Kolejny strzał ma bonus +3 do celności +2 do siły.
Strzał z przyłożenia 2pa Celność -1(-1) + k6, siła 3(-1)
Strzał na wyczucie 3 pa - Celność 0(-1) + 2k6, siła 4 (-1)
Strzał mierzony 4 pa - Celność -2(-1) + 2k6, siła 5(-1)
Ponadto jeżeli atak zada obrażenia, Venator sam wybiera rodzaj zadanej rany.

Założenie strzały 1pa

Duży - Odporny na powalenia, testy strzeleckie bez zmian.



Edit


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 4:21, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 20 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:06, 28 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Strażnicy Puszczy 70-90
Bliżej nieokreślone siły natury zamieszkujące puszczę. Najczęściej określa się ich mianem walczących drzew jednak niektórzy weterani twierdzą, że wizerunek ten nie jest regułą.
Ot taki leśny troll z 3 akcjami, atakiem za 1pa i 3-4 pz.

Taniej niz w biedronce. Przy 3 atakach i 3-4 pzetach to ponizej 100 nie ma co robic.

Jeden z bohaterow proponuje zeby sie nazywal Elgalh'ai


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:11, 28 Lut 2010    Temat postu:

Grabarz napisał:
Cytat:
Strażnicy Puszczy 70-90
Bliżej nieokreślone siły natury zamieszkujące puszczę. Najczęściej określa się ich mianem walczących drzew jednak niektórzy weterani twierdzą, że wizerunek ten nie jest regułą.
Ot taki leśny troll z 3 akcjami, atakiem za 1pa i 3-4 pz.

Taniej niz w biedronce. Przy 3 atakach i 3-4 pzetach to ponizej 100 nie ma co robic.

Jeden z bohaterow proponuje zeby sie nazywal Elgalh'ai

za 100 jest juz hero z 6 akcjami ... niby tez 3 ataki ale :
stworek będzie wolniej chodził (bez biegania)
mierzone ataki, okaleczenia i w sumie wszystkie rany beda go bolały (modyfikatory za rany beda bolesne)
do tego moze jeszcze szarże zabiorę...


Jak coś droższego to już w ramach hero może ...
po prostu oddział z takim ento-trollem juz by bohatera nie brał (brak wymogu w zasadach) ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Nie 20:15, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 22:33, 28 Lut 2010    Temat postu:

Ci tańsi łucznicy strzelają zawsze (co turę), czy normalnie możesz sobie deklarować strzał kiedy chcesz (i czy w ogóle), a dopiero później wybiera się najbliższy unit?

Postawa obronna wojowników brzmi ciekawie. Moje niedoświadczone oko widzi ich teraz jako mega defensywne unity, które pobiegną za 2 pa, a później zaraz przyjmują postawę defensywna. Tak ma to wyglądać w praktyce?

Driada - imo lekka ofensywa.

Wojownicy klanu - preferowałbym skradanie.

Mówiący do drzew - przekazywanie swoich pż brzmi fajnie. Rozumiem, że mag ten będzie miał standardowe 2 pż?

Druid - wymyśliłeś już, jak ma działać to przerzucanie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:03, 28 Lut 2010    Temat postu:

fearon napisał:

1 Ci tańsi łucznicy strzelają zawsze (co turę), czy normalnie możesz sobie deklarować strzał kiedy chcesz (i czy w ogóle), a dopiero później wybiera się najbliższy unit?

2 Postawa obronna wojowników brzmi ciekawie. Moje niedoświadczone oko widzi ich teraz jako mega defensywne unity, które pobiegną za 2 pa, a później zaraz przyjmują postawę defensywna. Tak ma to wyglądać w praktyce?

3 Driada - imo lekka ofensywa.

4 Wojownicy klanu - preferowałbym skradanie.

5 Mówiący do drzew - przekazywanie swoich pż brzmi fajnie. Rozumiem, że mag ten będzie miał standardowe 2 pż?

6 Druid - wymyśliłeś już, jak ma działać to przerzucanie?

1 - pomysł jest taki, żebyś normalnei miał akcję "strzał" ale potem juz nie ma wybierania celu - celem jest najbliższy model wroga i tyle. W Chrupkach to była bazowa zasada na wszystkich łuczników mających zagrożenie w iluś tam calach...
2 - w Chrupkach coś takiego nazywało sie brace - w teorii było swietne ... w praktyce moocno rzeszacowane i jednostki z tym były nieużyteczne zważywszy an swój koszt.
3 - Driadka to oba skile dostanie chyba ... obu i tak nie będzie w stanie używać... w ofensywie poświęcanie 4 akcji na leczenie to samobójstwo a w defensywie agresywny spell o zasiegu 5 czy dotykowym raczej sie nie sprawdzi ;P
4 - no to jedynym pancernikiem będzie trollo/ent Wink ... nadal nie wiem jak go flafowo opisać zeby zakres modeli 'proksujących' był mozliwie szeroki
5 - tak 2 pż i pewnie mały res... myśle tylko czy nie dodać mu 4'ego ... wysysania pż z duszków ... typu 4 akcje za wyssanie pż, 4 akcje na przekazanie ... 2 tury na efektywne wyleczenie to naprawdę dużo ale w skrajnych przypadkach by się korzystało.
6 - coś jak luck z konfry. Model dostaje znacznik pozwalający mu przerzucić jeden rzut w ciągu najbliższej aktywacji... domyslnie do rzucania na łowce który zamierza truć strzały swoja krwią ...

samo trucie jeszcze myśle jakie zrobić... czy zwyczajne typu toxic że jak wejdzie hit to dodatkowo jedna rana czy może zamotać/fabularyzować i 1 rana na turę poki przeciwnik nie wyda 2 akcji na wyciagniecie z siebie strzały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 4:47, 01 Mar 2010    Temat postu:

ok updejt pomysłow w pierwszym poście ...

Cytat:
Jeden z bohaterow proponuje zeby sie nazywal Elgalh'ai

z tym to sie kiedy do Tokja śmiałem żeby zrobć frakcje oddzielną elfów światła ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Pon 4:48, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:57, 01 Mar 2010    Temat postu:

ale ja sie nie smieje z tym imieniem. Jesli kiedys ten system wyjdzie poza klub, to zawsze bedzie pamiatka ze tutaj go robilismy.

A co do statsow. Łowca przekombinowany zdecydowanie. Zwykli łucznicy sa chyba troche zbyt tani, zwlaszcza w porownaniu do ludzkich odpowiednikow. Zasadniczo to Imperium w stosunku do Kupcow, tej propozycji elfow, czy tego co wydaje mi sie bedzie w Krasnoludzkich Rodach(dzis wrzuce do dyskutowania karty), nie mowiac juz o kosmicznych szczurach Shevera, jest zbyt nudne, nijakie i beznadziejne i wymaga czegos nowego co by sprawialo ze chcialoby sie tym pograc (wide Kupcy - klimat i bron palna, Elfy - kombosy i kombinowanie spore w grze, Krasie - powolne klocki z bajerami) .

Poza tym to ciezko mi sie lepiej wypowiadac zdecydowanie poki nie pogram w ten system. W Plocku bede w przyszly weekend i koniecznie chce pograc wtedy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pon 15:01, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:16, 01 Mar 2010    Temat postu:

imperium ma jeszcze miejsce na 1-2 jednostki na pozniej jakby co
poza tym imperium jest jak gryfy .. nudne ale kupcom juz dupe skopało 2 razy ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:21, 01 Mar 2010    Temat postu:

Co do lepszej broni Elfów. W Dragon Age są Dzikie Elfy i one tam w swojej puszczy miały coś nazywane żelazodrzewo. Dobra broń z tego wychodziła, ale rzadko występowało (chyba ze 2 czy 3 kawałki tego w całej grze). Więc w sumie korzystając z tego można tutaj wrzucić jakąś jednostkę mającą zabawki z takiego drzewka zrobione.

Gryfy były nudne jak miały być skuteczne. Dało radę finezyjne coś na nich zrobić (na DH, Thalionach, Egzekach), ale bez większych szans na turniejach


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bambusek dnia Pon 16:23, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Pon 17:31, 01 Mar 2010    Temat postu:

A ja proponuję taką umiejętność: jeżeli elfik pokona przeciwnika, to powiedzmy za... 2 pa odcina pokonanemu głowę i rzuca w kierunku wroga. Ten traci morale (może zmysły, albo jakiś ujemny modyfikator do czegoś tam). To by obrazowało dzikość i furię z jaką te elfy walczą.

Albo nabicie głowy na pal. By się postawiło kanterek i nasze jednostki mają plusy w promieniu 5 cm, a wrogowie wiadomo minusy.

I zostaw DW zatrute strzały, bo to bardzo fajna i klimatyczna sprawa. Mogą zabierać dodatkową ranę. Ale wyciąganie strzały mi się nie podoba, bo przecież trucizna i tak dostała się już do organizmu.

Ogólnie zapowiada się moja ulubiona nacja Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:04, 01 Mar 2010    Temat postu:

to trucie niestety zdjąłem bo nie szło go odkombinować ...
a w strzale chodziło o to że zmuszała przeciwnika do utraty 2pa albo co ture by rane dostawał... takie powolne trucie.

z czyms krwawym to pokombinuje przy bohaterze pierwszym .... zaraz mu coś dodam ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:15, 01 Mar 2010    Temat postu:

Ok zgodnie z sugestią bohater wojownik dostał dekapitację ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Dołączył: 28 Paź 2006
Posty: 3920
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 18:25, 01 Mar 2010    Temat postu:

;*
Tyle mojego komcia, bo właściwie tak ta frakcja wyglądała w mojej głowie i świetnie pod względem klimatu jest wykonana.
Btw: Rozumiem, że jeśli test na przelanie życia się nie powiedzie, to pż maga nie są zabierane?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:54, 01 Mar 2010    Temat postu:

no przelanie to przelanie - albo przelałeś albo ni Wink w sumie w nawiasie dopisze potem pod skilem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:28, 01 Mar 2010    Temat postu:

ok kolejne updejty i kolejne porpawki dodane

w sumie elfy sa jzu w maire ostatecznym projektem - następne poprawki już bezpośrednio na kartach ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:52, 01 Mar 2010    Temat postu:

jak wklepiesz bohatera lowce na karte to Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

no i nie ma imienia Elgalh'ai. Nie wiem czemu jestes temu przeciwny, zasadniczo nie odparles mojego argumentu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:56, 01 Mar 2010    Temat postu:

no w innych elfach chetnie ale te do elfów światła nie pasują ;p

poza tym imie to zawsze mzoan jeszcze zmienić ;p

a te z Tokjem indiańskie wymyśliliśmy/wybraliśmy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 6:15, 02 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na tym etapie zastała mnie 6:15 wiec robię przerwę i się zbieram


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:11, 02 Mar 2010    Temat postu:

BTW a jak samo logo frakcji ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Wto 20:23, 02 Mar 2010    Temat postu:

Długo musiałem się przypatrywać, żeby stwierdzić jednoznacznie co to jest Razz. Ale ogólnie całkiem fajne. Ciekawe jakby jakieś drzewko wyglądało...

Np. takie...



Ale kwiatek bardzo fajny, nie musisz zmieniać koniecznie Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mateusz K dnia Wto 20:23, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:32, 02 Mar 2010    Temat postu:

a to logo to nie jest drzewo? ja nie ogarniam co to jest niestety jesli to nie jest jakies wykrecone drzewo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:49, 02 Mar 2010    Temat postu:

to samo logo tylko bez karty

Krzew a to co zalinkowałes to skad jest ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 21:52, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:57, 02 Mar 2010    Temat postu:

nadal nie wiem co to? jagody nazbierane na liscie? krolicze bobki nazbierane na liscie? ;P

wiem! jarzębina! ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:01, 02 Mar 2010    Temat postu:

zasadniczo to :
[link widoczny dla zalogowanych]
+
[link widoczny dla zalogowanych]

do drzewo wydawało mi sie zbyt oklepane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 22:03, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz K
Krzew


Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 2911
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Z odległej Galaktyki...

PostWysłany: Wto 22:52, 02 Mar 2010    Temat postu:

Drzewo z googla...

Czyli listek z krwią... W sumie fajne, ale nie widać tego Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:56, 02 Mar 2010    Temat postu:

nie moge dac wyraźniej na karcie bo bedzie za ostro kontrastować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:18, 02 Mar 2010    Temat postu:

to jak z tym logiem ?
tak to już pare kart było

[link widoczny dla zalogowanych]

a tak to troche roboty z przerabianiem będzie, żęby równo na każdej karcie było ...

z drzewem od Krzewa

[link widoczny dla zalogowanych]
i ze starym liściem w tej samej rozdzielczści :


Drzewo jest wyraźne i jednoznaczne ale samo drzewo to wygląda bardziej gumisiowo niż dziko i krwawo ;P

a drzewu krwi nijak nie dodam ;P


i jeszczze przekrecony


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 23:36, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:28, 02 Mar 2010    Temat postu:

wiesz dlaczego nie wiadomo o so chozi? Bo listek jest w aksonometrii (po skosie jakims) i krew na karcie dostala brazowego odcieniu.

Zeby nie przerabiac kart (rozumiem problemy:D), mozesz odpuscic, ale powiem Ci ze 90% osob nie zgadnie co to jest. Ja bym nie zgadl, bo obstawialem poskrecane drzewo widziane od gory.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:20, 03 Mar 2010    Temat postu:

pełne 12 elfów ...
[link widoczny dla zalogowanych]

jak jakieś literówki to pisać

Logo zostawiłem pierwsze - obudzona w środku nocy i zapytana o nie Weronika nie narzekała na jego nie oczywistość ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 7:24, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin