Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Mały ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Plemiona Orków - zapowiedź frakcji i zbiórka sugestii
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 3:43, 31 Maj 2010    Temat postu:

Dobra to jako, że skończyłem pisać inżyneirkę to usiadłem do orków.

Nie będą więc kompletnymi przygłupami, nie będą też narodem filozofów czy honorowych pogromców chaosu... będą myśliwymi.
Starą nieco prymitywną rasą lubującą się nie tyle w walce co w polowaniu właśnie. Orkowie, żyli sobie więc spokojnie, raz to próbując zniewolić gobliny raz zapuszczając się na łupieżcze wyprawy wgłąb północnych państw gdzie ludzie byli niewiele bardziej cywilizowani niż oni sami.
Zmiana nadeszła z chwila kiedy kolejny wypad na północne ziemie zakończył się nie pięknym polowaniem na ludzi a prawdziwą masakra jaką zgotowały zaskoczonym orkom stacjonujące tam teraz oddziały imperium.
W tym właśnie momencie okazało się, że Orkowie mimo swojej dość prymitywnej kultury uczą się na błędach dużo szybciej niż choćby Dzikie Elfy. Zafascynowani świetną bronią i stalowymi pancerzami Orkowie zrozumieli, że brutalna siła nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Cofnęli się więc na lata w głąb swojego państwa wycinając każdą ekspedycję, która zapuściła się zbyt daleko.
Nowo powstała kasta Sępów specjalizująca się w pozyskiwaniu stali stała się łatwym sposobem na zdobycie uznania oraz awans w hierarchii.
Po latach Orkowie wynurzyli się z głębi swoich ziem, ciągle świadomi przewagi wielkiego imperium nie szukają wojny, jednak teraz, dzięki ludzkiej stali ich wyprawy łowieckie wkroczyły na dużo niebezpieczniejszy poziom, nie tylko dla imperialnych patroli ale i wszystkich ras na których ziemie zdołają się zapuścić.

kilka jednostek do testów :
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bambusek
Pacman


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 2318
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:51, 31 Maj 2010    Temat postu:

W jednym miejscu masz fluff mówiący o kaście kojota, chociaż takowej jednostki nie ma Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piccolo
Bud Bundy


Dołączył: 27 Lut 2006
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:16, 31 Maj 2010    Temat postu:

Zgaduję, że okrzyk bojowy FOR THE HORDE nie przejdzie Razz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:10, 31 Maj 2010    Temat postu:

Bambus - a tak z szakalem mi się powaliło... choć nie wiem czy kojoty i tak się nie pojawią jako kolejna tania jednostka. Czegoś taniego dalej tu brakuje... albo będzie trzeba przerobić coś z istniejących albo się doda...

póki co przydało by się coś potestować ... w teorii są już nawet jednostki nieco specjalistyczne jak sępy do rozbierania bohaterów z małą obroną, Bawoły powinny otworzyć każdą puszkę, Hieny do koszenia słabych jednostem z 3'ema Pz w trakcie 2 tur (zabierając 1 akcje sami zbierają 1 atak na klate w międzyczasie tylko)...

w sumie nie wiem czy hien nie będzie trzeba rozdzielić na 2 jednostki bo póki co są dobrzy i na przeciwnika z 3pz i na jednostki z wysokim defem co powinno uczynić je naprawdę przydatnymi o ile nie za przydatnymi Wink i nie chodzi mi tu nawet o przegiecie co o notoryczne wystawianie 3 w każdej rozpisce...

Przy okazji jestem ciekaw jak antylopki wypadną .. kosztują niby tyle co kusznik krasiów aż a zasiegi maja minimalne ... tyle że rzut toporem mozę zabić zdrowego marynarza a i w walce mają całkiem sensowne staty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Śro 11:56, 02 Cze 2010    Temat postu:

Wszystko fajnie tylko gdzie Szaman ? Znaczy się ... yyy... Sowa... ? XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:46, 02 Cze 2010    Temat postu:

będzie będzie ... na razie zrobiłem część żebyś zerknął Ty czy Bambus

jak mówisz że ok to dziś/jutro zrobię kilku następnych

potem będzie można po testować, pozmieniać , po testować i zabrać się za robienie mapy która miała wyjść w wersji 1.2

poza tym jakby nazwy się wydawały za dziecinne to mozna je zawsze przetłumaczyć wzorem elfów na jakiś język obcy ;p

Choć w grach całe życie mnie bawiło to, że nazwy które brzmiały tak fajnie w dzieciństwie okazywały się potem prostymi wyrazami z angielskiego używanymi jako nazwy jednostek w taki właśnie sposób jak tutaj u orków Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon_Warrior dnia Śro 14:55, 02 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 2:36, 03 Cze 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

doszło dwóch Szamanów, standardowy i bohater.

poprawiłem fluf Hien... swoją droga Hienom bedzie trzeba kapke osłabić pochwycenie albo tylko rana w akcje albo w atak i siłę... no chyba ze koszt się podbije bo na oko wydaje mi się trochę za mocny jeśli zacznie aktywacje w 10 cm od przeciwnika. Szarża z pierwszym wklepem, pochwycenie, potem przyjęcie jednego klocka (-1 akcja swoje robi) o zmniejszonych statach a w kolejnej turze wypłacenie trzech...
Coś Hienkom bedize trzeba zdjąć żeby za popularne nie były ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chińczyk



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 11:51, 03 Cze 2010    Temat postu:

Tak patrząc na tych szamanów stwierdziłem, że trochę trzeba będzie tymi orkami pomyśleć, żeby wygrać, Ciekawie ciekawie....

Co do Hien to może zamiast Ataku 7 daj 6 albo 5 i przy pochwyceniu zamiast rany w akcje,atak i siłę daj tylko w akcję i powinno być dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:59, 07 Cze 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

dobra - jest całe 13 w tym 2 bohaterów.

Coś się pewnie jeszcze po testach zmieni więc nie drukować tego jakoś pięknie broń Boże.

Zmiany jakich się spodziewam prócz balansu to zabieranie co bardziej skomplikowanych skili lub ewentualna zamiana ich na mniej złożone. Boję się że oczekiwaniem przeciętnego orczego gracza może być jednak armia na poziomie złożoności nie wyższym niż Imperium jednak ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grabarz
Papa Sigmar


Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:06, 08 Cze 2010    Temat postu:

Wąż - overrrrrrpoweeerrreeeeddddd pasywna abilita. Wogole bym ja wyrzucil nawet.

I zasadniczo to Orki moga miec startowo tylko dwoch bohaterow. Bedzie co "robic w dodatkach".

I wogole orki wydaja mi sie przepakowane, ale ciezko mowic bez grania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:31, 08 Cze 2010    Temat postu:

troche jeszcze pogram sam ze soba chocby to sie okaze ...

Zasada jest taka, ranią z łatwościa ale maja mało ataków więc zazwyczaj potrzebują przewagi liczebnej albo będa mislieli walić dwie tury dając przeciwnikowi czas i możliwości na wypłacenie swoich ataków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:02, 07 Lip 2010    Temat postu:

pograłem troche orkami

Hiena została przyspieszona

kilka orków ma nieco zmniejszony koszt lub podbite statystyki.

Bawół ma poprawiony koszt swojej szarży.

Myślę nad zmianą zapisu ducha strazniczego Wokary żeby działał dłużej niż do końca tury a krócej niż do oporu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon_Warrior
God Emperor


Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8790
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:41, 07 Lip 2010    Temat postu:

kolejne zmiany w orkach ...
strasznie ciezko je zbalansowac...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Płocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona Główna -> Wojnacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin