Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Propozycja frakcji - Krasnoludzkie Rody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  

Czy krasnoludy wygra³y nasz system?
Ale to by³o dobre!
50%
 50%  [ 3 ]
Twoj stary
33%
 33%  [ 2 ]
Na pohybel
16%
 16%  [ 1 ]
Wszystkich G³osów : 6

Autor Wiadomo¶æ
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:27, 01 Mar 2010    Temat postu: Propozycja frakcji - Krasnoludzkie Rody

Jeszcze dzis jeszcze dzis jeszcze dzis !!!!!

Wylaczyly mi sie polskie znaki i nie wiem jak je wlaczyc Sad

______________________________________________________________

Jak widze krasnoludy? Jak najbardziej sztampowo. Zero oryginalnosci, bo po co ulepszac cos co jest naprawde fajne. Runy, kowale, szalone wynalazki, gornicy, piwo, si³a, krzepa, brody, brak kobiet, ignoranacja na magie, piwo, z³oto, berserkerzy, topory, m³oty i zasadniczo to piwo jeszcze.

A zyli by gdzies na krawedzi swiata (swiat kulisty czy moze jakis bardziej ograniczony:P?), czyli na krawedzi imperium i walczyliby raczej w obronie swoich wlosci albo w ramach zemsty by robili jakies zejscia z gor i wycieczki w Imperium. Jesli nie chcecie zbytniej ingerencji fabularnej krasnoludow w Imperium, to mozna zalozyc ze nie handluja z ludzmi bo ich nie szanuja Very Happy. W koncu metale/rudy Imperium moze w jakichs Gorach Wewnetrznych wydobywac na swoje potrzeby.

Brak szacunku do innych ras mozna uznac za zalozenie tej rasy. Nie sa agresywni ani glupi ale sa po prostu maksymalnie chamscy i rasistowscy. Pasuje wam taka wizja czy zbyt hardkorowa? Very Happy

Teraz karty. Jest na razie tylko dwoch bohaterow bo na wiecej nie mam wizji. Jak ktos ma ochote to zapraszam do pomocy, wymyslone mam jak na razie dwie profesje - In¿ynier i Pisz±cy Runy. Imiê Kunkka bym prosi³ Smile.

Od najgorszych



Uwagi: najslabsza jednostka w armii, zero bajerow tylko to rozstawienie umozliwiajace dosc szybkie zwiazanie czego¶ walk±, jak beda zasady w pdfie to zrobie jakis ladny zapis.



Uwagi: podstawowy wojownik w armii. Klimatyczny, ale nie wiem czy nie zbyt mocny - 11/12 w tyle z 3 Pz. Przyjmuje na razie ze beznadziejny ruch daje mu bardziej niz 3 Pzty. Mozliwe ze bedzie trzeba tutaj balansowac.



Uwagi: tu wydaje mi sie ze nie ma mowy o przepaku, choc w porownaniu do Topornikow Imperium 4/7 10/11 za 35 ap bez umiejetnosci moze wydawac sie za tanie. Ale moim zdaniem Topornicy sa przeszacowani.



Uwagi: tutaj tez wydaje mi sie ze jest znaleziony zloty srodek i nie ma co dyskutowac Smile



Uwagi: ta sama nazwa co u Imperium, no ale co z tego. Slabiej strzelaja, sa mniej mobilni, wiec sa tansi o pare ap od nich.



Uwagi: Przepotezna elita. Troche zamieszania z zapisywaniem modelu na ktory maja Rune Smierci, ale wydaje mi sie ze nieprzegieta abilitka. Watpliwosci mam co do pojawienia sie na nich Okaleczenia , ale pojawilo sie ono bo zaden inny krasnal tego nie mial, no i nie mialem pomyslu na nic innego, a to super miala byc elita. Oni podobnie jak Wojownicy moga wymagac rebalansu po testach bo moga byc przemocarni.



Uwagi: uniwersalna nazwa, dwa rodzaje strzelania. Oj widze za zapomnialem zmienic zapisu "Na³adowanie wybranej amunicji" na po prostu "Na³adowanie", bo jednak zeby nie robic zamieszania uznajemy ze ³adowane w przypadku obydwu strza³ów jest to samo tylko zmienia siê k±t nachylenie wystrza³u. Teraz pomyslalem ze Samodestrukcja powinna kosztowaæ 3pa, ¿eby zranionym mozna sie bylo wysadzic.



Uwagi: czarodziej o niskiej mocy (jesli kiedys beda jakies rywalizacje miedzy magami to bedzie cierpial) z Ratunkiem - w celach umozliwienia Dzia³u odnowienie straty akcji uniemozliwiajace mu cokolwiek. Implozja, to trudny do rzucenia "stojacy" czar o spoko sile, rownie dobrze moglby dostaæ rzut kilofem w plecy jesli chcemy go odmagiczniæ, Grzêzawisko to ultimate pro skill czar wchodzacy na 6 lub na 4 bez ruchu umozliwiajacy przejêcie czasem inicjatywy w bitwie. Mozliwe ze zbyt potezny. Do dyskusji.



Uwagi: Jako, ¿e jest on chodz±cym czo³giem z samych cyferek, to uzna³em, ¿e nie mo¿e mieæ umiejêtno¶ci bitewnych. Ale jako, ¿e jest taki potê¿ny to niech daje jakie¶ aury. Pierwsza s³absza, druga potê¿niejsza, ale wydaje mi siê, ¿e zabijaj±c takiego klocka przeciwnik ju¿ wygra³ grê, wiêc co najwy¿ej mo¿na mu wiêcej punktów zabraæ honorowo przegrywaj±c ;P. Mo¿e zbyt potê¿ne i mo¿e te¿ powinno siê daæ jakies ko³o dzia³ania. Do dyskusji.

Pomys³y na jednostki, ale brak pomys³u na mechanikê b±d¼ nadmiar jednostek:

- Kunkka, Pisz±cy Runy
- Imiê, In¿ynier
- Budowniczy (budowanie przeszkód przed bitw±/w czasie rzeczywistym mo¿e nawet)
- Robot jaki¶ Very Happy

Zapraszam do dyskusji Smile

LINKi : do ca³o¶ci kart na web albumie: [link widoczny dla zalogowanych]
do kart w zipie jakby ktos chcial drukowac: [link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Pon 23:40, 01 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 22:59, 01 Mar 2010    Temat postu:

jak to by³o w tym d¿o³ku na bashu :

± ê æ ³ ê ñ ó ¶ ¿ ¼ - przeklejaj sobie ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Pon 23:42, 01 Mar 2010    Temat postu:

Updejt pierwszego posta!

Ale¿ to by³o dobre!


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 0:20, 02 Mar 2010    Temat postu:

No ogólnie to bardzo mi siê podobaj± ... proste ale i tak pomys³owe modele...

górnicy - si³a 6 mnie trochê martwi ale obrona 9 i pancerz 9 powinny umozliwiæ szybkie ich poobijanie ... w ramach balansu bym co najwy¿ej przemy¶la³ czy kary za rane na sile im nie daæ -2

Wojownik - faktycznie armijny must have ... nie wyobra¿am sobie ¿eby co najmniej 2-3 nie mieæ w ka¿dej rozpisce... Jakkolwiek przy ataku/sile 5/5 ich wytrzyma³o¶æ nie powinna przeszkadzaæ.. jakkolwiek na pewno bêd± trzonem armii. W testach wyjdzie czy da siê ich zabiæ. Sam okrzyk wydaje siê do¶æ s³aby.

Kowal - zestawienia z Topornikiem raczej nie popieram ;p topornik ma si³ê w szar¿y 8 i opcjê zdjêcia górnika/berserka jednym hitem za 3 pa ;P Wracaj±c do Kowala to wydaj± sie fajni ... przy 35 ap si³a 6 ju¿ nie boli

Berserk - Fajny, przy zapisie o lokalizacji rany ju¿ widzê te berserki biegaj±ce z obron± -2 ;P ... ale rozumiem ¿e jak by mu posz³o w 1 to trochê by failowa³ ;P Ewentualnie jak elfach mo¿na dac zapis, ¿e 1 Pz ubywa po aktywacji i okresliæ w nawiasie czy moga siê zabiæ czy nie. Z tego co pisa³e¶ na gg to pamiêtam, ¿e nie mogli

Kusznik - No kusznik to pierwsz z jednostek których krasnoludy potrzebuj±, ¿eby przeciwnik im za szybko nie spierdzieli³ w las. Koszt ok, ewentualnie sie przemy¶li nawet zjechanie do 60 po testach.

Straznik Run - Tutja mam dylemat ... mia³em napisaæ ze sa strasznie drodzy (conajmniej 10 ap za du¿o) , a piszesz ¿e mog± byæ za silni. Przyjrza³em siê im drugi i trzeci raz i my¶le ¿e wyjdzie w testach ale ich koszt czyni ich pieknymi celami dla kuszników/bukanierów ... ³ucznicy elfów niby moga mieæ problem ale elfy to bêda sie z kraskami po ca³ej mapie ganiaæ ;P
Na pewno brakuje mi u nich jeszcze jakiego¶ skila ... Rzutu toporkiem, powalenia, walniêcia tarcz± (2pa, si³a -2 ale nawet jak nie zrani to przeciwnik ma na ture -1 obrony) ? ewentualnie pi±ta akcja mo¿e ?

Dzia³o - Mocne i wytrzyma³e ale dla mnie to must have ¿eby kra¶ków samotny Sir Proud nie wystrzela³ ... Obszarówka 2 modele powinna na spokojnie trafiaæ, trzech to raczej nie chyba ze walnie w swojego hero otoczonego przez wroga Wink od³amkowy pocisk sadza trolla na wózku inwalidzkim od rêki Wink

Mêdrzec fajny ale jak dla mnie +1 mocy przy tych samych trudno¶ciach i -1 akcji do czarów bo to mimo wszystko 1/3 armii przy 300 ap Si³a 5 implozji jest do¶æ s³aba ... taki mocniejszy rzut no¿em niby ale za 6 ap a nie za 2 ;p Jak bedzie kosztowa³a 3 ap i moc bedzie o 1 wieksza to powinno byæ juz nienajgorzej
przy grzêzawisku brakuje dopisku "3 cm OD CELU" no i nie wiem czy zamiast rany nie ³adniej bêdzie brzmia³o modyfikator -1 do ruchu (dzia³ajacy jak rana) ¿eby nie by³o problemów z leczeniami, odporno¶ci± na rany (pretorianin) i innymi takimi

Senior jest bajerny, twardy jak diabli ale modyfikatory za rany na pewno szybko go zabol± ... mozna przemyslec zjechanie kosztu kolo -10 nawet ew potencjalne zmysly 7


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Wto 0:20, 02 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 10:32, 02 Mar 2010    Temat postu:

No chyba DW wszystko ³adnie opisa³, wiêc nawet nie mam co dodawaæ. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 15:37, 02 Mar 2010    Temat postu:

Tokjo... nie za leniwy jeste¶ ? Razz

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 15:43, 02 Mar 2010    Temat postu:

Rano by³o, to nie chcia³o mi siê pisaæ wiêkszego wywodu, a posta trzeba by³o sobie nabiæ. Za nied³ugo skrobnê wiêcej. Wink

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 18:15, 02 Mar 2010    Temat postu:

Dragon_Warrior napisa³:
No ogólnie to bardzo mi siê podobaj± ... proste ale i tak pomys³owe modele...

górnicy - si³a 6 mnie trochê martwi ale obrona 9 i pancerz 9 powinny umozliwiæ szybkie ich poobijanie ... w ramach balansu bym co najwy¿ej przemy¶la³ czy kary za rane na sile im nie daæ -2

Wojownik - faktycznie armijny must have ... nie wyobra¿am sobie ¿eby co najmniej 2-3 nie mieæ w ka¿dej rozpisce... Jakkolwiek przy ataku/sile 5/5 ich wytrzyma³o¶æ nie powinna przeszkadzaæ.. jakkolwiek na pewno bêd± trzonem armii. W testach wyjdzie czy da siê ich zabiæ. Sam okrzyk wydaje siê do¶æ s³aby.

Kowal - zestawienia z Topornikiem raczej nie popieram ;p topornik ma si³ê w szar¿y 8 i opcjê zdjêcia górnika/berserka jednym hitem za 3 pa ;P Wracaj±c do Kowala to wydaj± sie fajni ... przy 35 ap si³a 6 ju¿ nie boli

Berserk - Fajny, przy zapisie o lokalizacji rany ju¿ widzê te berserki biegaj±ce z obron± -2 ;P ... ale rozumiem ¿e jak by mu posz³o w 1 to trochê by failowa³ ;P Ewentualnie jak elfach mo¿na dac zapis, ¿e 1 Pz ubywa po aktywacji i okresliæ w nawiasie czy moga siê zabiæ czy nie. Z tego co pisa³e¶ na gg to pamiêtam, ¿e nie mogli

Kusznik - No kusznik to pierwsz z jednostek których krasnoludy potrzebuj±, ¿eby przeciwnik im za szybko nie spierdzieli³ w las. Koszt ok, ewentualnie sie przemy¶li nawet zjechanie do 60 po testach.

Straznik Run - Tutja mam dylemat ... mia³em napisaæ ze sa strasznie drodzy (conajmniej 10 ap za du¿o) , a piszesz ¿e mog± byæ za silni. Przyjrza³em siê im drugi i trzeci raz i my¶le ¿e wyjdzie w testach ale ich koszt czyni ich pieknymi celami dla kuszników/bukanierów ... ³ucznicy elfów niby moga mieæ problem ale elfy to bêda sie z kraskami po ca³ej mapie ganiaæ ;P
Na pewno brakuje mi u nich jeszcze jakiego¶ skila ... Rzutu toporkiem, powalenia, walniêcia tarcz± (2pa, si³a -2 ale nawet jak nie zrani to przeciwnik ma na ture -1 obrony) ? ewentualnie pi±ta akcja mo¿e ?

Dzia³o - Mocne i wytrzyma³e ale dla mnie to must have ¿eby kra¶ków samotny Sir Proud nie wystrzela³ ... Obszarówka 2 modele powinna na spokojnie trafiaæ, trzech to raczej nie chyba ze walnie w swojego hero otoczonego przez wroga Wink od³amkowy pocisk sadza trolla na wózku inwalidzkim od rêki Wink

Mêdrzec fajny ale jak dla mnie +1 mocy przy tych samych trudno¶ciach i -1 akcji do czarów bo to mimo wszystko 1/3 armii przy 300 ap Si³a 5 implozji jest do¶æ s³aba ... taki mocniejszy rzut no¿em niby ale za 6 ap a nie za 2 ;p Jak bedzie kosztowa³a 3 ap i moc bedzie o 1 wieksza to powinno byæ juz nienajgorzej
przy grzêzawisku brakuje dopisku "3 cm OD CELU" no i nie wiem czy zamiast rany nie ³adniej bêdzie brzmia³o modyfikator -1 do ruchu (dzia³ajacy jak rana) ¿eby nie by³o problemów z leczeniami, odporno¶ci± na rany (pretorianin) i innymi takimi

Senior jest bajerny, twardy jak diabli ale modyfikatory za rany na pewno szybko go zabol± ... mozna przemyslec zjechanie kosztu kolo -10 nawet ew potencjalne zmysly 7


Gornik: DW bierz przy uwage przy rozwazaniach sytuacje 2 ran w to samo miejsce (zasadniczo to 1/6 szansy na to), ktore przy (-2) w wiekszosci przypadkow z krasnoluda robiloby ziemniaki. Kwestia potestowania, ale wydaje mi sie ze jest ok na razie. Moje zdanie: zostawic bez zmian, ale potwierdz Ty jeszcze.

Wojownik : zostawiamy bez zmian do testow.

Kowal: Ale DW oni moga przy 35 Ap miec Sile 7 jesli sobie samemu Kowal Sile zwiekszy. No ale wtedy ma od topornika -10ap, +1 pancerza +1PZ -1 ruch no i brak abilitek. zostawilbym bez zmian do testow, ale potwierdz jeszcze.

Berserk: Hmm... Tak teraz pomyslalem, ze moze po prostu zmienic zapis na "Traca 1Pz ale nie otrzymuj± rany". I wtedy fajnie, 9 obrony to i tak smiech jest.

Kusznik: zostawiamy bez zmian do testow.

Straznik run: masz racje. Odejme im te 10 ap i powinni byc lepsi. Rzucanie toporkami jest niekrasnoludzka abilita zdecydowanie w mojej wizji tej rasy. Wiesz, fajnie by bylo mu jeszcze z jedna abilitke dac, ale nie zmieszcze tego na karcie, chyba ze mi jakies techy photoshopowe napiszesz. Zasadniczo to jest tak ze Wojownicy wydaja mi sie przegieci, a to jest ulepszony wojownik dlatego napisalem ze sa bardzo super. Ale w tej chwili dwoch wojownikow >> Straznik Run a kosztuja mniej.

Dzia³o: zostawiamy bez zmian mechanicznych do testow. Musze tylko zmienic mylny napis o wyborze amunicji.

Mêdrzec: hmm, tak pomyslalem ze faktycznie zwieksze mu moc do 2, zeby jeszcze w przyszlosci szamani od goblinow czy innych glupotek mogly miec 1. Ale trudnosci tez zwieksze o 1, bo zdecydowanie sa w sam raz. Zmniejsze do 3pa Implozje i zwieksze jej sile do 6, zmniejsze medrcowi zmysly do 5 oraz koszt do 92. Zapis "rana w ruch" chodzi o to zeby obowiazywala bieganie i szarzowanie tez. Powiedz co o tym myslisz ;P.

Senior: jego potencjalnie bym nie zmienial na razie, bo jego templejt przypadkiem nadpisalem kims innym i nie posiadam ;D.


Fluffy moga byc?


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia Wto 18:15, 02 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 19:00, 02 Mar 2010    Temat postu:

Na pocz±tek s³owem wstêpu to idea jest taka ¿eby systemu nigdy nie uznawaæ zamkniêtym. Zastrzegaæ, ¿e skoro nie chcemy na tym zarabiaæ kokosów i chodzi tylko o dobr± zabawê to niektóre jednostki moga ulegaæ balansowi w czasie rzeczywistym z uwzglêdnieniem watchlisty ewentualnej najpierw celem informacyjnym i opinioznawczym.


Górnik - bior±c pod uwagê ¿e ca³kiem pomys³owo rozwi±za³e¶ kwestie ran w ruch u kra¶ków zrobienie z nich warzywa nie jest jednak takie proste ;P

jakkolwiek spoko póki co mog± zostaæ. Zwyczajnie kra¶ki bêd± mia³y ³atwiej imperium a trudniej z kupcami imo póki co ale takie rasowe przewagi wydaj± mi siê ciekawe.

Wojownik - spoko i btw - bardzo przyjemy flaf ...

Kowal - szczerze to prêdzej bym resa nimi dawa³ ;P Przyznaje ze topornik jest bardizej sytuacyjny ale wydaje mi siê ze wci±z nie bedzie nazywany gorszym kowalem ;p

Berserk - no w sumie rany nie musz± dostawaæ a tak to serio ka¿dy im def do zera bedzie zmiejsza³ Wink

Kusznik - spoko - tylko ten flufowy napis nienajlepsi jest taki emo ;p tak d³ugo jak nie dostana klocka w akcje to beda sie sprawowali nad wyraz dobrze

Stra¿nik - nie no jednego skila a zw³aszzcza jeden dodatkowy cios to im mozna bez problemu wcisn±æ .. najwy¿ej odset pieczny wierszami zmieniæ gdzieniegdzie na mniejszy

ich [link widoczny dla zalogowanych]
sie da³o to co ma sie tego pana nei daæ ;p ew pomy¶l jak skróciæ zapis z ich runicznego skila bo sadze ze sie da napsiac to samo krócej.

Dzia³o - ok ok - i pop³aka³em sie ze smiechu na flufie wyobra¿aj±c sobie niedyspozycje obs³ugi ;P

Mêdrzec - pamietam ze jak w chrupkach by³y czary na elfach co mia³y 40% szansy na sukces to kl±³em bo potrafi³y nie wejsc i tak przez 2-3 tury pod rz±d ... choc jak mu zmiejszasz koszt to faktycznie ...
Grzezawisku mo¿esz nawet zwiekszyæ promieñ jak tylko jedna rane w ten ruch zadaje ... a o zapis pyta³em bo pn±cze elfiego maga ma dzia³ac podobnie tylko w 1 cel za to 3 rany
Cytat:
Pn±cza 4 pa, trudno¶æ: Wspó³czynnik zmys³y celu +2
Celem jest wrogi model w 20 cm. Zmniejsza wspó³czynnik ruchu o 3 na czas nastêpnej aktywacji.
zapis o zmiejszeniu wspó³czyniku wola³bym rozwin±æ o zastrze¿enie w nawiasie (odnosi siê tak¿e do akcji opartych na ruchu) - Dopytuje g³ównie dlatego zê arto by ujednoliciæ opisy takich czarów Wink

Senior - ok ok tylko przy mêdrcu za 90 i seniorze za 130 to potrzebujesz zdecodowanie 3'ciego hero z kosztem po ¶rodku ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:07, 02 Mar 2010    Temat postu:

Tokjo - mogles sie do fluffow odniesc, jesli co do statystyk i umiejetnosci nie miales watpliwosci Smile

DW - na dniach moze dzis podesle Ci poprawione karciochy i moze jakiegos bohatera (ale nadal mam zacmienie jesli chodzi o tyrajace abilitki) na gg

Intryguje mnie 6 glosow w ankiecie. ja,dw,tokjo,shev,mateusz,bambus? Czy ktos jeszcze po cichu przyglada sie systemowi a z tych wymienionych nie glosowal?

I chcialbym zdementowac informacjê jakoby moj tata mial udzial w tworzeniu tychze kart, co sugerujecie w ankiecie Wink.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:18, 02 Mar 2010    Temat postu:

w sumie ta ankieto tao nie byl glupi pomysl wlasnie dlatego ;p

Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fearon
Tokjo


Do³±czy³: 28 Pa¼ 2006
Posty: 3920
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 13 razy
Ostrze¿eñ: 3/5

PostWys³any: Wto 22:27, 02 Mar 2010    Temat postu:

Grabarz napisa³:
Tokjo - mogles sie do fluffow odniesc, jesli co do statystyk i umiejetnosci nie miales watpliwosci Smile

Na statystykach zwyczajnie siê nie znam, a wielkie zbiegowiska liczb w innych chwilach, ni¿ na matematyce, maj± to do siebie, ¿e mnie przera¿aj±.

A fluff?
Naprawdê nie wiem, jak siê czepn±æ, je¶li mia³y byæ z za³o¿enia typowe krasnoludy. Wink No s± mi³e, jasne, klarowne i krasnoludzkie. Co mogê wiêcej powiedzieæ? No... Mo¿e z tym robotem, co to w propozycjach rzuci³e¶. Lepiej by brzmia³a propozycja golema. Wink

A stra¿nik run, to jak rozumiem ma autokilla na jedn± jednostkê? Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 22:34, 02 Mar 2010    Temat postu:

hmm runiczny golem by³by fajny ;p

a co do frlufu to gdzie masz pomysl to jeszcze linijkê opisu wygladu ...

kowale maja, wojownicy tez maja fajny motyw z obelgami... bombarda to waidomo ... górnicy i runiczne mi¶ki te¿ ... w sumie jednak jest to co niezbedne i kilka ma³ych ¿artow wiec ok ;p


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: Wto 23:59, 02 Mar 2010    Temat postu:

Cytat:
A stra¿nik run, to jak rozumiem ma autokilla na jedn± jednostkê? Wink


No ma Rune smierci na broni wiec jak trafi i zda si³e to nie ma ziewania.

Kmina nad 3 bohaterem:

Kunkka , pisz±cy runy akcje 6 ruch 2 atak6 si³a7 obrona11 pancerz12 zmys³y6 PZ 3

umiejetnosci: bieg standard jak u seniora, szar¿a te¿,

pasyw:
Runa £amania Strza³ - +2/3 (raczej to pierwsze) do trudno¶ci trafienia go
Runa Potêgi - Udany cios pozwala przesun±æ model otrzymuj±cy obra¿enia o 3cm w dowolnym kierunku. (móg³by siê przebijaæ przez wroga Very Happy )
Runiczna Broñ - to samo co u Stra¿ników Run, je¶li zmie¶ci siê na karcie, a jak nie to oleje to.

Koszt - 100ap

fluff: Kowal runów. Ma najlepszy stuff na dzielni ktorym sie nie dzieli z innymi. Strzaly na nim pekaja, on sam ma dzieki runom wrecz nadkrasnoludzia moc i miota przeciwnikami.

co myslicie?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 0:05, 03 Mar 2010    Temat postu:

w sumie ok
ale dociagnij go jakos ponad 100ap zeby jennak by³ zauwazalnei drozszy od swoich runicznych kolegów


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Do³±czy³: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 7 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:19, 03 Mar 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] - poprawiona sila dziala w samodestrukcji na 8 z 6.

Lapcie w zipie poprawione karciochy. Pojawil sie nowy heros!!!!!!!!!!!11111111

Jak DW Ci sie podoba to mozesz wrzucic do dzialu oficjalnego, a jak nie to zapraszam do dyskusji Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grabarz dnia ¦ro 21:22, 03 Mar 2010, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Do³±czy³: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 16 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

PostWys³any: ¦ro 21:41, 03 Mar 2010    Temat postu:

przerzuce do picasy i dam linka w ciagu 30 min ...

podoba nie podoba wyjdzie w testach na oko mia³em pare watpliwosci o których pisali¶my ale sadze ze moge sie z nimi myliæ ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin