Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai
Ma³y ruch? Zapraszamy na www.facebook.com/elgalh/
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Mechanika Larpowa - Ko¶ci i Testy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Grupy tematyczne / Legendy Emberu / Mechanika i sprawy techniczne cyklu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Sheverish
_


Do³±czy³: 17 Lis 2006
Posty: 1578
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 3 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: P³ock

PostWys³any: Pon 16:05, 25 Pa¼ 2010    Temat postu: Mechanika Larpowa - Ko¶ci i Testy

Testy bêd± wykonywane z pomoc± ko¶ci 6-¶ciennych.

Test bêdzie zazwyczaj wygl±da³ tak:

3k6 + atrybut pomocniczy odpowiadaj±cy za test = X

I zale¿nie od tego czy X przebije stopieñ trudno¶ci testu, czy te¿ nie (oraz o ile - du¿e ró¿nice mog± byæ ¶wietnymi wyprawami, albo epickimi pora¿kami o których bêdzie g³o¶no!) MG okre¶la jaki by³ skutek Akcji.

Dodatkowe ko¶ci, czy premie z przewag/przywar itp. bêdzie mo¿na zastosowaæ przed rzutem (a nie w trakcie, lub po). Przerzuty oczywi¶cie s± rozstrzygane po pierwszy rzucie. Niestety wszystkie dodatkowe ko¶ci i premie s± tracone w razie przerzutu! Wszystko jest zerowane jakby by³o to pierwsze podej¶cie.

W razie konfliktów miêdzy postaciami, czyli tak zwanych testów spornych rzucaj± oni

3k6 + odpowiedni atrybut pomocniczy

i ten kto wyrzuci wiêcej, wygrywa w sporze. Niewielkie ró¿nice oznaczaj± remis (niewielkie to znaczy o 1-2 oczka).

Cechy, które zwiêkszaj± ilo¶æ ko¶ci w testach sprawiaj±, ¿e gracz rzuca ich wiêksz± pul±, ale wybiera jedynie 3 najlepsze wyniki (albo s³absze, je¶li sobie tego ¿yczy w danej chwili). Najwiêcej jak bêdzie mo¿na osi±gn±æ to 30. 18 z ko¶ci (3 x 6) + 10 za maksymaln± warto¶æ atrybutu + 2 za ewentualn± przewagê. Testy ³atwe bêd± oscylowaæ przy 12, ¶rednie 15, trudne 18, a bardzo trudne 21. Wy¿sze trudno¶ci bêd± oznacza³y bardzo epickie AKCJE i trudne zadania.

Proste? Proste!


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum P³ocki Klub Fantastyki Elgalh'ai Strona G³ówna -> Grupy tematyczne / Legendy Emberu / Mechanika i sprawy techniczne cyklu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin